Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
www.karavanypro.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 22

· Členové on-line: 5
Stovici, slavacon, kamalada, Mirek Alenka 55, Romaskano

· Registrovaní členové: 10,691
· Nejnovější člen: Reikim

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

RudyH
19.11.2017 15:58
Ahoj, vlastní zkušenost s nezpalováním plynu pro lednici jsem poslal na SZ

maxonel
19.11.2017 15:51
Dobrý den,mám dotaz,je možno dát plachtu na karavan tak ,že jí rozbalím na střeše karavanu,unese mě to?

Stenly6
13.11.2017 15:17
Díky moc Standa

Feromont
13.11.2017 09:45
Vše nejlepší k narozkám Jakubovi /semerink/. mavam Ok Lodicka

Zdenek a Irena Lbc
12.11.2017 15:17
Stenlymu vše nejlepší k narozkám a ať Tě úsměv a dobrá nálada neopouští! Narozky stesti Jedu mavam mavam

fun
08.11.2017 14:33

www.karavanypro.cz

Číst diskuzi

Karavan » TECHNIKA » Elektro
 Vytisknout diskuzi
Elektro centrála na plyn
Zdravím, nemá někdo zkušenost z elektro centrálou upravenou na propan butan. Uvažuji jestli to není lepší varianta než fotovoltaika, když se parkuje v garáži. Centrála navíc utáhne např. i klimu
v karavanu. Tzn. pokud jsem nadivoko a dochází štáva nebo chci chladit tak mi ta centrála nepřipadá úplně špatná. Jen bych se rád vyhnul benzínu, kterej rychle stárne a při převozu zejména v létě pořád smrdí. Součastně se pak taková centrála hodí i doma a na 10kg PB láhev by to mohlo něco vyrobit. Nedokážu odhadnout tu hlučnost např. Honda EU10 nebo EU20 na plyn. Díky.
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 2.0 81kW 4motion - Knaus Sudwind
 
Upravit
Je to dobrá volba, kromě výrazně vyšší pořizovací ceně to již má jen úspory.
Poznámka ( centrály jsou kombinací plyn-benzín)
V příloze máš tabulku, která srovnává provozní náklady...
Ale jak to již bývá má své ale:
-v případě, že ji budeš vozit s obytkou, tak potřebuješ minimálně další láhev plynu navíc. Ti kteří mají namontovanou nádrž, tak mají východu... V zimě je vždy málo plynu...
-obecně (podle výkonu centrály) 5l benzínu = cca 5kg plynu
-poměrně velký problém je rozměr a tím pádem i váha plynové centrály
-nevýhoda je malý výběr plynových centrál
-problém je v tom, že plynové invertorové centrály jsou ve vyšších cenových kategoriích

Zápach z benzínové centrály je řešitelný. My jsme to vyřešili obalem a funguje to. Další řešení pokud máš nosič, vyrobit krabici na nosič a vozit centrálu mimo prostory obytky. K tomu se chystám.
Nemilany přiloženo následujícíobrázek:
lpg-centrla.jpg
 
http://www.lmfoto.cz Upravit
Ani mi tak nejde o cenu za vyrobenou kWh jako o soužití s centrálou zejména z důvodu smradu z benzínu, zplodin a hluku? Dalším faktorem je přenést zatížení v případě karavanu do auta. Když namontuji solár s baterií min 100Ah tak je to min. 50kg na vleku. Centrála a PB lahví bude mít váhu podobnou, ale pokud je dám do kufru auta tak zlepšuji poměr váhy auto/vlek.
Narazil jsem na Greegear GE 2000 pouze na plyn a za rozumnou cenu jen asi není distribuce v CZ http://mobilnechl...-1004.html nesetkal se někdo s touto značkou? Díky.
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 2.0 81kW 4motion - Knaus Sudwind
 
Upravit
Pro Hondu nebo Kipor se dá koupit konverzní kit. Také se dá koupit už přestavěná např. 2kW centrála. Bude vážit polovinu toho co Greengear a bude stát podobně. https://www.ebay....rand=KIPOR
 
Upravit
Nemilany napsal:

-obecně (podle výkonu centrály) 5l benzínu = cca 5kg plynu

To myslíš vážně?

