Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 4camping.cz: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

4camping.cz

Poslední aktualizace před 6 let
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 6 let
Zdar, chtěl bych varovat před nákupem v tomto shopu. Na FORCARAVAN jsem koupil stolek a po vybalení doma -
zprohýbaný, evidentně již použitý. Vzhledem k tomu, že stál cca 1200,- tak na to kašlu, ale o firmě to vypovídá.
Přeji lepší výběr a s pozdravem, Pirát.
D
danstr74Člen
Přidáno před 6 let
V tomto e-shopu nakupuji docela pravidelně,ale spíš oblečení,batohy a zatím vždy vše ok,tak to snad bylo jen nějaké nedopatření.Pokud je poškození viditelné,tak je lepší to asi reklamovat,než to nechat být.
PaMiPaMiČlen
Přidáno před 6 let
Oni si vždy přes léto pronajmou nalu na výstavišti v Letňanech a dělají tam "výstavu stanů". Pravidelně tam chodím nakupovat a vždy plná spokojenost.
Věřím že když jim napíšeš, tak Ti to vymění.
H
hymer662Člen
Přidáno před 6 let
Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

Nemilany napsal:

Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.



I tak bych prvně zavolal a kontaktoval prodejce. Až podle toho, jak by se k tomu postavil bych na něj plival na diskusním fóru špínu a nedoporučoval bych u něj nakupovat !!!! Píši jen vlastní zkušenost z podnikání, kdy a teď se omlouvám zakladateli tohoto příspěvku ehm nějak nemohu najít slušná slova jak bych to nazval, tak to přejdu slovy, že tento druh zákazníků mne samotnému vadí. Ročně prodám 6000ks výrobků, máme cca 100 obchodních zastoupení, kde jsou věci mezi nebem a zemí, které majitelé firmy neovlivní a je jen na nich, jak se k čemu postaví a co za informace se k nim od zákazníků dostane, aby mohli sjednat nápravu, či na firmě a zlepšení pracovat. Osobně bych a tak to dělám - věc při zakoupení rozbalil, překontroloval. Taktéž činím, když mne něco doveze ppl. Pak bych reklamoval, pak bych vyčkal jak věc firma vyřídí. Pokud by se k tomu postavila špatně, následně bych dal svůj názor na diskusní fórum. Toto je můj názor. Osobně jsem od této firmy nic nezakoupil, nemám tam nikoho z rodiny ani milenku. Jen se mne tento postup recenze jako podnikajícího subjektu dotýká a tak se cítím podělit o svůj názor, stejně jako se cítil podělit majitel zakoupeného stolku. Dále bych chtěl uvézt, že nejsem namyšlený a neuvádím zde, že vůči mojí firmě nejsou vedeny některé reklamace neoprávněně a někdy jsem i sám špatný, jak je některé naše pobočky špatně řeší i když reklamace podobného druhu jsou velice nešťastné, je lepší ohnout hřbet až k zemi. Pro zákazníka který ale nic nereklamuje, nepodělí se s tou firmou od které zboží zakoupil o špatnou zkušenost že je nespokojený, nemůže ani sebelepší firma nic udělat, jen si tu může ta firma smutně přečíst recenzi, pokrčit rameny a sami se zeptat pane bože vlastně ,, proč ,, !!!!
T
Tomik KraluČlen
Přidáno před 6 let
Asie tak 90% capingového vybavení mám od této společnosti a doposud spokojenost. Naposledy jsem nakupoval někdy o vánocích. Věřím, že v tomto případě došlo jen k nějaké chybce a vše se vyřeší.
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Citovat

Nemilany napsal:

Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.



