Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Planar - umístění: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Planar - umístění

Poslední aktualizace před 5 let
P
PpČlen
Přidáno před 6 let
ahoj, řeším umístění Planaru 2kw v dodávce (vestavba) a chtěl bych se zeptat zda planar jako takovej vyzařuje sám o sobě teplo nebo zvládá všechno vyfoukat. Zajímá mě to proto jestli ho můžu dát do nějaké uzavřené skřínký s vývodem na teplý vzduch - tak aby se např. nepřehříval, případně pokud sám o sobě hřeje tak jestli by šel použít jako malé pasivní topdilo např. pod postelí a teplý vzduch by foukal do prostoru
misusmisusČlen
Přidáno před 6 let
Hreje zavrit ho muzes,ale z kazde strany min 5cm misto a lepe vetrane aspon trochu
F
fifa32Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

Willik68 napsal:

chystám se na montáž planaru do tranzita a zatím se snažím načerpat informace. díky tomu jsem se dozvěděl, že napojení na palivový systém pomocí T dílu se nedělá na sací potrubí, ale na přepad od vstřiků (zpětné vedení nafty do nádrže). takže by čerpadlo pro motor v nádrži nemělo být na závadu.
doufám že nešířím žádné bludy, prodávám jak jsem koupil, tak prosím nekamenovat, jen opravovat informace.


Může někdo, ideálně kdo má montáž Planaru nebo i jiného topení svépomocí za sebou, upřesnit, výše zmíněné asi platí pro novější auta, ale na mé dodávce z roku 2002 se naftový motor vypíná zastavením přívodu nafty stop ventilem, pototom asi musím "T" čko dát na sací potrubí mezi stop ventil a nádrž, jinak by při zastaveném motoru topení nemělo naftu?

A ještě jedna technická, v mém autě původně topení namontováno bylo, ale při prodeji ho majitel nechal přemontovat do jiného auta. V podlaze jsou vyvrtané díry a vzhledem k velikosti dodávky asi bylo topení přímo "připláclé" na podlaze, takže čerpadlo muselo být pod autem. Je potom třeba /vhodné čerpadlo něčím obalit, a už kvůli nečistotám nebo i chladu (třeba mirelonem?).
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let
Fifo32,
nejlepší je jít na Etis https://www.etis.ford.com/vehicleRegS...fcvas1901g, zadej VIN a pak si stáni BEMM (přestavbářskou příručku) k tvému vozu.
Tam vše najdeš, Ford je kamarádskej na tyto záležitosti.
V seznamu výbavy bys měl mít i informaci zda máš jehlu v nádrži (Kombi Van ji má určitě), nebo ne.
Čerpadlo se ničím nobaluje a pod autem je vždy.
4.114683,118.628756
F
fifa32Člen
Přidáno před 6 let
Díky za odkaz, ale nemám Forda, nýbrž Kiu :-). Ale stejně bych se mrknul. pošle někdo do SZ Fordí VIN, bez něj se tam neproklikám, nebo staženou příručku.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let
Sorry, chyba mých očí .... Pokud nemáš Forda, tak nemá logicky smysl stahovat jeho příručku. V tvém autě může být vše jinak ...
4.114683,118.628756
misusmisusČlen
Přidáno před 6 let
pro Fifa32
Nikdy nedavej privod planaru na hadici vedouci z nadrze do cerpadla ! Je tam tlak od podavaciho cerpadla z nadrze !
Muzes pripojit na zpatecku a!e i to obcas zlobi. Nejlepsi je original jehla (dostanes v baleni)
F
fifa32Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

misus napsal:

pro Fifa32
Nikdy nedavej privod planaru na hadici vedouci z nadrze do cerpadla ! Je tam tlak od podavaciho cerpadla z nadrze !
Muzes pripojit na zpatecku a!e i to obcas zlobi. Nejlepsi je original jehla (dostanes v baleni)


