Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Peugeot Boxer Blue HDi 2,0 130 Hp: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Peugeot Boxer Blue HDi 2,0 130 Hp

Poslední aktualizace před 4 roky
E
EsperoČlen
Přidáno před 6 let
Zdravím. Po delší obě se vracím zpět.
Nemáte někdo zkušenosti (myslím jen čistě techincké, nikoli karavanistické) s Peugeot Boxer Blue HDi 2,0 130 HP? Rozměrové provedení H1L2. Motor to mám mít od Forda. Jde o to, že zítra jdu podepisovat smlouvu na dodávku tohoto nového vozu, do kterého pak udělám vestavbu na bydlení. Nyní je akce, kde mi udělali slevu asi 160 tis. proti základní ceně, když se to objedná v listopadu 2017 při dodání koncem března 2018 a sleva je větší, když současně k tomu dám do prodeje protiúčtem starý vůz. Jenže je to auto, (které je shodné s Citroen Jumper nebo Fiat Ducato) a nikde o něm nemůžu najít žádné reference. Vyrábí se v Itálii.

Ten vůz koupím jen v třímístném provedení, mezitím, co jsem se tady odmlčel, jsem stačil přijít o rodinu a žiji už jen se synem, který byl svěřen do péče ku podivu mně, takže třímístný vůz je tak akorát. Vůz bude vybaven přídavným topením Webasto a vyhříváním zadního prostoru i kabiny, dřevěnou podlahou tl. 12 mm s protiskluzovým povrchem a překližkovým obložením stěn a elektrickou přípojkou 230V se zásuvkami vevnitř, takže základní infrastrukturu pro caravaning budu mít vyřešenou už při převzetí vozu. S WC ani koupelnou, ale ani mytím nádobí v umyvadlu nepočítám, aby voda někam neztékala za nábytek a vůz proto nereznul.
Rozhodl jsem se pro klasický furgon proto, že je širší a třetí sedadlo je plnohodnotné a ne jen nouzové jak v běžných dodávkách typu třeba FW Transporter, Hyundai H1 a tak podobně. No a také proto, že tam dokážu položit velmi pohodlně 3 lidi, což bych v klasické dodávce asi nedokázal. Začínám přemýšlet nad uspořádáním interieru a až to budu mí sesumírované, dám to tady k oponentuře.

Dříve jsem tady fungoval s Hyundai H1 /6 VAN, který mi sloužil poctivých 14 let, za kterým jsem tahal vlek Newiadów N126, obojí ve stejné červené barvě. Třeba si někdo vzpomene, byl jsem s tím třeba na Seči. Jenže to tahání vleku mi nevyhovovalo, špatně se parkovalo a omezovalo to mojí touhu po spaní nadivoko, a tak když se vloni vdávala moje dcera, jsem jí ten vlek dal jako svatení dar, v důsledku jem se ho elegantně zbavil a navíc nemusel utrácet další peníze. Zítra jde můj H1 do světa v Peugeot Domanský Stodůlky.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
Toz vitaj zpatky. Na dotazy uz je zrejme pozde ,zkusenosti nasbiras sam.
Tak nezbyva nez poprat sama pozitiva s vybranym vozem. At to frci. :_
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
L
lusyČlen
Přidáno před 6 let
Jelikoz jsem vybiral novy obytnak, tak jsem o motorech nasbiral hodne informaci. Nove motory 2,0 blue z letosni vyroby jiz nemaji nic spolecneho s Fordem ( jako drive 2,2). Kazdy sel vlastni cestou. Nebudu ted popisovat Ford 2,0 ( a vim o nem hodne), ale ten druhy. Vyvinulo ho PSA samo pro sebe bez Fordu. Pouziva ho hlavne Citroen a Peugot. Montuje se do podvozku Fiat Ducato v italskem Sevelu. Ze stejne linky vyjizdi i vlastni Ducato, ale s jinym motorem. Takze podvozek osvedceny. Ale o motoru zatim zadne zpravy. Vyrabi se rok. Zadne zpravy muze byt i dobra zprava, protoze na nemeckych forech se spatne zpravy siri pomerne rychle. V roce 2017 se v Nemecku prodalo asi 60 000 obytnaku, z toho s novym motorem PSA asi 3000. A zadne negativni zpravy, oproti jinym motorum. Jelikoz z duvodu nedostatku podvozku Ducato hodne vyrobcu obytnaku pouziva Citroen s timto motorem, a to takova esa jako Adria a Bürstner (od 2018), tak snad vi co delaji.... samozrejme jeste nikdo nevi, co ten motor udela po zimni odstavce auta (specifikum obytnaku), hlavne co vstriky. Rozhodne bych tam pred zimou nalil hodne aditiva a projel to.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

lusy napsal:

V roce 2017 se v Nemecku prodalo asi 60 000 obytnaku, z toho s novym motorem PSA asi 3000. A zadne negativni zpravy, oproti jinym motorum. Jelikoz z duvodu nedostatku podvozku Ducato hodne vyrobcu obytnaku pouziva Citroen s timto motorem, a to takova esa jako Adria a Bürstner (od 2018), tak snad vi co delaji.... samozrejme jeste nikdo nevi, co ten motor udela po zimni odstavce auta (specifikum obytnaku), hlavne co vstriky. Rozhodne bych tam pred zimou nalil hodne aditiva a projel to.


Citroen dle mého názoru používají jedině z cenových důvodů .... když udělají dobrou cenovou politiku, tak jsou rádi sami (vydělají více) a zákázník je rád též (zaplatí méně).
Většina z nich má ty samé modely v katalogu i na Fiatu, ale za příplatek samozřejmě.

Kdyby nebyl cenový rozdíl takový jaký je, neprodali by nic. Krom radikálních ekologů upřímně nechápu doborovolnou koupi.
Přijde čas kdy nebude mít na výběr nikdo.

Osobně bych využil poslední možnost koupit si relativně normální motor u Fiatu .... a to nejsem Fiatista :)
4.114683,118.628756
E
EsperoČlen
Přidáno před 6 let
Abych pravdu řekl, do toho motoru s přichcáváním močoviny se mi také moc nechce, jenže já neměním auto, kvůli autu, ten Hyundai, byť s omezeným pohodlím by ještě vydržel, ale kluk v něm nechce jezdit, prý je to auto plné vzpomínek. I tady na fóru se se informace liší, prodejce tvrdí, že ten motor je Ford, zatímco servisman ve stejném podniku zase tvrdí, že je to nový motor vyvinutý PSA a je prý špičkový. Jenom vím, že ten předchozí motor 2,2 od Forda měl velmi zlé reference. Co se týká Fiatu, byť jde o stejné auto s tím Pežotem, tak tam nemajíé žádné akce na podporu prodeje, je prostě dražší.
L
lusyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Espero napsal:

Abych pravdu řekl, do toho motoru s přichcáváním močoviny se mi také moc nechce, jenže já neměním auto, kvůli autu, ten Hyundai, byť s omezeným pohodlím by ještě vydržel, ale kluk v něm nechce jezdit, prý je to auto plné vzpomínek. I tady na fóru se se informace liší, prodejce tvrdí, že ten motor je Ford, zatímco servisman ve stejném podniku zase tvrdí, že je to nový motor vyvinutý PSA a je prý špičkový. Jenom vím, že ten předchozí motor 2,2 od Forda měl velmi zlé reference. Co se týká Fiatu, byť jde o stejné auto s tím Pežotem, tak tam nemajíé žádné akce na podporu prodeje, je prostě dražší.

Uz jsem se k tomu vyjadroval. Ale dodatek. Prodejce i servisak maji v podstate pravdu. Ten novy motor v Citr. je vyvinuty PSA, ale konstrukcne vychazi castecne z puvodni 2.2, ktery by hodne prusvihovy. To neznamena, ze si prenesl ty nesvary ze stareho motoru - slabe dno pistu. Muze to byt dobry motor, ale az praxe ukaze. Ta nova 2,0 od Fordu je uplne novy motor, ktery nema s tou 2,2 prakticky nic spolecneho.
http://www.auto.c...nter-96130
E
EsperoČlen
Přidáno před 6 let
No nevím, mně prodejce říkal, že do toho dávají 2,0 motor od Fordu. Svezl jsem se s tím, překvapil mně vysoký točivý moment už někde kolem 1 600 otáček, jede to báječně a nebude to zjevně zvyšovat spotřebu. Zatím jsem zvyklý na max. točivý moment kolem 2 200 otáček u H1. Vyhovuje mi to, nemám rád vysokoobrátkové motory. Jízda s tím je příjemná a brzdy velmi aktivní, ve srovnání s H1. Vnitřek kabiny ale působí jak esteticky vyvedená plastová krabice zevnitř. Plasty všude, kam oko dohlédne. Jsem zvědavý na pazvuky, až to bude mít najeto 150 tisíc. Doplňování močoviny je hrdlem pod naftovým víčkem, jsou tam dvě zátky najednou pod krytkou hahoře nafta a pod ní močovina, což je také příjemné, že se nemusí do motoru.
No a tak jsem to objednal. Ceníková cena vč. DPH 892,3 tis. kč, cena po slevě 609,6 tis. Sleva třetinová. Barva červená Tiziano.

