Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 diesel vs benzin: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

diesel vs benzin

Poslední aktualizace před 6 let
J
jurusČlen
Přidáno před 6 let
Zdravím všetkých,
mám obytný príves s hmotnosťou 1.300 kg a ťahám ho s VW Tiguan 1.9 TDI 85Kw/100 K. Zvažujem výmenu auta za nový VW Tiguan 1.4 TSI 92Kw/125K.
Má niekto skúsenosť s takouto súpravou, prípadne vhodnosťou na ťahanie prívesu, resp. porovnanie s 1.9.TDI.
Je mi jasné, že z konštrukčného hľadiska je 1.9 TDI vhodnejší, ale rád by som vedel ako by to zvládal tento benzín, teda čo môžem od toho očakávať.
H
hugo 007Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj, přednosti (kroutící moment) a zápory (DPF, servis) u TDI jsou jasné,
nemám pocit že by to a s benzínem nešlo, většinou roční nájezd s přívěsem
není velký, spíš jde o to jak a kolik km najedeš bez karavanu, počítej s větší spotřebou,
a vyhni se DSG. Když by bylo možné nakonfigurovat s 4x4 upřednostnil
bych v dnešní zvrácené době benzin.
J
jurusČlen
Přidáno před 6 let
Ročne 20.000 km, spotrebu neriešim, prioritne sa mi jedná o to, či na to bude ten benzín s obsahom 1.4 l, avšak s viac Kw stačiť. Tiež mám dojem, že "zatiaľ" dieslom odzvonilo.
dablikhasicdablikhasicČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

hugo 007 napsal:

Ahoj, přednosti (kroutící moment) a zápory (DPF, servis) u TDI jsou jasné,
nemám pocit že by to a s benzínem nešlo, většinou roční nájezd s přívěsem
není velký, spíš jde o to jak a kolik km najedeš bez karavanu, počítej s větší spotřebou,
a vyhni se DSG. Když by bylo možné nakonfigurovat s 4x4 upřednostnil
bych v dnešní zvrácené době benzin.


pročpak se vyhnout DSG?
CibiCibiČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

dablikhasic napsal:

Citovat

hugo 007 napsal:

Ahoj, přednosti (kroutící moment) a zápory (DPF, servis) u TDI jsou jasné,
nemám pocit že by to a s benzínem nešlo, většinou roční nájezd s přívěsem
není velký, spíš jde o to jak a kolik km najedeš bez karavanu, počítej s větší spotřebou,
a vyhni se DSG. Když by bylo možné nakonfigurovat s 4x4 upřednostnil
bych v dnešní zvrácené době benzin.


pročpak se vyhnout DSG?


To by mne rovněž zajímalo. Já jsem s ní naopak spokojen.

Máme ve firmě dva golfy s tímto motorem (1.4 tsi) a co se týká jízdy - tišší než nafta, akcelerace dobrá (není to tedy to zatlačení do sedačky), spotřeba při normální jízdě 5,5 litru (na dálku). Nevím, co s tím udělá karavan (se spotřebou).
VW LT 35 maxi
PabloGSPabloGSČlen
Přidáno před 6 let
S novými DSG při správné údržbě, problémy obecně nejsou.
A u novějších vozů, zvláště pokud má auto originál tažné přímo z výroby, už vůbec ne.
Upravil PabloGS dne 23.03.2018 13:55, před 6 let
DavidFDavidFČlen
Přidáno před 6 let
Suchý 7q DSG (do 250Nm - menší motory a menší auta) jsou oproti 6q v oleji o dost problémovější, dá se o tom najít dost povídání.