JardaK2 - " Když namontuji solár s baterií min 100Ah tak je to min. 50kg na vleku."

Nejen, že ty váhy jsi si vycucal z prstu, ale ty nebudeš mít v karavanu žádnou baterku?Cool
Robert a Hanka, Mondeo + karavan Home-Car
 
Upravit
Robert napsal:

Nemilany napsal:

-obecně (podle výkonu centrály) 5l benzínu = cca 5kg plynu

To myslíš vážně? Také si myslím, že to tak cca může být - ten kdo jezdí autem na LPG tak má jen o něco větší spotřebu.

JardaK2 - " Když namontuji solár s baterií min 100Ah tak je to min. 50kg na vleku."

Nejen, že ty váhy jsi si vycucal z prstu, ale ty nebudeš mít v karavanu žádnou baterku?Cool


Nevím co jsem si vycucal, ale 110Ah v Gelu je 30-35kg, 150W panel cca 12kg, regulátor, dráty, uchycení a o kolik jsem se přepočítal?
Momentálně tam mám nastálo 6Ah gel a další 50Ah gel vezu v autě a po zaparkování ji strčím za servisní dvířka pod lavici a připojím krokodýlama.
Tak nějak se řídím logikou těžké a snadno přemístitelné věci dát raději do auta - např. i zásobu vody v kanystrech nebo PB lahve.

2GJR: Honda na LPG bude za více jak 2 násobek než Greengear. Pokud vezmu přestavěnou Hondu, Kipor, apod. tak ji můžu nechat suchou bez benzínu a
jet jen na PB? Jakmile tam musím mít benzín tak mám v autě smradocha a navíc benzín rychle stárne - mám několik motorů Honda 4T a všichni se tváři, že po měsíci
je třeba benzín vylít a dát nový!
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 2.0 81kW 4motion - Knaus Sudwind
 
Upravit
Myslím, že píšou, že při provozu na plyn tam benzín ani být nesmí. Mám Kipora na benzín a uvažuji o přestavbě na LPG. Kvůli delší výdrži bez nutnosti doplňování paliva. Kipor stál 15t, kit bude stát 5t.
 
Upravit
Robert napsal:

Nemilany napsal:

-obecně (podle výkonu centrály) 5l benzínu = cca 5kg plynu

To myslíš vážně?

JardaK2 - " Když namontuji solár s baterií min 100Ah tak je to min. 50kg na vleku."

Nejen, že ty váhy jsi si vycucal z prstu, ale ty nebudeš mít v karavanu žádnou baterku?Cool


Pánové asi došlo k chybnému výkladu. Myslel jsem tím, že benzínová EC při spotřebě 5 l benzínu je srovnatelná s plynovou EC , které spotřebuje 5 kg plynu za stejnou dobu běhu obou centrál...
 
