Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Peugeot Boxer L2H1 z 03/2018: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Peugeot Boxer L2H1 z 03/2018

Poslední aktualizace před 3 roky
E
EsperoČlen
Přidáno před 6 let
Ve čtvrtek jsem si přivezl domů nového Boxera, psal jsem o tom jinde tady. Bohužel nemohu přidat galerii, protože mi to nejde. FUN mi sice ve své nezřízené laskavosti poslal odkazy s jakýmisi postupy, jak to asi udělat, ale pro mě to obsahuje spoustu naprosto nesrozumitelných a nepochopitelných šifer a údajů, rozhodl jsem se, že se ve svých 65 letech nebudu přeučovat na ajťáka, (byť mám 2 vysoké školy, ale v tomhle případě mi jsou na nic). Takže galerie uvádím formou odkazu na jiná fóra, kde fotky lze bez problému zveřejnit.

Potřeboval bych se sejít s někým zkušeným, než začnu s vestavbami, jde o to, že po změření vozu na ložném prostoru původní představa vzniklá jen na základě nákresu v prospektu vozu vzala částečně za své, včera jsem to měřil. No ap tak trošku si za jeho pomoci lépe ujasnit, jak to celé uspořádat při daných omezeních. Takže kdyby tu někdo takový byl, budu vděčný za pomoc formou rady.

O co jde je jasné z následujících odkazů, oba obsahují prakticky totéž na dvou fŕech, peugeoťáckém a Hyundaiském, kde jsem zavedený, neboť jsem měl asi 14 let pseudoobytku Hyundai H1, (byli jsme s tím např. na Seči, třeba si někdo i vzpomene).

http://forum.cars...02#p531102
https://www.peuge...l2/?page=2

Automatické sloučení 07.07.2018 20:07:
Včera jsem dodělal první fázi vestavby do mého nového Boxera. Mám hotové ležení, kuch. linku a stolek k ní budu řešit až po dovolené. Protože mi tady nejdou přikládat fotky v galeriích, jakkoli se Fun velmi snažil mi to vysvětlit - zbytečně, jsem jiná generace, dávám link na peugeoťácké fórum, kde se o všem píše, ovšem s komentáři většinou lidí, kteří karavanisté nejsou. Dnes jsem ještě dokoupil osvětlení, 5 ks led lampiček na postele, stolek a budoucí linku, ovšem od mnoha jiných mám v oblibě tzv. light řešení, takže nechci žádné drátové vedení, trakční baterie a jinou "namáhavou" techniku. Koupil jsem bateriové led lampičky, jedna za cca 60 Kč bez ceny baterie, kterou přilepím na počalouněný a zateplený strop a připevním pomocí suchého zipu. Poslouží to stejně a malé tužkové baterky dostanu kdekoli. O filosofii mé budou kuch. linky píši trochu na tom fóru na samém konci vlákna. Musel jsem koupit vůz ve výšce H1 z důvodů výšky vjezdových vrat do garáže, ale nikdy jsem neměl v úmyslu stavět plnohodnotný bydlík, na to je moje verze L2 H1 příliš malá.
V pondělí, nejpozději v úterý 10.8. odjíždíme na dovolenou - Francie - Holandsko - Belgie po stopách d´Artagnana, hraběte de Batz, de Calstelmonte (rodiště v r 1615 Auch i místo úmrtí v r.1673 Maastricht), po stopách vyloďovacích operací 1944, po stopách operace Market Garden - Arnhem, po stopách Bitvy v Ardenách a stavíme se i u Waterloo. A sjedeme hlavně celé severní francouzské pobřeží.
Teď už se snad tady budu vyskytovat více, dokud jsem neměl zprovozněný bydlík, nebylo to ono.

Tady je ten link, kde je všechno i s fotkami a teď do mě.

https://www.peuge...-hdi-h1l2/

Automatické sloučení 13.08.2018 10:22:
S dovolenou bylo všechno jinak, den před odjezdem jsem změnil destinaci na Itálii. Ve Franci si vyrobili jakési uměle stvořené ekologické oblasti a příslušnou nálepku prodává po netu jen francouzské Ministerstvo dopravy, musí se vyplnit formulář na jeho stránkách a jako přílohu poslat sken techničáku. Nevěděl jsem to, 3 dny před odjezdem mě na to upozornili kluci z Hyundaiclub.net fóra. Francie je kvůli tom bez nálepky neprůjezdná od výchou na západ.

