budvarciČlen Přidáno
před 7 letAhojky všem, v pátek jsme vyrazili s naším Dukátkem 1990 do Německa na Königssee. Když jsme dojížděli na STPL Bischofswiesen, tak nám začalo hučet a syčet pod kapotou. Prostě jsme ho uvařili! Říkali jsme si, že ráno dolejeme vodu a pojedeme dál. Šli jsme spát a ráno jsme se vzbudili pod Alpami. Krásný výhled!!! Pak nás ten úžas přešel, neboť jsem dolil vodu a ta, i když bylo vše studené, tak začala bublat. Volali jsme mechanika a ten nám oznámil, že je v pr.... těsnění pod hlavou. A že musí dojet a dolévat vodu. Takže jsme se rozhodli, že otáčíme a valíme domů, i když jsme 15 km od cíle. Po cestě zpět jsme stavěli každých 20 km a dolévali vodu. Díky tomu, že jsme pořád startovali, tak nám asi 20 km před Freistadtem kiksnul i startér. Takže jsme sháněli, kdo by pro nás s dodávkou přijel. Protože to bylo v sobotu a byla Země Živitelka, tak to byl docela problém. Nakonec jsme sehnali kámoše a ten nás odtáhl. Řeknu vám, adrenalin to teda byl. Kámoš jel jak blázen a já měl co dělat, abych to udržel na silnici. A dnešní verdikt mě usadil úplně!!! Cena!!!!
floridan79Člen Přidáno
před 7 letStejnej problem jsem pred par lety mel u Formana a bohuzel nebyl problem pridrit takto motor.... To ovsem nezjistis jen pri vymene tesneni bez poradne kontroly casti nachylnych na zadreni. Voda ti vystrika z obehu prakticky hned kdyz ti ji ven tlacej vyfukove plyny.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Franta REZACČlen Přidáno
před 7 letHmm, taky " dobrej " zážitek....:x
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".