Citovat
Joza napsal:
nedělej to černý sežere ti to světlo, budeš tam jak v černé díře. světlí dřevo nepožere světlo a vypadá to vevnitř větší.
No asi máš pravdu, ale půjde hlavně o manší linku 1,2 metru, jinak ty skříně pod postelemi až tak světlo brát nebudou, opřekližkované stěny polepím kobercem a taktéž strop, který budu muset obkládat a izolovat sám, to se od firmy nedodává. Možná ještě poličky by mohly trochu světla vzíét, budu je jen lepit. Ten dřevěný design na překližkách fak nic poc a když nechci nákladně a pracně dýhovt nebo natahovat fólie, pak je lepší nějaké tmavé lazurní mořidlo.
Jinak protože nemám žádnou firmu, pak nemůžu brát flotilovou slevu a co si nevykecám pusou, to nemám.
Automatické sloučení 03.03.2018 09:26:
Takže situace je následující:
Můj nový 3 místný Peugeot 2,0 Blue HDi je v ČR, do 2.3. měl být u Hagemanna v Opavě na montáž nezávislého naftového topení, (Peugeot dodává topení z fabriky jen pro vyhřívání kabiny řidiče,) a 230V elektrické venkovní přípojky a vnitřních zásuvek. Teď jiná pražská firma bude dělat obložení stěn překližkou a dávat 1,5 cm tlustou dřevěnou podlahu, ke které pak připevním zespodu nábytek. Až mě k tomu zavolají, asi si ještě doobjednám i obložení stropu a dveří v horních částech a pokobercování. Jde o to, že jsem sám s 11 letým klukem a nemá mi kdo rozumně pomáhat, tato práce je vesměs pro dva lidi vzhledem k rozměrům ploch.
Udělal jsem si návrh vnitřního vybavení. Řešené to bude jako skříňky na bocích, na kterých bude lůžko. Střední část budou jen zpevněné desky položené na prostředek vozu s tím, aby vytvořily 3 lůžka. Budou tam udělány 2 svislé lišty po stranách, aby bylo možné prostor pod zadní deskou (přístupný zadními křídlovkami) předělit také přepážkou a použít jako odkládací místo pro větší věci. Střední deska vepředu bude v konečném řešení tvořit současně stůl s vysouvací nohou přeměnitelná na lůžko. Sedět se bude po stranách na těch skříňkách, takže polstrování lůžka bude 4 dílné, aby bylo možné ho současně používat jako sedáky a opěradla lavic u stolu. Co se týká malé kuchyňské skříňky, pak jsem si vzal mustr z provedení ze Škoda 1203, několik desítek jich bylo uděláno i jako kempovací verze a ty skříňky byly boží. Takže místo otevíracích dveří budou šoupačky aby nezabíraly prostor. Dále tam budou 2 pracovní desky, horní odklápěcí, na odkládání věcí, třeba v kempech elektrického fukaru na teplo, spodní potom pracovní, zapuštěný vařič a deska sloužící pro řezání a krájení. Pro umyvadlo místo nezbude. Nebudou tam šuplíky, ale jen desky s lištou na kraji, aby věci nespadávaly. Snažím se řešit tak, aby pokud možno tam nebyly skoro žádné dveřní mechanizmy, panty (jen na té horní desce), abych neměl zdroj poruch, vyklepávajících se šroubků, upadávajících dvířek a podobně. Takže i na spodních postranních skříňkách nebudou panty, ale jen překližka s otvory pro prsty, takže vždycky se ta jedna horní deska celá vyndá a pak zase dá zpět při vkládání a vyndavání věcí. Skříňky a konstrukce pod horními deskami bude tvořena konstrukcí z trámků 2,6x4 cm a na tom bude našroubovaná anebo místy i přilepená překližka. Ta pak bude namořená a nalakovaná, bude-li to třeba, pak místy i vytmelená před mořením. Protože nemohu koupit provedení H2, (nedostanu ho do garáže max. výška vjezdu 2,34 metru), nemohu dělat nábytek do výšky. Proto ho na bocích nahradím elastickými sítěmi na drobnější věci a taky na stropě budou elastické sítě, kam se bude např vkládat denní oblečení při spaní, aby nepřekáželo. Osvětlení budu řešit jen obyčejnými LED lampičkami na tužkové baterky, kterých bude celkem 7, 2 nad kuch. linkou, 2 nad stolem a pak nad každým lůžkem jedna, aby bylo vidět na čtení. Jedna stojí 59 Kč (takže celkem osvětlení za 413 Kč) a tužkovou baterku (nebo dobíjecí akumulátorek) dostanu koupit po celém světě. Zatím nejsem rozhodnut zda dát dovnitř chemický WC, ale spíše se přikláním, že ne, tohle nám při cestách Hyundajem H1 nikdy problémy nečinilo, dojít si jinde. Umyvadlo ani na mytí ani na nádobí tam nechci, aby nezatékala voda a vůz kvůli tomu nerezavěl, takže tam bude jen 2ks plastový vajlink, jeden na nádobí a druhý pro lidi pro případ nejnutnější potřeby.
Řešení je tedy ve střední části zadního prostoru variabilní, aby po vyndání středních desek nebo vysouvacího stolu jsem mohl vozit i náklad, protože tu a tam ho kvůli údržbě baráku vozit potřebuji a současně abych nemusel kvůli tomu vyndávat nábytek.