Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 mýto a vozy nad 3,5t: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

mýto a vozy nad 3,5t

Poslední aktualizace před 5 let
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 6 let
Je to slozitejsi problematika.Pro kazdeho kdo sem do teto diskuse prispeje a prispel plati neco jineho.V globale se vse odviji od poctu a vahy lidi co ve voze cestovat chteji. Neco jineho plati pro rodinu s detmi ve veku 4 a 6 let neco jineho pro rodinu s detmi 14 a 16. Neco jineho plati pro dva kde on ma 80kg a ona 60 coz je nas pripad a vyhoda oproti lidem prostorove vyraznejsim. Dale je dulezite na jak dlouho vuz kupuji a jestli pak myslim na to, ze ho budu jednou prodavat a jak se s prodejem budu chtit trapit. Co bylo drive a jak probihal prodej drive nechme byt. Obecne je opravdu dulezite co je pri zakoupeni noveho vozu v COC listu. Nakladni auto neni obytny vuz a pozor pri snizeni vahy vozu vam nemusi byt zapsan pocet osob, ktere ve voze potrebujete prevazet!! Pokud se zakoupi vuz s nejakou rozumnou doloznosti 300 kg po namontovani doplnku,ktere kdo chce, da se s tim ze je vuz otypovan i v COC do 3,5 t poprat a pro dalsi prodej si kupce muze i do budoucna snadno najit. Plno lidi vi ze budou jezdit jen ve dvou, ve trech nebo jen s malymi detmi, ci jednim vnoucetem. Osobne vidim jako problem a tragedii se zakoupenim vozu konstrukcne staveneho do 3,5 t s doloznosti 200kg po montovaných doplncich bez moznosti kdykoliv a jakkoliv vahu nasledne zvysit .Nevidim ale problem zakoupit vuz do 3,5t s malou doloznosti 200kg ktery je konstrukcne ale staven treba na 4t i v coc je uvedeno 4t ale provozuje se nyni jako 3,5t Pro mne je nemyslitelne platit myto a je jedno jaky k tomu mam duvod. Vuz zcela jiste pokud, tak zakoupim do 3,5t s doloznosti po doplncich okolo 300kg, provozovat ho budu do 3,5t , ale konstrukcne bude z vyroby staven na 3,8t , 4t nebo 4,2 t podle vyrobce jak to umoznuje.Tato vaha bude uvedena i v coc listu a vuz bude otypovan pro 4 osoby. Jen cas ukaze, jestli mne to bude stacit, nebo si doloznost budu muset a moci zvysit, nebo se doziji od nasich zakonodarcu lepsiho a jineho pristupu ke karavanistum a zmeni se zakon o provozu na pozemnich komunikacich pro obytna auta k lepsimu v cele EU kde se techto vozu tyka nesmyslne myto. Zatim je tato vec neresitelna a bohuzel bez svetla na konci tunelu podle toho co jsem zjistoval. Ale jsou lidi co se o toto zajimaji, snazi se otevrit tuto otazku na potrebnych urovnich a mistech a toto je dulezite a za toto jim velky dik.Rozhodne se nechci trapit s budoucim prodejem,abych novemu zajemci tvrdil ,, ale vzdyt se skoro nevazi, pane to vam staci nenapustite si vodu a budete tankovat jen pul nadrze, nedavejte si satelit to nejste pravej karavanista, na co tazne, na co markyza, piva si kouopite az na miste a jidlo taky ,, :)
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Vuz zcela jiste pokud, tak zakoupim do 3,5t s doloznosti po doplncich okolo 300kg, provozovat ho budu do 3,5t , ale konstrukcne bude z vyroby staven na 3,8t , 4t nebo 4,2 t podle vyrobce jak to umoznuje.Tato vaha bude uvedena i v coc listu a vuz bude otypovan pro 4 osoby.


Pouze technická poznámka, v jakém coc listu to bude? v coc listu z prvního stupně ? pokud bude v coc listu 2 stupně např. 4,2t asi sotva budeš moci po úředníkovi požadovat aby vydal TP s celkovou hmotností 3.5t.. Pokud to bude pouze v coc listu z prvního stupně je ti to k ničemu, neboť pro registaci je rozhodující coc list z 2.stupně ( zjednodušeně, podrobně je to mimo rozsah tohoto vlákna - coc list je prohlášení o shodě vydávané výrobcem a TP musí obsahovat údaje výrobce, které lze změnit buď se souhlasem výrobce nebo novým coc listem z dalšího stupně výroby ).

