Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Clever Celebration 600: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Clever Celebration 600

Poslední aktualizace před 3 roky
A
agsNováček
Přidáno před 6 let
Dobry den,
chystame se koupit vestavbu. V uzsim vyberu mame vyse zmineny model, ma velmi dobrou vybavu ve standardu napr. dve baterie, plocha okna Seitz, kompresorova chladnicka, polohovaci sedadlo ve vestavbe, standardni topeni Truma a dalsi. Vzhledem k tomu, ze jde o levnejsi znacku, prosim, vazene cleny, resp. majitele o zkusenosti ziskane provozem. Vcera jsme si byli auto fyzicky prohlednout a dela na nas dobry dojem. Jde mi predevsim o kvalitu nabytku, zda pouzity levnejsi material se neprojevuje v rychlejsim opotrebeni (panty, vysuvy, celkova tuhost). Predpokladam, ze ostatni komponenty jsou standardni. Dekuji
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 6 let
Nevím jak Clever.Já kupoval Challenger Start v De.Dobrá cena,na to že je to základní materiál i docela dobré provedení.Ale měchy nutnost.Veškeré vestavby sedí na zadku....strašné zadní ppéra.Doslova nula.Kymácí se to po roce provozu.Měchy tohle eliminují.
Celever zde má jeden člen z matičky stověžaté....zkus jeho.Docela to chválil.

https://suchen.mo...;steered=1
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
kucik_stkucik_stČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, dobrý večer

mám od listopadu 2016 CLEVER Roomer 600. Je to mé první obytné auto, předtím jsem si auta několik let pronajímal. Začínal jsem alkovnou přes polointegrály až k vestavbě. To vše v souvislosti s rodinou (na začátku jsme cestovali s dvěma dětmi a psem, pak jen s jedním dítětem a dnes jen sami dva) a vývojem našeho stylu cestování (od kempů přes STL až ke stávajícímu "na divoko"). Tímto jsem si vytvořil představu co chci a kde jsem schopen nějakého kompromisu. A tak jsem se dostal k vestavbě a při hledání optimálního (pro mne a dle mých představ) půdorysu k firmě CLEVER a Roomer 600 (a jsem zase na začátku mého příspěvku).

K autu samotnému. CITROEN 150 PS, EURO5, postele na délku, Truma 6 (E+D), 120 l palivová nádrž, dodatečná izolace,..solár, moje dodělávky a optimalizace (mezi ně patří teleskopický stůl vzadu,..). A spokojenost, samozdřejmě jsem počítal a počítám s opravami / úpravami které u kusově stavěných (což je každý obytný vůz) aut prostě musí přijít a také FIAT/CITROEN/PEUGEOT není VW/BMW,..
Solidnost zpracování na 2 až 2- , ale v podstatě na úrovni PÖSSL,... Jsou lepší ale i dražší (MALIBU, HYMMER,..) ale i horší (...). Módnost (strašné slovo) není předností (ale pro mne ano), design trochu jednodušší (hranaté skříňky,...), materiály (kvalitou) dobré.
Více se dá (pro znalé němčiny) přečíst na www.poesslforum.de v části věnované CLEVERu, na facebooku ve skupině "clever on tour" nebo vidět na youtube (představení modelů CLEVER od prodejce BÜSGEN, ) Clever TV.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

PPPmyto napsal:

Celever zde má jeden člen z matičky stověžaté....zkus jeho.Docela to chválil.



Jj, to jsem já :D

Mám Clever již třetím rokem a jsem vlastníkem modelu Clever 600 Kid ( což je podstatě Celebration, jen místo zadního dvoulůžka je dvoupatrová palanda ).

Pokud se týče provedení, je třeba počítat, že cena se na něm samozřejmě projeví ( měl jsem Westfalku, LMC, Burstnera a tak nějaké srovnání mám ). Na první pohled vypadá vše jako u jiných vestaveb, ale po čase jsem začal nacházet, že měli ve fabrice při montáži " honičku ". Jinými slovy, dodělávky jsou nezbytné, trochu mě to připomíná mé mládí, kdy se škodovce říkalo Do-Do ( pro mladší - dodělej doma ).