Už se těším, až budu dělat vnitřek. Tentokrát to nechci nikomu svěřit, posledně mi to udělali z dřevotřísky a použili nábytkové kování jako do sektoru a nic moc to nebylo. Bylo to těžké, náchylné na namokntí nebo polití, to pak se muselo zbrušovat, protože to jakoby "oteklo" a kování nábytkových pantů postelových desek se vytráhvalo v upevňovacích šroubech, takže jsem musel řádit s epoxidem, abych to uvedl do původního stavu.
Tentokrát si chci udělat konstrukci postelí a ostatního nábytku pro odlehčení z dřevěných hranolů a na ně dát po obvodu překližku 5 mm, jestli na překližce budou povrchové kazy a praskliny, pak ty vytmelit takovým tmelem, který umí adsorbovat mořidlo a po zbroušení to pak namořit načerno lihomorem a přes to 3 vrstvy akrylátového bezbarvého laku v polomatu. Tím se povrch překliky sjednotí, černá barva je na to ideální. Spojovací šrouby budou přetmeleny a zneviditelněny, protože s demontáží té konstrukce se prostě nepočítá. Jen s demontáží celých kusů toho nábytku sešroubovaného k sobě. Hrany dvířek a desek budou natřeny nabílo nebo stříbrno, aby i v přítmí bylo vidět, kde jsou.
JozaJozaČlen
Přidáno před 6 let
nedělej to černý sežere ti to světlo, budeš tam jak v černé díře. světlí dřevo nepožere světlo a vypadá to vevnitř větší.
PabloGSPabloGSČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Espero napsal:Jenom vím, že ten předchozí motor 2,2 od Forda měl velmi zlé reference.

Ten motor měl problémy cca do roku 2010, potom to vychytali. Mám ho v Citroenu Jumper 10/2012 kupováno nové a neměl jsem za 5 let jediný problém. Je fakt, že od počátku kašlu na jejich servisní interval 40tis km a poctivě měním olej po 15 tis a tankuju Vervu. Ale to dělám u všech aut :-)
L
lusyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

PabloGS napsal:

Citovat

Espero napsal:Jenom vím, že ten předchozí motor 2,2 od Forda měl velmi zlé reference.

Ten motor měl problémy cca do roku 2010, potom to vychytali. Mám ho v Citroenu Jumper 10/2012 kupováno nové a neměl jsem za 5 let jediný problém. Je fakt, že od počátku kašlu na jejich servisní interval 40tis km a poctivě měním olej po 15 tis a tankuju Vervu. Ale to dělám u všech aut :-)


Kez by to byla pravda. Ty pisty jim v obytkach praskaly i po 2010. Mam kontakt na nekolik majitelu obytek, kterym ve 2,2 prasknul oblibeny treti pist i u aut z roku 2016 a 2015... stavalo se to jiz mene casto, protoze Ford zesilil dna pistu a zmenil dodavatele vstriku.

Automatické sloučení 13.11.2017 16:02:
http://www.auto.c...ro-6-98092
Upravil lusy dne 13.11.2017 17:02, před 6 let
MarloMarloČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Espero napsal:
Co se týká Fiatu, byť jde o stejné auto s tím Pežotem, tak tam nemají žádné akce na podporu prodeje, je prostě dražší.

