MarloČlen Přidáno
před 6 letZdravím,
máte někdo a používáte Ducato, Boxer, Jumper ve velikosti L2H2 i na běžné ježdění po městě ?
Momentálně jezdím s Fiatem Scudo o délce 5,15 m, výškou 195 cm a šířka 190/220 se zrcátky.
Jezdí se mi s tím lépe než když sem jezdíval s osobáky (hlavně kombik Ford Focus) vyhovuje mi hlavně ten vyšší posez a výhled z auta.
Je mi jasné, že s L2H2 se do většiny podzemních garáží už nepodívám, ale jde mi spíš o to jak se s tím jezdí v běžném provozu. Budu s tím jezdit denně v práci ve městě i mimo město, průměrně najedu tak 70-80 km za den.
Uvažoval jsem i o zvedací střeše na Scudo, ale 150 bez DPH je opravdu hodně a navíc jak jsem se dočetl v zimě dost naprd.
Zase si říkám, že spousta lidí (hlavně přepravci pošta, PPL, DHL, a pod.) s těma dodávkami (i delšími) taky lítaj každý den po městě a "nějak to zvládají"
Máte s tím někdo zkušenosti ?
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
Do podzemnej garáže sa nepozrieš ani s výškou H1. Ja som jazdil s L1h1 ako s osobákom a prestal som skrz velké problémi s parkovaním. Teraz jazdím s L2H2 pracovne, naložím tovar, vyložím a auto odstavím. Jazdí sa s tým dobre, mám silný motor, dobrý výhlad, pohodlné sedadlo, velké spetné zrkadlá, cúvacia kamera.
MarloČlen Přidáno
před 6 letDíky za info, není nad osobní zkušenost.
Uvítám i další názory ostatních.
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
Franta REZACČlen Přidáno
před 6 letS dodávkou jsem služebně projezdil snad všechny města v republice ( kde je zastoupení VW, Audi a Seat ). V Paříži najeto 120 km, po Římě bez problémů. Prostě jde jen o zvyk. Třeba zrovna v Paříži okolo Concordu si nedokážu představit jízdu s osobákem. Vše jsem viděl z vrchu. A nějaké parkování......brnkačka. :^
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
sroubekČlen Přidáno
před 6 letAhoj,
mám ducato maxi rok do 2006, délka asi 5,5 m, jezdím sním všude, jak do práce, tak na nákupy.
Občas stojím na parkovištích přes tři pruhy, abych nevyčuhoval do silnice.
Jezdím denně cca 30-40km. Petr
Ahoj, jako rodinné a pracovní auto máme Peugeot Boxer 2,8HDi MAXI a jezdíme s ní všude .Parkování se neboj místo si vždycky někde najdeš . Nepamatuji si že bych někde neprojel ,to samozřejmě neplatí pro výšku tam jistá omezení jsou , ale to si po čase zvykneš a najdeš si jiné trasy. Ještě se ted rozmáhá dopravní značka omezující průjezd vozidel těžších než 2,5t .Ale to je většinou jen někde na sídlištích a tam my moc nejezdíme.
A ted ty plusy : máš velký úložný prostor
dobrý výhled
rovný posez
pohodlý při delším čekání
spotřeba 9,0 litrů bez zátěže a bezezpěchu
10,0 až 11,0 litrů když hodně spěchám nebo zapřáhnu vlek
dnešní auta už jezdí jako osobáky tak že nikoho nezdržuješ ba naopak .
Takto fungujeme už asi deset let a ted přišel čas na omlazení a opět to bude dodávka.
MarloČlen Přidáno
před 6 letVšem velice Děkuji za komentáře a za rady.
Mé pochybnosti se naštěstí začínají rozplývat :)
Co se týče té hmotnosti a možnému omezení na 2,5 t, tak to mi je jedno, protože i mé současné Scudo má psáno 2810 kg. Pruměrnou dlouhodobou spotřebu mám 8,4 litru, tak že to taky nebude zase taková změna (Já chci Fiata s tím 150 k motorem - asi bych vzal Combi kvuli M1).
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
Zdravím,
mám DUCATO L2H2.
Navrhnul jsem si jej pro 2 osoby a dvě jízdní kola.
Oddělená lůžka, velká koupelna, topení a teplá voda, vaření.
Úmysl: jen jedno auto pro každý den a dlouhé cestování.
Zatím jsem najezdil 33 000 km.
Doporučuji takové řešení tomu, kdo má zabezpečeno parkování u domu, kde bydlí.
Jinak žádný problém.
Vejde se na běžné parkovací místo pro osobní auta.
Na dálničních parkovištích vjedu i tam, kam většina karavanů nemůže kvůli výšce.
Abych měl více komfortu při couvání ve stísněných prostorech, doplním couvací kameru, nebo výstrahu.
PEFR
ivoiČlen Přidáno
před 6 letS L2H2 parkujem v meste, jazdím cez mestá a občas kempujem po rôznych mestách.
Moja skúsenosť v Bratislave kde bývam a problém s parkovaním je takmer všade.
