Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Elektro v obytce: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Elektro v obytce

Poslední aktualizace před 6 let
VasuVasuČlen
Přidáno před 6 let
V celku je to v pořádku, jen ten jistič mezi MPPT regulátorem a baterkou není vhodný ! Při vypnutí a svíticím slunci je předpoklad zničení regulátoru. Já bych tam nedával nic, jestli chceš mermomocí tam dát, tak mezi solár a regulátor. Mezi solárem a baterkou se hlídá každá desetina voltů, tak aspoň průřez 2,5, nejlépe 4 mm2
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
H
HoudaNováček
Přidáno před 6 let
Zdravim, jsem nováček v obytnaku /ducato 2010, h2l3/, nemohl bych vas zkušenější campery požádat o posouzení mého návrhu na zaelektrizovani našeho vozu? Díky a přeju všem hezkou sezonu
Houda Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
H
HoudaNováček
Přidáno před 6 let
Aha.. Diky, vychazel jsem z toho co jsem kdesi cetl ze je dulezity pojistny odpojovac aby nedošlo ke zkratu na baterce. A taky jsem tim chtěl vypnout solární okruh v případě ze budu nabírat 220v z kempu.... aby se to nějak netlouklo.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Houda napsal:

A taky jsem tim chtěl vypnout solární okruh v případě ze budu nabírat 220v z kempu.... aby se to nějak netlouklo.


Ahoj, to není třeba, je to vymyšlené ...
4.114683,118.628756
P
PeterLČlen
Přidáno před 6 let
...a ta "lednice" je cisto 12V alebo je to trojkombinacia..? ak ano tak najvyhodnejsie bude nechat ju v kempe na 230V a inak na plyn...
Peter, Zuzka a deti
rimidavlrimidavlČlen
Přidáno před 6 let
Moc v pořádku to není.