Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Yeti tovární zapojení 13 pin zásuvky: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Yeti tovární zapojení 13 pin zásuvky

Poslední aktualizace před 6 let
P
Petr a JanaČlen
Přidáno před 6 let
Dnes jsem zjistil ,že na autě nemám v 13 pin zásuvce zapojené svorky 10,11,12 což je plus po zapnutí klíčku , mínus a "neosazeno".Vloni jsem se divil ,že mi po cca 12 hod při cestě domu povolily v mrazáku kostky ledu které tam zbyly.Pokud byl mrazá zaplněný tak jsem to ani nepoznal.
Máte někdo vysvětlení proč to není zapojené? Děkuji
dablikhasicdablikhasicČlen
Přidáno před 6 let
a mas tazny z vyroby ci dodelavane?
P
Petr a JanaČlen
Přidáno před 6 let
Originál yeti outdoor tam to dávají aut. právě proto mě to překvapilo
H
hugo 007Člen
Přidáno před 6 let
Nepíšeš jestli je tažné origo, ale i kdyby ho zapojili na stávající
elektroinstalaci je to k ničemu úbytek napětí bude příliš velký
je totiž potřeba natáhnout nový kabel +
přímo z baterie, správného průřezu.
Já měl VW u nového auta špatně zapojené mlhovky, tj. svítily pořád
holt odborníci.
P
Petr a JanaČlen
Přidáno před 6 let
Psal jsem tov.zapojené.Je mi jasné ,že to nebude fungovat jako na 220 nebo plyn ,ale ptal jsem se zda někdo ví proč to není zapojené. Měl jsem zapojenou lednici ve Favoritu zváštní zasuvkou a fungovala.
dablikhasicdablikhasicČlen
Přidáno před 6 let
zkus jeste kouknout jestli ti tam jen nechybi pojistka, preci jen se nepocita s tim ze by to nekdo pouzival .-)
P
Petr a JanaČlen
Přidáno před 6 let
Tam nejsou zapojené kabely v té zásuvce ,že by to bylo jišteno nějakou slabší pojistkou bych chápal.U předchozího auta Renault espace to fungovalo
starletstarletČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Petr a Jana napsal:

Dnes jsem zjistil ,že na autě nemám v 13 pin zásuvce zapojené svorky 10,11,12 což je plus po zapnutí klíčku , mínus a "neosazeno".Vloni jsem se divil ,že mi po cca 12 hod při cestě domu povolily v mrazáku kostky ledu které tam zbyly.Pokud byl mrazá zaplněný tak jsem to ani nepoznal.
Máte někdo vysvětlení proč to není zapojené? Děkuji


Ahoj, nic si z toho nedělej. Mě už ta zlost přešla.
Mám sice VW Golf. ale origo tažné z fabriky a taky tyto piny nebyly zapojené. Urgoval jsem to přímo u dovozce Porsche Praha a neměli ani tu slušnost, aby mi odpověděli, ať si políbím prdel. Jsou to h...zli. Když auto kupuješ, naslibují hory doly, ale jak jednou zaplatíš, tak jsi v prdeli.
Budeš muset si to nechat dodělat sám.
Přeji pevné nervy.
LT
DavidFDavidFČlen
Přidáno před 6 let
Proč se to nezapojuje jsem pochopil poté co jsem si připojil lednici do svého tažného.
Ford Galaxy má pojistky vzadu a vede tam relativně silný drát, takže to jsem neřešil. Tažné má elektroinstalaci Westfalia a je tam na to konektor, takže jsem se do toho pustil. Výsledek ?

Na pojistkové skříňce 13,8V - na 205W lednici pouze 10,7V, proud cca 15A tj. lednice 160W, ztráty na vedení 47W tj. 23% !!
Nedalo mi to, vzal jsem teploměr (venku bylo 20°C) a měřák a prověřil jsem celou trasu.

1. spínací 30A relé (svorka 15, s klíčkem) - teplota na krytu 55°C - přijde mi to hodně, dám silnější

2. kabel od relé + kabel do zásuvky 2,5mm2 - délka cca 1,2m, úbytek 0,2V, teplota drátu cca 30°C - to by asi ještě šlo.

3. Zásuvka-vidlice - kabel vycházející z vidlice má teplotu cca 40°C, to už se mi moc nelíbí - zřejmě přechod kontakt-kontakt ale nerozdělával jsem, úbytek tam nějaký ale taky bude. Zástrčka/zásuvka v dobrém stavu, oboje 2roky staré, dovedu si představit co udělají staré zoxidované kontakty - pozor na to !

4. kabel oj-karavan, tady je největší problém. Délka cca 5m, dráty 1,5mm2 a úbytek 2,1V !!! (ten kabel protopí více než 30W!) - neexistuje kabel, který by měl 1 nebo 2páry silnější ???? Nebo přidat ještě jeden kabel ? jde to vůbec přidat do vidlice ?

5. Vedení v karavanu - tady je to OK. cca 8m 6mm2 drátu a úbytek cca 0,7V

Takže vyzkoušeno, pojistku jsem prozatím vytáhl a mám to připravené kdybych to nutně potřeboval. Pravidelně to asi používat nebudu.
Možná kdyby byla menší lednice ale máme velkou a ta si bere docela dost.