Tak Já jsem tedy pochodil uplně jinak.
Do firmy bereme jen Peugeoty a dostal jsem tak tedy Fleetovou slevu na Boxera 36 %, což dělalo nějakých 370,- tisíc - tedy z ceny včetně veškeré nadstandardní výbavy (ta byla cca za 160 tis.)
Tak přesto mi to u Fiata, kde mi dali 25 % slevu vyšlo nakonec o nějakých 40 tisíc levněji - vycházejí totiž z úplně jiné ceny (základní cena Boxera je o 184 tisíc větší) a i ceny té příplatkové výbavy je jiná (některé příplatkové věci nelze u Peugeota ani objednat - např. kvůli močovině se tam už nevleze ta 120 l nádrž, nelze to vzít bez přepážky).
Ten klasický motor u Fiata je pak dobrý bonus, do který ho bych asi šel, i kdyby vycházel Fiat třeba o 20 tis. dráž.
Takto není o čem mudrovat a budu brát Fiata.
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
E
EsperoČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Joza napsal:

nedělej to černý sežere ti to světlo, budeš tam jak v černé díře. světlí dřevo nepožere světlo a vypadá to vevnitř větší.


No asi máš pravdu, ale půjde hlavně o manší linku 1,2 metru, jinak ty skříně pod postelemi až tak světlo brát nebudou, opřekližkované stěny polepím kobercem a taktéž strop, který budu muset obkládat a izolovat sám, to se od firmy nedodává. Možná ještě poličky by mohly trochu světla vzíét, budu je jen lepit. Ten dřevěný design na překližkách fak nic poc a když nechci nákladně a pracně dýhovt nebo natahovat fólie, pak je lepší nějaké tmavé lazurní mořidlo.

Jinak protože nemám žádnou firmu, pak nemůžu brát flotilovou slevu a co si nevykecám pusou, to nemám.

Automatické sloučení 03.03.2018 09:26:
Takže situace je následující:
Můj nový 3 místný Peugeot 2,0 Blue HDi je v ČR, do 2.3. měl být u Hagemanna v Opavě na montáž nezávislého naftového topení, (Peugeot dodává topení z fabriky jen pro vyhřívání kabiny řidiče,) a 230V elektrické venkovní přípojky a vnitřních zásuvek. Teď jiná pražská firma bude dělat obložení stěn překližkou a dávat 1,5 cm tlustou dřevěnou podlahu, ke které pak připevním zespodu nábytek. Až mě k tomu zavolají, asi si ještě doobjednám i obložení stropu a dveří v horních částech a pokobercování. Jde o to, že jsem sám s 11 letým klukem a nemá mi kdo rozumně pomáhat, tato práce je vesměs pro dva lidi vzhledem k rozměrům ploch.
Udělal jsem si návrh vnitřního vybavení. Řešené to bude jako skříňky na bocích, na kterých bude lůžko. Střední část budou jen zpevněné desky položené na prostředek vozu s tím, aby vytvořily 3 lůžka. Budou tam udělány 2 svislé lišty po stranách, aby bylo možné prostor pod zadní deskou (přístupný zadními křídlovkami) předělit také přepážkou a použít jako odkládací místo pro větší věci. Střední deska vepředu bude v konečném řešení tvořit současně stůl s vysouvací nohou přeměnitelná na lůžko. Sedět se bude po stranách na těch skříňkách, takže polstrování lůžka bude 4 dílné, aby bylo možné ho současně používat jako sedáky a opěradla lavic u stolu. Co se týká malé kuchyňské skříňky, pak jsem si vzal mustr z provedení ze Škoda 1203, několik desítek jich bylo uděláno i jako kempovací verze a ty skříňky byly boží. Takže místo otevíracích dveří budou šoupačky aby nezabíraly prostor. Dále tam budou 2 pracovní desky, horní odklápěcí, na odkládání věcí, třeba v kempech elektrického fukaru na teplo, spodní potom pracovní, zapuštěný vařič a deska sloužící pro řezání a krájení. Pro umyvadlo místo nezbude. Nebudou tam šuplíky, ale jen desky s lištou na kraji, aby věci nespadávaly. Snažím se řešit tak, aby pokud možno tam nebyly skoro žádné dveřní mechanizmy, panty (jen na té horní desce), abych neměl zdroj poruch, vyklepávajících se šroubků, upadávajících dvířek a podobně. Takže i na spodních postranních skříňkách nebudou panty, ale jen překližka s otvory pro prsty, takže vždycky se ta jedna horní deska celá vyndá a pak zase dá zpět při vkládání a vyndavání věcí. Skříňky a konstrukce pod horními deskami bude tvořena konstrukcí z trámků 2,6x4 cm a na tom bude našroubovaná anebo místy i přilepená překližka. Ta pak bude namořená a nalakovaná, bude-li to třeba, pak místy i vytmelená před mořením. Protože nemohu koupit provedení H2, (nedostanu ho do garáže max. výška vjezdu 2,34 metru), nemohu dělat nábytek do výšky. Proto ho na bocích nahradím elastickými sítěmi na drobnější věci a taky na stropě budou elastické sítě, kam se bude např vkládat denní oblečení při spaní, aby nepřekáželo. Osvětlení budu řešit jen obyčejnými LED lampičkami na tužkové baterky, kterých bude celkem 7, 2 nad kuch. linkou, 2 nad stolem a pak nad každým lůžkem jedna, aby bylo vidět na čtení. Jedna stojí 59 Kč (takže celkem osvětlení za 413 Kč) a tužkovou baterku (nebo dobíjecí akumulátorek) dostanu koupit po celém světě. Zatím nejsem rozhodnut zda dát dovnitř chemický WC, ale spíše se přikláním, že ne, tohle nám při cestách Hyundajem H1 nikdy problémy nečinilo, dojít si jinde. Umyvadlo ani na mytí ani na nádobí tam nechci, aby nezatékala voda a vůz kvůli tomu nerezavěl, takže tam bude jen 2ks plastový vajlink, jeden na nádobí a druhý pro lidi pro případ nejnutnější potřeby.
Řešení je tedy ve střední části zadního prostoru variabilní, aby po vyndání středních desek nebo vysouvacího stolu jsem mohl vozit i náklad, protože tu a tam ho kvůli údržbě baráku vozit potřebuji a současně abych nemusel kvůli tomu vyndávat nábytek.
Upravil Espero dne 03.03.2018 10:26, před 6 let
ShebaShebaČlen
Přidáno před 6 let
Jelikož mám taky Boxera L2H1,zajímá mě u této velikosti každá varianta uspořádání bydlícího prostoru.Budou pak i fotečky?Díkec. :)B)
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
E
EsperoČlen
Přidáno před 6 let
Časem budou i fotky. Nejprve holovozu a pak dál, jak to poroste do užitku.

