Prosím zkušené o radu.
V zimě jsem nevyjel a po delší době jsem teď zkusil nahodit topení. Protože se to nepovedlo, zkusil jsem hořáky i lednici. Nakonec to vypadá tak, že jde do systému málo plynu (na jeden hořák to jede, když přidám druhý, ztlumí se i ten první..., zda se mi, že se to trochu zlepšuje, ale nefunguje to tak, jak má).
Nemáte někdo, prosím, schopnost to takhle na dálku zdiagnostikovat? Četl jsem tady v diskusích o zaneseném regulátoru, ale trochu pruchodné to je..
Díky předem.
Víťa
Roman12Člen Přidáno
před 6 letZkus vyměnit regulátor ,v tomto případě to vypadá že se ti do membrány dostal plyn a ona se nafoukla (regulátor je většinou nerozebyratelny)
karavan hobby 540 fu + bmw x5
gruntikČlen Přidáno
před 6 letNeboj, brzo Ti to nepustí ani na jeden hořák. Monocontol jsou pěkný sráče, prej tam používaji nějaký gumy který se rozleptaj. Mě vydržel ani ne jeden rok, druhej to samý. Možná pomůže filtr.
Díky moc za reakci.
Už si vezu obyč regulator a před zimou se rozhodnu, co dál. Jestli duocontrol + filtry, nebo nádrž pod auto.
Víťa
Automatické sloučení 25.04.2018 20:19:
Tak vše běží, jak má. Díky moc všem. V.
Upravil pajovi dne 25.04.2018 20:19,
před 6 letDoskocilČlen Přidáno
před 6 letAhoj. Když si prohlédnete regulátor na zkapalněné topné plyny, tak na straně, kde jsou nápisy, tak objevíte malou dírku. Slouží jednak k přivedení atmosférického tlaku, jenž je pro regulátor tlakem referenčním, tedy řídícím, který působí na membránu proti tlaku plynu spolu s pružinkou. Tlak plynu pak vyplývá z tlaku pružinky, která se přidává k tomu řídícímu tlaku a z napětí (a druhu pružinky) pak vyplývá výstupní tlak buď 30 hPa, nebo 50 hPa. Dírka je tam také proto, pokud by se nějaký tlak (nějaký plyn) dostal nad membránu, tak aby unikl, neboť by mohl zvýšit výstupní tlak. Nejstarší provedení regulátorů (z ocelových výlisků) měly místo dírky trubičku, na kterou se navlékla hadička a musela být vyvedena do volného prostoru. Duocentral neznám, myslím, že to bude podobné. Mínusy mi nevadí. Čáo, Pepa