Zkráceně, pokud bude u neregistrovaného auta v coc listu z druhého stupně např. 4,2t musí být v TP rovněž 4,2t nikoli 3,5t. Pokud výrobce na prvním stupní vyrobí auto s celkovou hmotností 4,2t ( coc list z prvního stupně ) a v druhém stupni výrobce hmotnost poníží na 3,5t není ti coc list z prvního stupně k moc užitečný... Další skutečností je, že coc list ztrácí registrací svoji platnost ( v případě rozdílu údajů by měl znalý úředník požadovat prohlášení výrobce ).

Výše uvedené se týká registrace nového vozu. Samozřejně v našem banánistánu lze s tučnou prkenicí ledacos, ale předpokládám, že diskuze je o legálním způsobu registrace.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
radek argosradek argosČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Je to slozitejsi problematika.Pro kazdeho kdo sem do teto diskuse prispeje a prispel plati neco jineho.V globale se vse odviji od poctu a vahy lidi co ve voze cestovat chteji. Neco jineho plati pro rodinu s detmi ve veku 4 a 6 let neco jineho pro rodinu s detmi 14 a 16. Neco jineho plati pro dva kde on ma 80kg a ona 60 coz je nas pripad a vyhoda oproti lidem prostorove vyraznejsim. Dale je dulezite na jak dlouho vuz kupuji a jestli pak myslim na to, ze ho budu jednou prodavat a jak se s prodejem budu chtit trapit. Co bylo drive a jak probihal prodej drive nechme byt. Obecne je opravdu dulezite co je pri zakoupeni noveho vozu v COC listu. Nakladni auto neni obytny vuz a pozor pri snizeni vahy vozu vam nemusi byt zapsan pocet osob, ktere ve voze potrebujete prevazet!! Pokud se zakoupi vuz s nejakou rozumnou doloznosti 300 kg po namontovani doplnku,ktere kdo chce, da se s tim ze je vuz otypovan i v COC do 3,5 t poprat a pro dalsi prodej si kupce muze i do budoucna snadno najit. Plno lidi vi ze budou jezdit jen ve dvou, ve trech nebo jen s malymi detmi, ci jednim vnoucetem. Osobne vidim jako problem a tragedii se zakoupenim vozu konstrukcne staveneho do 3,5 t s doloznosti 200kg po montovaných doplncich bez moznosti kdykoliv a jakkoliv vahu nasledne zvysit .Nevidim ale problem zakoupit vuz do 3,5t s malou doloznosti 200kg ktery je konstrukcne ale staven treba na 4t i v coc je uvedeno 4t ale provozuje se nyni jako 3,5t Pro mne je nemyslitelne platit myto a je jedno jaky k tomu mam duvod. Vuz zcela jiste pokud, tak zakoupim do 3,5t s doloznosti po doplncich okolo 300kg, provozovat ho budu do 3,5t , ale konstrukcne bude z vyroby staven na 3,8t , 4t nebo 4,2 t podle vyrobce jak to umoznuje.Tato vaha bude uvedena i v coc listu a vuz bude otypovan pro 4 osoby. Jen cas ukaze, jestli mne to bude stacit, nebo si doloznost budu muset a moci zvysit, nebo se doziji od nasich zakonodarcu lepsiho a jineho pristupu ke karavanistum a zmeni se zakon o provozu na pozemnich komunikacich pro obytna auta k lepsimu v cele EU kde se techto vozu tyka nesmyslne myto. Zatim je tato vec neresitelna a bohuzel bez svetla na konci tunelu podle toho co jsem zjistoval. Ale jsou lidi co se o toto zajimaji, snazi se otevrit tuto otazku na potrebnych urovnich a mistech a toto je dulezite a za toto jim velky dik.Rozhodne se nechci trapit s budoucim prodejem,abych novemu zajemci tvrdil ,, ale vzdyt se skoro nevazi, pane to vam staci nenapustite si vodu a budete tankovat jen pul nadrze, nedavejte si satelit to nejste pravej karavanista, na co tazne, na co markyza, piva si kouopite az na miste a jidlo taky ,, :)


