Caute,
riesil uz niekto prerabku motora Fiat Ducato 2016 zo 130 na 150 koni? Mam na mysli originalnymi suciastkami, nie chip tuningom.
Vdaka.
Franta REZACČlen Přidáno
před 6 letJde o to proč ?
Kvůli 20 poníkům ?
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
HHČlen Přidáno
před 6 letNejsem sice odborník ale výměna turba a soft neváží 20kg o toto je 150 těžší
Honza
Rozdíl je v turbu. 150ka má turbo s variabilním naklapenim lopatek.
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
Trochu nechápu proč to řešit výměnou součástek jako je turbo a vstřiky a následně řešit SW, když to jde jen chipem od někoho kdo doopravdy ví co dělá. Už jsem to řešil v jiném vláknu. S chipem na 156 PS jsem u Boxera 2.8 HDI najel 495 tisíc km a nedal jsem do auta ani korunu navíc na opravách. Za mě je to nesmysl.
Mám upravený SW na novém EURO5+ a EURO6 a spokojen, najeto zatím přes 50tis. Poznat to je, hlavněš s vlekem. Spotřeba o něco lepší, u EURO5+ se pohybuje vesměs do 9l, u EURO6 kolem 9-10
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
HHČlen Přidáno
před 6 letNa veletrhu v Brně ceník příplatku +cca 20Kg a cca 45 000,.Kč
u nového EURO 6 (nešel jsem rychle jen 4 výrobce a u všech je navýšení)
kouknul jsem ještě do papírů když jsem kupoval svůj a tam navýšení v kg není (EURO 5)
pak jsem koukal na stránky Fiatu a tam jsem navýšení nenašel tak nevím
Honza
Motor 150 má oproti 130 jiné turbo a jiné vstřiky,samozřejmě sw. Já osobně jsem odpůrcem chipování, ale je to každého věc. A těch 20 koní je opravdu znát, hlavně když přijdou kopce a protivítr...
Váhový rozdíl mezi motory 130 a 150 koní není vůbec žádný. Možná pokud porovnáváte EURO 5+ a EURO 6 tak to ano. Rozdíl v těchto motorech jak již tady bylo řečeno je pouze v SW a v turbu, které má u 150 k nastavitelné lopatky. Jinak jsou motory naprosto stejné.
Vdaka za odpovede. Neviete ci je u tychto dvoch verzii 130 a 150 rovnaka prevodovka?
Rozmyslam teda nad chiptuningom. Je aj niekto s negativnymi skusenostami?
Dik
Není stejná převodovka, motor 150 má delší rychlosti - to znamená že s motorem 150 bude mít na 6 rychlostní stupeň méně otáček než 130, ten bude točit víc.
Nemate nahodou prosim cisla dielov tych dvoch prevodoviek? Vdaka
karlosVWČlen Přidáno
před 6 letturbo,vstřiky,převodovka...a také větší průměr spojky o cca 3cm má 150Ps motor ;)
surficiČlen Přidáno
před 6 letTen průměr spojky zrovna řeším.Mám2.3 s čipem a průměr spojky je 250.Díval jsem se že ty 150Ps maj průměr 260.Chtěl bych to překopat na tu větší lamelu.Nedělal to už někdo.Musí se měnit i setrvák,jak potom se starterem?
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letOsobne bych se na to cely vykaslal. Pomer toho co ziskas k tomu co obetujes je spatny.
Pokud je to nevyhnutelny, zvolil bych radikalni reseni.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)