Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 PB/Propan/filtr: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

PB/Propan/filtr

Poslední aktualizace před 6 let
HAF22HAF22Člen
Přidáno před 6 let
Zdravím vás, předem se omlouvám za triviálnost své otázky, ale jsem začátečník a v plynu se nevyznám. Je nutné, když se topí propan-butanem, před regulátor montovat ještě nějaký filtr? Nebo je lepší topit propanem i v teplejších měsících? Ledničku mám kompresor a o vařič asi tolik nejde, mám jen strach o Trumu, aby se nějak nezanesla. Předem děkuji za odpověď.
Pössl Summit 600 Plus, Standa, Lenka, Filípek
Meda BedaMeda BedaČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

HAF22 napsal:

Zdravím vás, předem se omlouvám za triviálnost své otázky, ale jsem začátečník a v plynu se nevyznám. Je nutné, když se topí propan-butanem, před regulátor montovat ještě nějaký filtr? Nebo je lepší topit propanem i v teplejších měsících? Ledničku mám kompresor a o vařič asi tolik nejde, mám jen strach o Trumu, aby se nějak nezanesla. Předem děkuji za odpověď.


Filtr je vždy nutností. Buď brzy nebo později ti může odejít regulátor a pak si už nezatopíš. Opravit se nedá a jedině výměna. Psalo se to o tom tu už dříve. Používám pouze propan a i v něm je "bordel" mastnota, která casem zničí regulátor. Ve filtru je i odkalovací nádržka a v té se sráží mastnota. Dá se vyčistit a mastnota nezasáhne filtrační vložku. Určitě se vyplatí investovat do něj. :-)
M
GardaGardaČlen
Přidáno před 6 let
No je to vec osobniho nazoru. No vetsina obytek zadny filtr nema. Pokud ovsem budes mit nadrz, tak to lze doporucit.
Regulator odejde vetsinou na butan, protoze nabobtnaji sedylka. Propan to nedela protoze nekondenzuje v regulatoru.