Komponenty: Truma, Seitz, vodovodní baterie jsou standartní.... ale pro všechny komponenty to neplatí. Ledníce a sporák je třeba zrovna v mém ročníku od levnějších výrobců.

Jak psak kucik_st určitě není od věci projít FB skupinu " Clever on tour " a nebo www.poesslforum.de, zajímavé informace se dají najít i na https://www.kastenwagenforum.de/forum/ , ale tam už je nutno filtrovat příspěvky pro Clever.

Tak moje hodnocení:

Clever není žádný luxus a kvalita provedení pokulhává ( kamarád má stejně starý Comumbus 600 a rozdíl je vidět - nejen když se otevřou dveře, ale i když vedle sebe položíme faktury ) .
Děti nám odrůstají a jezdí stále méně a tak pomalu plánuju obměnu vozového parku ( chci zpátky menší auto ). Po třech letech s Cleverem to praděpodobně bude opět Clever. Už teď vím, že na něm budu muset asi něco udělat, něco i určitě zas vyreklamuju, ale poměr " výkon - cena " je dle mého zatím to nejlepší, co trh nabízí.

@ags Pokud tě zajímá něco, co jsem nezmíníl, klidně mě napiš SZ.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 12.11.2017 10:20, před 6 let
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

[quote]PPPmyto napsal:

Celever zde má jeden člen z matičky stověžaté....zkus jeho.Docela to chválil.



Jj, to jsem já :D

Tak to jsem rád že jsem to trefil,že jsi to ty.
Myslím ,že pokud koupíš i něco jiného za dobrou cenu ,neprohloupíš.
Challenger i Chausson se pohyboval v de okolo 36 tis. s DPH.Clever je na tom podobně.Zatím jsem ,,zaťukat´´ nic opravovat v průběhu roku nmusel.Je to více plastové-stěny v koupelce.Na reklamaci něco bylo.Nějaké tyčky ve skříních co měly být chromované ale jaksi nebyly-china.Co se týká reklamací z De není v tom vůbec problém.Prostě to pošlou ,vyměň si.Alespoň já měl zatím vždy kliku.

Ještě tu byl Karman -asi podobná šarže a kvalita.Ono tam víceméně není moc co.Buď to zprasí nebo ne.
Jo jen do vestavby není špatné posuvné plastové umyvadlo.Co jsem hledal je v části vestaveb pevné rohové..Věř mi při sprchování dost překáží.
Držím palce v nákupu..
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
A
agsNováček
Přidáno před 6 let
Dekuji za poznatky, nastudoval jsem tema v Poesselforu, nejvetsi problem asi bude, ze vyroba nestiha, dostavuji dalsi halu a neni jistota dodrzeni jarniho terminu, s tim tez muze souviset kvalita odvedene prace pri montazi. Co se tyce auta, byl jsem si vyzkouset Citroen Jumper se 120 kw motorem a byl jsem prijemne prekvapen, zda se mi o neco tissi nez Fiat, vykon i kroutici moment dostatecny. Rozvody se meni po 10 letech. Vypada to, ze snad pujde o povedeny motor, ale zatim je prilis cerstvy. Muze mit Citroen jeste jine problemy nez Fiat? Co se tyce vestavby, mel by mit model 2018 silnejsi nabijecku, mensi nebo naopak vetsi lednicku a problematickou vyssi podlahu kvuli topeni pod pod zadni posteli (neprijemnost pro ulozeni kol, premyslim tom, ze bych ji demontoval). Dekuji za nabidku osobni konzultace.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj,
nestíhají nikde, odvětví je neustále na vzestupu.
Pokud bys zadával auto na výrobu, pořádně zvaž vytápění, které Ti vyhovuje.
Diesel Truma za 1000,- Eur je dobrá nabídka ...
Osobně Clever nemám a mít nebudu, ale předpovídám mu velkou budounost.
Divím se, že po něm ještě žádný lokální prodejce u nás neskočil, ale oni u nás nikam nespěchají a i u Benimara to trvalo léta ...
Přeji úspěšný výběr.