Tomu rozumím, ale jelikož moje auto je z roku 2002, nedivil bych se, kdyby v nádrži žádné čerpadlo nebylo. Jehla je sice super, ale sundávat nádrž, kterou 12 let nido nesundal, se mi moc nechce :-). Navíc, jak jsem psal, v autě topení už bylo, a evidentně nikdo nádrž nesundával, takže museli někam napojit Tčko.
misusmisusČlen
Přidáno před 6 let
Nezbyva nez hledat kde bylo pripojeny !
A nadrz se vetsinou sundavat nemusi staci vyndat viko nadrze a k tomu je pristup vetsinou z auta.
Osobne sem nadrz sundaval jen jednou myslim ze to byl crafter 2017
P
Pavel779Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj, mám za sebou dvě montáže: 1) Transit čerpadlo napojeno na zpátečku: na hovno zlobí, předěláno na jehlu: bez problému
2) Iveco Daily, po předchozí zkušenosti hned jehla do nádrže: vše ok, bez problému

Takže za mně jedině jehla, vyvaruješ se zavzdušnění systému, problému se starty a jinejm nepříjemnostem.
Pavel
F
fifa32Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj, jak říká přísloví, kdo hledá, ten najde (občas ?), takže i já jsem konečně našel, soudruzi z Webasta při demontáži topení minulého majitele "Tčko" nechali namontované a přidali jen záslepku. Nicméně tím se vynořily další otázky, :
- kudy se přivádí kabel k čerpadlu, když je topení uvnitř a čerpadlo pod autem, používá se na to nějaká standardní díra v hrdle topení, nebo se musí do podlahy prostě vyvrtat další?

- nebyl by někdo, kdo má ideálně Planar 44 ochoten změřit mi průmět Tčka nebo palivové hadičky do topení (vnímám rozdíl mezi vnějším průměrem a světlostí, ale aspoň orientačně), když jsem procházel velikost a umístění otvorů mezi výktresem Webasta a Planaru, jsou tam drobné odchylky a nejsem si jistý, jestli "Tčko" z Webasta má stejný průměr přívodu k topení jako Planar 44, nebo ideálně, kdyby někomu to Planaří Tčko po montáži zbylo, když jste třeba použili jehlu. Psal jsem i dealerovi Planaru, ale bohužel odpověď je nepoužitelná, jednak mi odpověli k 2D ne k 44 a přiložili manuál, který ale mám a v něm to není. Samozřejmě v nejhorším prostě to stávající Tčko vyměním za nové, ale abych předem věděl, co mě při montáži čeká :-) .
P
Pavel779Člen
Přidáno před 6 let
asi mám doma večer se podívám,
jesterkajesterkaČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj ,
Pred tydnem jsem si planara svepomoci montoval sam , na transita pod podlahu takze z venci , ac sem tomu nechtel verit , prodavajici mi tvrdil ze transit uz ma jehlu v nadrzi predpripravenou a zaslepenou , takze staci jen napojit hadicka. Mel pravdu a jehla dodana k planaru zustala nepouzita ,, doporucuji montaz vne auta a do vnitr jen vystup ohrateho vzduchu , planar a cerpadlo nejdou temer slyset , jen huci proud ohrateho vzduchu jak vali z teplovou....
Rada jesterka:)
F
fifa32Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

jesterka napsal:

Ahoj ,
Pred tydnem jsem si planara svepomoci montoval sam , na transita pod podlahu takze z venci , ac sem tomu nechtel verit , prodavajici mi tvrdil ze transit uz ma jehlu v nadrzi predpripravenou a zaslepenou , takze staci jen napojit hadicka. Mel pravdu a jehla dodana k planaru zustala nepouzita ,, doporucuji montaz vne auta a do vnitr jen vystup ohrateho vzduchu , planar a cerpadlo nejdou temer slyset , jen huci proud ohrateho vzduchu jak vali z teplovou....
Rada jesterka:)


Ahoj, prosím, nebyly by nějaké fotečky, případně popis provedení montáže? Původně jsem chtěl při montáži topení do naší minidodávky využít již vyvrtané otvory po předchozím topení minulého majitele, namontované v nákladovém prostoru, ale když jsme vyndali původní vestavbu, začínám pošilhávat po montáži pod auto, protože v malém prostoru topení vevnitř omezuje jak prostorově tak dispozičně a pod sedačku spolujezdce to u nás nejde, máme tam motor.

