Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Ponorné čerpadlo: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Ponorné čerpadlo

Poslední aktualizace před 6 let
M
mileČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj. Nemáte někdo zkušenost s výměnou ponorného čerpadla na vodu. Chtěl bych nahradit stávající čerpadlo za výkonější.
Máme tam toto -https://www.svetkaravanu.cz/ponorne-cerpadlo-pro-karavan-comet-vip-plus-12-v-20-lmin-11-bar
Chtěl bych ho nahradit tímto- http://www.campi-...dlo--ocean
nebo tímto - http://www.campi-...r-jet-plus
Jde mi hlavně o to jestli navýšením tlaku nepoškodím stávající rozvod nebo baterie v autě.
Díky za rady případně za tip.Mirek
Pavka01Pavka01Člen
Přidáno před 6 let
Čerpadlo použít můžes,mám ho taky,výkonu má dost.Nelze však ho provozovat přes mikrospinače v bateriích,zapoj ho přes relátko.
M
mileČlen
Přidáno před 6 let
Které čerpadlo myslíš?
Pavka01Pavka01Člen
Přidáno před 6 let
Napsal jsem to špatně,jde o čerpadlo Comet Ocean.To druhé má dávat 2,1baru,což už je asi hodně.
M
mileČlen
Přidáno před 6 let
Díky za upřesnění. Ještě dotaz, proč toto čerpadlo nefunguje se spínači v bateriích?
mekiemekieČlen
Přidáno před 6 let
Ono samozřejmě funguje, ale jeho výkon je už takový, že pokud chceš šetřit mikrospínač, aby se ti brzo nevypálil, tak je lepší mikrospínačem spínat relé. Povolený proud do mikrospínače je obvykle kolem 3A, podle toho, co máš za vodovodní baterii, což odpovídá čerpadlu 35W, vyšší výkony čerpadel by měly jít přes relé.
mirek a hana, VW t5, samodomo vestavba druhá v pořadí
Upravil mekie dne 03.04.2018 07:14, před 6 let
M
mileČlen
Přidáno před 6 let
To- Mekie Děkuju za osvícení situace:^. Ještě snad poslední dotaz. Mají tato ponorná čerpadla svůj tlakový spínač nebo máme v autě nějaký vestavěný. Jde mi o to abych nedával silnější čerpadlo a tento tlakový spínač nevypínal podle původního čerpadla. To bych si moc nepomohl:)
Mirek
Pavka01Pavka01Člen
Přidáno před 6 let
Tak teď jsi se do toho docela zamotal:x
M
mileČlen
Přidáno před 6 let
Tak čerpadlo vyřešeno. Všem díky za rady.
RomanPatrolRomanPatrolČlen
Přidáno před 6 let
Jak to dopadlo, respektive čím to bylo?
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Fiat Ducato 2019 ETRUSCO I7400SB Capron
M
mileČlen
Přidáno před 6 let
Dopadlo to dobře. Objednal jsem silnější čerpadlo. Tomu původnímu nic není jen nám přijde že ze sprchy to teče málo. V pátek dorazí nové tak o víkendu snad namontuji.
RomanPatrolRomanPatrolČlen
Přidáno před 6 let
Ok, pak dej info.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Fiat Ducato 2019 ETRUSCO I7400SB Capron
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, čerpadlo s tlakem 1 bar až 1,1 bar má na sprchování tlaku dost, jen je potřeba vyrvat z bydlíka (karavan nebo auto) ty jejich zalomené a přiskříplé tenké hadičky. Divil jsem se, jak tudy vůbec mohla téci voda. Udělal jsem to a úplně jsem zíral, kolik mám na kohoutcích a na sprše tlaku vody, dokonce mi tato ponorka jede v tlakovém systému s tlakovým spínačem Barwig, protože jsem po nekonečných peripetiích - a to mi čerpadlo už dávno spínalo relé (a stále spíná, kde proud cívky relé je 180 mA = 0,18 A, už jsem to tak nechal), tak jsem celý karavan osadil pákovými směšovacími bateriemi, které se používají doma v domku, nebo bytě. Na jiném místě zde lze dohledat podrobnosti, které uvádím. Přestal jsem věřit mýtu, že co je určeno pro karavan a je orginální karavanové, tak je nejlepší. Používám svoje a lepší řešení. Usuzuji tak z toho, že zde mají všichni se vším karavanovým jen neustále opakující se problémy, tak jako já jsem míval. Alespoň mám zábavičku. (Už je ale všechno hotovo, tak, jak si myslím, že by to mělo být). Čáo, Pepa
M
mileČlen
Přidáno před 6 let
Takže slíbená recenze. Prodloužený víkend byl první výjezd po montáži. Původní čerpadlo vyměněno za silnější a zapojeno přes spínací relátko funguje výborně. Ve sprše proud vody na pohodové osprchování, záchod splachuje kolem celé mísy.
Rozdíl byl hned znát. Použil jsem toto čerpadlo.
http://www.campi-...r-jet-plus
Díky všem za rady.
Mirek
P
petakČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

mile napsal:

Takže slíbená recenze. Prodloužený víkend byl první výjezd po montáži. Původní čerpadlo vyměněno za silnější a zapojeno přes spínací relátko funguje výborně. Ve sprše proud vody na pohodové osprchování, záchod splachuje kolem celé mísy.
Rozdíl byl hned znát. Použil jsem toto čerpadlo.
http://www.campi-...r-jet-plus
Díky všem za rady.
Mirek