No je sice hezké, že nechceš platit mýto, ale to se na tebe vztahuje hlavně v CZ, A, SLO a ještě pár dalších. Když jedeš v HR, FR, E a dalších, je úplně jedno jestli máš auto do 3,5 nebo 4,2 protože tam někdo koukne v kukani a dá tě do skupiny obytka.
Z hlediska vážení, znám plno lidí co mají do 3,5t a raději nejezdí přes A a jedou do HR přes H z hlediska strachu z vážení, tak že mi nedává vůbec smysl v tomto případě kupovat auto do 3,5t.
Na druhou stranu se tu asi nikdo nezaobíral srovnáním cen vozidla do 3,5t úsporou času a peněz při nákupu potravin v místě pobytu, proti vozidlu 4,5t a tahání jídla a věcí z místa bydliště.
Posledních pár let již v CZ nenakupujeme a stejně raději nakupujeme cestou čerstvé a o mnoho lepší a je jedno, jakým směrem jedeš.
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 6 let
A ja bych to rekl asi takto, at si kazdy koupi to co chce, s cim bude spokojeny a at se mu dobre a na pohodu vsude cestuje :)
fusekfusekČlen
Přidáno před 6 let
Zdar všem. Jen takový můj blbý příspěvek mam sice stařenku nad 3,5t po dálnici se moc nepohybujeme ale sem tam to prostě nejde.Kolik z vás má problém ten že vyjede a potřebuje mít krabičku nebo dálniční známku.Aby se vůbec někam dostali .Počítal jste někdo kolik peněz jste dali za známku nebo Myto. Pro mojí potřebu je lepší auto nad 3,5t Krabička. Než auto do 3,5t. Za dobu od Roku 2011 do současnosti jsme za MYTO zaplatily 3343,-Kč. Podotýkám že se dálnicím pokud se to vyplatí vyhýbám.
!y a někdy i!u
P
PryingČlen
Přidáno před 6 let
Nezapomeňte, že tak jednou za dva roky je dobré krabičku vyměnit. Nic to nestojí a nemůže se vám nikde vybít baterka. Což je problém, který celní správu nezajímá.
tomasvtomasvČlen
Přidáno před 6 let
Koľko krabičiek treba mať? Na na každý štát? Alebo je to nejak prepojené? Koľko stojí 1km v AT, ČR, SLO? A posledná otázka v Hr je to ako?
B
BiimboČlen
Přidáno před 6 let
Tak po nějakém čase jsem zpět. Zjistil jsem následující.
Ponížit v ČR lze pokud je součet hmotností auta:

-auto s plnou nádrží paliva (možná podle jiných zdrojů je to jen 90% ale bylo mi řečeno plnou)
-auto má plnou nádrž vody ( možná podle jiných zdrojů je to jen 20 litrů nebo 20% ale bylo mi řečeno plnou)
-na řidiče se počítá 75kg (68+7kg zavazadla a na každého další místo k sezení 68kg)
-pokud má auto tažné, tak svislé zatížení koule k tomu tj. cca 70-75kg

Auto se tedy musí vážit s náplněmi na nějaký zkušebně a k tomu se přičítají ty hmotnosti co jsem psal a nemůže to přelézt
3500kg. Doložnost je pak na každém,jestli naloží náklad nebo lidi a výbavu.

Takže to lze.

V DE to lze na TUV udělat taky a prý to je na počkání a asi se to ani neváží a vychází se z papírových údajů.


My si nakonec něco připlatili a vyřešili to koupí jiného novějšího již dovezeného auta který mělo v zemi původu 3500kg v TP a po zvážení má
suchou 2950kg. Je to sice kontroverzní FORD Rimor s tupláky a konstrukční asi 4500kg ale je to ve stavu a dispozičně přesně to co jsme chtěli.
EmhEmhČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

fusek napsal:

Zdar všem. Jen takový můj blbý příspěvek mam sice stařenku nad 3,5t po dálnici se moc nepohybujeme ale sem tam to prostě nejde.Kolik z vás má problém ten že vyjede a potřebuje mít krabičku nebo dálniční známku.Aby se vůbec někam dostali .Počítal jste někdo kolik peněz jste dali za známku nebo Myto. Pro mojí potřebu je lepší auto nad 3,5t Krabička. Než auto do 3,5t. Za dobu od Roku 2011 do současnosti jsme za MYTO zaplatily 3343,-Kč. Podotýkám že se dálnicím pokud se to vyplatí vyhýbám.


