Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Trumatic C 6002: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Trumatic C 6002

Poslední aktualizace před 5 let
J
januroviNováček
Přidáno před 6 let
Ahoj všichni,

Neměl by prosím někdo v digitální podobě návod k používání trumaticu C 6002? K autu jsem dostal D a ANJ verzi. Je tam také něco česky, ale vůbec to neodpovídá ovládacím prvkům v bydlíkovi.
Je možné, že je to topení náchylné na stav baterie v nástavbě?

Honza
!c!z[mail][/mail]
haskyhaskyČlen
Přidáno před 6 let
Hasky
fidofidoČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

janurovi napsal:


Je možné, že je to topení náchylné na stav baterie v nástavbě?

Honza

Zdravím Brandejšťáky,
ano, pokud je podpětí může padat do poruchy.
Fido&Fidorka
T
TurciČlen
Přidáno před 6 let
Před týdnem na lyžovačce ukazoval měřák na baterii 11,8(orientační)při spuštění vod.čerpadla začala problikávat červená kontrolka,topení pořád jelo.Když jsme potřebovali pustit vodu stáhl jsem termostat na 15st.tím se vypnul rozfuk a bylo to v pohodě potom až do rána. Dopoledne fungovalo měřák 11,6-11,7 i při puštění čerpadla.Tak nevím ale slyšel jsem že vypne při 11,5.
J
januroviNováček
Přidáno před 6 let
Děkujeme, zítra nastuduji. Po najetí hořáku mi to padá a znovu se startuje. Baterii jsem dal novou, ale opakuje se to. A to mi ukazuje měřák 12,7V. H
!c!z[mail][/mail]
GardaGardaČlen
Přidáno před 6 let
Jeste bych zapalil jeden horak na varici a skusil topeni. Pokud by po startu topeni vyzname pohasl plamen na horaku muze byt vadny regulator.
Miloš
fidofidoČlen
Přidáno před 6 let
Ještě by to mohl dělat špatný odtah spalin.
Fido&Fidorka
GardaGardaČlen
Přidáno před 6 let
Jeste dej jedno info. Nebouchlo ti to topeni nekdy pri startu? Je to takove zablafani spíš.
Miloš
CibiCibiČlen
Přidáno před 5 let
Přidám se s dotazem - aktuálně je namontované v autě tento typ kombi topení - musí k němu být externí teplotní čidlo? Nemám ho. V pátek bylo domontováno, běželo. Večer, když byla již zima, chci topit a pouze se rozeběhne rozfuk a při pokusu o start spadne do chyby a nenaběhne. Takto i další večer. Zkusiil jsem to včera odpoledne, když bylo ještě teplo (skoro 20st) a běželo. Zkusím večer, po ochlazení na cca 10st a problém se opakuje. Proto zmiňuji to tepelné čidlo, zda to na to může mít vliv či ne, v návodu je, že by mělo běžet bez něj topení naplno. Mám propan, lednice i sporák fungují.
VW LT 35 maxi
GardaGardaČlen
Přidáno před 5 let
Externi cidlo to urcite nedela.
Miloš
CibiCibiČlen
Přidáno před 5 let
To si myslím také, mělo by naběhnout a běžet na plný výkon. Což se tak děje, pokud naběhlo.

Zkusím odpoledne, zda na to má vliv teplota.
VW LT 35 maxi
bazenovavodabazenovavodaČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Garda napsal:

Externi cidlo to urcite nedela.


Čidlo musí být namontováno!!!
CibiCibiČlen
Přidáno před 5 let
Chová se to podle návodu - pokud čidlo není, běží na plný výkon.

Nicméně to chytne v závislosti na okolní teplotě - když je chladno (jako bych se ohřál, tak nějak jsem to o víkendu plánoval :-), tak nechytne. Když je v autě 25, tak to zatím chytlo...

To čidlo jsem k topení bohužel nedostal, je to tohle?

https://www.kobra...abelem-4m/

nebo zde rozděleně, ale nějak moc konektorů:

https://www.karav...4000-71900
https://www.karav...4000-69700


Kam přijde vlastně připojit?
VW LT 35 maxi
bazenovavodabazenovavodaČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Cibi napsal:

Chová se to podle návodu - pokud čidlo není, běží na plný výkon.

