Prosím nemáte někdo zkušenost s plošinou na převoz skůtra za obytňákem. Případně kde se to dá sehnat za rozumnej peníz
Dík Rene
Mám SAWIKO.
Najdou se řešení i někdo kdo to vyrobí. Hlavní problém bude v přihlášení a následně při STK. Asi se najdou ti, kteří nepřihlásí a před STK sundají. Rizika jsou jasná. (např. při havarii).
Jak píše RadimO, měchy jsou jediný způsob, jak eliminovat problémy a za mě bez měchů bych již OA nechtěl. Váha na nosiči - skútr je např. 90-120 kg (i více podle podle typu)+ váha nosiče a délka ramene... hold je to opravdu značná páka.
Pokud chceš koupit nosič a má homologaci , tak cenově je "rozumné" Sawiko. A navíc není to jen v ceně, ale v tom, jak se nosič za jízdy chová. Levnější jen z druhé ruky, ale neobával bych se této koupi. Tip: při předposledním STK se již velmi zajímali o můj nosič... na posledním STK jsem ho raději sundal, i když je v TP, průběh STK hladký...
Orientačně: Bazar +- 10.000 nový 20.000 a více.
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 6 letNevím,možná jsem v omylu,ale podle poslední STK 2017 je zajímá jen pokud na autě je v předu rám,ten vskutku musí mít štítek,pokud jej nemá tak auto neprojde.Vzadu jak nosič na kola a ani na skútra je nezajímá vůbec.Možná je to proto,že tyto nejsou pevně spojeny s vozidlem,tak jako třeba tažné zařízení,kdykoliv je možno je demontovat. To samé je když je na střeše cokoliv,třeba satelit,klimatizace,solár apd. i když vše jak vzadu tak na střeše změní rozměry vozidla.Stejně tak nikoho nezajímají třeba měchy na nápravě.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letNení to tak dávno, co je na stk nezajímali ani rámy a nášlapy posmrkaný doma na zahradě z lešenových
trubek. A morkáři by mohli vyprávět co už na mašinu dneska dát nelze.
Osobně bych tedy na svoje auto nosič skůtra bez platné homologace a štítku nedal. Dneska to stk
neřeší, zítra ano .
Ale, hlavně kdyby to někde upadlo a někoho jsi s tím sestřelil ... uff ..... Bez homologace to za těch pár ušetřených krejcárků teda nestojí.
Ono v pohodě je to vždy a se vším, dokud se něco nestane.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 6 letjj samozřejmě souhlas !! ,ale jen takový dotaz,má někdo nebo dostal nějaký homo list k nosiči kol??? Nikde jsem na něm nenašel štítek a to mám origo Carry. Nosič skútra mám koupený ve Slovinsku a homologační protokol má uložený a schválený Slovinský výrobce. Je možné si jej stáhnout a vytisknout.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...V Prostějově nám zastavili dodávku a chtěli homologaci od zadního schodku u skříňové dodávky. Ten pán je asi moc chytrý .
Schodek je origo na autě cca 10 let, je na všech fotkách z technické a souhlasí i celková délka vozidla. Schodek byl origo vyroben spolu s nádstavbou u Paragan podle zadání . Žádná homologace na něm není.
Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!
Pavka01Člen Přidáno
před 6 letZdravím.Přidám se do tohoto povídání.V prosinci jsem koupil nosič od H-Tažná zařízení,namontoval a vyrazil i s doklady na naši dopravku v Kolíně.
Nosič má samozřejmě homologaci a štítek,zapsat mi ho však odmítli,nezapisuje se.Jedíné co šlo byl výdej třetí SPZ.Jak to bude na STK se uvidí tedy později.Značku jsem vzal.