Ve světě motorů byl nedávno dotaz na vhodný motor pro tahání přívěsu a u benzínů (1,4TSI) není ani tak problém s výkonem a krouťákem jako s použitými převodovkami, jsou menší,slabší. Takže doporučení bylo 2.0TDI kvůli převodovce.
Burstner Premio 495TK DoDo(2016) + Ford Tourneo Custom 2018 L1 96kW
PabloGSPabloGSČlen
Přidáno před 6 let
Já osobně neznám člověka/firmu s nově kupovaným autem s DSG, který by si stěžoval. Ale registruju spoustu nářků od lidí, kteří koupili bazarovku a pak se jim něco podělalo. U ojetiny bych šel do DSG pouze po důkladné diagnostice převodovky v autorizáku. Nikdo neví jak se k tomu předchozí vlastník choval a hlavně jestli měnil olej, což jedna z nejdůležitějších věcí pro životnost převodovky.
Samozřejmě záleží na spoustě faktorů a logicky i na tom, jak je převodovka dimenzovaná podle krouťáku. Dále má vliv i to origo tažné. U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s taháním přívěsu.
K
kyklopČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

jurus napsal:

Zdravím všetkých,
mám obytný príves s hmotnosťou 1.300 kg a ťahám ho s VW Tiguan 1.9 TDI 85Kw/100 K. Zvažujem výmenu auta za nový VW Tiguan 1.4 TSI 92Kw/125K.
Má niekto skúsenosť s takouto súpravou, prípadne vhodnosťou na ťahanie prívesu, resp. porovnanie s 1.9.TDI.
Je mi jasné, že z konštrukčného hľadiska je 1.9 TDI vhodnejší, ale rád by som vedel ako by to zvládal tento benzín, teda čo môžem od toho očakávať.


Ťahám podobne ťažký príves so steroidovanou 1,2 97kW so 7st dvojspokovou prevodovkou a o výkon sa obávať netreba. Predtým som mal 80kW dízel. Benzín stačí o kúsok viac potočiť a v "bežnom" teréne je o porovnateľné. Dokonca samotný automat si pri ustálenej 96-98km/h na tempomate radí 7.stupeň (Ja tam dám ručne6. a hotovo). Rozjazdy tiež nie sú problémom, keďže 1stupeň je fakt krátky. Snáď trochu pomohlo :_

Automatické sloučení 23.03.2018 18:24:

Citovat

PabloGS napsal:

Já osobně neznám člověka/firmu s nově kupovaným autem s DSG, který by si stěžoval. Ale registruju spoustu nářků od lidí, kteří koupili bazarovku a pak se jim něco podělalo. U ojetiny bych šel do DSG pouze po důkladné diagnostice převodovky v autorizáku. Nikdo neví jak se k tomu předchozí vlastník choval a hlavně jestli měnil olej, což jedna z nejdůležitějších věcí pro životnost převodovky.
Samozřejmě záleží na spoustě faktorů a logicky i na tom, jak je převodovka dimenzovaná podle krouťáku. Dále má vliv i to origo tažné. U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s taháním přívěsu.


U suchej 7st DSG sa olej nemenil, spojky v oleji mala minulá 6st dsg a tá bola cpaná aj do multivanov atď. V prvých rokoch výroby sa dosť 7st dsg nedožilo ani 100k km (overené na firemných autách), dôvodom bol rozpad ovládaciej mechatroniky (info zo servisu). Od určitého roku výroby došlo k náprave/zlepšeniu. Zároveň sa táto prevodovka používala pre motory s max kruťakom 250Nm a to bol aj je technický limit

Automatické sloučení 23.03.2018 18:25:

Citovat

PabloGS napsal:

S novými DSG při správné údržbě, problémy obecně nejsou.
A u novějších vozů, zvláště pokud má auto originál tažné přímo z výroby, už vůbec ne.


Aký ma vplyv orignálne ťažné na priamo z výroby , alebo ťažné domontované dodatočne na prevodovku? Dík za odpoveď
Upravil kyklop dne 23.03.2018 18:25, před 6 let
PabloGSPabloGSČlen
Přidáno před 6 let
2 kyklop:
ad1: U suché 7st DSG se olej dříve skutečně neměnil a z to byla jedna z příčin problémů. V počátku výrobce skutečně neuváděl výměnu oleje (na rozdíl o 6st DSG kde doporučuje po 60tis.) a náplň se považovala za doživotní. Nicméně to byla chyba protože 7st má náplň cca 2L oleje, který rozhodně není doživotní a jelikož se jedná o olej minerální, degraduje za cca 3 roky (samozřejmě v závislosti na podmínkách). Doživotní je pouze kapalina v mechatronice. Nyní se už doporučuje u 7st DSG interval výměny oleje po 120tis. ale spíše po 100tis.