Ahoj, můžu poprosit odkaz na to spínací relé co jsi použil.
Předem díky
F
ferdasanČlen
Přidáno před 6 let
Jak velkou máš zásobu vody?Při tom tlaku a množství co to čerpadlo dává je 100 l nádrž tak max.na 4 minuty provozu.
PetrNPetrNČlen
Přidáno před 6 let
POZOR !! Čerpadlo POWER Jet Plus je samozřejmě skvělé, silné, ale nedá se použít vždycky! Já mám například v karavanu anglický kombinovaný bojler Henry ( plyn + elektro ), a tam se toto čerpadlo nedá použít, protože bojler tento tlak nezvládá, horká voda protéká přes vypouštěcí ventil ven, a systém je natlakovaný jako parní kotel ... :o Problém je v tom, že do bojleru z nádrže přes čerpadlo teče voda pod tlakem 2,1 bar bez jakékoliv regulace, tam se voda ohřívá na 70°C, ale z baterie už teče POUZE voda regulovaná pákou na baterii ( nikdo z nás vodu nepouští naplno ), a ta natlakovaná a horká voda zůstává v systému - v bojleru a v hadici na teplou vodu!! Takže pokud nepovolí někde spoj mezi hadicemi, tak voda teče přes vypoušťák ven a můžete očekávat problém! :| Nádoby na vyrovnání tlaku se do karavanu běžně nemontují.... Bohužel hodně drahé čerpadlo muselo pryč, nahradil jsem ho čerpadlem na 19 litrů za minutu, ale je klid. Je jasné, že sprcha i WC šlo před tím líp, ale nádrž na vodu byla dřív prázdná, a navíc se ze systému se ozývaly zvuky jako před výbuchem ... :(
Petr a Iva, BMW X5 + Bürstner Trecento 530 TS
M
mileČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

ferdasan napsal:

Jak velkou máš zásobu vody?Při tom tlaku a množství co to čerpadlo dává je 100 l nádrž tak max.na 4 minuty provozu.


Ahoj, rozdíl spotřeby vody jsem oproti původnímu čerpadlu jsem vůbec nezaznamenal. Nádrž na vodu máme 100l.
Mirek
haskyhaskyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

PetrN napsal:

POZOR !! Čerpadlo POWER Jet Plus je samozřejmě skvělé, silné, ale nedá se použít vždycky! Já mám například v karavanu anglický kombinovaný bojler Henry ( plyn + elektro ), a tam se toto čerpadlo nedá použít, protože bojler tento tlak nezvládá, horká voda protéká přes vypouštěcí ventil ven, a systém je natlakovaný jako parní kotel ... :o Problém je v tom, že do bojleru z nádrže přes čerpadlo teče voda pod tlakem 2,1 bar bez jakékoliv regulace, tam se voda ohřívá na 70°C, ale z baterie už teče POUZE voda regulovaná pákou na baterii ( nikdo z nás vodu nepouští naplno ), a ta natlakovaná a horká voda zůstává v systému - v bojleru a v hadici na teplou vodu!! Takže pokud nepovolí někde spoj mezi hadicemi, tak voda teče přes vypoušťák ven a můžete očekávat problém! :| Nádoby na vyrovnání tlaku se do karavanu běžně nemontují.... Bohužel hodně drahé čerpadlo muselo pryč, nahradil jsem ho čerpadlem na 19 litrů za minutu, ale je klid. Je jasné, že sprcha i WC šlo před tím líp, ale nádrž na vodu byla dřív prázdná, a navíc se ze systému se ozývaly zvuky jako před výbuchem ... :(


Ahoj.Kdysi v samo-doma jsme expanzky neměli,ve Fendtu a Hobby,to si již nepamatuji.Ale v angličanu Coachmann rv 93 expanzka byla,v Athemystu rv 2005 byla také a nyní ve Swiftu rv 2015 je také - tak že se do karavanů montují.Již zmíněné čerpadlo je super a používám ho už v druhém karavanu.Rozvod vody je tlakový,tak že tlak se udělá jen tak velký,jaký si nastavím na tlakovém spínači.Pokud tlakový rozvod nemáš a čerpadlo se zapíná přes kontakty v bateriích,tak při málo puštěné vodě ti čerpadlo stihne systém natlakovat do plna - to ano.Při takto výkoném čerpadle si troufám říci že tlakový spínač je nutnost.
Hasky
Upravil hasky dne 18.10.2018 09:47, před 6 let
B
BeryČlen
Přidáno před 6 let
Já mám čerpadýlko nějaký obyč. ponorný a tlak jsem (kvůli samodomo ohřívači, jeho základem je teplem a tlakem se nafukující plast. kanystr) omezil jeho napájením přes 12V/21W žárovičku.
Rozvod mám beztlakový s kontakty v kohoutkách, takže občas, po delším nepouštění vody nebo po vyčerpání zdrojovýho kanystru logicky chvilku trvá, než voda přiteče, ale právě tohle primitivní řešení se žárovičkou omezující proud je lepší než třeba step-down snížení napětí - dokud se voda nezačne tlačit perlátorem nebo sprchou, čerpadýlko se díky VA charakteristice vlákna žárovičky točí skoro naplno a zpomalí až když se tlak vody přiškrtí.
Zkusmo jsem volbou žárovičky takhle nastavil minimální tlak, co čerpadýlko ještě jakžtakž vytlačí ke stropu a zároveň po sprchování (proteče tak litr za minutu :-)) není voda až na koberci :-)
Predom Prespol N126a (1976) a Beyerland Vitesse 4.00 CT (1987) za utahanou Octavkou 1,6 LPG ... samozřejmě ne současně :-)
Ondra, Kačula, Franísek, Mařenka a chlupatej hlídač Bobinka
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Doskocil, RomanPatrol, mile, Pavka01, mekie, petak, ferdasan, PetrN, hasky, Bery

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,668,566 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.19071 sekund | Průměrně za: 0.19071 (0) sekund | Dotazy: 134 | Použitá paměť: 2.23MB/4MB