Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Nabíječ elektrokola z 12V baterie: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Nabíječ elektrokola z 12V baterie

Poslední aktualizace před 7 let
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, před časem jsem zde na fóru zaregistroval odkaz na nabíječ elektrokol z 12V baterie z čínského e-shopu. Někdo to hbitě smazal, tedy pokud máte někdo kontakt prosím o zaslání, klidně na SZ, nebo budu doufat, že tentokrát budu rychlejší než admin :-). Případně pokud máte někdo již vyzkoušeno a můžete se podělit o zkušenosti budu rád. Předem dík, Pirát.
C
chaddevilČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, řešil jsem také, mám kontakt pro řešení nabíječky 12V/42V elektrokola od firmy Leader fox Altar , baterie Panasonic 36V 14Ah pětikolík, motor Bafang.. https://ekolo.cz/...ka-do-auta Nalezl jsem ho zde na foru v nějakém vlákně,jelikož mi to pomohlo, tak děkuji a předávám dále..pro více info pisni tel
Upravil chaddevil dne 16.10.2017 19:08, před 7 let
KlikosKlikosČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, vloni jsme si také pořídili elektrokola a jelikož máme kola Specialized, tak jsem neriskoval nějaké pokusy s modelářskými nabíječkami a podobným řešením "DoDo" nabíječek. Baterie mají v sobě celý počítač, který řídí motor, tak jsem byl nucen jít běžnou cestou = měnič 12V/230 (1500w), doplnění další palubní baterie (2x95 Ah Banner). Máme nové auto, takže jsme tam dali druhou stejnou baterii, které jsou zapojene navzájem. Celé zapojení mě dělali v KaravanyPro, pan Brabec. Jezdíme z 95% na divoko po Česku, nepotřebujeme kemp, tak jsem chtěl být víceméně soběstačný. Víkendové vyjížďky s jedním nabitím 2 kol nebyl problém. Problém nastal při více dnech, protože obyčejná nabíječka nezvládla dobít palubní baterie. Obě kola totiž při nabíjení např. z 30% sežerou skoro 80% baterií, napětí klesne pod úroveň, kdy už měnič začíná protestovat a píská na celé auto. Tento problém vyřešil booster, máme sice i solár 100W od Trumy, ale to je ve srovnání s boostrem je "lehtátko". Podle mě je zásadní, jak velkou máš palubní baterii a jak jsi chopen ji následně nabít. Naše kola nemají bohužel nabíječku na 12V, což například kola od Bosche mají, ale tady by mě zajímalo, jestli je to oproti měniči nějak úspornější, možná zde má někdo zkušenosti.
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

chaddevil napsal:

Ahoj, řešil jsem také, mám kontakt pro řešení nabíječky 12V/42V elektrokola od firmy Leader fox Altar , baterie Panasonic 36V 14Ah pětikolík, motor Bafang..Cena cca 2000 Kč. Chceš ho poslat?

Ahoj, dík za příspěvek, nabíjím dvě kola, zatím mám dvě origo nab. z 230V a chci otestovat to co jsem viděl jako odkaz na e-shopu. Pirát.

Automatické sloučení 16.10.2017 19:11:

Citovat

Klikos napsal:

Ahoj, vloni jsme si také pořídili elektrokola a jelikož máme kola Specialized, tak jsem neriskoval nějaké pokusy s modelářskými nabíječkami a podobným řešením "DoDo" nabíječek. Baterie mají v sobě celý počítač, který řídí motor, tak jsem byl nucen jít běžnou cestou = měnič 12V/230 (1500w), doplnění další palubní baterie (2x95 Ah Banner). Máme nové auto, takže jsme tam dali druhou stejnou baterii, které jsou zapojene navzájem. Celé zapojení mě dělali v KaravanyPro, pan Brabec. Jezdíme z 95% na divoko po Česku, nepotřebujeme kemp, tak jsem chtěl být víceméně soběstačný. Víkendové vyjížďky s jedním nabitím 2 kol nebyl problém. Problém nastal při více dnech, protože obyčejná nabíječka nezvládla dobít palubní baterie. Obě kola totiž při nabíjení např. z 30% sežerou skoro 80% baterií, napětí klesne pod úroveň, kdy už měnič začíná protestovat a píská na celé auto. Tento problém vyřešil booster, máme sice i solár 100W od Trumy, ale to je ve srovnání s boostrem je "lehtátko". Podle mě je zásadní, jak velkou máš palubní baterii a jak jsi chopen ji následně nabít. Naše kola nemají bohužel nabíječku na 12V, což například kola od Bosche mají, ale tady by mě zajímalo, jestli je to oproti měniči nějak úspornější, možná zde má někdo zkušenosti.

Také dík za příspěvek, stávající nabíjení mám vyřešené: 250W solár, 180Ah baterie, 2kW měnič a nabíjím obě kola současně, zatím plně funkční, ale chci vyzkoušet řešení, které vyloučí ztrátu na 2kW měniči. Já jsem spíše na ta DoDo řešení :-) . S pozdravem, Pirát.
Upravil Pirat z Ruzyne dne 16.10.2017 19:11, před 7 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Pirat z Ruzyne, chaddevil, Klikos

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,708,640 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21860 sekund | Průměrně za: 0.2186 (0) sekund | Dotazy: 66 | Použitá paměť: 1.76MB/2MB