Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 EURAMOBIL 590LSS 1997: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

EURAMOBIL 590LSS 1997

Poslední aktualizace před 6 let
O
OndraS1Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj všem.
Rozhodovali jsme, přemýšleli, hledali a nakonec jsme pořídili Fiat Euramobil 590 LSS z roku 97.
Máte jej také někdo? Potřeboval bych se o voze dovědět pár (vlastně hodně) věcí...
OndraS1 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj. Máme o něco novější a delší, ale v zásadě asi bude výbava uvnitř stejná. Co potřebuješ vědět?
Zdraví
Luboš a Dáša
D
Dalik57Nováček
Přidáno před 6 let
Poslal jsem sz. Dalibor
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Dalik57 napsal:

Poslal jsem sz. Dalibor


Omylem vloženo, omlouvám se.
Zdraví
Luboš a Dáša
B
berwynNováček
Přidáno před 6 let
Ahoj, já mám takřka stejné auto. Můj názor: velice kvalitní a tudíž i po těch letech vše funguje jak má. Jediná připomínka je k motoru, mám 2.5D. Ale protože mám najeto málo přes 80 tkm zavrhnul jsem např. výměnu za TD a podobně. Pokud bys měl zájem ozvi se a dáme řeč .
Honza
YettiYettiČlen
Přidáno před 6 let
poslal jsem ti Ondro SZ ....
Yetti
O
OndraS1Člen
Přidáno před 6 let
No jak jsem odepisoval. Úplně všechno mi zajímá.
Teď třeba netuším, jak vysunout satelitní anténu, a vyměnit ji za TV anténu.
Kde má auto a nástavba slabiny, co hlídat, na co si dávat pozor a tak.
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 6 let
S anténou je těžká rada, nepíšeš jaká to je. Těch je víc druhů - automatická, manuální, jaký typ (ne že bych byl expert). Co se nástavby týká, zkontroluj si okolí oken, dveří, rohy a podlahu (hlavně v koupelně), jestli to není někde zateklé. Teď ještě rychle zkontroluj, jestli je pořádně vyprázdněná voda z potrubí a hlavně z bojleru, aby to netrhl mráz. Mě se třeba osvědčilo otevřít všechny výpustné ventily a potom kompresorkem opatrně foukat vzduch přes postupně otevírané kohouty baterií do rozvodu. Tím se docílí, že z větší části vyteče i voda, která jinak zůstává v některých ohybech a hlavně zbytky z bojleru přes mrazový ventil. Musí se ale opatrně, aby se to nenafouklo jako balón. Taky se mrkni na vodní čerpadlo. Jestli je tlakové, tak voda zůstává v komoře nad membránou. Je nutné odšroubovat hadici na výtlakové straně a čerpadlo na chvíli zapnout, aby z něj voda vystříkala. Jinak Ti doporučuji vyrazit na některý ze srazů a tam se můžeš pobavit konkrétně, spousta lidí Ti ráda poradí.
Zdraví
Luboš a Dáša
O
OndraS1Člen
Přidáno před 6 let
To jsem ale trumpeta. Jde mi tu tyč uvnitř vozu, co se asi nějak dá ručně vysunout. Zítra vyfotím. Nějak nevím jak za to vzít. Je tam taková pojistka ve tvaru půlměsíce (?) a ta se sklopí a pak něco. A to nevím za co vzít, abych to neutrhl. Už takhle zakukalo ovládací kolečko od topení.
K tomu vypouštění moc díky. Krásně podrobné.
Ale! Já s tím hodlám jezdit i v zimě. Jak se to dá řešit? A kde najdu ten mrazový ventil a jak funguje?
Řešením asi není temperovat auto pokud stojí, že?
Kolik si tak vezme topení plynu, když jede na nějakých 17 nastavených stupňů při dnešních teplotách?
Omlouvám se, ale asi budu hooodně otravovat...
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 6 let
S touto anténou neporadím. V zimě na cestách budeš samozřejmě topit, tak není problém. Ale pokud mezi jízdami neparkuješ v garáži, ale venku, tak tu vodu musíš ze systému dostat. Jinak to zamrzne a může se vyboulit nebo i trhnout nádoba topení a to je potom drahá sranda. Předpokládám, že tam máš topení Truma Combi. Mrazový ventil je na podlaze vedle něho, nejspíš po levé straně, je to taková černá krabička, podobná té na přiloženém obrázku. Ten starší typ je hranatější a místo té modré vrtulky nahoře je červený kulatý čudl. Od kotle k němu vedou 2 slabé drátky. Ventil má automaticky vypustit vodu z kotle při poklesu teploty pod +5 stupňů C. Když je čudl vytažený nahoru, je ventil zavřený. Při poklesu teploty spadne dolů a voda začne vytékat. Když budeš plnit nádrž při nižší teplotě, musíš buď čudl vytáhnout a zajistit ho nahoře např. kolíčkem na prádlo, nebo zapnout topení, aby se vzduch kolem kotle ohřál a pak vodu napouštět. Jinak topit můžeš i bez vody v systému. Spotřeba plynu bude asi dost individuální. My máme teplotu trvale nastavenou cca na 19-20 stupňů a s 10 kg bombou čistého propanu vydržíme tak 3-4 dny celodenního topení při teplotách do cca -10 stupňů. Máme ale dvojitou podlahu a na ní koberec, tak není tolik studená, jako jednoduchá.
Jinak když budeš cokoliv potřebovat, tak se ozvi přes SZ, ať tady netvoříme romány. Když budu vědět, rád odpovím.
Zdraví
Luboš a Dáša
Lubos a Dasa Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
O
OndraS1Člen
Přidáno před 6 let
Prikladam foto dane tyce na satelit. Vse jde ztuha, nerad bych neco ulomil. Jak se s tim prosim zachazi?
OndraS1 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: OndraS1, Lubos a Dasa, berwyn, Yetti, Dalik57

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,028,976 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.20921 sekund | Průměrně za: 0.20921 (0) sekund | Dotazy: 101 | Použitá paměť: 1.99MB/4MB