ad2: píšu to v příspěvku výše: U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s vyšší zátěží taháním přívěsu. Takže origo tažné má kromě toho, že umí stabilizovat rozkmitání přívěsu atd.., i tuto výhodu.
B
bob7373Člen
Přidáno před 6 let
DSG - bylo to tu už diskutováno - je to bezva na ježdění, ne na tahání přívěsu - životnost. 1,4 TSI, máme je v půjčovně, kolem 140000km začínají problémy, při tahání mnohem dřív. Záleží jak dlouho chcete auto mít. Pokud déle, chce to aspoň 1,6, lépe 1,8, nebo 2,0. s mechanikou, Pokud automat, pak s hydroměničem, nebo po 80 000 prodat, je to věc peněz. Popojíždění s karavanem ve 40 km koloně v Chorvatsku není pro dsg optimální provozní režim.
Martin BMartin BČlen
Přidáno před 6 let
Tak to slyším poprvé,ale rád se nechám poučit,příště v práci řeknu skladníkovi ať mi v etce najde ty robustnější díly do převodovky

ad2: píšu to v příspěvku výše: U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s vyšší zátěží taháním přívěsu. Takže origo tažné má kromě toho, že umí stabilizovat rozkmitání přívěsu atd.., i tuto výhodu.[/quote]
Tel.776797879
dablikhasicdablikhasicČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

kyklop napsal:

Citovat

jurus napsal:

Zdravím všetkých,
mám obytný príves s hmotnosťou 1.300 kg a ťahám ho s VW Tiguan 1.9 TDI 85Kw/100 K. Zvažujem výmenu auta za nový VW Tiguan 1.4 TSI 92Kw/125K.
Má niekto skúsenosť s takouto súpravou, prípadne vhodnosťou na ťahanie prívesu, resp. porovnanie s 1.9.TDI.
Je mi jasné, že z konštrukčného hľadiska je 1.9 TDI vhodnejší, ale rád by som vedel ako by to zvládal tento benzín, teda čo môžem od toho očakávať.


Ťahám podobne ťažký príves so steroidovanou 1,2 97kW so 7st dvojspokovou prevodovkou a o výkon sa obávať netreba. Predtým som mal 80kW dízel. Benzín stačí o kúsok viac potočiť a v "bežnom" teréne je o porovnateľné. Dokonca samotný automat si pri ustálenej 96-98km/h na tempomate radí 7.stupeň (Ja tam dám ručne6. a hotovo). Rozjazdy tiež nie sú problémom, keďže 1stupeň je fakt krátky. Snáď trochu pomohlo :_

Automatické sloučení 23.03.2018 18:24:

Citovat

PabloGS napsal:

Já osobně neznám člověka/firmu s nově kupovaným autem s DSG, který by si stěžoval. Ale registruju spoustu nářků od lidí, kteří koupili bazarovku a pak se jim něco podělalo. U ojetiny bych šel do DSG pouze po důkladné diagnostice převodovky v autorizáku. Nikdo neví jak se k tomu předchozí vlastník choval a hlavně jestli měnil olej, což jedna z nejdůležitějších věcí pro životnost převodovky.
Samozřejmě záleží na spoustě faktorů a logicky i na tom, jak je převodovka dimenzovaná podle krouťáku. Dále má vliv i to origo tažné. U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s taháním přívěsu.


U suchej 7st DSG sa olej nemenil, spojky v oleji mala minulá 6st dsg a tá bola cpaná aj do multivanov atď. V prvých rokoch výroby sa dosť 7st dsg nedožilo ani 100k km (overené na firemných autách), dôvodom bol rozpad ovládaciej mechatroniky (info zo servisu). Od určitého roku výroby došlo k náprave/zlepšeniu. Zároveň sa táto prevodovka používala pre motory s max kruťakom 250Nm a to bol aj je technický limit

Automatické sloučení 23.03.2018 18:25:

Citovat

PabloGS napsal:

S novými DSG při správné údržbě, problémy obecně nejsou.
A u novějších vozů, zvláště pokud má auto originál tažné přímo z výroby, už vůbec ne.


