Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Karavany s PURpanelov: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Karavany s PURpanelov

Poslední aktualizace před 6 let
A
allroadČlen
Přidáno před 6 let
Ahojte vie mi niekto vypisat ktore znacky karavanov uz nepouzivaju drevo, ale presli na konstrukciu z PUR panelov viem o SWIFTE.
haskyhaskyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

allroad napsal:

Ahojte vie mi niekto vypisat ktore znacky karavanov uz nepouzivaju drevo, ale presli na konstrukciu z PUR panelov viem o SWIFTE.


Ahoj.Toto jsem řešil v srpnu 2017 a v té době nikdo jiný než Sfift(a jeho pobočky) to nedělal.Tak že u nás "vyhrál" Sfift.Čas teprve ukáže zda to byla dobrá volba jít do nových technologií konstrukcí.
Hasky
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
Nedá sa napísať jednoznačne, pretože aj v rámci jednej značky sa používa aj/aj podľa modelu. Myslíš karavan ako príves?

Swift - nepoužíva klasickú drevenú konštrukciu, to je pravda. Ale izolácia PUR (svetlomodrý tzv. XPS) je iba v podlahe, strecha a steny sú klasický biely polystyrén. Aspoň to tak majú na stránke uvedené.
karavany.burimex.cz/wp-content/uploads/sprite-cruzer-2016-details-1.jpg


Kompletne bez dreva sú karavany od LMC (LTT technológia = Long Life Technology), a ako izolácia je v paneloch použité XPS
www.caravan24.cz/forum/attachments/lmc-llt.jpg


Hymer (resp. prívesy Eriba) - niektoré z modelov majú klasický "holzwerk" a iné sú bez dreva (PUAL)
www.caravan24.cz/forum/attachments/hymer-pual.jpg
Upravil copy dne 01.05.2018 22:38, před 6 let
Pavka01Pavka01Člen
Přidáno před 6 let
Není to zas až tak nová tecnologie,pur panel použil Karmann na stavbu obytných aut někdy v roce 97.Mám boudu této konstrukce z roku 01 a dobré.
U obytného přívěsu to zřejmě bude podobné.
copycopyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Pavka01 napsal:

Není to zas až tak nová tecnologie,pur panel použil Karmann na stavbu obytných aut někdy v roce 97.Mám boudu této konstrukce z roku 01 a dobré.
U obytného přívěsu to zřejmě bude podobné.


Hymer používa panely (sendviče) s PUR jadrom od roku 1978
www.hymer.com/assets/image-cache/images/modell-2017/60-jahre-hymer/HY00_082_02_cmyk.bee30d9e.jpg
haskyhaskyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

copy napsal:

Nedá sa napísať jednoznačne, pretože aj v rámci jednej značky sa používa aj/aj podľa modelu. Myslíš karavan ako príves?

Swift - nepoužíva klasickú drevenú konštrukciu, to je pravda. Ale izolácia PUR (svetlomodrý tzv. XPS) je iba v podlahe, strecha a steny sú klasický biely polystyrén. Aspoň to tak majú na stránke uvedené.
karavany.burimex.cz/wp-content/uploads/sprite-cruzer-2016-details-1.jpg


Kompletne bez dreva sú karavany od LMC (LTT technológia = Long Life Technology), a ako izolácia je v paneloch použité XPS
www.caravan24.cz/forum/attachments/lmc-llt.jpg


Hymer (resp. prívesy Eriba) - niektoré z modelov majú klasický "holzwerk" a iné sú bez dreva (PUAL)
www.caravan24.cz/forum/attachments/hymer-pual.jpg


SWIFT rv.2015- když jsem dělal digestoř a FV panely,tak modrý PUR byl jak ve stěnách(digestoř) tak ve stropě(FV).Ale je fakt že na videu jsem našel že modrý je jen v podlaze : https://www.youtu...4PBOFYuQD4
Hasky
Upravil hasky dne 02.05.2018 03:10, před 6 let
A
allroadČlen
Přidáno před 6 let
No ano pur je lepsia ako poly nakolko je to uzavreta bunkova struktura takze nehrozi ziadna kondenzacia ale aj pri poly paneloch ked tam nieco skondenzuje tak tam hlavne nema co hnit ked je to bez dreva. Sa nad tym zamyslam ze ked uz australsky vyrobcovia karavanov prechadzaju na PUR panely ked unich je mala pravdepodobnost kondezacie tak co vedie europskych vyrobcov sa stale drzat dreva ked je to uz technologicky pravek.
copycopyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

allroad napsal:

tak co vedie europskych vyrobcov sa stale drzat dreva ked je to uz technologicky pravek.


je to jednoduché: cena.

Automatické sloučení 02.05.2018 11:39:

Citovat

hasky napsal:

SWIFT rv.2015- když jsem dělal digestoř a FV panely,tak modrý PUR byl jak ve stěnách(digestoř) tak ve stropě(FV).Ale je fakt že na videu jsem našel že modrý je jen v podlaze : https://www.youtu...4PBOFYuQD4


možno si mal šťastie, že práve tvoj karavan bol nejaký experimentálny, a že je XPS všade. Možno aj mali v pláne to tak robiť do budúcna. Ale inak uvádzajú aj vo svojich materáloch steny a strop z klasického bieleho extrudovaného polystyrénu. Asi kvôli cene a aj kvôli váhe.

www.swift-owners-club.com/support/swift/smart-ht-images/Image%204%20-%20IMGP1586crt.jpg
Upravil copy dne 02.05.2018 10:39, před 6 let
haskyhaskyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

copy napsal:

Citovat

allroad napsal:

tak co vedie europskych vyrobcov sa stale drzat dreva ked je to uz technologicky pravek.


je to jednoduché: cena.

