Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Výměna motoru 2.8IDTD za 2.8JTD: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Výměna motoru 2.8IDTD za 2.8JTD

Poslední aktualizace před 6 let
T
TurciČlen
Přidáno před 6 let
Zdravím všechny,je možná výměna motoru 2.8IDTD za 2.8JTD.Zapojení elektroinstalace,převodovka nebo je to neproveditelné popř.na co si dat pozor.Předem děkuji za rozumné odpovědi.
badbadČlen
Přidáno před 6 let
ahojky je toho dost jiného.

Motory 2,8 JTD jsou tři druhy

bez EGR ventilu
s EGR ventilem
s EGR ventilem a váhou vzduchu
každý má svou řídicí jednotku a jsou kabeláž.

mechanicky na převodovku pasuje
držáky taky sedí
jiné, změnit
na převodovce je snímač otáček ze setrvačníku.
elektricky úplně jiná kategorie.
Celá elektrika jiná v motorovém prostoru, nutné vyměnit
jiný štít přístrojů, Přístrojová deska
+ řídící jednotka motoru
elektrické palivové čerpadlo v nádrži.

Tož tolik pro začátek
tak ať se daří Valda
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric
K
KoralovciČlen
Přidáno před 6 let
Bad - píšeš, že jsou tři druhy, je rozdíl i v jízdě? Myslím, jestli je mezi nima rozdíl v tahu a podobně(papírově budou asi stejné)

Zajímají mne ty normální, ne power, díky
badbadČlen
Přidáno před 6 let
zdravím tě.
Je to pouze vývoj a snižování emisí, Výkon a točivý moment je stejný.
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric
T
TurciČlen
Přidáno před 6 let
Děkuji za info.
D
DZIZIČlen
Přidáno před 6 let
Zdravím.
"Turci" mohu vědět proč dáváš pryč IDTD? mě připadá, že je to dokonale jednoduchej a nezničitelnej motor. - To jen pro mou informaci. Díky.
T
TurciČlen
Přidáno před 6 let
To jsem si myslel také,než prasknul ventyl a motor se potkal. Domu jsme dojeli na odtahovce.První varianta spravovat,druhá jiný motor(dotaz na JTD).Na dvoře už stojí jiná dodávka IDTD.Tak bude o svátcích co dělat.
badbadČlen
Přidáno před 6 let
ahojky bylo by to hodně složité jedině celou elektriku včetně plynového pedálu. To že praskne ventil a zaboří se do pístu se stává u motorů obecně. Stačí uvolněný rozvodový řemen který přeskočí o zub a první zdvih ventil ohne a druhý jej pak ulomí. Mezi ventilem a hlavou v horní úvrati je do 1mm prostoru. Přeji úspěšnou montáž je to macek. Valda
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric
VasuVasuČlen
Přidáno před 6 let
Tohle se mně stalo před dvěma měsíci. Jeli jsme s Badem do termálu a v Otrokovicích se z nezjištěných případů uvolnil ozubený řemen, přeskočil, ulomil se ventil a zabořil do pístu. Vše už mám opravené, poskládané. Vše dávám nové, nebo opravené v renomované firmě. Právě to chci rozjet. Pro jednoduchost a spolehlivost se motoru iDTD nechci zbavit. Věřím, že pojede dál spolehlivě. Prozatím mně to stálo cca 20 000 Kč Já ví, starší na Netu jsou za 10-15 000 Kč, ale čert ví, kolik mají najeté.
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
L
LacigaČlen
Přidáno před 6 let
Zdravím, pouze můj názor- oprav klasiku idTd a vyprdni se na JTD.
Upravil Laciga dne 01.12.2017 22:56, před 6 let
M
Michal a EditaČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, také jsem přemýšlel o záměně motoru, nakonec jsem se na to ale vykašlal, hlavním důvodem je chystaná změna na emisích, kdy by měli dle známého, co pracuje na stk, pravděpodobně fotit i typ motoru. Jinak 2,8JTD jsem měl ve vypůjčeném autě a je to provozně super motor. S alkovnou to jelo jako osobák a se super spotřebou. S tím se nedá náš děda s 2,5D srovnávat :-)
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

Michal a Edita napsal:

Ahoj, také jsem přemýšlel o záměně motoru, nakonec jsem se na to ale vykašlal, hlavním důvodem je chystaná změna na emisích, kdy by měli dle známého, co pracuje na stk, pravděpodobně fotit i typ motoru. Jinak 2,8JTD jsem měl ve vypůjčeném autě a je to provozně super motor. S alkovnou to jelo jako osobák a se super spotřebou. S tím se nedá náš děda s 2,5D srovnávat :-)


typ motoru se foti uz minimalne rok a pul ale zajima je jen stitek na kastli. Typ motoru Sofim u Fiata s kubaturou 2,5 D a TD a 2,8 D a TD se totiz vyfotit neda primo na bloku motoru protoze je blokovanej trubkou co vede zezadu od vodni pumpy. Nevim jak to maji JTDecka ale asi stejne. Ten kod je tak "sikovne" schovanej ze si ho technik neprecte ani se zubarskym zrcatkem bez odmontovani te trubky.... Sami si to muzete zkusit. Proto ta vymena z principu mozna je ale zbavovat se v tomto pripade 2,8idTD za JTD si myslim ze neni chytre... Navic je tam opravdu uplne jina kabelaz a to by se jeden z toho zblaznil nez by se ta elektrika predelala aby vse fungovalo. Spis znam lidi co maj JTD a radsi by idTD nebo TDI kdyz jde o 2,5l
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Turci, bad, Koralovci, DZIZI, Vasu, Laciga, Michal a Edita, floridan79

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,349,396 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.18599 sekund | Průměrně za: 0.18599 (0) sekund | Dotazy: 104 | Použitá paměť: 2.03MB/2MB