Mimochodem, má někdo praktickou zkušenost, jak moc se při motáži ven a třeba zimním kempování snižuje efektivita, resp. o kolik topení běží déle a více spotřebovává - odhadem , chápu, že to nějak přesně měřit je na disertační práci, ale při umístění "topné" komory ven a nízké okolní teplotě asi musí topení makat víc, má třeba smysl při venkovní montáži zkoušet plechovou bednu. ve které je topení (jasně, může se namontovat bez bedny, ale přece jenom venkovní humus, co stříká a odletuje ze silnice i odjinud dává takto namontovanému topení asi minimálně esteticky zabrat, a spolehlivosti asi taky moc nepřispívá-otřesy od ran apod.), zaizolovat třeba minerální vlnou?
Willik68Willik68Člen
Přidáno před 5 let
po mnoha odkladech jsem dnes konečně spustil svého Planara 44ku. běží v pohodě. tímto bych chtěl poděkovat za rady zde, byly mi velmi ku pomoci. hlavně Sipadanovo upozornění že Tranzit má jehlu v nádrži z výroby. pro ty kteří by ji hledali jako já, jsem udělal pár obrázků (viz níže). na jednom obrázku je celá hlava odběru paliva a plováku snímače hladiny, na druhém záslepka která byla nasazena na hrdlo pro připojení topení.

pokud by někdo montoval topení do tranzita modelové řady 2000-2006, mohu říci že není potřeba úplná demontáž nádrže. stačí jen povolit třmeny, které nádrž upevňují a po odklopení pravé strany nádrže směrem dolů (v levo jsou hadice od hrdla nádrže) už se dá manipulovat s hrdlem jehly. lépe je to celé dělat s nádrží pokud možno prázdnou, já měl v nádrži necelou čtvrtinu obsahu (dle palivoměru) a šlo to v pohodě.
Willik68 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
AutoelektroHoracekAutoelektroHoracekNováček
Přidáno před 5 let
Kdyby někdo chtěl namontovat topeni na Královéhradecku, tak se stačí ozvat na tel.: 737071412 nebo se můžeme podívat na www.AutoelektroHo...
D
Duro103Člen
Přidáno před 5 let
Aké máte skúsenosti s umiestnením vôn. Mám 7,5m OA.
Dal by som ho zospodu garáže. Niekde medzi rezervu a šasi.
Schoval by som ho do nejakej skrinky.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Duro103 napsal:
Dal by som ho zospodu garáže.


V pohodě, kamkoliv, ale měl bys počítat s umístěním sání topného vzduchu uvnitř vozu, jelikož jinak jsou ztráty zbytečně velké. Lze sice nasávat i vzduch chladný, ale rozumné to příliš není ....
4.114683,118.628756
D
Duro103Člen
Přidáno před 5 let
Ďakujem.
Mal by som nasávajú vzduch brat zvnútra auto? Aby prišiel už trochu ohriaty?
sipadansipadanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Duro103 napsal:

Ďakujem.
Mal by som nasávajú vzduch brat zvnútra auto? Aby prišiel už trochu ohriaty?


Ano, přesně tak se to dělá ... rozdíl není zanedbatelný, nasáváš vzduch cca. 20 °C teplý, což je oproti zmrlému rozdíl v extrémním případě i několika desítek °C.
4.114683,118.628756
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,699,537 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.25033 sekund | Průměrně za: 0.25033 (0) sekund | Dotazy: 141 | Použitá paměť: 2.29MB/4MB