Aký ma vplyv orignálne ťažné na priamo z výroby , alebo ťažné domontované dodatočne na prevodovku? Dík za odpoveď


kdyz je tazne montované z výroby tak z toho co vím má auto vetší chladič, alternátor a jestě pár věci ale to ti z hlavy neřeknu jaké, vím to proto že jsme pro kamarady zjistovaly kolik stoji origo tažné na audi což je to same a trosku nam spadla celist když řekli 60, a po zjistovani proc tolik tak z nich lezly tydle veci chladic vody a snad i oleje
krakenkrakenČlen
Přidáno před 6 let
Automatické sloučení 23.03.2018 18:24:

Citovat

PabloGS napsal:

Citovat

Já osobně neznám člověka/firmu s nově kupovaným autem s DSG, který by si stěžoval. Ale registruju spoustu nářků od lidí, kteří koupili bazarovku a pak se jim něco podělalo. U ojetiny bych šel do DSG pouze po důkladné diagnostice převodovky v autorizáku. Nikdo neví jak se k tomu předchozí vlastník choval a hlavně jestli měnil olej, což jedna z nejdůležitějších věcí pro životnost převodovky.
Samozřejmě záleží na spoustě faktorů a logicky i na tom, jak je převodovka dimenzovaná podle krouťáku. Dále má vliv i to origo tažné. U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s taháním přívěsu.


U suchej 7st DSG sa olej nemenil, spojky v oleji mala minulá 6st dsg a tá bola cpaná aj do multivanov atď. V prvých rokoch výroby sa dosť 7st dsg nedožilo ani 100k km (overené na firemných autách), dôvodom bol rozpad ovládaciej mechatroniky (info zo servisu). Od určitého roku výroby došlo k náprave/zlepšeniu. Zároveň sa táto prevodovka používala pre motory s max kruťakom 250Nm a to bol aj je technický limit


6st DSG v Multivanu ani jiném z T řady nebylo.
DSG je až roku 2009 a je to 7st.
-
Sám jsem se DSG bál a nyní již vím že zbytečně. Co to vydrží se teprve uvidí, ale vím o odtahovce T5 7DSG, která jezdí navíc i s vlekem, takže min z 50% plně naložená dvěma auty, krátké i dlouhé trasy a má nyní skoro 200tis km bez závad a spoustě dalších aut kde problémy žádné nejsou. Zároveň vím i o autě, kterému odešlo DSG pár dní po převzetí nového vozu, dostal novou převodovku a zatím snad potíže také nemá.
Naopak bych dnes řekl že auto s manuálem při rozjezdech s přívěsem více trpělo.
Určitě je vhodnější "mokrá" DSG.
"Suchá" se celkově chová hůře a je předpoklad že se zatížením přívěsem budou spojky trpět.
-
Jinak pokud zakladatel vlákna neřeší spotřebu, benzínu bych se nebál. I ty menší obsahy jedou celkem pěkně.
Upravil kraken dne 24.03.2018 08:45, před 6 let
K
kyklopČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

kraken napsal:

Automatické sloučení 23.03.2018 18:24:

Citovat

PabloGS napsal:

Citovat

Já osobně neznám člověka/firmu s nově kupovaným autem s DSG, který by si stěžoval. Ale registruju spoustu nářků od lidí, kteří koupili bazarovku a pak se jim něco podělalo. U ojetiny bych šel do DSG pouze po důkladné diagnostice převodovky v autorizáku. Nikdo neví jak se k tomu předchozí vlastník choval a hlavně jestli měnil olej, což jedna z nejdůležitějších věcí pro životnost převodovky.
Samozřejmě záleží na spoustě faktorů a logicky i na tom, jak je převodovka dimenzovaná podle krouťáku. Dále má vliv i to origo tažné. U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s taháním přívěsu.