Jinak Peugeota Boxera mám s už s vlastnoručně udělanou vestavbou - první fází hotového. Všechno je na linku i s fotkami na fóru Peugeot Club. Píšu tam i o způsobu provedení 2. fáze vestavby. Tady mi nejdou přidávat fotky do galerie, tak to řeším oklikou. https://www.peuge...romLogin=1

Jinak bydlík má nejeto 6 200 km, řešil jsem po příjezdu některé drobné asi 4 závady v záruce, všechno odstranili do 3 hodin od převzetí vozu, takže prkotiny.
Upravil Espero dne 13.08.2018 10:22, před 6 let
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
Už od března skoro nejezdím, mám tam závadu: Na displeji se ukáže hláška Hill holder unavailable, see handbook. Současně s tím se objeví svítící kontrolka protismykového systému a nejdou přepínat různé módy v počítači. K tomu vůz nepravidelně ztrácí schopnost jít do otáček, když se závada projeví.
Začíná to nejprve na jednu až 2 sekundy a postupně se to zhoršuje, až tam ta hláška je trvale. Prvně jsem to měl v březnu t.r. Servis to vyhodnotil jako závadu na brzdovém spínači, ten vyměnil. Po 4 týdnech se závada projevila znovu. Už 2 týdny to mám u Domanského, závadu na diagnostice definovali a vydedukovali, že to je vadný elektrický pedál plynu. Tentokrát na dálku posílali diagnostiku až do Francie k Peugeotu. Teď už více než týden čekám na nový pedál, který není k mání v ČR a je objednaný z Francie, jenže to chodí přes Slovensko, kde je mezisklad pro naší oblast. Jenže se zdá, že to není prý ani tam k mání, prý to souvisí s problémy s výrobou čipů.
Nedoporučují mi vzít vůz ze servisu a jezdit než nový díl přijde, prý bych mohl zůstat s vozem kdekoli a kdykoli viset. Doufám, že aspoň do prázdnin to bude hotové, ale termín servis odmítá stanovit.
Setkal se někdo s takovou závadou na Peugeot Boxer (Ducato, Jumper) anebo mám zase jen já štěstí na atypický problém?
Upravil Espero dne 08.06.2021 16:59, před 3 roky
PabloGSPabloGSČlen
Přidáno před 3 roky
Tak tahle hláška se nám objevuje u firemního Citroen Jumper (najeto 100tis.) už od ledna. S tím rozdílem, že někdy ani nenastartuje. Startér sice točí, ale to je vše. Nepravidelná závada, servis je absolutně bezradný, diagnostik nespočetně, vyčištěné kontakty v kabeláži i ŘJ a spousta dalších pokusů. Loni odešla elektronika DPF, potom převodovka. Ještě mi v práci jezdí Berlingo a taky se pořád něco sype. Přitom ta auta dostávají nadstandardní servis, po 15 tis. olej a prohlídka. Z Francie už tak max víno a orální sex.
Pokud ti to vyřeší, napiš prosím co pomohlo.
Upravil PabloGS dne 10.06.2021 09:48, před 3 roky
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
No já nevím, jestli pomůže, servis Domanský tvrdí, že je to pedálem plynu, který je u těchto aut elektrický. Jestli pomohlo teprve uvidím. Naštěstí to mám v záruce. Najeto přitom pouhých 28 tis. km.
Upravil Espero dne 10.06.2021 10:29, před 3 roky
K
kutil1Člen
Přidáno před 3 roky
Ahoj, když je to v záruce, tak to spraví určitě, i kdyby měli vyměnit vše v elektrice. Otázka je, za jak dlouho. Ve tvém případě asi nemůžeš uplatnit, kdyby oprava měla trvat měsíce, vrácení auta. Kvůli vestavbě.
Mám na osobáku Škoda záruku na 4 roky, ale musím nyní nechat vyměnit olej po 2 letech za 6500,.- Kč. Přemýšlel jsem, že se na to vykašlu, ale když čtu tvůj problém, tak radši zaplatím tu výměnu.
Upravil kutil1 dne 10.06.2021 15:01, před 3 roky
T
Tomik KraluČlen
Přidáno před 3 roky
Espero: Ty máš auto ještě v záruce ? Kupoval jsi ho o cca půl roku dřív než já a já ho mám od 4/2018.
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
Volali mě od Domanského, ať si přijedu pro auto, že pedál je vyměněný a prý to přezkoušeli a v pořádku. Pojedu pro to zítra ráno. Já ho mám od 28.3.2018. Čekal jsem na něj 5 měsíců dělali mi nějaké speciální výrobní úpravy, jako že jsem to chtěl bez klimy a bez infopanelu. Ostatní příplatkové úpravy dělali až u nás po přivezení vozu z Itálie (Hagemann Opava).