http://www.lmfoto.cz Upravit
Ja jsem predelal moji Hondu 10Ui na Plyn, potreboval jsem jeste jeden benzinovy Kohout (Moped) , Plynovy Kohout s jemnym stelovanim,
Trubicku ventilu z autoduse a Rychlospojku na Plynovou hadici. Ten benzinovy Kohout musi byt kdyz je benzin v nadrzi,aby se nesmichal
s plynem (potom je smes absolutne nehorlava), do saciho potrubi jsem namontol ventilovou trubicku (bez ventilku), prisrouboval vrchni matkou
a na trubicku jsem nasadil plynovou hadicku, kterou jse dale nasadil na plynovy Ventil (takovy jako je na Gril) a zvenci jsem na Ventil pripojil
rychlospojku na plyn. hadici, , Generator bezvadne chyta,je tissi nez s benzinem, zere malo plynu a po nastartovani se musi planovy Ventil
nastelovat na optimanni beh (Kdyz je moc uskrceny, kolisaji otacky a kdyz je moc otevreny,bezi nepravidelne) udelal jsem si po prvnim
behu znaminko na ventilu a uz nemusim nic pokazde stelovat. Mam tu hondu zabudovanou v odhlucnenem boxu,ale muzu ji taky vyndat
a nacvaknout prodlouzenou hadici a nechat ten Generator bezet dale od auta. Mam zabudovanou plyn. nadrz na 140 L, takze uz jsem mel
tu Hondu v zime bezet v jednom kuse cely den, vyhoda je ze s plynovym pohonem zustane motorovy olej porad cisty a zluty.
kdo by mel zajem, poslete me vasi emajlovou adresu na SZ a ja vam poslu fotky predelaneho generatoru !
Honza/Discoverfun

PS.: verim, ze se da kazda centrala takto predelat, neni to vubec narocna prace a hlavne odpada v zime kazde 3 dni dochazka s kanistrem
k pumpe pro benzin !
 
Upravit 2
Discoverfun napsal:

Ja jsem predelal moji Hondu 10Ui na Plyn, potreboval jsem jeste jeden benzinovy Kohout (Moped) , Plynovy Kohout s jemnym stelovanim,
Trubicku ventilu z autoduse a Rychlospojku na Plynovou hadici. Ten benzinovy Kohout musi byt kdyz je benzin v nadrzi,aby se nesmichal
s plynem (potom je smes absolutne nehorlava), do saciho potrubi jsem namontol ventilovou trubicku (bez ventilku), prisrouboval vrchni matkou
a na trubicku jsem nasadil plynovou hadicku, kterou jse dale nasadil na plynovy Ventil (takovy jako je na Gril) a zvenci jsem na Ventil pripojil
rychlospojku na plyn. hadici, , Generator bezvadne chyta,je tissi nez s benzinem, zere malo plynu a po nastartovani se musi planovy Ventil
nastelovat na optimanni beh (Kdyz je moc uskrceny, kolisaji otacky a kdyz je moc otevreny,bezi nepravidelne) udelal jsem si po prvnim
behu znaminko na ventilu a uz nemusim nic pokazde stelovat. Mam tu hondu zabudovanou v odhlucnenem boxu,ale muzu ji taky vyndat
a nacvaknout prodlouzenou hadici a nechat ten Generator bezet dale od auta. Mam zabudovanou plyn. nadrz na 140 L, takze uz jsem mel
tu Hondu v zime bezet v jednom kuse cely den, vyhoda je ze s plynovym pohonem zustane motorovy olej porad cisty a zluty.
kdo by mel zajem, poslete me vasi emajlovou adresu na SZ a ja vam poslu fotky predelaneho generatoru !
Honza/Discoverfun

PS.: verim, ze se da kazda centrala takto predelat, neni to vubec narocna prace a hlavne odpada v zime kazde 3 dni dochazka s kanistrem
k pumpe pro benzin !


Tak nevím jestli jsem to správně pochopil - to tam nemáš žádnou automatickou regulaci přívodu plynu a jen napevno pouštíš plyn do sání za filtr před karburátor?
Díky mail v SZ.
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 2.0 81kW 4motion - Knaus Sudwind
 
Upravit
Discoverfun napsal:

Ja jsem predelal moji Hondu 10Ui na Plyn, potreboval jsem jeste jeden benzinovy Kohout (Moped) , Plynovy Kohout s jemnym stelovanim,
Trubicku ventilu z autoduse a Rychlospojku na Plynovou hadici. Ten benzinovy Kohout musi byt kdyz je benzin v nadrzi,aby se nesmichal
s plynem (potom je smes absolutne nehorlava), do saciho potrubi jsem namontol ventilovou trubicku (bez ventilku), prisrouboval vrchni matkou
a na trubicku jsem nasadil plynovou hadicku, kterou jse dale nasadil na plynovy Ventil (takovy jako je na Gril) a zvenci jsem na Ventil pripojil
rychlospojku na plyn. hadici, , Generator bezvadne chyta,je tissi nez s benzinem, zere malo plynu a po nastartovani se musi planovy Ventil
nastelovat na optimanni beh (Kdyz je moc uskrceny, kolisaji otacky a kdyz je moc otevreny,bezi nepravidelne) udelal jsem si po prvnim
behu znaminko na ventilu a uz nemusim nic pokazde stelovat. Mam tu hondu zabudovanou v odhlucnenem boxu,ale muzu ji taky vyndat
a nacvaknout prodlouzenou hadici a nechat ten Generator bezet dale od auta. Mam zabudovanou plyn. nadrz na 140 L, takze uz jsem mel
tu Hondu v zime bezet v jednom kuse cely den, vyhoda je ze s plynovym pohonem zustane motorovy olej porad cisty a zluty.
kdo by mel zajem, poslete me vasi emajlovou adresu na SZ a ja vam poslu fotky predelaneho generatoru !
Honza/Discoverfun

PS.: verim, ze se da kazda centrala takto predelat, neni to vubec narocna prace a hlavne odpada v zime kazde 3 dni dochazka s kanistrem
k pumpe pro benzin !

Neříkám že to nefunguje. Takhle Fifíkovsky se dá předělat pouze elektronická 4taktní centrála a motor musí běžet na větší než požadovaný výkon, změny zatížení motor ničí a samozřejmě opotřebení motoru je tedy násobně větší, u centrály s mechanickou regulací už by to tak nefungovalo. Pokud mám na opici, musím mít i na banány=konverzní kit nebo plynovou centrálu.
U centrály za víc jak 30k Kč toto byť nějakou dobu funkční řešení nedoporučuji. To že olej je světlý neznamená, že nejsou vyčerpány zušlechťující přísady a je dobré použít plynové svíčky. dál je potřeba umístit centrálu na místo, kde není nic hořlavého, kdo zžil zpětný šleh u LPG motoru ví, že motor může začít hořet.
Životnost takto upravené centrály je poloviční až třetinová, ale kdo to provozuje pár hodin v roce to asi řešit nebude.
Upravil/a fun dne 14.11.2017 13:44
 
Upravit
To co pisete je absolutni blbost. ja mam moji centralu predelanou na plyn od roku 2000, kazde vanoce jsme 20 dni na horach kde centrala bezi
nejmin 4-5 hodin denne, mam postupne pripojene spotrebice- Konev na horkou vodu- 900W, mikrowlnu 900W (to je vychozi vykon[),Exspresso
Kafeautomat/900W, Boiler Truma-750W,centralni vysavaci zarizeni - 900W a nesciselne male spotrebice, na vyvode 230V mam 2 samonavinute
tlumivky ktere me useknou spicky napeti, pri zapnuti nekterych spotrebicu ,nechavam u Hondy delat pravidelne inspekci, ta Honda je povolena
pro LPG, ma uz ventily chlazene a plnene sodikem,pouzivam synteticky olej,ktery pravidelne menim a olejovou prisadu STP, ktera snizuje treni,
nepotrebuji zadnou svicku na LPG, to je blbost, protoze kdyz je centrala od vyrobce povolena na LPG-provoz, jsou vsechny komponenty
schopne plynoveho provozu,a ta sada na originalni predelani ma v grundu stejne dily,jako jsem pouzil, ale stoji u nas 1200 €,moje predelani
stalo 30€ ! Tento Tip ode me si vzalo uz 8 clenu nemeckeho fora obytnych vozu, predenali si sami centraly na LPG, byli mezi tim i cinske centraly,
je to uz taky par let a jeste si nikdo z nich nestezoval na problemy s motorem nebo s behem motoru.
Chtel jsem tento tip dat po 17 lete zkusenosti s centralou na LPG, od doby predelani jsem uz nikdy centralu nepouzival na benzin, bezela
na benzin jen pri inspekcich,tam nemaji k disposici plyn.
Na forech (i u nas ) se vzdy objevuji lide, kteri se sami se do neceho pustit, tak hledaji kontra aby se ukazali jak jsou chytri a duleziti,
kdyz nekdo tvrdi takovehle veci, ma si to predem vyzkouset a ne neco tvrdit co je v prospektu od vyrobce a.t.d.
Honza/Discoverfun
 