Automatické sloučení 12.11.2017 14:22:

Citovat

ags napsal:
Predpokladam, ze ostatni komponenty jsou standardni. Dekuji


Pokud si dobře pamatuji, tak od řady 2018 je lednice jiné značky než Dometic ...
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 12.11.2017 15:22, před 6 let
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

ags napsal:

Dekuji za poznatky, nastudoval jsem tema v Poesselforu, nejvetsi problem asi bude, ze vyroba nestiha, dostavuji dalsi halu a neni jistota dodrzeni jarniho terminu, s tim tez muze souviset kvalita odvedene prace pri montazi. Co se tyce auta, byl jsem si vyzkouset Citroen Jumper se 120 kw motorem a byl jsem prijemne prekvapen, zda se mi o neco tissi nez Fiat, vykon i kroutici moment dostatecny. Rozvody se meni po 10 letech. Vypada to, ze snad pujde o povedeny motor, ale zatim je prilis cerstvy. Muze mit Citroen jeste jine problemy nez Fiat? Co se tyce vestavby, mel by mit model 2018 silnejsi nabijecku, mensi nebo naopak vetsi lednicku a problematickou vyssi podlahu kvuli topeni pod pod zadni posteli (neprijemnost pro ulozeni kol, premyslim tom, ze bych ji demontoval). Dekuji za nabidku osobni konzultace.



Co vím od kluků co dělají motory,tak 2.0 ctiroen či Peugeot má už močovinu.2,3 Fiat je klasika.Další důležitý rozdíl je,že obsah na takové auto co jezdí plně naložené nenahradíš.Takže za mne je Fiat favorit nadále.
Jinak vestavby Benimar má ve Chvojenci na ukázku jako půjčovnu.
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
BedynkaBedynkaČlen
Přidáno před 6 let
V Brně byly vestavby Clever na stánku firmy Rinen. Podle jejich webovek je i v ČR zastupují.
www.rinen.cz
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Bedynka napsal:

V Brně byly vestavby Clever na stánku firmy Rinen. Podle jejich webovek je i v ČR zastupují.
www.rinen.cz


Na stránkách výrobce zatím nic.... :x

https://www.clever-mobile.de/index.ph...kreissuche
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Bedynka napsal:

V Brně byly vestavby Clever na stánku firmy Rinen. Podle jejich webovek je i v ČR zastupují.
www.rinen.cz


Děkuji Bedynko za rozšíření obzoru, to jsem nevěděl .... nic ve zlém (podíval jsem se na stránky) a jen kroutím hlavou :o.

Pokud se na tento "business" nevrhli před pár dny, tak ve mě tedy důvěru nevzbuzují a raději bych se obrátil na kolegy z Německa.
Počin ale dobrý.

Citovat

PPPmyto napsal:

Co vím od kluků co dělají motory,tak 2.0 ctiroen či Peugeot má už močovinu.2,3 Fiat je klasika.Další důležitý rozdíl je,že obsah na takové auto co jezdí plně naložené nenahradíš.Takže za mne je Fiat favorit nadále.
Jinak vestavby Benimar má ve Chvojenci na ukázku jako půjčovnu.


Vím, vím PPPmyto, již dokonce figurují společně s Harmáčkem v oficiální síti, což je jen dobře (Benimaru fandím také).

