upmanČlen Přidáno
před 6 letAhoj,
prave jsme se vratili z 16ti denní kazdorocni jarni dovolene. Hned po prejezdu hranic mezi AT/DE nam bouchlo kolo, resp. utrhl se ventilek, ten rozmlatil cele kolo zevnitr (ten trzeny kousek) a kdyz to zacalo horet, tak vyletel zbytek a kolo komplet splasklo
Nastesti se to stalo az na krasne prehlednem a rovnem useku na silnici B2 smer Garmish. Takze volam ADAC, prijizdeji, odvazeji nas, tam nechavam 7200 za nove zadni kolo a jedeme dal. Co jsem nevedel (a rekli mi v ADAC servisu VW, kde kolo menili), ze ventilky se maji menit kazde 2 roky, dokonce to tam maji i na plakatu.
Nase zimaky maji 7.sezonu, par echt dlouhych (vice jak 3tis km) cest na jih, a prendavam si je na letnaky sam. Vzdy sem resil pouze vzorek, ten mam na kolech i nadale v pohode, ovsem ze sem mel nechat vymenit i ventilky, to sem netusil.
Takze bacha, az budete priste menit kola, vemte kombinacky a poradne zatahejte za ventilek. Lepsi resit doma nezli se pak klapat 300km zpet, jestli se mi nepodela treba presni kolo.
Jo, chybama se clovek uci a zazitek jizdy na odtahovce a pritom vareni obeda se take pocita :)
Mejte se pekne
upman
Sport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez
Mám alu kola a v pneuservisu mi měnili ventilky za šroubované kovové. Ty by tam měly být a je pokoj. Zdar
Kazde pneu,kolo,které se fouká na víc než 3 atm musí mít kovové ventilky,včetně lehkých motorek... Mě spíš zajíma, jestli jsi tam kovové měl a jestli se musí měnit i ty kovové... Dik
Jinak vím asi jak Ti bylo, jednou mi prasknul disk na A dálnici, bylo to v neděli ráno a i tak velmi nepříjemné... Jsem rád, že se Vám nic horšího nestalo!
Napr. Boxer/Jumper/Ducato ma na 16-kach tlaky 4,5 a 5 a original ventily su gumove s kovovou vlozkou... a prave to spojenie byva casto kamenom urazu - dojde k oddeleniu gumovej casti od kovovej a uz to je....