Nicméně to chytne v závislosti na okolní teplotě - když je chladno (jako bych se ohřál, tak nějak jsem to o víkendu plánoval :-), tak nechytne. Když je v autě 25, tak to zatím chytlo...

To čidlo jsem k topení bohužel nedostal, je to tohle?

https://www.kobra...abelem-4m/

nebo zde rozděleně, ale nějak moc konektorů:

https://www.karav...4000-71900
https://www.karav...4000-69700


Kam přijde vlastně připojit?






vypadá to na ten první odkaz , ale přesně nevím typ , nicméně musí být umístěno spíš dále od kotle ve výšce kolem pasu +/-, když není hazí chyby.
CibiCibiČlen
Přidáno před 5 let
u toho prvního píší: "Dálkový senzor pro kontrolu optimální pokojové teploty - včetně 4 m kabelu pro Typ: C 3402, C4002, C 6002 (EH)"

Zmátlo mne, že mi dva lidi tvrdí, že čidlo je v ovládání topení v tom otočném knoflíku.

Automatické sloučení 16.10.2018 01:08:
Mírný posun - zahýbal jsem vsemi konektory, zkusil, zda jde do topení plyn, před magnetický ventil jde. Ventil jsem vyndal a i z něj plyn jde.

Po smontování topení naskočilo, ale neustále vypíná a spíná, běží nepravidelně a na minimální výkon. Do chyby ale zatím nespadlo.

Nějaký nápad?
VW LT 35 maxi
Upravil Cibi dne 16.10.2018 00:08, před 5 let
GardaGardaČlen
Přidáno před 5 let
Cidlo je v termostatu jak pises je v tom otocnem kolecku. Je to takova perlicka. Druhe cidlo lze pripojit nebo ne. Zapojuje se 3.5mm jackem v horni casti elektroniky. Je to dobre u vetsich nastaveb pro rovnomerne vytapeni prostoru. Zkontroluj kontakt v tom konektoru jestli nema spatny dotek. Strc tam a vytahni pri vapnutem topeni nejaky jack aby se to rozhybalo.
Pokud ti to takto vyvadi muze to delat treba propaleny horak nebo poskozeny odtah nebo sani. Rekl bych ze dukladnou kontrolou celeho topeni nic nezkazis.
Miloš
CibiCibiČlen
Přidáno před 5 let
Asi se jí nevyhnu. Jen je to komplikace posílat nebo vozit do Velimi.

Aktuální stav tedy je, že naběhne, chytí, ale jak popsat ten nepravidelný chod - puf, puf, hořím, puf, prsk, hořím a pořád dokola. Tak jsem to vypnul, ať se to nepo... ještě víc. Jen je mi divné, proč nenaběhne naplno, zda to má ještě souvislost s těmi elektromagnetickými ventily, zda to může být tam přicpané? Ty přece fungují ve stavu - zavřeno, těsním, otevřeno - plný průtok.

Předtím, když to tedy běžělo, tak jelo pořád na plný výkon, že se v autě nedalo vydržet. Nepřipadalo mi, že by na to měl ten otočný knoflík vliv.

To čidlo - výstup pro jack jsem tam neviděl, jen tam jsou dva vývody pro konektory a vlevo je několikapinový samec pro připojení příslušenství.
VW LT 35 maxi
GardaGardaČlen
Přidáno před 5 let
Ve Velimi ti reknou ze ma to nejsou nahradni dily. Jestli je propaleny horak tak jsi s tim topenim skoncil.
Resim ted podobny problem nastesti ne u me. Hledam vyrobce.
Miloš
Garda Připojili následující obrazek:
horak.jpg
CibiCibiČlen
Přidáno před 5 let
To mne nestraš...ty ho rozebíráš sám?
VW LT 35 maxi
GardaGardaČlen
Přidáno před 5 let
Kdyz je venku z auta tak to neni slozite. Vse je pekne udelane nic se pri rozebirani neznici.
Miloš
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Garda, fido, janurovi, Turci, hasky, Cibi, bazenovavoda

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,042,371 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.24383 sekund | Průměrně za: 0.24383 (0) sekund | Dotazy: 131 | Použitá paměť: 2.19MB/4MB