Ahoj, koukal jsem do výpisu. K dnešnímu dni 6302kč za 5sezónu. Euro 5. Tak letos můžu klidně ještě 1200kč projezdit abych byl jako 5x dálniční známka, zase takovej hroznej rozdíl nevidím. Rakousko tragédie a vyhybám se jejich dálnicím jako čert kříži.
Míra + Eliška
L
LakyČlen
Přidáno před 6 let
To máš dobré že máš euro 5. za nižší se platí už opdstatně více a u nás 100% příplatek od 15h v pátek + SO+NE.
Žijeme jen jednou.
EmhEmhČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Herman napsal:

To máš dobré že máš euro 5. za nižší se platí už opdstatně více a u nás 100% příplatek od 15h v pátek + SO+NE.


Co píšeš není pravda. Jakou platí cenu s eurem 4 a méně nevím. Jinak příplatek 30% ( žádných 100%) je pouze pátek 15,00 - 20,00hod. Určitě ne sobota a neděle.
Míra + Eliška
OndrejOndrejČlen
Přidáno před 6 let
ČR
Přesně 27%
http://www.mytocz.eu/cs/mytny-system/...index.html

Automatické sloučení 16.05.2018 18:05:
Rakousko
https://www.asfinag.at/toll/go-box-fo...v-and-bus/

Zjednodušeně
Euro 6, 2 nápravy, 0,18 eur x 25 = 4,50 Kč / km

Slovinsko
https://www.darsgo.si/portal/cz/kalku...l%C3%A1cie
například Šentilj - Izola, tedy přes celé slovinsko, stojí 38,29 eur x 25 = 957 Kč / 260 km = 3,70 /KM
Upravil Ondrej dne 16.05.2018 18:19, před 6 let
Ondrej Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
L
LakyČlen
Přidáno před 6 let
Sazby platné od 1.1.2015. Tak to už upravili dříve to bylo jinak , do Prahy mi nestačil kredit za 1000kč po D1 euro 2. +2 nápravy . Oni stále něco mění a upravují - omezují . Omezení jízdy se týkalo sobot i neděl , jelikož se nestíhalo navážet zboží tak to zase upravili časově i finančně , už nevím v kterém roce to navýšeni razantní bylo ale za ten tankodrom po D1 je to i dnes mazec dát jim ty peníze .
Žijeme jen jednou.
OndrejOndrejČlen
Přidáno před 6 let
Kolem provozu obytných aut je stále mnoho nepravd. Obytný vůz není nákladní! Platí sice mýto a k jeho řízení je potřeba "C", ale neplatí pro jeho řízení další omezení. Není nutné mít tachograf, neplatí AETR ani omezení provozu o víkendech! Neplatí ani značky zákaz vjezdu nákladních automobilů a zákaz vjezdu nákladních automobilů nad 3,5 t.

Praha - Brno , Euro 2, 648 Kč
Praha - Brno , Euro 6, 324 Kč
Neříkám, že je to levné, ale do tisícovky se vejdu i s kávou, obědem a cigaretama.
Ondrej Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
tomasvtomasvČlen
Přidáno před 6 let
Ako je to v Chorvátsku s karavanom cez 3,5t?
H
hugo 007Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

tomasv napsal:

Ako je to v Chorvátsku s karavanom cez 3,5t?

