Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 motor Fiat 2,3 180 HP: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

motor Fiat 2,3 180 HP

Poslední aktualizace před 5 let
M
michal mttČlen
Přidáno před 6 let
Uvažujem o motore 180 HP do obytňáku.Zaujmali by má vaše praktické skúsenosti z prevádzky.Ďakujem
Petr ZPetr ZČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, mám dodávky Fiat Ducato, 180 Hp se montují od loňska. Na té z června mám najeto 115 000 km a zatím dobrý. Má určitě lepší zátah a pro obytku je síla lepší, jezdí vlastně pořád plně zatížená.

Petr
Petr, Lenka děti 3,7,17 :_
Y
YenkeeČlen
Přidáno před 6 let
Pracuji jako prodejce u FIATU a tudíž mám mnoho reakcí na tento takřka nový motor resp. na novou výkonovou řadu u motoru 2,3 MTJ. Tento motor nahradil motor 3,0 MTJ 130kW/177k kroutící moment 400 Nm emisní třída EURO 5. Motor 2,3 MTJ je ve Fiatu Ducato již řadu let používaný motor IVECO a s přechodem na EURO 6 nahradila tato nejsilnější dvatrojka s identickými parametry motor 3,0 MTJ. Tento motor je v Ducatu od září 2016. V prvopočátku se objevili onformace že je ten motor tlačen dvěmi turby. Není to však pravda. Ducato je v současné době jediná lehká dodávka, která v kategorii N1 k eliminaci výfukových plynů nepoužívá systém SRC s AdBlue (močovina). Teď si nejsem úplně jistý jak je to u obytek, které většinou vychází s podvozku s plošinovou podlahou, ale pro český trh nelze podvozek s SRC objednat. Potom případné přehomologování ne M1 je již jiná věc. Z reakcí klientů je tento motor chválen a to i u mezinárodních přepravců (podvozek s 5m valníkem s plachtou s spací nástavbou nad kabinou), kteří vozy silně přetěžují. Motor je v prvopočátku velmi syrový než se zcela otevře (údajně je to blokované řídící jednotkou) v cca 5000 km. U 3,0 MTJ byl často problém s převodovkou, kdy motor kopec nekopec pelášil se zařazenou šestkou, přetíženým nákladem a velkým čelním odporem, jedna radost. Bohužel to ta šestka po čase nevydržela. U 2,3 MTJ výkon v kopcích mírně opadá (objem se ničím nenahradí) a nutí řidiče podřadit, čímž se převodovce uleví. Celkově u těchto motorů neřešíme žádný zásadní problém. Řešíme to samé jako ostatní. Občas nějaké čidlo, teď byla svolávačka na držáky egrů....., ale pokud si majitel s vozem jezdí sám a nedostane to nějaký jeho zaměstnanec (PPL, TNT, GLS....a jím podobní raubíři) tak auta najíždí opravdu velké kilometry bez zásadních problémů.
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 6 let
Souhlasím s Yenke motor je dobrý, ale pokud bych měl ještě možnost zvolit mezi starým motorem 3.0 180 E5 a novým 2,3 180 E6 tak jednoznačně beru motor 3.0! Ten byl prostě skvělý a i když výrobce uvádí u nového 2,3 180 srovnatelné parametry tak bohužel to tak nejede ani po 20tis. km ten zátah tam chybí.. výkonový rozdíl mezi novým motorem 150 versus 180 nějaký je ale bohužel i podstatně vyšší pořizovací cena..ale to bylo i u 3.0
T
TomaliČlen
Přidáno před 6 let
Taky ho mam v dodávce l4h3. Jezdím s cca 2t nákladu a třítunovým velkém a paráda:) spotřeba je kolem 12-13l. Do obytky 3,5t super.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
Mno, nevím, zda můžu po 7 tis. předávat nějaké zkušenosti. Ale tak snad
jen pár prvních poznatků.
Úplně první dojem, kdy jsem vůz u prodejce převzal a najel na dálnici byl nevalný.
To zklamání mělo dva důvody. Jednak jsem měl předtím třílitra a jednak jsem
před objednáním zkoušel prázdnou zajetou dodávku 2,3 180 .
Ty první tisíce to nejelo a žralo někde kolem 13ti litrů. /v kopcích, s klimou, dálnice na
tempomat, aut. režim/.
Zhruba někde kolem 4 tis. začala jít spotřeba postupně dolů, nyní jsem někde kolem
11, 5 litru dlouhodobě, ale při úsporné jízdě na pár set km, jsem tam viděl už i 10.
Snižuje se i hlučnost motoru a výkon je už daleko lepší.
Předchozí auto s třílitrem, začalo optimálně jezdit až kolem 40 tis. , tak neztrácím
optimismus a věřím, že i současný motor se ještě dál vypracuje.
Už nyní je tam ale ta síla znát, třeba zrychlení na rovině ze 130 na 150 kdy je potřeba se dostat bez zdržování
do předjížděcího pruhu na dálnice, je příjemné. Zrovna tak zvolených 130 na tempomatu nemá problém
(při hmotnosti kolem 3,5 t ) udržet i v průměrných kopcích.
Jak jsem psal, zkoušel jsem 2.3 150 a 2,3 180 . Ten rozdíl byl skutečně citelný.
Auto, taky pracuje, takže výkon pro mne byl jedním z kritérií.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
HHHHČlen
Přidáno před 6 let
Dovoluji si připojit průběh toč. momentu EURO 6 který je důležitější než výkon

