Súhlasím s tým nadávaním. Ani mne tie žlté nepomohli, keď som sa nemohol pohnúť na búrkou rozmoknutej tráve (a čistiť ich od blata mi dalo zabrať). Pri zábere sa podkĺzli a odhodilo ich za koleso. Pomohli až viacerí "tlačiči", ktorí mi umožnili pohnúť sa a potom som už pomalou plynulou jazdou vyšiel na cestu. Predtým sme pred hnané kolesá tuším naukladali nalámané kusy tenkých vetví.
Tie žlté podložky sa majú špagátom priviazať vpredu o niečo na aute (nárazník?), aby nepodkĺzli, ale to sa mi tiež veľmi nezdá (buď poškodím auto alebo roztrhnem špagát alebo oko v podložke).
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
Já používám asi půl metrů palubky, dvě zacvaknu pod do sebe,takže vozím celkem 4 kusy. Ta plastová zatravňovací dlažba je dost dobrý nápad.
Pavka01Člen Přidáno
před 6 letMyslím že dost záleží na situaci,plastové podložky mohou pomoci pro překonání krátké vzdálenosti kluzkým terénem.Jezdím hodně rybařit,mám svá oblíbená místa podél Labe.Cesty jsou vždy jen polňačky a když zaprší,je vždy sranda dostat se zpět.Bez pořádných řetězů to nejde.
copyČlen Přidáno
před 6 letlenže kto by to nasadzoval niekde na tráve či v blate. A aj tak by to nepomohlo.