Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Solár a regulátor: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Solár a regulátor

Poslední aktualizace před 5 let
Petr a HanaPetr a HanaČlen
Přidáno před 6 let
Dobrý den,je na cestě nová bouda a chci dát solár. Vybal jsem z I4wifi panel GWL-sunny poly 270Wp a regulátor 12/24V tracer 10A,jsem v tomto amatér,je to dobrá volba? Díky za rady.
Pavka01Pavka01Člen
Přidáno před 6 let
Ten regulátor 10A bude málo.
VasuVasuČlen
Přidáno před 6 let
Ten panel má 30 V a 8,5 A Aby jsi z toho panelu dostal jeho maximální výkon, musíš koupit regulátor MPPT 30A za regulátorem poteče na 12 V maximální proud cca 20 A
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
J
Jakub SatekČlen
Přidáno před 6 let
Jak velkou máš baterii?
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
G
gromČlen
Přidáno před 6 let
mám stejnou sestavu,víc než 4,5 A nabijecí proud jsem to dávat neviděl. Aby to jelo na plny výkon musela by být
1. úplně prázdná baterka
2. panel ideálně nastavený ke slunci (nastane až v poledne)
3.být bez mráčku
Než bude poledne, baterka už nebude prázdná,takže souběh bodu 1&2 nenastane. Jedině že bys měl velký odběr během a okolo poledne.
Teoreticky by měl byt nutný 270/12=22,5A regulátor ,prakticky 10A stačí, pokud neplánuješ npř. nabíjet elektrokolo ze soláru

otázka pro ostatní:Jak vysoké nabíjecí proudy ze soláru vídáte v praxi vy a po jakou dobu?
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 6 let
Petr a Hana: přečti si článek o dimenzování solárních regulátorů v akademii.
Grom: tvoje úvaha je sice logická, nicméně bohužel mylná; v únoru jsem z 240Wp dostal do poloprázdný 180Ah baterky (běžnej provoz) 12A trvale (přes poledne).