Jezdil jsem 130 teď jezdím 150

rozdíl je opravdu znát dle grafu je to jasné

Honza
HH Připojili následující soubor:
toiv_moment.pdf [Nejsou k dispozici žádné informace / 272 stažení]
R
rusnicNováček
Přidáno před 6 let
ahoj, má někdo prosím zkušenost s tímto motorem (Fiat 2,3l 180hp) ve větších celointegrovanych obytkách nad 3,5t ? Třeba Hymer B 687 DL? Jsou to 4,5 t auta, tak by mě zajímalo jak si ten motor poradí s tou cca tunou váhy navíc. Uvažuji o koupi, ale vaham s tim motorem. Díky za názory
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
Pokud bereme v úvahu, že většina obytek 3500 kg 2.3 jtd jezdí s motorem 130 koní tak
by výkon i větší krouťák u 180 koní měly bý pro 4500 kg minimálně dostačující.
Rozdíl je ve o 30% větší hmotnosti a o 40% větším výkonu .
Zkoušel jsem teď svoje auto s pohotovostní hm. 3,5 t s přívěsem cca 1700 kg a tragédie to nebyla.
Osobně bych ale u 4,5 tuny integri volil 3 litrové Iveco nebo MB .
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let
Je mi jasné, že u obytky se to narozdíl od náklaďáku nepozná na první pohled, ale max. rychlost je 80 km/h pokud jsi přes 3,5 T, takže on ten motor bude stačit na podobné tempo myslím .....
4.114683,118.628756
ChciObytnakChciObytnakNováček
Přidáno před 5 let
Díky za pěkný graf - 180 HP táhne naplno od 1500 do 3000 - to vypadá lákavě. Ale na stránkách Fiatu jsem žádné grafy Nm nenašel - možná jsem slepý;-) Viděl jste někdo ofiko grafy Fiatu? A ještě otázka - u Fiatu je příplatek z 130 na 180 HP asi 50 tis.Kč, proč u obytek máme příplatek 100 tis.Kč - má to nějaký technický důvod? Nebo to je jen strategie - když mají na obytku, tak si za motor mohou také připlatit :-)
P+A+E
ChciObytnak Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 5 let
Absolutne nechapu prodejce obytnych vozu kteri na sklad objednavaji vozy s motory 130 k toto mne hlava absolutne nebere ani ty co si vuz s takovym motorem zakoupi. Ano leda pak cena.Ale rozdil mezi 130 a 150 neni veliky ale je skoda ze mezi 150 a 180k naprosto propastny. Chtel jsem 180 k ale ten priplatek byl z meho pohledu naprosto nesmyslny ani zde nebudu uvadet co to bylo za sumu.
P
Petr MacekČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Yenkee napsal:

Pracuji jako prodejce u FIATU a tudíž mám mnoho reakcí na tento takřka nový motor resp. na novou výkonovou řadu u motoru 2,3 MTJ. Tento motor nahradil motor 3,0 MTJ 130kW/177k kroutící moment 400 Nm emisní třída EURO 5. Motor 2,3 MTJ je ve Fiatu Ducato již řadu let používaný motor IVECO a s přechodem na EURO 6 nahradila tato nejsilnější dvatrojka s identickými parametry motor 3,0 MTJ. Tento motor je v Ducatu od září 2016. V prvopočátku se objevili onformace že je ten motor tlačen dvěmi turby. Není to však pravda. Ducato je v současné době jediná lehká dodávka, která v kategorii N1 k eliminaci výfukových plynů nepoužívá systém SRC s AdBlue (močovina). Teď si nejsem úplně jistý jak je to u obytek, které většinou vychází s podvozku s plošinovou podlahou, ale pro český trh nelze podvozek s SRC objednat. Potom případné přehomologování ne M1 je již jiná věc. Z reakcí klientů je tento motor chválen a to i u mezinárodních přepravců (podvozek s 5m valníkem s plachtou s spací nástavbou nad kabinou), kteří vozy silně přetěžují. Motor je v prvopočátku velmi syrový než se zcela otevře (údajně je to blokované řídící jednotkou) v cca 5000 km. U 3,0 MTJ byl často problém s převodovkou, kdy motor kopec nekopec pelášil se zařazenou šestkou, přetíženým nákladem a velkým čelním odporem, jedna radost. Bohužel to ta šestka po čase nevydržela. U 2,3 MTJ výkon v kopcích mírně opadá (objem se ničím nenahradí) a nutí řidiče podřadit, čímž se převodovce uleví. Celkově u těchto motorů neřešíme žádný zásadní problém. Řešíme to samé jako ostatní. Občas nějaké čidlo, teď byla svolávačka na držáky egrů....., ale pokud si majitel s vozem jezdí sám a nedostane to nějaký jeho zaměstnanec (PPL, TNT, GLS....a jím podobní raubíři) tak auta najíždí opravdu velké kilometry bez zásadních problémů.


Zdravím ve spolek,

dojednávám si nákup obytky z roku 2013 z Německa a prodávající deklaruje motor 2,3 - 180 PS, předpokládám, že Euro 5.
Byl tedy tento motor dodáván již v uvedeném roce nebo je to jen "čipované"? Prodávající ale nic takového neuvádí.

Předem díky za odpověď.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
2.3 180 je az modelovy rok 2017 a E6.
Pokud chces starsi auto s poradnym vykonem, tak koukej po 3.0 180.


.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: sipadan, JiPe Highlanders, rusnic, HH, Tomali, Pegaso 2010, Yenkee, Petr Z, michal mtt, ChciObytnak, ramtlah1, Petr Macek

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,048,696 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.22076 sekund | Průměrně za: 0.22076 (0) sekund | Dotazy: 110 | Použitá paměť: 2.07MB/2MB