Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Thermo izolační kabátek na vestabu: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Thermo izolační kabátek na vestabu

Poslední aktualizace před 6 let
MaPikMaPikČlen
Přidáno před 6 let
Můžete se se mnou podělit o vaše zkušenosti s thermo izolačních kabátkem pro vestabu? Používáte jej i v zimě !d i v létě !e ?

Klasické polointegrálové řešení je jasně izolačně rozdělené na "teplou" (obytnou) a "chladnější" (kabina) část, ale má tato investice smysl i pro vestavbu?

Čemu se vyvarovat (materiál, typy uchycení apod.) :o a naopak, jaké typy se vám osvědčily? Stojím před rozhodnutím, zda pořídit. :t
!y
Upravil MaPik dne 04.01.2018 20:42, před 6 let
Tomas BrabecTomas BrabecČlen
Přidáno před 6 let
Na zimu rozhodně ano. Zatímco stěny vestavby jsou aspoň nějak izolované, kabina není obvykle vůbec. Dveře jsou jen plech a plast. Taky přes okna je obrovský únik tepla, asi největší z celého auta. Doporučuji kabát na celý předek, až na zem. Na www.konig.cz
MaPikMaPikČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Tomas Brabec napsal:

Na zimu rozhodně ano. Zatímco stěny vestavby jsou aspoň nějak izolované, kabina není obvykle vůbec. Dveře jsou jen plech a plast. Taky přes okna je obrovský únik tepla, asi největší z celého auta. Doporučuji kabát na celý předek, až na zem. Na www.konig.cz
´

Děkuju. Na www.konig.cz jsem se díval už dřív, vidím obrovský výběr. Nenašel jsem tam ale izolační materiál "šedé barvy" typu Hindermann. Máte vyzkoušený rozdíl mezi nimi? Myslím, jestli se vyplatí připlatit 30% za "šedou kvalitu" oproti konig "zrcadlové kvalitě"? Jak se to třeba chová ve větších mrazech (tuhost, sbalení) a při tání (podtékání vody pod izolaci čelního okna) apod.
!y
Tomas BrabecTomas BrabecČlen
Přidáno před 6 let
Takové srovnání nemám.
CibiCibiČlen
Přidáno před 6 let
Mám kabát od Koniga, na 95% plochy sedí, jen kolem zrcátek se tvoří kondenzát, tam je únik. Rozdíl s/bez je velký. Mám ho až na zem. Balení...no je to velký balík, takže do garáže, zatím drží, nic se neloupe. Používám ho jen v zimě, v létě dávám jen na okna zastínění.
VW LT 35 maxi
MaPikMaPikČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Cibi napsal:

Mám kabát od Koniga, na 95% plochy sedí, jen kolem zrcátek se tvoří kondenzát, tam je únik. Rozdíl s/bez je velký. Mám ho až na zem. Balení...no je to velký balík, takže do garáže, zatím drží, nic se neloupe. Používám ho jen v zimě, v létě dávám jen na okna zastínění.


Díky moc za vyjádření. Takže kabátek smysl v tomto případě má. :^

Automatické sloučení 05.01.2018 11:31:
Ještě jsem našel vnitřní izolační stěnu k zadním dveřím. Líbí se mi to jako možné řešení průvanu ze zadních dveří na hlavy, když spíme (máme podélné spaní s řešením "L"). Máte měkdo ověřeno? Vše se týká vlastně dodatečné zimní izolace dodávek / vestaveb !d. Já jsem zaznamenal největší chlad v rozích u zadních dveří, kde mám svislé plastové profily od stropu až dolů s vytvarovanými přihrádkami na drobnosti. Když jsem do nich sáhl pro špunty do uší :l , tak jsem (při - 11°C mrazu) nahmatal "vlhkost" na jejich dně :o. Za výlisky je asi tažena elektrika k reproduktorům rádia a zásuvkám na 12V. Máte někdo zkušenost s odizolováním (pěnou,...) těchto míst?
!y
Upravil MaPik dne 05.01.2018 11:31, před 6 let
CibiCibiČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

MaPik napsal:


Ještě jsem našel vnitřní izolační stěnu k zadním dveřím. Líbí se mi to jako možné řešení průvanu ze zadních dveří na hlavy, když spíme (máme podélné spaní s řešením "L"). Máte měkdo ověřeno? Vše se týká vlastně dodatečné zimní izolace dodávek / vestaveb !d. Já jsem zaznamenal největší chlad v rozích u zadních dveří, kde mám svislé plastové profily od stropu až dolů s vytvarovanými přihrádkami na drobnosti. Když jsem do nich sáhl pro špunty do uší :l , tak jsem (při - 11°C mrazu) nahmatal "vlhkost" na jejich dně :o. Za výlisky je asi tažena elektrika k reproduktorům rádia a zásuvkám na 12V. Máte někdo zkušenost s odizolováním (pěnou,...) těchto míst?


Mám i od Koniga oddělenou přepážkou kabinu řidiče, což je asi největší úspora při topení. Jak se ptáš ty, je to vidět na spoustě vestaveb, že mají zadní spaní oddělené od dveří přepážkou - buď pevnou nebo právě třeba z mirelonu, dost to pomáhá. Přece jen nevyvětráš hned, když otevřeš zadní dveře.

