!Zúčastněte se prázdninové soutěže!

Mediální partner

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
hvcaravans.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 18

· Členové on-line: 4
TomTP, ferdasan, HAF22, Garda

· Registrovaní členové: 11,560
· Nejnovější člen: SarushkaCRM

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

Beranovi
17.07.2018 09:20
Dobrý den, nemáte někdo tip na kemp nebo vhodné stání v oblasti kolem Venezie - přímo u pláže s možností využít vlastní motorový člun? Kempy, které jsme náhodou prošli, možnost dát člun do moře - použ

Feromont
16.07.2018 14:44
Děkuji.Doufám,že se brzy potkáme a dáme frťánka.Luboš

Jira 48
16.07.2018 13:16
Lubošovi/Feromont/
přejeme k dnešnímu svátku hodně zdraví,spokojenost
i v životě a mnoho pěkných výjezdů. Jirka a Ala

Karel Prokop
16.07.2018 12:43
SERVIS karavanů Česká Lípa DOVOLENÁ od 20.07.2018 - 13.08.2018 Jedu tanec

erikakrejci
15.07.2018 19:39
Prosím info parkování v Oslo. Díky Wink

www.karavanypro.cz

Číst diskuzi

 Vytisknout diskuzi
Zapalování u topení truma S
Zdravím, čím to že zapaluje i za chodu topení ?
Wilk Safari Lux 651 r.v.1981
Mercedes Benz 207 D REIMO r.v. 1978
 
Upravit
Domnívám se že je vadná tepelná siknalizace plamene .
pes Žijem jen jednou.
 
Upravit
Mně to jiskřilo taky třeba celou noc, po vyzkoušení všech možných rad tady z fóra jsem odjel do servisu a na vině byla ta krabička s tužkovou baterkou po výměně za novou je to OK.

Projdi tohle: https://www.carav...;pid=52774

třeba ti něco zabere.
Zdeněk 64 Alena 56, vnuk Péťa 14 občas i Matěj 9
 
http://traperi.sweb.cz/ Upravit
................ ahoj všem, Já jsem zjistil, že při otevření ventilu plynu se v něm sepnou kontakty a ty spustí jiskření. hořák se zapálí a jakmile začne hořet plamen, zapalovací svíčka, protože je jiskřiště v plamenu, zjistí hoření, a dá povel k ukončení jiskření. tento povel jde kabelem svíčky a druhým kabelem je jeden z vodičů ze dvou od kontaktu ventilu. POZOR tento vodič musí být ukostřen. Já jsem měl zde problém. kabel nebyl klasicky odizolovaný,ale jako proskříplý šroubkem pod kterým kablík vedl.
PS TUDíŽ jakmile vlivem větru zhasne plamen dojde automaticky k jiskření a zapálení hořáku. Vlada...............


Může nějaký odbornìk potvrdit nebo vyvrátit toto info o funkci ?
Wilk Safari Lux 651 r.v.1981
Mercedes Benz 207 D REIMO r.v. 1978
 
Upravit
[quote]Michalll napsal:

................ ahoj všem, Já jsem zjistil, že při otevření ventilu plynu se v něm sepnou kontakty a ty spustí jiskření. hořák se zapálí a jakmile začne hořet plamen, zapalovací svíčka, protože je jiskřiště v plamenu, zjistí hoření, a dá povel k ukončení jiskření. tento povel jde kabelem svíčky a druhým kabelem je jeden z vodičů ze dvou od kontaktu ventilu. POZOR tento vodič musí být ukostřen. Já jsem měl zde problém. kabel nebyl klasicky odizolovaný,ale jako proskříplý šroubkem pod kterým kablík vedl.
PS TUDíŽ jakmile vlivem větru zhasne plamen dojde automaticky k jiskření a zapálení hořáku. Vlada...............


Může nějaký odbornìk potvrdit nebo vyvrátit toto info o funkci ?





......... ani žádný akademik neví ?
Wilk Safari Lux 651 r.v.1981
Mercedes Benz 207 D REIMO r.v. 1978
 
Upravit
No myslím si, že nemáš pravdu ! Zapalovací svíčka na sobě nemá žádní čidlo a tudíš nemá co vyhodnotit. Vyhodnocuje to vždy termoelektrické čidlo a to dává pokyn v vypnutí jiskření. Nejpodstatnější je, že neuvádíš u jakého topení - typu to je. Truma ma cca 10 typů topení. Pak se můžeme bavit konkretněji.
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
 
Upravit
To není moje teorie..... sem to někde ztáhnul.Podstatný je že v zapalovací krabičce a ani v termo čidle , pokud to furt zapaluje problém není.
Wilk Safari Lux 651 r.v.1981
Mercedes Benz 207 D REIMO r.v. 1978
 
Upravit
Zapalovací elektroda v sobě nemá žádné speciální čidlo, ale po zapálení plamene se změní elektrické prostředí mezi zapalovací elektrodou a hořákem a podle toho dokáže elektronika vyhodnotit, jestli je plamen zapálený nebo ne. Používá se to například u novějších plynových kotlů místo bimetalu.

Text odjinud:

Ionizační elektroda slouží k hlídání plamene na plynovém hořáku kotle. Funguje takto: Po sepnutí zapalovací automatiky je vpuštěn plyn na hlavní hořák kde zároveň dochází k jiskrovému zapalování plynové směsi. Zároveň s tímto procesem zapalovací automatika vpouští střídavý proud na ionizační elektrodu. Pokud se plynová směs zapálí ( ionizační elektroda je v plameni) tak se plamen chová jako usměrňovací dioda.Přes plamen se střídavý proud usměrní a zapalovací automatika vyhodnotí že je vše v pořádku a plynový spotřebič zůstane v provozu.
 
Upravit
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.33 sekund
170,574,651 návštěv