leosmalikČlen Přidáno
před 6 letAhoj,
Myslím že senzory na motocykl nemají požadovaný rozsah tlaku.
U systému TPMS 601 se čepičky aktivují a deaktivují pootočením, to se mě moc právě nelíbilo ,nebyl jsem si jist zda už,a nebo ještě ne.
O využití mobilu místo ext. displaye jsem uvažovat taky ,ale předpoklad že budu mít tel využit,na monitoring,nevím asi záleží na tom jak často ho potřebuješ na telefonování.Je možné že je to SW vyřešené, snad i to časté párování...chtělo by to zkusit.
Leoš
Leoš,Petra,Laura (11),
BMW X5 + Burstner Trecento 540TL
DudlaČlen Přidáno
před 6 letCitovat
leosmalik napsal:
Ahoj,
Myslím že senzory na motocykl nemají požadovaný rozsah tlaku.
U systému TPMS 601 se čepičky aktivují a deaktivují pootočením, to se mě moc právě nelíbilo ,nebyl jsem si jist zda už,a nebo ještě ne.
O využití mobilu místo ext. displaye jsem uvažovat taky ,ale předpoklad že budu mít tel využit,na monitoring,nevím asi záleží na tom jak často ho potřebuješ na telefonování.Je možné že je to SW vyřešené, snad i to časté párování...chtělo by to zkusit.
Leoš
Ja si myslim ze ta app pobezi na pozadi, kdyz se neco bude dit tak posle notifikaci na obrazovku
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
leosmalikČlen Přidáno
před 6 letAno,asi jo, já jen mám výhrady k těm čepičkám.
Vadí mě sebemenší nevývažek na kole,vadí to komponentům náprav.U přívěsu asi míň než u auta.Navíc teda doporučuji k čepičkovému systému namontovat i kovové ventily!!!Gumovému ventilu to může dělat problém.Navíc kompletní tlak v pneumatice těsní pouze a jen ta čepička.Z toho pramení má nedůvěra.Ale tady jsem se dočetl, že tento systém někomu funguje i delší dobu.A jak pozoruji ceny ,které zde jsou uváděny, moc velký rozdíl mezi ,, profisystemem,, používaným i výrobcem automobilů,a ,, čepičkovou ,, náhražkou není.
Leoš
Leoš,Petra,Laura (11),
BMW X5 + Burstner Trecento 540TL
leosmalikČlen Přidáno
před 6 let
To vypadá dobře,nemáš vyzkoušeno jaký je dosah?Zda by se to spojilo z přívěsu do auta.Cca 7m
Leoš
Leoš,Petra,Laura (11),
BMW X5 + Burstner Trecento 540TL
Na přívěsu jsem poznal píchlou pneumaitku, na okresce v noci, až když mi kus jejího běhounu zdemoloval podběh a kus podlahy.
S karavanem jezdím už 35 let a myslel jsem si že to poznám a včas zastavím. Za mne jednoznačně měřit a hlídat tlak v pneu alespoň u přívěsu. U osobáku to poznáš snadno, ale tuplák u obytného auta? I novou a kvalitní pneumatiku můžeš píchnout. Používám čepičkový systém Carchet 0-8bar.
HHČlen Přidáno
před 6 letMám to na autě proto 8 atm. do 5 jsou levnější
Prubnul jsem dosah. Jednotku jsem dal domu za okno cca 10m od auta a fachčí
H.
Vie my niekto poradiť?
Aké rozpätie (MAX a MIN) nastaviť pri monitorovaní tlaku:
1. Predpis na predné pneu = 3,5 bar
2. Predpis na zadné pneu = 4,75 bar
Akú nastaviť teplotu v pneu ?
Ďakujem
PalmosČlen Přidáno
před 6 letAhoj,
ja mam nafukane na 5,5. Cim je vonku vyssia teplota, priamoumerne sa zvysuje aj tlak pocas jazdy. Zatial som mal najviac 6,2. Cize som si nastavil spodnu hranicu alarmu na 5,0 a hornu na 6,5.
Teplotu teraz z hlavy neviem presne, ale okolo 50-55 stupnov tam v lete urcite je..
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 6 letJedna otázečka,mám pneu 195/70/15C,Barum,Vanis 2. Na pneumatice jsou údaje o tlaku a váze. 102/104, 65PSI,ale také single 900 kg,dual 875 kg a tlak 75 PSI,MAX. Na jaký tlak je je možno foukat ?
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...Údaj na pneu o maximálnom tlaku 75 PSI zodpovedá cca 5,17 baru.
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 6 letDíky,to jsem věděl,ale otázkou je proč tam je ještě ten údaj u 104/102 65 PSI ?? což je 4 bary. Mohu tedy v klidu "duše" nafouknout na 5 barů,což by byla ještě malá rezerva s MAX hodnoty ??? bez obav,že dojde k poškození tlakem.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...Aha, to som si nevšimol. Predpokladám (nejaký profík na pneu by to mal potvrdiť alebo vyvrátiť), že nosnosť pneu (Load Index, LI) 102/104 - zodpovedajúce hmotnosti podľa LI tabuliek sú 850/900kg - je uvádzaná pri obvyklom/nominálnom? hustení pneu 65 PSI, ale maximálne dovolené nahustenie je 75 PSI.
Ani pri maximálnom hustení 75PSI (s rezervou cca 5 bar) by som radšej neprekračoval maximálnu uvádzanú hmotnosť na nápravu 1800kg (2x900kg v single montáži).
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 6 letDíky za vysvětlení,bude to přesně tak 65PSI=4,5 Bar,75PSI=5,19 Bar, ten maximální tlak 75PSI na montáž single nebo dual je doplněn váhou na kolo 900/850 kg max. Tedy přesně jak píšeš. Tak by neměl být problém tyto pneumatiky natlakovat na 5 Barů při max váze na nápravu 1800 kg.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...