I tak bych prvně zavolal a kontaktoval prodejce. Až podle toho, jak by se k tomu postavil bych na něj plival na diskusním fóru špínu a nedoporučoval bych u něj nakupovat !!!! Píši jen vlastní zkušenost z podnikání, kdy a teď se omlouvám zakladateli tohoto příspěvku ehm nějak nemohu najít slušná slova jak bych to nazval, tak to přejdu slovy, že tento druh zákazníků mne samotnému vadí. Ročně prodám 6000ks výrobků, máme cca 100 obchodních zastoupení, kde jsou věci mezi nebem a zemí, které majitelé firmy neovlivní a je jen na nich, jak se k čemu postaví a co za informace se k nim od zákazníků dostane, aby mohli sjednat nápravu, či na firmě a zlepšení pracovat. Osobně bych a tak to dělám - věc při zakoupení rozbalil, překontroloval. Taktéž činím, když mne něco doveze ppl. Pak bych reklamoval, pak bych vyčkal jak věc firma vyřídí. Pokud by se k tomu postavila špatně, následně bych dal svůj názor na diskusní fórum. Toto je můj názor. Osobně jsem od této firmy nic nezakoupil, nemám tam nikoho z rodiny ani milenku. Jen se mne tento postup recenze jako podnikajícího subjektu dotýká a tak se cítím podělit o svůj názor, stejně jako se cítil podělit majitel zakoupeného stolku. Dále bych chtěl uvézt, že nejsem namyšlený a neuvádím zde, že vůči mojí firmě nejsou vedeny některé reklamace neoprávněně a někdy jsem i sám špatný, jak je některé naše pobočky špatně řeší i když reklamace podobného druhu jsou velice nešťastné, je lepší ohnout hřbet až k zemi. Pro zákazníka který ale nic nereklamuje, nepodělí se s tou firmou od které zboží zakoupil o špatnou zkušenost že je nespokojený, nemůže ani sebelepší firma nic udělat, jen si tu může ta firma smutně přečíst recenzi, pokrčit rameny a sami se zeptat pane bože vlastně ,, proč ,, !!!!

Ahoj, jak již tady zaznělo, reklamovat to nehodlám, a s nákupem jsem byl nespokojený. Zřejmě na rozdíl od tebe očekávám, že zakoupím nový výrobek v odpovídajícím stavu, chápu, že ty to máš třeba nastavené jinak. Jenom mě napadá, že kdyby někdo nezveřejnil, že některé potraviny jsou osolené polskou posypovou solí, tak to papáme asi ještě nyní. Zdravím a mnoho štěstí v podnikání, když máš těch 100 obchodních zastoupení :D . Pirát
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 6 let
Fune jestli karavanek pod prispevkem znamena palec nahoru, zaved i neco jako palec dolu protoze nekdo by si ho tady fakt zaslouzil... Obcas by fakt bylo lepsi dat nakej karavanek treba vzhuru kolama nez abych tu napsal svuj nazor o tyhle "kauze" co si myslim, pak to radeji smazu pak to jeste udelam 2x a pak radsi nenapisu nic... TAKZE ASI TAK NO....
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
T
teunNováček
Přidáno před 6 let
piráte z ruzyně...už to nehul
B
belcantoČlen
Přidáno před 6 let
podnikám 25 let s různými počty zaměstnanců a za ta léta už jsem viděl ledacos. A dovedu si představit, že ve skladu při přípravě na veletrh někdo zamění zalepenou krabici s reklamací za krabici s novým zbožím a tu pak někdo další vydá na výstavě zákazníkovi. Stát by se to nemělo, ale stát se to může. Samotný prodej je vždy záležitostí dvou stran a pokud nedojde k nějakému úmyslnému poškození jedné nebo druhé strany, mělo by to tak být a zůstat. Rozuměl bych i tomu, že budeš na nekalé praktiky prodejce poukazovat potom, co ti neoprávněně zamítl reklamaci, i kdyby to měl být jen tvůj dojem, že je to neoprávněně. Ale jak sám píšeš, nic si nereklamoval a reklamovat nechceš a nebudeš. Ale přesto tady vypisuješ varování před nic netušícím prodejcem, který už to možná zjistil, ale omluvit se ti nemůže, protože pravděpodobně vůbec netuší, komu to vydal. A to mi připadá jako dost velká prasárna, protože děláš v podstatě to samé, co ten míchač posypové soli.
pedapedaČlen
Přidáno před 6 let
Jenom hlupak a prudič se vykašle na 1200,-Kč
dablikhasicdablikhasicČlen
Přidáno před 6 let
s 4camping jen kladné zkušenosti, dorazily hrnečky a bud u nich nebo pri preprave je křupnul, po zaslani fotek hned nabizeli poslat pomernou cast penez zpet jelikoz to bylo posledni baleni nebo slevovy poukaz, vse probehlo v klidu a bez problemu, staci jen normalne komunikovat...
Joe KingJoe KingČlen
Přidáno před 6 let
Taky jsem měl při objednávce problém, ale vše vyřešeno - v sadě nádobí chyběly misky. Bral jsem dvě sady, tak jsem do obou krabic na prodejně nekoukal. Naštěstí si toho všimly dcery cestou domů v autě - po návratu na prodejnu vše v pohodě uznali a dodali misky nové. Takže mě to stálo akorát ještě další cestu na prodejnu, protože je neměli skladem (nabídnuté vrácení peněz za tu jednu případně obě sady jsem nechtěl). Jak psal Belcanto k tomuhle může dojít různými způsoby - a bez poskytnutí příležitosti problém řešit mi přijde zbytečné to takhle rozmazávat.
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Pirat z Ruzyne napsal:

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Citovat

Nemilany napsal:

Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.



I tak bych prvně zavolal a kontaktoval prodejce. Až podle toho, jak by se k tomu postavil bych na něj plival na diskusním fóru špínu a nedoporučoval bych u něj nakupovat !!!! Píši jen vlastní zkušenost z podnikání, kdy a teď se omlouvám zakladateli tohoto příspěvku ehm nějak nemohu najít slušná slova jak bych to nazval, tak to přejdu slovy, že tento druh zákazníků mne samotnému vadí. Ročně prodám 6000ks výrobků, máme cca 100 obchodních zastoupení, kde jsou věci mezi nebem a zemí, které majitelé firmy neovlivní a je jen na nich, jak se k čemu postaví a co za informace se k nim od zákazníků dostane, aby mohli sjednat nápravu, či na firmě a zlepšení pracovat. Osobně bych a tak to dělám - věc při zakoupení rozbalil, překontroloval. Taktéž činím, když mne něco doveze ppl. Pak bych reklamoval, pak bych vyčkal jak věc firma vyřídí. Pokud by se k tomu postavila špatně, následně bych dal svůj názor na diskusní fórum. Toto je můj názor. Osobně jsem od této firmy nic nezakoupil, nemám tam nikoho z rodiny ani milenku. Jen se mne tento postup recenze jako podnikajícího subjektu dotýká a tak se cítím podělit o svůj názor, stejně jako se cítil podělit majitel zakoupeného stolku. Dále bych chtěl uvézt, že nejsem namyšlený a neuvádím zde, že vůči mojí firmě nejsou vedeny některé reklamace neoprávněně a někdy jsem i sám špatný, jak je některé naše pobočky špatně řeší i když reklamace podobného druhu jsou velice nešťastné, je lepší ohnout hřbet až k zemi. Pro zákazníka který ale nic nereklamuje, nepodělí se s tou firmou od které zboží zakoupil o špatnou zkušenost že je nespokojený, nemůže ani sebelepší firma nic udělat, jen si tu může ta firma smutně přečíst recenzi, pokrčit rameny a sami se zeptat pane bože vlastně ,, proč ,, !!!!

Ahoj, jak již tady zaznělo, reklamovat to nehodlám, a s nákupem jsem byl nespokojený. Zřejmě na rozdíl od tebe očekávám, že zakoupím nový výrobek v odpovídajícím stavu, chápu, že ty to máš třeba nastavené jinak. Jenom mě napadá, že kdyby někdo nezveřejnil, že některé potraviny jsou osolené polskou posypovou solí, tak to papáme asi ještě nyní. Zdravím a mnoho štěstí v podnikání, když máš těch 100 obchodních zastoupení :D . Pirát


dělám taky do obchodu.Kdybych si přečetl špatnou recenzi na sebe,hned zákazníkovi volám o co jde.ale když nevím tak je to potom pomluva.A proti ní není obrany.Z asie to mohlo přijít rozbité a někdo to mohl v rychlosti hned poslat dál.Tohle co děláš je je špinavost.a to se nedělá.Měj se.
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
H
hymer662Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

PPPmyto napsal:

Citovat

Pirat z Ruzyne napsal:

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Citovat

Nemilany napsal:

Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.