Automatické sloučení 21.03.2018 08:52:
Zítra, tedy 22.3. se půjdu poprvé podívat na svůj nový Peugeot. Vůz přivezli od Hagemanna z Opavy, kde dělali nezávislé naftové topení do zadního prostoru i do kabiny a elektrickou přípojku vč. zásuvek na 230V. Teď je u Domanského na Stodůlkách. Tam ještě zbývá dodělat boční výdřeva a dřevěná podlaha. Má to dělat pro změnu nějaká pražská firma přímo u prodejce. Pokusím se tam domluvit rozšíření objednávky na zateplení stropu a stropní podhledy a výplně dveří, jakož i potažení toho všeho kobercem. Jde o to, že jsem sám, kluk je ještě malý a tato práce by se mi samotnému dost špatně dělala, je to práce pro dva a tak jako tak bych si musel sehnat spolupráci (a platit za to). Takže je předpoklad, že do konce měsíce bude vůz doma. Teď nastane ta nejméně příjemná součást transakce - placení. Fakturu čekám právě už zítra. Mezitím jsem pořídil nové rádio 1 DIN typu Orava se vstupy na USB a SD kartu, za nějakých 540 Kč v akci, (původní cena 1400) a tři týdny po nocích stahoval hudbu. Bylo to pracnější, než jsem čekal. Mám toho asi 10 GB. Ta SD karta je skoro tak drahá jako rádio do kterého se strká. Rádio má volitelný 3 barevný display, snad se mi to podaří sladit s budíky. No a ještě mi zbývá koupit povlaky sedadel, lze sehnat za cca 1400 až 2700 Kč.
Pro začátek jsem vytáhl nafukovací matračky a zkontroloval, jestli po 6 letech nepoužívání drží (a drží), abychom mohli vyrazit ihned na cesty, než udělám nábytek a doufám, že to tak moc dlouho nezůstane.
Upravil Espero dne 21.03.2018 09:52, před 6 let
E
EsperoČlen
Přidáno před 4 roky
Mám teď na výrobě kuchyňskou skříň, (dvířka bude mít šoupací, abych se k tomu vešel i já), a stůl u ní do vozu a inspiroval jsem se provedením u jachtařů a pořídil v jachtařské prodejně dvě 40 litrové nádrže na vodu, polohovatelnou a otáčivou trubičku do umyvadla místo vodovodního kohoutku, jednocestný ventil, aby nespadávala voda z nádrže. Ta na odpadní vodu bude mít vypouštěcí kohout hadicí bočními dveřmi ven do kanálu nebo volně do trávy, nic škodlivého tam nebude, jen splašky z nádobí nebo mytí. Stůl bude z levé strany upevněn do lišt v kuchyňské skříňce, stejné se používají jako nástěnné přichycení stolní desky v přívěsných karavanech, já to budu přichycovat ke skříňce. No a na pravé straně bude klasická kulatá noha mezi 2 rozetami v desce zespodu a v podlaze.
Dopravu vody řeším nožním šlapacím čerpadlem kvůli nezávislosti na elektrice stejně jako jachtaři. Je to spolehlivé, poměrně účinné, dává to 10 litrů za minutu a levné, stojí to jen 250 Kč. Osvětlení nad kuchyňkou a v celém obytném prostoru LED lampičkami na tužkové baterie, drží na stropě jen pomocí suchých zipů ze stejného důvodu a taky abych nemusel dělat složité elektroinstalace ve voze. Čím méně toho tam bude, tím méně poruch budu muset řešit v budoucnu.
Mám ale smůlu na truhláře, ten první se na to úplně vykašlal, pak to měl dělat jeden kolega z Transporterclubu, specializuje se na nábytek do VW obytek, ale omarodil, dost vážně, i když jsme byli domluvení ještě dříve, než onemocněl, už jsme se pak k tomu na podzim nevrátili, doháněl zameškané zakázky. Letos jsem sehnal dalšího, ten to rozkreslil, nakoupil materiál, já mu před asi měsícem předal ty nádrže, PB bomby, vařič, umyvadlo a ostatní věcičky, jenže mu "opuchla hlava" a tak to zase stojí, protože marodí. Já nevím, co s těmi truhláři je, možná Bůh nechce, abych tu kuchyňskou skříň ve voze měl. Už se tím peru rok a 3/4.
Taky mám trošku starost s těmi PB lahvemi. Budou tam 2x 2 kg (jedna rezervní). Díru do podlahy dělat kvůli odvzdušnění propan butanu nemůžu. Nejspíše na STK budu jezdit bez PB lahví. Ale uniku se trošku bojím, i když jedovaté to není. Nebudou tam ale vůbec žádné elektromotorky ani vypínače, kde by mohla vzniknout jiskra, tak doufám problém nebude, ale technickým normám to řešení odpovídat také nebude.