https://www.chorv...latky.html
M
MelmisekNováček
Přidáno před 6 let
Mám asi 3 měsíce Carthago s váhou 4500 kg a jsem úplně klidný oproti autu do 3,5t. Jediné, co je trochu otrava, je zařídit krabičky. Ale, to stačí jen jednou a je klid a navíc je to postupně. Takže mám nyní ČR, A a SLO. Po ČR moc nejezdím, hlavně ne D1, na to mám svoje auto moc rád. Čili projezdit 1500 Kč chvíli zabere, ale pokud to bude 2000, je mi to celkem jedno, za ten komfort to stojí. Ve Slovinsku, pokud pojedete na 14 dní, zaplatíte s mýtem méně než za známku do 3,5t. V Chorvatsku lze krabičku udělat taky, ale je to rozdělené na určité provozovatele a ti mají své krabičky. Od Zagrebu na Dubrovnik je jiný než na Pulu. Do Zagrebu platí všichni.
Rakousko je kapitola sama pro sebe. Je drahé, sakra drahé. Je to cca 5,- Kč/km.
Švýcarsko je taky celkem jednoduché. Zaběhnete na celnici, vystaví Vám papír za asi 25 EUR a máte 10 dní na Švýcarsko s platností 1 rok. Takže opět, stejné jako pro auta do 3,5t, naopak i levnější.

A jak už někdo psal, I, F, ESP, ti to mají stejné jako auta do 3,5t.

Vše se mi fakturuje přes DKV, jak mýto, tak nafta, vyřídí mi krabičky a já nemám starosti s ničím, jen posílám peníze.

Ještě povinné ručení a pojistka. Motory mají ve Fiatech všichni stejný a za váhu nic nepřiplácím. Platím POV + HAV 28 tis/rok, pojistná cena 2,6 mil. bez DPH.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Melmisek napsal:

Vše se mi fakturuje přes DKV, jak mýto, tak nafta, vyřídí mi krabičky a já nemám starosti s ničím, jen posílám peníze.



Ahoj,

dlouhodobě je snaha mít jednu OBU pro celou Evropu.
Má DKV podobnou jednotku, byť ještě nefungující ve všech státech podobně jako je tomu u Eurowagu?

Očekávám a i dle informací se zdá, že to nakonec ta Evropa přeci jen dokáže sjednotit (údajně do roku 2021 :D).
4.114683,118.628756
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 6 let
Na sjednoceni EU jsem uz necekal, leta bezi a ja uz chci jezdit a prisel ten pravy cas zase zacit.Jak jsem jiz na foru sdelil v jinem vlaknu vuz jsem nyni zakoupil. Za plno kompromisu jsem to poskladal do 3,5t neb petitunu jsem jiz mel a myto jsem neskousnul, i z duvodu ze hodne jezdim do Rakouska, ale proste neskousnul. Kazdy at si dela a jezdi kam chce, plati co chce, jen jedna rada lidi zni, nekupujte auta,ktera nemaji staveny podvozek na to co opravdu vozi.Da se dnes u prodejcu priplatit za HEAVY podvozky co technicky zvladnou 4,5t a prihlasit se vozy daji do 3,5 neni ale mozne a spravne zakoupit vuz na podvozku 3,5 nebo 3850 a jezdit vahove 4t a vys. Nejen ze si dotycny zadelava na zkazenou dovolenou, ale jen stezi pokud bude vuz jednou prodavat jej proda. Nebo proda, ale za smesnou cenu. Myslim si, ze ani pri vazeni 100 nebo 150kg nad vahu nevznikne vyraznejsi trabl, zvlast kdyz ma ridic C a policista se koukne co je opravdu na ramu vozu za hodnotu vahy.Z poznatku na veletrhu v Dusseldorfu prvni vyrobce jiz rezignoval na prodeje vozu do 3,5 t a to je Frankie .Maji odemne obrovske plus, opravdu klobouk dolu, klekam a smekam pred timto krokem a drzim jim palce v prodejich i kdyz jsem vuz od nich nezakoupil maji muj respekt.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
Mám za to, že jeden z prvních kdo vyřadil z výrobního programu kategorii do
3,5 t byl Concorde. Konkrétně to byl model Credo Emotion. Když jsme v roce
2010 vybírali auto, tak to byl jeden z favoritů. Ale s postelemi podél byl moc
dlouhý a s velkým převisem a kratší měl zase ležení na příč. Oba modely dokázali
nabídnout do 3,5 t, ale doložnost byla nulová, resp. mínusová. Ale v té době se
to ještě tak neřešilo. Jo a taky ty ceny byly někde jinde .-)
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,262,036 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.52904 sekund | Průměrně za: 0.52904 (0) sekund | Dotazy: 149 | Použitá paměť: 2.38MB/4MB