I tak bych prvně zavolal a kontaktoval prodejce. Až podle toho, jak by se k tomu postavil bych na něj plival na diskusním fóru špínu a nedoporučoval bych u něj nakupovat !!!! Píši jen vlastní zkušenost z podnikání, kdy a teď se omlouvám zakladateli tohoto příspěvku ehm nějak nemohu najít slušná slova jak bych to nazval, tak to přejdu slovy, že tento druh zákazníků mne samotnému vadí. Ročně prodám 6000ks výrobků, máme cca 100 obchodních zastoupení, kde jsou věci mezi nebem a zemí, které majitelé firmy neovlivní a je jen na nich, jak se k čemu postaví a co za informace se k nim od zákazníků dostane, aby mohli sjednat nápravu, či na firmě a zlepšení pracovat. Osobně bych a tak to dělám - věc při zakoupení rozbalil, překontroloval. Taktéž činím, když mne něco doveze ppl. Pak bych reklamoval, pak bych vyčkal jak věc firma vyřídí. Pokud by se k tomu postavila špatně, následně bych dal svůj názor na diskusní fórum. Toto je můj názor. Osobně jsem od této firmy nic nezakoupil, nemám tam nikoho z rodiny ani milenku. Jen se mne tento postup recenze jako podnikajícího subjektu dotýká a tak se cítím podělit o svůj názor, stejně jako se cítil podělit majitel zakoupeného stolku. Dále bych chtěl uvézt, že nejsem namyšlený a neuvádím zde, že vůči mojí firmě nejsou vedeny některé reklamace neoprávněně a někdy jsem i sám špatný, jak je některé naše pobočky špatně řeší i když reklamace podobného druhu jsou velice nešťastné, je lepší ohnout hřbet až k zemi. Pro zákazníka který ale nic nereklamuje, nepodělí se s tou firmou od které zboží zakoupil o špatnou zkušenost že je nespokojený, nemůže ani sebelepší firma nic udělat, jen si tu může ta firma smutně přečíst recenzi, pokrčit rameny a sami se zeptat pane bože vlastně ,, proč ,, !!!!

Ahoj, jak již tady zaznělo, reklamovat to nehodlám, a s nákupem jsem byl nespokojený. Zřejmě na rozdíl od tebe očekávám, že zakoupím nový výrobek v odpovídajícím stavu, chápu, že ty to máš třeba nastavené jinak. Jenom mě napadá, že kdyby někdo nezveřejnil, že některé potraviny jsou osolené polskou posypovou solí, tak to papáme asi ještě nyní. Zdravím a mnoho štěstí v podnikání, když máš těch 100 obchodních zastoupení :D . Pirát


dělám taky do obchodu.Kdybych si přečetl špatnou recenzi na sebe,hned zákazníkovi volám o co jde.ale když nevím tak je to potom pomluva.A proti ní není obrany.Z asie to mohlo přijít rozbité a někdo to mohl v rychlosti hned poslat dál.Tohle co děláš je je špinavost.a to se nedělá.Měj se.


Nechtěl jsem reagovat, ale nedalo mi to:
cit.:Z asie to mohlo přijít rozbité a někdo to mohl v rychlosti hned poslat dál. to je např. jeden z rozdílů mezi překupníkem a obchodníkem. To nelze ani přijmout jako omluvu prodávajícího za pokus o rychlost předat zboží zákazníkovi, to je o odpovědnosti a profesionalitě prodejce. Zda tomu tak bylo, si každý udělá úsudek sám.
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 6 let
Nechtěl jsem reagovat, ale nedalo mi to:
cit.:Z asie to mohlo přijít rozbité a někdo to mohl v rychlosti hned poslat dál. to je např. jeden z rozdílů mezi překupníkem a obchodníkem. To nelze ani přijmout jako omluvu prodávajícího za pokus o rychlost předat zboží zákazníkovi, to je o odpovědnosti a profesionalitě prodejce. Zda tomu tak bylo, si každý udělá úsudek sám.[/quote]

Určitě máš pravdu.ale chyby se dělají všude a nikdo není neomylný.To by chtělo připomenout.a pokud si myslíte že se chyby nedělají nebo nesmí....pak už není o čem.

Pokud ale nedá dotyčný možnost obchodu chybu napravit není to fér ne ?
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
J
Jarda36Člen
Přidáno před 6 let
Plno lidí píše, jako by byli neomylní. Kdo je bez chyby ať hodí kamenem. Taky toto neuznávám. Pokud obchod odmítne reklamaci nebo bude jinak se snažit z případu vyvléknout tak potom proč to sem nedat, ale nedat možnost firmě napravit chybu a prohlašovat, že je špatná no nevím.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,046,873 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.23451 sekund | Průměrně za: 0.23451 (0) sekund | Dotazy: 132 | Použitá paměť: 2.31MB/2MB