A pointa - začínám pokukovat po plynu :-)
Burstner Premio 495TK DoDo(2016) + Ford Tourneo Custom 2018 L1 96kW
BuerstnerBuerstnerČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Petr a Jana napsal:

Dnes jsem zjistil ,že na autě nemám v 13 pin zásuvce zapojené svorky 10,11,12 což je plus po zapnutí klíčku , mínus a "neosazeno".Vloni jsem se divil ,že mi po cca 12 hod při cestě domu povolily v mrazáku kostky ledu které tam zbyly.Pokud byl mrazá zaplněný tak jsem to ani nepoznal.
Máte někdo vysvětlení proč to není zapojené? Děkuji


Vysvětlení mám, koupil sis auto, které to tak má z výroby.
Kupoval jsem nyní Forda s origo tažným, a bylo zapojené tak, že mi lednice běžela (podotýkám, že lednice byla napájená trvale bez ohledu, zda byl "klíček" zapnut či vypnut).
U předcházejícího Forda s origo tažným jsem to měl jako to máš ty a muselo se to dodělat.
Upravil Buerstner dne 26.04.2018 20:47, před 6 let
H
hugo 007Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

Petr a Jana napsal:

Psal jsem tov.zapojené.Je mi jasné ,že to nebude fungovat jako na 220 nebo plyn ,ale ptal jsem se zda někdo ví proč to není zapojené. Měl jsem zapojenou lednici ve Favoritu zváštní zasuvkou a fungovala.

Jak jsem psal, nezapojují to protože pokud nemáš po celé délce průřez + 2.5 mm
nebude uspokojivě fungovat. A to v autě určitě nebude, v horším případě to může
i zahořet! Je dobře , že to lidi nevědí, ubude starostí:o
BuerstnerBuerstnerČlen
Přidáno před 6 let
U mého předcházejícího fordu s originálním tažným zařízením jsem také neměl na 13 ti polové zásuvce zapojen pin k provozu lednice, což jsme zjistili hned při předávání nového auta. Prodejce -autorizovaný dealer Ford objednal "originální" díl, který spočíval v tom, že se jednalo o cca 4m dlouhý jednožilový vodič průřezu 2,5 mm2. Konec s očkem připojili přímo na akumulátor auta a druhý na příslušný pin 13ti polové zásuvky. Na vodiči byla asi 15 cm od akumulátoru 20A pojistka.
Buerstner Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
P
Petr a JanaČlen
Přidáno před 6 let
Že to nebude uspokojivě fungovat je možné ,ale většina lidí počítá s tím,že je to zapojené všechno samozřemě tak aby to fungovalo a ne že to zjistí až cetou na dovolenou to už je pozdě instalovat monokotrol.
Děkuji všem za reakce snad to i někomu pomůže kdo to netušil jako já. Už v to mám celkem jasno a budu to řešit dál.Kdybych neponičil zásuvku na autě tak bych to ani nezjistil.
B
belcantoČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Petr a Jana napsal:

Že to nebude uspokojivě fungovat je možné ,ale většina lidí počítá s tím,že je to zapojené všechno samozřemě tak aby to fungovalo a ne že to zjistí až cetou na dovolenou to už je pozdě instalovat monokotrol.
Děkuji všem za reakce snad to i někomu pomůže kdo to netušil jako já. Už v to mám celkem jasno a budu to řešit dál.Kdybych neponičil zásuvku na autě tak bych to ani nezjistil.


stalo se mi v podstatě to samé, jen s tím, že to bylo u Citroena. Objednal jsem Jumpy s třináctipinovou zásuvkou a tažným zařízením, abych mohl tahat obytný přívěs. Všechno dodáno a předáno a až druhý den při zapojování přívěsu jsme zjistili, že si chlapci v Citroenu usnadnili práci a proud pro zásuvku sebrali od zadních světel, protože jinak by museli tahat originální kabel dlouhý skoro šest metrů zepředu od motoru. Takže okamžitá reklamace a do dvou dnů vyřešeno.

Automatické sloučení 27.04.2018 20:53:

Citovat

Petr a Jana napsal:

Že to nebude uspokojivě fungovat je možné ,ale většina lidí počítá s tím,že je to zapojené všechno samozřemě tak aby to fungovalo a ne že to zjistí až cetou na dovolenou to už je pozdě instalovat monokotrol.
Děkuji všem za reakce snad to i někomu pomůže kdo to netušil jako já. Už v to mám celkem jasno a budu to řešit dál.Kdybych neponičil zásuvku na autě tak bych to ani nezjistil.


stalo se mi v podstatě to samé, jen s tím, že to bylo u Citroena. Objednal jsem Jumpy s třináctipinovou zásuvkou a tažným zařízením, abych mohl tahat obytný přívěs. Všechno dodáno a předáno a až druhý den při zapojování přívěsu jsme zjistili, že si chlapci v Citroenu usnadnili práci a proud pro zásuvku sebrali od zadních světel, protože jinak by museli tahat originální kabel dlouhý skoro šest metrů zepředu od motoru. Takže okamžitá reklamace a do dvou dnů vyřešeno.
Upravil belcanto dne 27.04.2018 19:53, před 6 let
P
PeterLČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Petr a Jana napsal:

Dnes jsem zjistil ,že na autě nemám v 13 pin zásuvce zapojené svorky 10,11,12 což je plus po zapnutí klíčku , mínus a "neosazeno".Vloni jsem se divil ,že mi po cca 12 hod při cestě domu povolily v mrazáku kostky ledu které tam zbyly.Pokud byl mrazá zaplněný tak jsem to ani nepoznal.
Máte někdo vysvětlení proč to není zapojené? Děkuji

Originál od BMW to má presne tak isto - teda v 13-pólovej zásuvke je zapojený iba trvalý plus....
Peter, Zuzka a deti
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Petr a Jana, dablikhasic, hugo 007, starlet, DavidF, Buerstner, belcanto, PeterL

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,023,989 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.25280 sekund | Průměrně za: 0.2528 (0) sekund | Dotazy: 114 | Použitá paměť: 2.09MB/2MB