Na sídlisku pri dome nezaparkujem. Miesta sú úzke a krátke. Aby som nikoho neobmedzoval, stávam na priľahlej ceste kde sa parkuje pozdĺžne.
Jazdenie v premávke je v pohode. Jazda cez retardéry a iné nerovnosti je viac "intenzívna" :)
Keď sa zastavím na parkovisku kvôli nákupu, tak radšej volím odľahlé miesta. Predsa len som o dosť širší a dlhší ako bežné auto.
Po cca 17tis. km ma zatiaľ nikto neoškrel.
Záver, L2H2 sa dá používať každodenne, ale s menším autom je to o dosť jednoduchšie a pre mňa aj zábavnejšie a rýchlejšie.
Upravil ivoi dne 25.01.2018 11:21,
před 6 letMínus vidím akorát v tom,že mně se nevejde do garáže na výšku a musel by stát před barákem.
floridan79Člen Přidáno
před 6 letTaky sve bydlo pouzivam jako bezne vozidlo. Velky plus opravdu je v tom ze vetsinu pred sebou jedoucich aut dokazu prehlednout z vysky a vidim dopravni situaci dal abych mohl driv reagovat. Minusy jsou 2 a to zasadni - podzemni garaze nevejdu se ale stejne tam nesmim (LPG) a pak supermarkety - parkovaci mista jsou delana pro skodovku užovku a nez aby me nekdo obouchal dverma ci kosikem tak stojim nekde dal. Vyhodna jsou i mista pro kocarky ted kdyz mame malyho prcka.
PS - a nejvetsi plus samozrejme taky je, ze kdyz me kdekoliv chytne srani tak udelam 4 kroky dozadu a je po problemu :D
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
pe3ikČlen Přidáno
před 6 letJazdím striedavo Twingo , Octavia, Sharan, WV T6, Ducato L2H2 a Setra HDH 57 miet bus a ked by som si mal vybrat jediné vozidlo tak by som volil Ducato. Parkovanie uplne v pohode ved je to ako A8. Jazdí sa mi s tým lepšie ako s osobákom , aj výhlad je zaujímavý- hlavne v lete !!) Preto sa to moje ducato volá RUDOLF - Rýchly -Utulný -Domček -Oddychový -Letný -Fiat :r
Karin Já a Rudolf - Mis van Techno 2018
Môj Transit L2H2 slúži tiež na bežne denné použitie. Mám tam 5x sedenie, ale tiež kupeľku s WC a malú kuchyňku. Keď sklopím sedačky a dam tam matrac mám spanie 1,5x2m. Spotreba teraz v zime 8,6L. Dobre sa s tým jazdi a nemá s tým problém ani moja manželka. Všetko super až na ten zákaz pre N vozidlá sa vzťahuje aj na môj transiťák, kedže mám N1. A toho sú už plné mesta.
hakisČlen Přidáno
před 6 letPro MARLO.Koukám,že jsi taky z LBC.Jezdím s Duco L3 a jedu s ním pouze do Globusu+Hypernovi.Pokud jedu do města-centra,tak si beru osobák.Třeba včera jsem jel na finančák a bylo jedno čím jedu-všude plno.Zaparkoval jsem,až když někdo odjel.Ale zase jen osobák.Známá bydlí na Dobiášce a po příjezdu z práce už všechna místa plná-parkuje s OA daleko.Stejně tak kamarád na Broumovské ve slepé ulici.Takže bych řekl,že je to hodně individuální.Já parkuju s Duco+podval před barákem,někdo nemá před barákem místo ani na větší osobák.Pokud jezdíš s Scudo L2,tak ten rozdíl (25cm) asi nepoznáš.Ale vyšší posez je fakt příjemný.Jen mě zatím nenadchl ten motor 150ps.Měl jsem si připlatit za silnější.Měj se.Jo a mám 6 míst a je to psáno nákladní-N1.
MarloČlen Přidáno
před 6 letDíky všem za info - a nejen pro kolegu z Liberce, N1 určitě nechci.
Ted mám v hlavě dvě varianty.
1- koupit klasickou N1 do ktere si necham ofiko přidat další dvě vyndávací sedadla a to tady
http://www.prestavbydodavek.cz/presta...sti/uni-x/
a dodělám další věci potřebné na přepis u pana Kahouna z N1 na M1 zvlastniho urceni- obytne
2- připlatím cca 80 tisíc a koupím verzi Combi 5 míst což bude M1 a nechám jen namontovat ty nové vyndávací sedačky se zápisem do TP na místa k sezení 2-4.
Akorát mi tam bude líto u toho Combi tam oddělávat hned ten strop a plastové boky. Doufám, že by se pak nekroutili u nějaké případné reklamace.
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
mimo tému jazdenia v meste, vo firme eastwander za zhruba dvojnásobok ceny dvoch sedadiel / čo si dal odkaz/ namontujú dvojsedadlo ktoré sa dá rozložiť na lôžko a vraj robia prestavbu z N1 na osobné.