Budu tam mít energetický set složený z 24 tužkových baterií (do stropních světel) a propan butanu v láhvi do vařiče. Možná tam ještě dám malou gelovou trakční baterii 12V/17 Ah, rozměry má cca 12x8x20 cm a váží to kolem 2 kg. Uvažuji, že jí dám pod sedadlo řidiče. Ta bude určená k pohánění čínského umělohmotného chladícího boxu, co ho mám doma. S ledničkou nepočítám. Za jízdy bude box připnutý na 12V autozásuvce a při stání ho pak bude honit ta baterka. Ta se bude nabíjet opět jen z 12 V zásuvky. Musím na to udělat úpravy ve voze, do přepážky vrazit 2x 12/V autozásuvku, jednu na ten box a druhou na tu baterii. A třetí zásuvku udělám do palubní desky vedle té původní, protože za jízdy potřebuji současně napájet navigaci a mobil a je tam jen jedna. Příští týden, až pojedu na úplně první povinnou servisní prohlídku, to objednám jako vícepráci.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Espero, JiPe Highlanders, lusy, sipadan, Joza, PabloGS, Marlo, Sheba

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,161,963 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.27014 sekund | Průměrně za: 0.27014 (0) sekund | Dotazy: 122 | Použitá paměť: 2.21MB/4MB