Upravit 2
Pravda je, že funguje leccos. Pokud je to tak jednoduché, stačí vyrábět kity za cca 300E a prodávat je, to je přece krásný vývar? Pak je ale třeba zaručit bezpečnost a vzít za řešení záruku a to jak technickou, tak bezpečnostní.
Jistě že píšu blbosti, jsem motorář s praxí jen 30 let, část jsem prožil na zkušebně motorů, takže oproti domácímu edisonovi nemám šanci. Pokud někdo takto píše, jistě to umí udělat pro kohokoli s papírem a garancí, pak smeknu. Pokud neumí, je přinejmenším úsměvné obviňování ohledně psaní blbostí.
Pokud to totiž bude někdo realizovat a vyhoří, nebo zničí centrálu, co si na samozvaném odborníkovi asi vezme?
Ohledně přísad do oleje na snížení tření - skutečně to chvíli funguje, ale každý tribotechnik vám potvrdí, že ve výsledku sice o pár procent snížíte tření, ale další důležité vlastnosti oleje se zhorší - tepelná odolnost, účinnost antikorozních úsad atd atd.
Vyvíjím levný a bezpečný kit pro nabíjení 100Ah LIFEPO4 350W solárem, bude to stát ještě hodně času a práce, ale pokud to tady budu prezentovat, budu schopen dát návod a garanci funkce, takže kdy budou k mání kity za 200,300Ena plynové centrály?
Pustil jsem se do spousty věcí, ale vždycky se znalostí věci a promiňte mi, přidat dva ventilky k centrále a hrát si na Edisona to neumím, jednoduše proto, že vím co pohon na plyn obnáší.
 
Upravit
Proc novy vyvoj? Solarni regulatory na LiFePo4 se bezne prodavaji. Nebo by tam mela byt nejaka nova vychytavka?
Miloš
 
Upravit
Vazeny bobe, ja se omlouvam za hrube posouzeni vaseho clanku, ale ja mam moje 3 auta predelane na LPG, ale taky delam uz 45 let
Motorentuning, do lonskeho roku jsem pracoval u technicke kontroly vozidel pro obytna a tuningova auta, kdybyste mel zajem, poslete me
prosim pres SZ vasi emailovou adresu a ja vam poslu par fotografii moji tuningove kachny (100 koni s dvouvalce), ve vsech vozech mam
pro zvyseni vykonu - vstrikovani vody a v mem subaru-kombi ode mne vyvinuty elektricky clanek, ktery me s vody elektrolysou
vyrabi Kyslik a vodik, ktere pripoustim do saciho potrubi a setrim tim az 27% spotreby plynu, nebo benzinu, na te kachne mam dokonce
namontovany brzdici padak, vsechno mam homologovane pro provoz na silnici! To pisu, abyste si dale nemyslel, ze jsem ubohy bastler,
ktery si vymysli nebezpecne veci ze srotu !
s pozdravem, Honza
 
Upravit 3
bob7373 napsal:

Pravda je, že funguje leccos. Pokud je to tak jednoduché, stačí vyrábět kity za cca 300E a prodávat je, to je přece krásný vývar? Pak je ale třeba zaručit bezpečnost a vzít za řešení záruku a to jak technickou, tak bezpečnostní.
Jistě že píšu blbosti, jsem motorář s praxí jen 30 let, část jsem prožil na zkušebně motorů, takže oproti domácímu edisonovi nemám šanci. Pokud někdo takto píše, jistě to umí udělat pro kohokoli s papírem a garancí, pak smeknu. Pokud neumí, je přinejmenším úsměvné obviňování ohledně psaní blbostí.
Pokud to totiž bude někdo realizovat a vyhoří, nebo zničí centrálu, co si na samozvaném odborníkovi asi vezme?
Ohledně přísad do oleje na snížení tření - skutečně to chvíli funguje, ale každý tribotechnik vám potvrdí, že ve výsledku sice o pár procent snížíte tření, ale další důležité vlastnosti oleje se zhorší - tepelná odolnost, účinnost antikorozních úsad atd atd.
Vyvíjím levný a bezpečný kit pro nabíjení 100Ah LIFEPO4 350W solárem, bude to stát ještě hodně času a práce, ale pokud to tady budu prezentovat, budu schopen dát návod a garanci funkce, takže kdy budou k mání kity za 200,300Ena plynové centrály?
Pustil jsem se do spousty věcí, ale vždycky se znalostí věci a promiňte mi, přidat dva ventilky k centrále a hrát si na Edisona to neumím, jednoduše proto, že vím co pohon na plyn obnáší.

Naprostý souhlas.
Výroba plynových zařízení, tímto amatérským způsobem, bez jakýchkoliv bezpečnostní prvků je naprosto nepřípustná. (pokud jsem správně pochopil popis)
Pokud tohleto německá legislativa povoluje, tak už tomu fakt nerozumím.
Upravil/a simcha dne 11.11.2017 19:00
 
Upravit
simcha napsal:

bob7373 napsal:

Pravda je, že funguje leccos. Pokud je to tak jednoduché, stačí vyrábět kity za cca 300E a prodávat je, to je přece krásný vývar? Pak je ale třeba zaručit bezpečnost a vzít za řešení záruku a to jak technickou, tak bezpečnostní.
Jistě že píšu blbosti, jsem motorář s praxí jen 30 let, část jsem prožil na zkušebně motorů, takže oproti domácímu edisonovi nemám šanci. Pokud někdo takto píše, jistě to umí udělat pro kohokoli s papírem a garancí, pak smeknu. Pokud neumí, je přinejmenším úsměvné obviňování ohledně psaní blbostí.
Pokud to totiž bude někdo realizovat a vyhoří, nebo zničí centrálu, co si na samozvaném odborníkovi asi vezme?
Ohledně přísad do oleje na snížení tření - skutečně to chvíli funguje, ale každý tribotechnik vám potvrdí, že ve výsledku sice o pár procent snížíte tření, ale další důležité vlastnosti oleje se zhorší - tepelná odolnost, účinnost antikorozních úsad atd atd.
Vyvíjím levný a bezpečný kit pro nabíjení 100Ah LIFEPO4 350W solárem, bude to stát ještě hodně času a práce, ale pokud to tady budu prezentovat, budu schopen dát návod a garanci funkce, takže kdy budou k mání kity za 200,300Ena plynové centrály?
Pustil jsem se do spousty věcí, ale vždycky se znalostí věci a promiňte mi, přidat dva ventilky k centrále a hrát si na Edisona to neumím, jednoduše proto, že vím co pohon na plyn obnáší.

Naprostý souhlas.


Výroba plynových zařízení, tímto amatérským způsobem, bez jakýchkoliv bezpečnostní prvků je naprosto nepřípustná. (pokud jsem správně pochopil popis)
Pokud tohleto německá legislativa povoluje, tak už tomu fakt nerozumím.


