KaliČlen Přidáno
před 6 letNedá mi to a zapojím se do diskuse.
Mám vestavbu a v zimě nejezdím čili problémy se zamrznutím v zimě neznám.
Koupil jsem vestavbu už starší namontován regulátor GOK. Od koupě používám pouze originál lahve s propanem.
Za jízdy vše vypnuto lednice a sporák pouze při stojícím autě. Po problémech s provozem lednice na 12v(nedostatečné chlazení a problémy v EBL) jsem si nechal namontovat truma monocontrol. Při mém způsobu používání mi lahev propanu v parném létě vydrží s rezervou 21 dní i když chladím i během jízdy. Letos v létě v Itálii náhlý výpadek plynu lednice jela non stop a při zapnutí 2 hořáku vařiče došlo k výpadku plynu.Zjišťoval jsem co se děje a kozlultoval závadu s Pavlem Pekem. Na jeho radu a po rozmontování rozvodu a vyjmutí regulátoru z něj vyteklo trochu takového hustého oleje což bohužel závadu neodstranilo. Rozvařený oběd se nám podařilo dokončit u sousedů Italů a další dny nás zachránil Martin Mrak který se náhodou zastavil na stejném místě(Tímto mu ještě jednou mnohokrát děkuji.) Jelikož se závada projevila třetí den na cestě a nechtěli jsme stále někoho obtěžovat pokusil jsem se mono control namontovat zpět. A ejhle plyn začal fungovat Ihned jsem zapnul lednici a snažil se zachránit co se dá (el připojka v místě nebyla možná). Oprava vydržela do prvního puštění vařiče. A opět došlo k ucpání. Další postup opět rozebrání vyfoukání , vytečení malé trošky oleje(během dne).A od té doby po zbytek dovolené jela buď lednice nebo jeden hořák na vařiči.
Můj závěr Monocotrol je daleko náchylnější na nečistoty. Originál lahve nejsou zárukou čistoty plynu.Provoz za jízdy zřejmě přispívá k většímu úniku nečistot z lahve.
Po návratu z dovolené jsem objednal nový monocontrol (bohužel jiné rozměry od staršího typu možná že původní měl jiný název) a při té příležitosti i plynový filtr truma.
Za půl roku zatím nemám možnost dělat závěry(filtr jsem ještě neotevřel), ale doufám že i za cenu výměny vložky kterou vozím s sebou už se porucha vlivem nečistot v plynu neobjeví.
Jistě se porouchá něco jiného ale takový už je život a radost z cestování mi to doufám nesebere.:D:D
Uf nějak jsem se rozepsal
KALI
Dasa a JirkaČlen Přidáno
před 6 letAhoj,
pak je tady i to, že i my chlapi si musíme někdy udělat radost a koupit si věcičku, která je hezká a možná nám někdy ušetří kačku a nebo i ne. Tak co si mám koupit, když už tam z výroby všechno je ?
Jirka
P.S. Koupil jsem dva filtry, sám namontoval a průběžně kontroluji. Něco málo tam vždycky je.
Jirka
Jirka, Dáša a Klaudie, minipes Týna
HAF22Člen Přidáno
před 6 letDěkuji za odpovědi. Jestli tomu správně rozumím, tak při provozu bez filtru, se možná zanese regulátor, jinak Truma Combi4 by měla být v pohodě??? Protože s montáží filtru mám prostorový problém, tak bych to zatím asi řešil vožením náhradního regulátoru.
Pössl Summit 600 Plus, Standa, Lenka, Filípek
STMaxČlen Přidáno
před 6 letTen olej co se vyskytuje v plynu časem tuhne a zasychá v lak. Když proteče regulátorem dostane se do ventilu topení a tam časem zaschne. Nejčastěji se závada projeví při ochlazování počasí na podzim kdy po delší odmlce nejde topení zapnout.
dandeeNováček Přidáno
před 6 letToto bude asi moj problem. To som nevedel,ze az take sracky sa davaju do flase. Dufam,ze ked sa otepli,bude to fungovat. ....kurenie.
IVRIČlen Přidáno
před 6 letZdravím,
může mně prosím někdo poradit nebo říct co se stalo s regulátorem u kterého slyšitelně uniká plyn z jedné ze dvou direk (žlutý čudlíky vzadu)?
Mám Truma monocontrol cs, který je 3 roky starý, používám propan (Flaga) a mám tam origo filter Truma (stále čistý).
Jasně, že jsem to zjistil dnes večer při výměně láhve za plnou abychom mohli zítra jet na dovolenou... :-(
VW Caddy, Hobby 400 SFe
Upravil IVRI dne 20.09.2018 20:49,
před 6 let