Mediální partner

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
www.karavanypro.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 20

· Členové on-line: 1
Earl

· Registrovaní členové: 11,466
· Nejnovější člen: Miloslav Cakl

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

Zdenek a Irena Lbc
18.06.2018 15:45
Petrovi "Nožkovi" přejeme vše jen to nejlepší k dnešním narozkám! Zdraví, štěstí, dlouhá léta a stále dobrou náladu. Narozky stesti sun mavam mavam

Jergusaci 1719
13.06.2018 16:52
Ahoj vyrazime 10.7. smer Atheny nechce se nekdo pridat

cestaci
12.06.2018 14:22
Michale, děkujeme za super víkend v Komoči, velmi se nám líbilo. mavam

fun
21.05.2018 09:45
V OASE bylo s vámi moc fajn. Díky. Ok

DavidJanaNikiVendy
20.05.2018 21:14
Velké díky za zorganizování vyjezdu do Oasy v Praze moc se to povedlo a počasí také vyšlo na jedničku bylo to super

campi-shop.cz

Číst diskuzi

 Vytisknout diskuzi
Zapalování u topení truma S
Zdravím, čím to že zapaluje i za chodu topení ?
Wilk Safari Lux 651 r.v.1981
Mercedes Benz 207 D REIMO r.v. 1978
 
Upravit
Domnívám se že je vadná tepelná siknalizace plamene .
pes Žijem jen jednou.
 
Upravit
Mně to jiskřilo taky třeba celou noc, po vyzkoušení všech možných rad tady z fóra jsem odjel do servisu a na vině byla ta krabička s tužkovou baterkou po výměně za novou je to OK.

Projdi tohle: https://www.carav...;pid=52774

třeba ti něco zabere.
Zdeněk 64 Alena 56, vnuk Péťa 14 občas i Matěj 9
 
http://traperi.sweb.cz/ Upravit
................ ahoj všem, Já jsem zjistil, že při otevření ventilu plynu se v něm sepnou kontakty a ty spustí jiskření. hořák se zapálí a jakmile začne hořet plamen, zapalovací svíčka, protože je jiskřiště v plamenu, zjistí hoření, a dá povel k ukončení jiskření. tento povel jde kabelem svíčky a druhým kabelem je jeden z vodičů ze dvou od kontaktu ventilu. POZOR tento vodič musí být ukostřen. Já jsem měl zde problém. kabel nebyl klasicky odizolovaný,ale jako proskříplý šroubkem pod kterým kablík vedl.
PS TUDíŽ jakmile vlivem větru zhasne plamen dojde automaticky k jiskření a zapálení hořáku. Vlada...............


Může nějaký odbornìk potvrdit nebo vyvrátit toto info o funkci ?
Wilk Safari Lux 651 r.v.1981
Mercedes Benz 207 D REIMO r.v. 1978
 
Upravit
[quote]Michalll napsal:

................ ahoj všem, Já jsem zjistil, že při otevření ventilu plynu se v něm sepnou kontakty a ty spustí jiskření. hořák se zapálí a jakmile začne hořet plamen, zapalovací svíčka, protože je jiskřiště v plamenu, zjistí hoření, a dá povel k ukončení jiskření. tento povel jde kabelem svíčky a druhým kabelem je jeden z vodičů ze dvou od kontaktu ventilu. POZOR tento vodič musí být ukostřen. Já jsem měl zde problém. kabel nebyl klasicky odizolovaný,ale jako proskříplý šroubkem pod kterým kablík vedl.
PS TUDíŽ jakmile vlivem větru zhasne plamen dojde automaticky k jiskření a zapálení hořáku. Vlada...............


Může nějaký odbornìk potvrdit nebo vyvrátit toto info o funkci ?





......... ani žádný akademik neví ?
Wilk Safari Lux 651 r.v.1981
Mercedes Benz 207 D REIMO r.v. 1978
 
Upravit
No myslím si, že nemáš pravdu ! Zapalovací svíčka na sobě nemá žádní čidlo a tudíš nemá co vyhodnotit. Vyhodnocuje to vždy termoelektrické čidlo a to dává pokyn v vypnutí jiskření. Nejpodstatnější je, že neuvádíš u jakého topení - typu to je. Truma ma cca 10 typů topení. Pak se můžeme bavit konkretněji.
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
 
Upravit
To není moje teorie..... sem to někde ztáhnul.Podstatný je že v zapalovací krabičce a ani v termo čidle , pokud to furt zapaluje problém není.
Wilk Safari Lux 651 r.v.1981
Mercedes Benz 207 D REIMO r.v. 1978
 
Upravit
Zapalovací elektroda v sobě nemá žádné speciální čidlo, ale po zapálení plamene se změní elektrické prostředí mezi zapalovací elektrodou a hořákem a podle toho dokáže elektronika vyhodnotit, jestli je plamen zapálený nebo ne. Používá se to například u novějších plynových kotlů místo bimetalu.

Text odjinud:

Ionizační elektroda slouží k hlídání plamene na plynovém hořáku kotle. Funguje takto: Po sepnutí zapalovací automatiky je vpuštěn plyn na hlavní hořák kde zároveň dochází k jiskrovému zapalování plynové směsi. Zároveň s tímto procesem zapalovací automatika vpouští střídavý proud na ionizační elektrodu. Pokud se plynová směs zapálí ( ionizační elektroda je v plameni) tak se plamen chová jako usměrňovací dioda.Přes plamen se střídavý proud usměrní a zapalovací automatika vyhodnotí že je vše v pořádku a plynový spotřebič zůstane v provozu.
 
Upravit
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.38 sekund
169,003,682 návštěv