DoskocilČlen Přidáno
před 6 letAhoj, tak si zajdi do nějaké stolářské dílny a nechej si udělat klíny z fošen (silných desek 5,5 cm), mohou být potom i vyšší a tedy delší a mnohem pevnější a také levnější (to Ti asi nevadí), a ručím za to, že je nerozlámeš. Já sám kupuju jen to, co si skutečně nemohu sám vyrobit. (Nejsem stolář, jsem chladírenský mechanik v důchodu). Čáo, Pepa
V mrazu ti PVC zkřehne a praskne , Pepa má pravdu pokud chceš mí pokoj na delší dobu . Nebo hledej něco z ocele , nebo je vyztuž dřevem a tmelem .
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letDrevo fakt nee. Tezky, nasakavy ap. To radsi z betonu :)
Ja mam vyzkouseny tyto
http://www.eshop-...hule-w.htm
Bez problemu v lete, v zime, predchozi auto bylo taky 4t+. .
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letJsou to Thule v zelenem obalu.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
PetrDubiČlen Přidáno
před 6 letTyhle Thule máme taky, jenom ten obal máme černý. Zatím jsou v pohodě, ale přiznávám, že jsme je zatím použili jenom asi 2x, protože většinou jsme na divoko, takže nechci provokovat a rovnou vždycky při příjezdu koukám, kde budeme stát +/- rovně - už je to taková úchylka ;)
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letCetnost a zpusob uzivani budou mit vliv na zivotnost zrejme i v tomto pripade.
Prodlouzit by se asi dala nalepenim podlozky z hlinikoveho silnejsiho plechu, tak aby se tlak vice roznesl.
A nebo brat lehke a prakticke plastove kliny jako vec kratkodobe spotreby a kdyz prijde jejich cas, tak je proste vymenit za nove.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
BobrosmČlen Přidáno
před 6 letDíky za tipy. Asi zkusím jedny dřevěné vyrobit, plastové jsem už měl....
Mám ty Thule taky a už jsem je taky lehce nalomil na 1. stupni v měkkém podkladu. A pozor na přejetí na 3.stupni, taky se mi lehce zdeformovaly, tentokrát na tvrdém podloží-betonu. Auto mám ofíko do 3,5 tuny, jinak asi lehce více, obojí se mi stalo na přední nápravě. Byly testovány v CCC, převzato z německé verze a vyhrály, na základě toho jsem je vybíral. Nic bohužel nevydrží věčně. Dobře udělané ze dřeva asi vydrží hodně, ale ta váha!
Taky mě čekají nové, má někdo tutový tip?
Upravil magnum30 dne 19.02.2018 19:05,
před 6 letdlesekČlen Přidáno
před 6 letMám Fiama UP , asi po 6 rokách také trochu polámané nejhorší je kamenitý terén . Přišrouboval jsem je na voděvzdornou překližku 18 mm a fungují už 12 let. Jinak mám i Milenco -trident , ty jsou nejvyší co jsou asi na trhu. Masivní provedení ,spodek uzavřený ,tak se neboří .Mají také závadu , a to ty vysoké nájezdové špičky. Špatně se na ně najíždělo, tak jsem ty vrcholky asi o 2 cm odbrousil a je to OK .
CattaniČlen Přidáno
před 6 letAhoj, mám už také třetí klíny, nyní Fiamma Level UP Jumbo do 8t -
https://www.dopln...mbo-2ks-1/ . Na spodní stranu klínu jsem vyřízl gumovou podložku z rýhované desky - např:
https://www.adite...-spez.html a zespodu jsem to přišrouboval do otvorů v nájezdovém klínu. Podložku jsem vyřízl delší, takže je zepředu i s nájezdem a kola po něm neprokluzují. Možná se mi povede dát foto. Zatím to drží už třetí rok, gumová podložka vyrovná i kamínky a nerovnosti na tvrdém povrchu a zabrání zaboření a prasknutí klínu na povrchu měkkém. Váha klínu je i s gumou 3.5kg, bez gumy asi 1.7kg. Je pravda, že kamarád po zničení několika klínů vyřezal masivní z dubového dřeva a je také spokojený.
Míra, Dana, Shelia II a Hobby Van Exclusive :_
Cattani Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
pachtaČlen Přidáno
před 5 letJe to normální, ještě se prodávají takové malé klínky kterými se zajišťuje kolo proti sjetí z klínu dolu.Používám pouze ruční brzdu + rychlost celá léta a neměl jsem žádný problém.Mám kontrolu,že mi ruční brzda drží jak má.