Automatické sloučení 02.05.2018 11:39:

Citovat

hasky napsal:

SWIFT rv.2015- když jsem dělal digestoř a FV panely,tak modrý PUR byl jak ve stěnách(digestoř) tak ve stropě(FV).Ale je fakt že na videu jsem našel že modrý je jen v podlaze : https://www.youtu...4PBOFYuQD4


možno si mal šťastie, že práve tvoj karavan bol nejaký experimentálny, a že je XPS všade. Možno aj mali v pláne to tak robiť do budúcna. Ale inak uvádzajú aj vo svojich materáloch steny a strop z klasického bieleho extrudovaného polystyrénu. Asi kvôli cene a aj kvôli váhe.

www.swift-owners-club.com/support/swift/smart-ht-images/Image%204%20-%20IMGP1586crt.jpg


Tak pánové sorry.Nedalo mi to a v garáži jsem prohledal bednu z odřezkama.Je to tak jak uvádí výrobce - stěny a strop tvrzený poliš.Nic méně,i tak tam snad při případném zatečení nemá co hnít.
Hasky
A
allroadČlen
Přidáno před 6 let
Copy: No ja si nemyslim ze argument cena je dnes este na mieste, podla man to uz lacnejsie nemoze byt, uz to nieje nova hight tech technologia ale bezny matros nehovoriac otom ze to kupujes v celych paneloch a freza ti len vyreze tvar a okna a je to hotove co sa u klasiky neda porovnat tu musis celu vyrabat a mylim si ze hlavny dovod prechodu nieje to ze to ma lepsie izolacne vlastnosti ale hlavne to ze tam nema co hnit. Skor si myslim ze je to lenivost niektorych firiem naco nieco menit ked sa to predava aj tak.
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
Keď ono nejde len o panely samotné, ale aj o to, že niekde musia zavesiť horné skrinky, ukotviť kuchynskú linku atď. A do dreva sa to montuje veľmi ľahko - samorezky.
A
allroadČlen
Přidáno před 6 let
Ale ved toto sa dnes riesi lepenim polyuretanovim lepidlom
copycopyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

allroad napsal:

Ale ved toto sa dnes riesi lepenim polyuretanovim lepidlom


O tom pochybujem, aj Niesmann (a to už je iná liga) má nábytok kotvený až do jadra (skrutky).
haskyhaskyČlen
Přidáno před 6 let
Lepené to není.V nábytku je to klasika - plastová vložka,přes ní vrut do šasí.V šasí jsou nějaké plastové vložky do kterých se to kotví.
Hasky
A
allroadČlen
Přidáno před 6 let
Nemyslim vyrobcov v EU ty su sto rokov za opicami myslim inde vo svete sa to normalne len lepi a nic viac aj na aute mas dnes lepenych kopu dielov karoserie a ani otom nevies.
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
Kde konkrétne nie sù 100 rokov za opicami a nábytok do karavanu len lepia? Karavan sa stavia opačne ako loď - teda najprv nábytok a potom vonkajšie steny. Ak sa teda bavíme o sériovej výrobe.

Automatické sloučení 03.05.2018 11:25:
allroad: teraz som pozrel tvoje cestopisy, pre tvoje cesty by asi bolo vhodné skôr auto, ako si staval člen Ivano
http://www.overla...ivano-man/

alebo dať si urobiť napr. v Ormocar http://www.ormoca...fahrzeuge/ ale to sú strašné pálky za to.
Upravil copy dne 03.05.2018 10:25, před 6 let
A
allroadČlen
Přidáno před 6 let
Nakladne auto ma nelaka podla mna to je len sama komplikacia, elektroniky viac jak v osobaku a ked to ostane niekde vysiet tak mas velky problem. Mojej predstave je najblizsie nieco take, ale tu v Eu sme pozadu a nikto tu nic take neponuka.
allroad Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

allroad napsal:

Mojej predstave je najblizsie nieco take, ale tu v Eu sme pozadu a nikto tu nic take neponuka.


Ahoj,
tak zle bych to neviděl.
Třeba německý Moser http://www.moser-fahrzeugbau.de/produ...fhaengung/ Ti to jistě rád vyrobí.
Zajeď si za 14 dní do Bad Kissingenu a myslím že tam něco objevíš a to i včetně mimoevropských konstruktérů.
:_
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 16.05.2018 09:09, před 6 let
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
Aký máš finančný rozpočet a ako je to súrne? O niečom by som aj vedel.
A
allroadČlen
Přidáno před 6 let
Rozpocet je ziadny staviam barak, je mi jasne ze mi to vyrobia aj tu ale za raz taku cenu nakolko to bude individual, plus tu niesu komponenty homologovane na eu trh ako elektro brzdy alebo spojovacie zariadenie napravy aj ked to vsetko vyraba alko nakolko unas pouzivane veci su na offroad absolutne nevhodne, ale snazim sa mat co najvacsi rozhlad ky pride cas aj na takuto srandu.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: allroad, hasky, copy, Pavka01, sipadan

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,033,285 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.18850 sekund | Průměrně za: 0.1885 (0) sekund | Dotazy: 135 | Použitá paměť: 2.24MB/2MB