DiscoverfunČlen Přidáno
před 6 letSamosrejme eur, omlouvam se nejak me to uniklo !
Honza
STMaxČlen Přidáno
před 6 letV Německu jsou revize na nádrže normální stav stejně jako u lahví Alugas a nebo obyčejných lahví.
U nás revize na láhve dělá dodavatel plynu, jestli na ni jen vyrazí nový datum nebo to i kontroluje o tom můžeme spekulovat. Nádrže na LPg se u pohonů musí měnit u karavanů bych jako revizák mohl uznat prodlouženou tlakovou zkoušku, ale u nás je výhodná jen u červených nádrží které jsou drahé. U Polských obyč nádrží se vyplatí ji koupit novou.
GardaČlen Přidáno
před 6 letJe to jak kdyz hazi hrach na stenu. U nas by prodlouzil zivotnost tech "papirovych" nadrzi jen silenec. Musela by se krome tlakove zkousky jeste merit stena ultrazvukem. Ty nadrze se delaji z tenciho materialu. Ma to duvod ze jsou lehci a nemusi se s nima delat slozite zkousky. Jsou take levne. Proto se proste po 10ti letech vyhodi a nahradi novou. Vsichni pak mohou klidne spat a ne se trast komu to vybouchne. To se tyka i vzduchovych nadrzi u nakladnich aut.
hnecČlen Přidáno
před 5 letZdravim..
pokud bych tedy mel doplnovaci LPG nadrz v interieru(garaz pod luzkem v dodavce)
1.musi se resit nejak odvetrani ? jako je to u kasliku na bomby...nebo to neni nutne...diky tomu ze se nesmi pouzivat na propojeni hadice ale pouze ocel trubka na rozvody plynu...
2.jak je to s topenim za jizdy a zavirani plynu pri narazu...lze pouzit Truma regulator 30mbar s crashsenzorem nebo jak se to resi?
3.mluvili jste o nutne uprave multiventilu aby odebiral jen odparenou plynou cast LPG...tento multiventil je ciste mechanicky nebo ma nejake el. zarizeni s odberem?
nevim zda nekdo z vas stim ma zkusenost a nevymyslim si nejaky nesmysl..