U suchej 7st DSG sa olej nemenil, spojky v oleji mala minulá 6st dsg a tá bola cpaná aj do multivanov atď. V prvých rokoch výroby sa dosť 7st dsg nedožilo ani 100k km (overené na firemných autách), dôvodom bol rozpad ovládaciej mechatroniky (info zo servisu). Od určitého roku výroby došlo k náprave/zlepšeniu. Zároveň sa táto prevodovka používala pre motory s max kruťakom 250Nm a to bol aj je technický limit


6st DSG v Multivanu ani jiném z T řady nebylo.
DSG je až roku 2009 a je to 7st.
-
Sám jsem se DSG bál a nyní již vím že zbytečně. Co to vydrží se teprve uvidí, ale vím o odtahovce T5 7DSG, která jezdí navíc i s vlekem, takže min z 50% plně naložená dvěma auty, krátké i dlouhé trasy a má nyní skoro 200tis km bez závad a spoustě dalších aut kde problémy žádné nejsou. Zároveň vím i o autě, kterému odešlo DSG pár dní po převzetí nového vozu, dostal novou převodovku a zatím snad potíže také nemá.
Naopak bych dnes řekl že auto s manuálem při rozjezdech s přívěsem více trpělo.
Určitě je vhodnější "mokrá" DSG.
"Suchá" se celkově chová hůře a je předpoklad že se zatížením přívěsem budou spojky trpět.
-
Jinak pokud zakladatel vlákna neřeší spotřebu, benzínu bych se nebál. I ty menší obsahy jedou celkem pěkně.


DSG bolo aj v multivane
http://www.auto.c...i-dsg-2227
a presne tá sa cpala do lepšie motorizovaných verzií. Suchá 7st DGS bola pre menšie a slabšie motory

Automatické sloučení 24.03.2018 22:36:

Citovat

dablikhasic napsal:

Citovat

kyklop napsal:

Citovat

jurus napsal:

Zdravím všetkých,
mám obytný príves s hmotnosťou 1.300 kg a ťahám ho s VW Tiguan 1.9 TDI 85Kw/100 K. Zvažujem výmenu auta za nový VW Tiguan 1.4 TSI 92Kw/125K.
Má niekto skúsenosť s takouto súpravou, prípadne vhodnosťou na ťahanie prívesu, resp. porovnanie s 1.9.TDI.
Je mi jasné, že z konštrukčného hľadiska je 1.9 TDI vhodnejší, ale rád by som vedel ako by to zvládal tento benzín, teda čo môžem od toho očakávať.


Ťahám podobne ťažký príves so steroidovanou 1,2 97kW so 7st dvojspokovou prevodovkou a o výkon sa obávať netreba. Predtým som mal 80kW dízel. Benzín stačí o kúsok viac potočiť a v "bežnom" teréne je o porovnateľné. Dokonca samotný automat si pri ustálenej 96-98km/h na tempomate radí 7.stupeň (Ja tam dám ručne6. a hotovo). Rozjazdy tiež nie sú problémom, keďže 1stupeň je fakt krátky. Snáď trochu pomohlo :_

Automatické sloučení 23.03.2018 18:24:

Citovat

PabloGS napsal:

Já osobně neznám člověka/firmu s nově kupovaným autem s DSG, který by si stěžoval. Ale registruju spoustu nářků od lidí, kteří koupili bazarovku a pak se jim něco podělalo. U ojetiny bych šel do DSG pouze po důkladné diagnostice převodovky v autorizáku. Nikdo neví jak se k tomu předchozí vlastník choval a hlavně jestli měnil olej, což jedna z nejdůležitějších věcí pro životnost převodovky.
Samozřejmě záleží na spoustě faktorů a logicky i na tom, jak je převodovka dimenzovaná podle krouťáku. Dále má vliv i to origo tažné. U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s taháním přívěsu.


U suchej 7st DSG sa olej nemenil, spojky v oleji mala minulá 6st dsg a tá bola cpaná aj do multivanov atď. V prvých rokoch výroby sa dosť 7st dsg nedožilo ani 100k km (overené na firemných autách), dôvodom bol rozpad ovládaciej mechatroniky (info zo servisu). Od určitého roku výroby došlo k náprave/zlepšeniu. Zároveň sa táto prevodovka používala pre motory s max kruťakom 250Nm a to bol aj je technický limit

Automatické sloučení 23.03.2018 18:25:

Citovat

PabloGS napsal:

S novými DSG při správné údržbě, problémy obecně nejsou.
A u novějších vozů, zvláště pokud má auto originál tažné přímo z výroby, už vůbec ne.


