mirdavČlen Přidáno
před 6 letAhojte.
Mí blízcí hledají nového pojízdného miláčka a něco se jim naskytlo, ALE: je to Peugeot Boxer, 2.2 HDi 130k, k tomuto se postavil můj spřátelený servis, že motory 2,2 HDi prostě nebrat. Prý nakonec umřou všechny. Vím, že u aut okolo roku 2000 se to stávalo, servisáci tvrdí že v rozmezí 50 - 200 tis KM je to jistota. Propálené písty, problémy se vstřikovači, urvané rozvodové řetězy, a to vše i při pravidelném značkovém servise. To autko co mají naši vyhlédnuté je z roku 2014, najde se tu někdo kdo ví, jak je to s těmito motory i v takto pozdním roku výroby? Brát, nebo radši ne? Rozhodnout se nakonec musí sami, ale informací není nikdy dost.
Díky za pomoc.
Pocem co to máš za servisaky 2.2 o ktere by jsi asi chtěl slyšet se dela až od 2006 je to motor Puma ma to na svědomí ale Ford a aby toho nebylo málo tak se ještě delají v Korei. Není problem s motorem jako tak samotným ale se vstřikováním Denso . U peugeotu je dán postup že při každe vyměně oleje by se měla nastavovat vstřikovací dávka , seřízení opotřebení válce.Prostě si to vybere nejlepší režim ve spalování pro každy válec extra , tam kde jse to nedělá zbytečna nafta hoří na pístech a ty pak praskají. To je asi vše z moji starny k tomuto modelu. Praskly Rozvod jsme měni jen jednou ale bolest hydro napinak oleje to je problem a EGR ventil jinak to drží