Jinak s Tebou naprosto souhlasím co se týče 2,3 l motoru, má se výrábět ještě cca. 2 roky a kdo nekoupí, bude jen vzpomínat za pár let - bohužel Fiat těžce nestíhá.
Pak zbývá už jen Sprinter, kde sice močka je, ale alespoň ve 3 l motoru ....
4.114683,118.628756
M
mariaČlen
Přidáno před 6 let
ahoj,

ve čtvrtek po ránu jsem prošel výstavu. Bylo ještě málo lidí a hodně času. Padl mi do oka Clever na stánku Rinen. Resp. padlo mi do oka hrozné provedení stupátka/podnožky u šestého sedadla v posuvných dveřích. Vypadalo to, jako by ho vyrobili a přivařili těsně před otevřením výstavy přímo na stánku. Vzpomněl jsem si na zdejší diskuzi o " kvalitě" Cleveru. Oslovil mne majitel firmy Rinen, zda se mi líbí atd. Řekl jsem mu, že za ty peníze je to odpovídající vzhledem k provedení některých detailů, které mi vadí. To se mu nelíbilo a oponoval mi, že je to daleko lepší, než u "prémiových značek", např. Malibu. Nábytek není prý z papundeklu ale poctivá překližka, podlaha z vodovzdorné překližky atd. Chtěl mi ukazovat vzorky řezů zatepleními různých výrobců. Malibu a někteří další prý mají obyčejnou stavební vatu, Clever má prý speciální izolaci.

Nevím, neviděl jsem, neboť se jim ty řezy nepodařilo najít. opravdu to vypadalo, že mají zastoupení a dle slov jich už hodně prodali a je o ně obrovský zájem.

Auto mělo zajímavé řešení, otočný dvojsic spolujezdce, a samostatné sedadlo pro šestého spolujezdce. Před nějakou dobou mne VH na tuto značku nasměroval a za ty prachy bych to v tomto provedení asi tenkrát bral.
J
Jakub SatekČlen
Přidáno před 6 let
Také jsem si v Brně prohlížel i Clever, ale provedení mě moc nenadchlo. A

Pokud by si chtěl někdo vyzkoušet vestavbu pro 4 na Fiatu s motorem 2.3 EURO6, nabízíme k pronájmu 3 ks Knaus Boxstar Solution. Více na www.campervans.cz
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
Pepa PlzenPepa PlzenNováček
Přidáno před 5 let
Dobrý den,
jsem 3 týdny majitelem nového obytňáčku Clever Celebration 600 na Citroen Jumper, se dvěmi víkendovými výjezdy a jsem maximálně spokojený (a doufám, že budu i nadále). Vestavbu jsem si nechal nakonfigurovat podle různých doporučení - kompresorová chladnička s mrazáčkem a chladícím samostatným boxem, Truma kombi nafta - elektrika, plyn pouze pro vařič, koupelna s předělovací stěnou pro vytvoření sprchového koutu, solární panel, druhé střešní okno s reverzním ventilátorem, odkládací panel nad zadními dveřmi, sada napájecích zásuvek navíc a pár dalších drobností. Jelikož preferujeme stání "na divoko" a máme dlouholeté zkušenosti, kdy jsme využívali Peugeot 5008 uzpůsobený na spaní v autě, tak byl nákup tohoto Jumperu naším krokem k zefektivnění našich výjezdů. Nejvíce máme sježděno Rakousko, kdy vyrážíme vždy po práci v pátek a v neděli večer dojíždíme domů. Optimální varianta bydlení ve chvíli, kdy se v pátek koukneme na web na počasí a operativně přizpůsobíme výjezd. Naším cílem jsou také zimní výjezdy na lyže a tak budeme také sledovat příspěvky se zkušenostmi ostatních karavanistů.
Monika-Jirka-NachodMonika-Jirka-NachodČlen
Přidáno před 5 let
Zdravím do skupiny tady.