Aký ma vplyv orignálne ťažné na priamo z výroby , alebo ťažné domontované dodatočne na prevodovku? Dík za odpoveď


kdyz je tazne montované z výroby tak z toho co vím má auto vetší chladič, alternátor a jestě pár věci ale to ti z hlavy neřeknu jaké, vím to proto že jsme pro kamarady zjistovaly kolik stoji origo tažné na audi což je to same a trosku nam spadla celist když řekli 60, a po zjistovani proc tolik tak z nich lezly tydle veci chladic vody a snad i oleje


To čo si napísal evidentne neplatí generálne naprieč značkami, stačí kuknúť konfekčné auto nižšiej strednej, alebo strednej triedy a príplatok za originálne ťažné je cca 1000€ bez ohľadu na motorizáciu. Silno pochybujem, že by automobilka v tomto prípade vymenila 1/2 príslušenstva prevodovky a motora
Upravil kyklop dne 24.03.2018 22:36, před 6 let
krakenkrakenČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

kyklop napsal:

Citovat

kraken napsal:

Automatické sloučení 23.03.2018 18:24:

Citovat

PabloGS napsal:

Citovat

Já osobně neznám člověka/firmu s nově kupovaným autem s DSG, který by si stěžoval. Ale registruju spoustu nářků od lidí, kteří koupili bazarovku a pak se jim něco podělalo. U ojetiny bych šel do DSG pouze po důkladné diagnostice převodovky v autorizáku. Nikdo neví jak se k tomu předchozí vlastník choval a hlavně jestli měnil olej, což jedna z nejdůležitějších věcí pro životnost převodovky.
Samozřejmě záleží na spoustě faktorů a logicky i na tom, jak je převodovka dimenzovaná podle krouťáku. Dále má vliv i to origo tažné. U VW (Škoda nevím), pokud se objednává nové auto s origo tažným z výroby, tak se do DSG automaticky montují robustnější komponenty, protože se od výroby počítá s taháním přívěsu.


U suchej 7st DSG sa olej nemenil, spojky v oleji mala minulá 6st dsg a tá bola cpaná aj do multivanov atď. V prvých rokoch výroby sa dosť 7st dsg nedožilo ani 100k km (overené na firemných autách), dôvodom bol rozpad ovládaciej mechatroniky (info zo servisu). Od určitého roku výroby došlo k náprave/zlepšeniu. Zároveň sa táto prevodovka používala pre motory s max kruťakom 250Nm a to bol aj je technický limit


6st DSG v Multivanu ani jiném z T řady nebylo.
DSG je až roku 2009 a je to 7st.
-
Sám jsem se DSG bál a nyní již vím že zbytečně. Co to vydrží se teprve uvidí, ale vím o odtahovce T5 7DSG, která jezdí navíc i s vlekem, takže min z 50% plně naložená dvěma auty, krátké i dlouhé trasy a má nyní skoro 200tis km bez závad a spoustě dalších aut kde problémy žádné nejsou. Zároveň vím i o autě, kterému odešlo DSG pár dní po převzetí nového vozu, dostal novou převodovku a zatím snad potíže také nemá.
Naopak bych dnes řekl že auto s manuálem při rozjezdech s přívěsem více trpělo.
Určitě je vhodnější "mokrá" DSG.
"Suchá" se celkově chová hůře a je předpoklad že se zatížením přívěsem budou spojky trpět.
-
Jinak pokud zakladatel vlákna neřeší spotřebu, benzínu bych se nebál. I ty menší obsahy jedou celkem pěkně.


DSG bolo aj v multivane
http://www.auto.c...i-dsg-2227
a presne tá sa cpala do lepšie motorizovaných verzií. Suchá 7st DGS bola pre menšie a slabšie motory


Vždyť to píšu.
DSG je až roku 2009 a je to 7st., tuším že typ DQ500.
-
Ale Vy píšete že "spojky v oleji mala minulá 6st dsg a tá bola cpaná aj do multivanov atď." , ale 6st DSG v Multivanu ani jiném z T řady nebyla.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: jurus, dablikhasic, Cibi, PabloGS, DavidF, kyklop, bob7373, Martin B, kraken, hugo 007

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,045,852 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.27855 sekund | Průměrně za: 0.27855 (0) sekund | Dotazy: 137 | Použitá paměť: 2.41MB/4MB