Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Baterie / pokles kapacity / echt pokles energie: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Baterie / pokles kapacity / echt pokles energie

Poslední aktualizace před 6 let
SmartnumericSmartnumericČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj všem, prosím o radu a předem radši upozorním, že jsem v podstatě laik. :-)

Co se děje, v chalupě máme solár, k soláru nějaký ten regulator IVT .
Baterie je tam co máme auto cca 4 roky, předchozí stáří neznám. Nemám ani doklad, byla už autě kdy jsme ji kupovali. Je to trakční baterie banner 115AH.

A jako indikátor stavu baterie jsou v autě tři diody červená, oranž a zelená v orig.panelu od Veinsberg.,

Poprvé : přepouštěl jsem čistou vodu ven abych vyprázdnil nádrž, takže čerpadlo běželo cca 10 min a rozblikala se mi výstražná LED "alarm" pro baterii. Když jsme zmáčkl svítil stav oranžovou LED. vše jsme vypustil... druhý den jsme dal auto na kabel na celý den. Nabito, stav zelený.

Teď jsme vyjeli do Němecek a stav se opakoval, v podstatě zapnu pár spotřebičů, čerpadlo a naskočí blikací alarm a ze zeleného je "poloviční" stav na oranžové LEDce. Na Regulárotu svítila červená LED last aus, což podle manuálu znamená : že odpojí spotřebiče aby se zabránilo hlubokému vybití a po dostatečném nabití je zase připojí. V sobotu ráno vcelku vykouklo sluníčko, na regulátoru svítilo zeleně ladung, a vnitřní kontrolka ukazovala zelenou LED.Alůe opět stačilo pár spotřebičů a za chvíli oranžová.

Za celé ty 3 - 4 roky nic. Alarm se rozsvítil poprvé až teď, nikdy jsme neměli problém s nedostatkem energie. V podstatě jsem všenabíjel a používal aniž bych řešil a nikdy nebyl problém.