Máme Clever Vario Kids 600. Právě na veletrhu v Brně v roce 2017 jsem si s panem Sochorem od Rinenu plácnul a objednal to. Auto bylo k odebrání v září 2018. S veeeelkým nadšením jsem tam s otcem vyrazil, auto si převzal a po vlastní ose jsem jel domů do Náchoda. Hned pár dní na to jsme naplánovali cestu k jezeru Lago Di Garda na 5 dní. Pak nějaké víkendy po ČR, a hojně jej využívám pracovně (Slovensko a Německo).

Hele, já si nemám na co stěžovat, auto jede jak z praku (motor 2,0 165PS AdBlue), sice to při jízdě různě v nábytku křupe a praská, ale toto asi musí tolerovat všichni uživatelé, když se auto při jízdě všelijak kroutí a prostě ten nábytek hold pracuje.

Jediné, co mne začíná srát, je markýza FIAMMA F65, protože když ji chci ručně zase zarolovat, nechce sama naskočit na ten plastovej bazmek a nezajede úplně pěkně...musí druhej člověk ji nějakou násadou zespodu lehce nadzvednout při tom posledním centimetru dráhy, aby se pěkně zasunula.

Jinak motor OK, máme najeto asi 20 tisíc KM, převodovka OK, vše funguje zatím na jedničku.

Za mě OK, dobrá volba!!!

Jinak zimní lyžovačky máme za sebou taky....ale vyřešil jsem to připojením malého vleku s plastovým uzamykatelným víkem...protože samozřejmě u vestavby není garáž, a pod spodní dvoupostel dám leda prd, je tam místo akorát tak na tašky s věcmi. Lyže a další nechoulostivé věci vezu ve vleku...
Jirka/1974, Monika/1976, Nikol/2002, Heřmánek/2011
Clever Van Vario Kids 600: vestavba Citroen Jumper
L
Laco1Nováček
Přidáno před 5 let
Zdravím vsetkýchSmile

Rad by som pochválil Clever. Mam Celebration od juna 2018. Boli sme (3ks) viackrat lyzovat. V zime je dvojita podlaha na nezaplatenie (kurenie Truma Diesel E). Na podlahu "nahadzes" lyze, lyziarky, mokre veci, rano je vsetko suche vnutorne topanky lyziariek prijemne teple. Baterky vydrzia v pohode predlzeny vikend. Chladnicku v zime nepouzivam.
copycopyČlen
Přidáno před 4 roky
Laco, kde si ho kupoval? Vo Viedni?
P
prchtČlen
Přidáno před 4 roky
Jako na dvojitou podlahy pod posteli?


Ja mam teda zatim zkusenost, ze v oblasti spani kondenzuje voda - jednak v tech rozich u dveri, kde jsou ty plastove policky, jednak na stenach, pokud se na ne treba primackne voda. A to bylo venku jen tesne nad nulou....
Pepa PlzenPepa PlzenNováček
Přidáno před 4 roky
Od mého prvního příspěvku (27.6.2019), kdy jsem kupoval nový vůz, uplynul již nějaký čas a tak bych se rád podělil o několik zkušeností a pár vychytávek, které jsem zrealizoval. Nejdříve poděkování panu Sochorovi z firmy Rinnen, se kterým jsem konzultoval před nákupem obytného vozu Citroen Jumper Clever Celebration 600 sestavu vestavby. Nyní mám již najeto 19 tisíc kilometrů (od června 2019 do dubna 2020). Hlavní dovolenou v létě 2019 jsme trávili v severní Itálii a následně pokud to bylo možné, tak víkendové výjezdy do Rakouska. Jezdíme pouze „na divoko“. Za celou dobu nebyla s vozidlem po motorické stránce žádná starost, stejně tak s vestavnými spotřebiči. Mohu dnes opět potvrdit, že modifikace dílů byla zvolena správně. Například topení Truma Combi D+E, kdy nemáme starost s tím, že by nám v zimě snad měl dojít P-B a nešlo topení. Ve voze máme stále první P-B lahev, i když stále na výjezdech probíhalo vaření. Koupelnový box jsme neřešili jako esteticky zajímavý, ale důležité pro nás bylo „neobalovat se igelitem“ při sprchování. Máme tedy plastový bílý, ale s otočnou stěnou, která zajistí v mžiku prostorný sprchový prostor. Plně se osvědčila lednice Vitrifrigo SLIM 150 s mrazákem a hlavně se samostatně otevíraným chladícím boxem, kam se vejde spousta plechovek piva a nealko pití. Solární panel spolehlivě dobíjí baterie. Měl jsem trochu obavu ze zimních výjezdů, kdy leckdy sluníčko nesvítí, ale od pátku do neděle se topilo. Z tohoto důvodu jsem si také pořídil malou elektrocentrálu. Pročítal jsem mnoho recenzí a zkušeností a nakonec zvolil HONDA 10i. Navíc se perfektně vejde do prostoru P-B. Nyní k několika vychytávkám. Vše je nafoceno na tomto odkazu:
https://drive.goo...vqT9S-r0s9