Ale o vystříkání dutin ti nic neřeknu, to musí jiní...
VW LT 35 maxi
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 6 let
Já šel na kompromis,půlkabát Hiderman a ten podlepil bublinkovou fólií.Celokabát je po složení velký,mokrý,někdy s ledem,sněhem pro mne nepraktický a v mé vestavbě není kde dát.V zimně půlkabát dávám na noc,přes den sundávám chci vidět a i zimní slunce pěkně zahřeje vnitřek.V létě ho dávám přes den kvůli slunci(super věc) a na noc sundávám,chci vidět.Jde rychle sbalit,nasadit .Předek v zimně jistí závěs a zadek, protože mám palandy, 10ti cm molitam pošitý látkou "nacpaný" mezi postele a mezi postel a strop.
M
mariaČlen
Přidáno před 6 let
ahoj, bez zadní izolační stěny si to v zimě nedokážu představit. Mám v ní udělaný otvor na zip za otevíraným křídlem dveří cca 50 cm široký, od podlahy po spodek postele. Tudy všechno nakládám. Nahoře proti oknu dveří malý odklopný průzor cca 30x30 na suchý zip.

Bez toho při každém vytažení lyží vypustíš všechno teplo.
MaPikMaPikČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Cibi napsal:

Citovat

MaPik napsal:


Ještě jsem našel vnitřní izolační stěnu k zadním dveřím. Líbí se mi to jako možné řešení průvanu ze zadních dveří na hlavy, když spíme (máme podélné spaní s řešením "L"). Máte měkdo ověřeno? Vše se týká vlastně dodatečné zimní izolace dodávek / vestaveb !d. Já jsem zaznamenal největší chlad v rozích u zadních dveří, kde mám svislé plastové profily od stropu až dolů s vytvarovanými přihrádkami na drobnosti. Když jsem do nich sáhl pro špunty do uší :l , tak jsem (při - 11°C mrazu) nahmatal "vlhkost" na jejich dně :o. Za výlisky je asi tažena elektrika k reproduktorům rádia a zásuvkám na 12V. Máte někdo zkušenost s odizolováním (pěnou,...) těchto míst?


Mám i od Koniga oddělenou přepážkou kabinu řidiče, což je asi největší úspora při topení. Jak se ptáš ty, je to vidět na spoustě vestaveb, že mají zadní spaní oddělené od dveří přepážkou - buď pevnou nebo právě třeba z mirelonu, dost to pomáhá. Přece jen nevyvětráš hned, když otevřeš zadní dveře.

Ale o vystříkání dutin ti nic neřeknu, to musí jiní...
km

Díky moc!

Automatické sloučení 05.01.2018 21:42:

Citovat

zemanekpetr napsal:

Já šel na kompromis,půlkabát Hiderman a ten podlepil bublinkovou fólií.Celokabát je po složení velký,mokrý,někdy s ledem,sněhem pro mne nepraktický a v mé vestavbě není kde dát.V zimně půlkabát dávám na noc,přes den sundávám chci vidět a i zimní slunce pěkně zahřeje vnitřek.V létě ho dávám přes den kvůli slunci(super věc) a na noc sundávám,chci vidět.Jde rychle sbalit,nasadit .Předek v zimně jistí závěs a zadek, protože mám palandy, 10ti cm molitam pošitý látkou "nacpaný" mezi postele a mezi postel a strop.



Díky moc! Tohle jsem přesně potřeboval. Celokabát OK, ale kam ten velký pytel potom ve výstavbě dát, to je už druhá věc. Na to jsem nepomyslel. Díky, tohle řešení mi připadá rozumný.

Automatické sloučení 05.01.2018 21:48:

Citovat

maria napsal:

ahoj, bez zadní izolační stěny si to v zimě nedokážu představit. Mám v ní udělaný otvor na zip za otevíraným křídlem dveří cca 50 cm široký, od podlahy po spodek postele. Tudy všechno nakládám. Nahoře proti oknu dveří malý odklopný průzor cca 30x30 na suchý zip.

Bez toho při každém vytažení lyží vypustíš všechno teplo.
n

Díky! Takže zadní izolační stěnu má smysl používat. Musíme ty naše "plecháče" vestavbové, kde teplo utíká 4x rychleji, než z klasického obytného auta, prostě "dotunit" :^

Automatické sloučení 06.01.2018 13:59:
Děkuju i za soukromě zaslané zprávy. Setkal jsem se s názorem, že se někomu "stříbrný" kabát z vláknem vyztužené stříbrné izolace trhá ve spojích apod. Nebyl uveden a ani bych neuvádět dodavatele. Můžete mi raději do soukromých zpráv poslat názory a svoje zkušenosti? Cílem není probírat značky, ale dobře vybrat odzkoušené kvalitní optimální řešení. Vybírám mezi "reflexní" zateplenou fólií s olemováním a "šedou" tkaninou s PES rounem bez lemů. :t Děkuju.
!y
Upravil MaPik dne 06.01.2018 13:59, před 6 let
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 6 let
Oprava - půlkabát od fy Bergers č 21273-17 , 77E
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, nevím zda v tomto vlákně, nebo jinde, ale zahlédl jsem nabídku na ušití polokabátu na DUCATO. Pokud nabídka platí pinkni mi to do SZ. Dík Pirát.
MaPikMaPikČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Pirat z Ruzyne napsal:

Ahoj, nevím zda v tomto vlákně, nebo jinde, ale zahlédl jsem nabídku na ušití polokabátu na DUCATO. Pokud nabídka platí pinkni mi to do SZ. Dík Pirát.


Ahoj, to nebylo v tomto vlákňe. Zde probíráme výhody a nevýhody polo/celo kabátků včetně materiálových řešení pro zimní karavaning (na lyže).

Nejvíce zkušeností vidím zatím s Konig. Ale chybí mi srovnání s ostatními, kteří vidím že používají jiné (šedé 20mm tlusté) materiály. To bych rád získal. Jestli se rozdíl vyplatí?
!y
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: MaPik, Pirat z Ruzyne, zemanekpetr, maria, Cibi, Tomas Brabec

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,045,565 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.15908 sekund | Průměrně za: 0.15908 (0) sekund | Dotazy: 105 | Použitá paměť: 2.04MB/2MB