Německá legislativa to určitě neumožňuje. Pokud na tom není TUV, tak je vše udělej sám a nepřípustné. Kromě jiného (to u nás není) v DE musí majitel obytky a karavanu povinně na revize plynu.
Jinak naprostý souhlas. Jsme sice "šikovný" národ, ale v některých oblastech ( třeba plyn) to není na místě. Bohužel to rozhodnutí zůstává na každém, do čeho jde a udělá si to sám. Horší je, pokud jeho úprava poškodí nebo zraní někoho jiného než autora úpravy.
Upravil/a Nemilany dne 11.11.2017 19:18
 
http://www.lmfoto.cz Upravit
No chlapi opět se tady ta diskuze zvrtla někam jinam. On tu popisuje svoji úpravu centrály a nikde není zmínka, že by to chtěl dělat pro někoho jiného. Je na každém na co si troufne a co umí. Prostě jsou lidi, že dle návodu k obsluze, tak při rosvícení červené kontrolky jedou do servisu a jsou takoví co si to opraví sami.
Jinak pamatuji, že když tu začínala auta na plyn, tak to bylo přesně takto udělané. Nic víc nic míň a ty auta jezdili na LPG i když to ještě oficiálně bylo zakázané.
No a vy co totálně věříte TUV, tak když jsem koupil auto z Německa a bylo po čerstvé revizi plynu z TUV, tak ač byly všechny spotřebiče na 30mb, tak jim regulátor na 50mb nevadil. No nejsou také bezchybní a neomylní.
Miloš
 
Upravit
Discoverfun napsal:

Vazeny bobe, ja se omlouvam za hrube posouzeni vaseho clanku, ale ja mam moje 3 auta predelane na LPG, ale taky delam uz 45 let
Motorentuning, do lonskeho roku jsem pracoval u technicke kontroly vozidel pro obytna a tuningova auta, kdybyste mel zajem, poslete me
prosim pres SZ vasi emailovou adresu a ja vam poslu par fotografii moji tuningove kachny (100 koni s dvouvalce), ve vsech vozech mam
pro zvyseni vykonu - vstrikovani vody a v mem subaru-kombi ode mne vyvinuty elektricky clanek, ktery me s vody elektrolysou
vyrabi Kyslik a vodik, ktere pripoustim do saciho potrubi a setrim tim az 27% spotreby plynu, nebo benzinu, na te kachne mam dokonce
namontovany brzdici padak, vsechno mam homologovane pro provoz na silnici! To pisu, abyste si dale nemyslel, ze jsem ubohy bastler,
ktery si vymysli nebezpecne veci ze srotu !
s pozdravem, Honza

1)No, je to marné, jeto marné...Omluvy netřeba, když si hrajem na parodii, spousta lidí strávili celý život výrobou perpetua mobile, nebo parodováním toho čemu nerozuměli, to je totiž jednoduššíCool.
2)Ale přece nejde o TUV, viděl jsem 2.2kW čerpadlo na 220V s konektorem na 12v trochu pak hořelo , ono všechno nějak funguje, bohužel jsem řešil poměrně dost takovýchto úprav, které stály ve výsledku docela dost peněz, argument zákazníka byl ...von Franta říkal, že..., a jemu to funguje....takže se omlouvám, jsem totiž taková Kancelář pro uvádění věcí na pravou míru, jak ji provozoval Saturnin
3) poměrně jednoduchým výpočtem - ušetření 25%paliva elektrolýzou vody umi- celé týmy inženýrů v automobilkách utrácejí stamiliony a ejhle co se může zrodit v chytré hlavě Všechna čest máme tu aspiranta na Nobelovku jen tak dálGrin a kachna s padákem - je aspoň vystřelovací jak to mají ultralajty? Zapracuj na těch 100 koních z kachny, tam jsou ještě rezervy.
mavam
 
Upravit
Než budeš něco hodnotit tak si to příště ověř jestli je to možné nebo ne:
Tady v té fotogalerii kolega Dlesek Honzovo auto i tu "kachnu" dost nafotil, tak se podívej:

https://www.carav...owstart=18
Upravil/a Zdenek a Alena dne 12.11.2017 19:26
Zdeněk 63 Alena 54, vnuk Péťa 13 občas i Matěj 8
 
http://traperi.sweb.cz/ Upravit 1
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.47 sekund
150,523,399 návštěv