Obr.1, 2 a 3) Stávalo se mi, že jsem nechtěně lýtkem zatlačil na knoflík u dvířek pod sedadlem a ty se mi otevřely. Stejně jsem namontoval držák i u dvířek v zavazadlovém prostoru, kde jsou dvířka k protizámrznému ventilu
Obr.4 a 5) Zvláště v zimních měsících, kdy jsme jezdili na lyže, se řešila situace, kam s termoskami s horkým čajem. V prodejně s domácími potřebami jsem objevil držák původně na PET lahve, ale velikostně tam pasují i termosky
Obr.6 a 7) Dalším doplňkem byly dva hasicí přístroje. Jeden jsem upevnil na bok sedadla spolujezdce a druhý do zavazadlového prostoru
Obr.8 a 9) V prostoru P-B jsem nainstaloval poličku, kde mám umístěn 5litrový kanystr s benzínem pro HONDA 10i a zároveň i malou 2kg P-B bombu. Tu vozíme pro malý kempinkový vařič, když si chceme uvařit například na dece u řeky nebo rybníka
Obr.10 a 11) V horním prostoru nad dřezem mám tyčku využitelnou např. pro sušení utěrky a závěsný košíček s prostorem např. pro jar na nádobí, špunt, utěrku apod.
Obr.12) V prostoru koupelny jsem namontoval tyčku na ramínka, kam jsme třeba v zimě po lyžování pověsili oteplovačky s bundami , kde krásně vyschly. V létě zase na bundy, když jsme zmokli
Obr.13) Pitnou vodu si zásadně vozíme ve dvou 10litrových barelech, které jsou uchyceny v zadním prostoru. Za celou dobu cestování jsme nikdy neměli problém čerstvou pitnou vodu doplňovat.
Obr.14) Během zimních měsíců nemám zavodněný systém a pro jeho perfektní vyfoukání používám tento zajímavý doplněk
Snad těchto pár ukázek pomůže někomu k realizaci a také k zamyšlení, jak si zlepšit pobyt v obytném voze.
L
Laco1Nováček
Přidáno před 3 roky
Už je asi trošku neskoro reagovať Smile. Ja som tá menšina čo nemá problém v HU. Takže v Budapešti bez problému chlapík má priamo kontakt do výroby, čiže sa podaril kus mimo poradovník na jar v poradovníku by som najskôr mal na jeseň alebo zima. A hlavne to bolo presne za cenníkovú cenu v €. Kto to kupoval inde zistil možno kdejaké kurzové prepočty aj cca +10%. Do - určite nie Sad
Tú dvojitú podlahu čo pochvalujem už nerobia. Čítal som na to kdejaké kritiky že bedničky nevojdu a pod, Na lyzovanie je to super. Isto dá sa to aj ináč riešiť.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,689,676 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.26709 sekund | Průměrně za: 0.26709 (0) sekund | Dotazy: 146 | Použitá paměť: 2.38MB/2MB