Já mám záruku 5 let, ale trošku jsem si na ní musel připlatit, myslím tak 3,5 tisíce Kč do ceny vozu a musel jsem podepsat samostatnou smlouvu, že servisovat budu jen ve značkovém servisu, jinak ty 3 roky navíc záruky přestanou platit. Jak se zdá, výdaj navíc na 5 letou záruku se mi už asi zaplatil.

Zatím to mám v opravě týden a půl. Minulá oprava téhož v březnu trvala 3 dny.
Upravil Espero dne 10.06.2021 15:56, před 3 roky
L
LakyČlen
Přidáno před 3 roky
(Hagemann Opava).Tam bych nedal opravit ani kolo fušeři a drazí lumpové . Staří motoráři vymřeli a ti mladí umí houby a učí se na vašem voze . Za odtah před servisem do dvora ca 40m si na účtovali 3000kč do Ostravy stojí ca 6000kč to je kšecht - o třech reklamacích nemluvě a znovu uděláni GO motoru ale UŽ JINDE . JSOU TO OBLBOVÁCÍ způsoby na klienty a tvrdí že zvládnou i jiné značky vozů , neumí ani naklepnout pístní čep co se zjistilo po rozebrání + další věci - nízký tlak oleje atd. škoda za 100 000kč.
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
Mně dělali přípojku 230V včetně pojistky, vnitřních zásuvek a revizní zprávy, topení Webasto s průduchy v přepážce do ložnice, kastlík na přípojku, (co se nelíbí Oltciťákovi) a funguje to bez problémů. Jen jednu věc nedomysleli, a to jsem trošku klopotně zreklamoval přes Domanského, nevím proč, ale prodejci se nechtělo a tak jsem psal i telefonoval přímo majiteli a pak to šlo jako po másle. Prodejce se ale urazil, což mi bylo jedno. Ale řešení bylo jednoduché, v řádu stokorun. Já si Hagemanna nevybral, Domanský má s nimi smlouvu na dodávky příplatkových výbav. Na motorařinu i karosařinu mám jiný skvělý servis, co mi m. j. kompletně dělal rekonstrukci veterána. Co se lakování týká, jsou přímo mágové. Tam budu jezdit, až skončí záruka.
Upravil Espero dne 10.06.2021 19:51, před 3 roky
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
Mám to doma, krásný čistý nový pedál plynu, zatím to jede normálně, ale z diskuze s technikem si tak úplně jistý nejsem. Prý existuje možnost závady, která způsobuje ty, které se projevují viditelně. Z jeho pohledu nic moc vozy, prý jsou to všechno Fiaty (Boxer i Jumper), jen se liší motorizací a převodovkami a Fiaty jsou na tom s kvalitou prý blbě.
J
Jirka WČlen
Přidáno před 3 roky
Jen taková poznámečka k tomu technikovi. Když jsou to tak špatný auta, tak proč u nich dělá? Slyšel jsem už od různých "techniků" různá moudra.
mbmbČlen
Přidáno před 3 roky
A proto je min 60% bydlíků na Fiatech...
🤣🤦‍♂️🤫
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
Odpovědi fiaťáckých srdcařů. Proč ne.
Jenže je známo a tisk o tom píše už dlouho, že Fiat jako firma je ve finančních potížích a mírně řečeno nad propastí. Příčina je v sortimentu osobních vozů. Proto problémy s kvalitou u Fiatů mohou být reálné. To nesouvisí s tím, jetli jde o Ducata, ale s drastickým šetřením nákladů. Také prošlo tiskem, že společná výroba Fiat Ducato, Peugeot Boxer a Citroen Jumper v italské fabrice v Atessu v příštích letech končí a firmy dál společně vyrábět nebudou. Zřejmě to bude souviset s problémy u Fiatu a už taky s přípravou nového modelu dodávek u každé s firem, podrobnosti ale nevím. 60% bydlíků na Fiatech souvisí i s tím, že fabrika v Atessu má samostatnou divizi na výrobu obytňáčků. Pokud vím, tak druhé 2 značky obytňáčky na bázi stejných aut s jinou motorizací nějak nenabízejí.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 3 roky

mb napsal:

@mb - A proto je min 60% bydlíků na Fiatech...
🤣🤦‍♂️🤫


Ahoj mb,
na Fiatech se to staví ve velkém kvůli ceně, nikoliv kvůli kvalitě a právě díky té ceně v poslední době výrazně přibývá Citroenů (jsou tam ještě jiná specifika, jeko řešení pro integrály, což je jasná výhoda Fiata ve výsledných statistikách).

Espero napsal:

@Espero - Na motorařinu i karosařinu mám jiný skvělý servis, co mi m. j. kompletně dělal rekonstrukci veterána. Co se lakování týká, jsou přímo mágové. Tam budu jezdit, až skončí záruka.


Ahoj Espero,
můžeš být konkrétnější?
Skělá lakovna se vždy hodí.
Díky
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
Autocentrum Votice. Ale pozor, lhůty obvykle nejsou nejkratší. Majitel je lakýrník a tak si dává záležet. Současně s mým tam dělali nějaký americký vůz z 20. let minulého století a škodu Sedana. Mluvil jsem s nimi proč se s tím zabývají v malém když jsou značková prodejna a opravna na škodovky, (opravují ale všechno) a řekli mi, že to dělají proto, aby se jejich lidi naučili špičkové karosářské a lakýrnické i motorářské práci, zúročí to při běžných opravách nových vozů.
Musel bych dát fotogalerii, jak se rekonstruoval veterán, ale to se sem tématicky nehodí.
Upravil Espero dne 14.06.2021 21:39, před 3 roky
mbmbČlen
Přidáno před 3 roky
Ahoj Sipidane, cena určuje kvalitu, to je rovnice Grin
A s těmi Citroëny řeknu jen bohužel...
Vidím to denně na dílně Smile
Ještě bychom mohli otevřít téma Ford a je o zábavu postaránoLike
K
kutil1Člen
Přidáno před 3 roky

mb napsal:

@mb -....
Ještě bychom mohli otevřít téma Ford a je o zábavu postaránoLike


Ahoj, před 8 roky jsme koupili Forda Tranzita 1995. 74 kW turbo a kromě výměny oleje jsem na motor nesáhnul. Co mne špatného čeká, ať se pobavíme.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 3 roky

mb napsal:

@mb - Ahoj Sipidane, cena určuje kvalitu, to je rovnice Grin
A s těmi Citroëny řeknu jen bohužel...
Vidím to denně na dílně Smile
Ještě bychom mohli otevřít téma Ford a je o zábavu postaránoLike


@mb,

přečti si pořádně, co jsem napsal.
Pouze jsem vyvracel Tvé přesvědčení o tom, že 60 % trhu obytných vozů ve prospěch Fiatu je dáno jeho kvalitou. A to je velký omyl.
Obrazně řečeno, abys můj názor lépe pochopil, tak ta Ducata jsou za hubičku, a to je jediné, co přestavbáře zajímá, spolehlivost to opravdu není.
Fiat má cenovou politiku nastavenu velmi dobře (obzvlášť pro velkoodběratele), jelikož v jeho prospěch hraje více karet, to mu nelze upřít, to je jeho dovednost, konkurenční výhoda, ale tím to končí. Pokud by začal být dlouhodobě dražší (mimo krátkodobé akce konkurence), tak se poměr trehu začne ihned převracet ve prospěch nejlepvnějšího řešení tak, jako je tomu nyní ve "VAN" segmentu s Citroenem.
mbmbČlen
Přidáno před 3 roky
Opět jsi nezklamal a chytáš na první škrtnutí.
Myslím, že nechápeš vůbec nic ty...
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Espero, PabloGS, kutil1, Tomik Kralu, Laky, Jirka W, mb, sipadan, Fun, Marhon, Ducatovy-Kaja

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,047,957 unikátních návštěv | Vygenerované za: 1.78094 sekund | Průměrně za: 1.78094 (0) sekund | Dotazy: 147 | Použitá paměť: 2.38MB/4MB