A řešili jste někdo, když dáte sedačku, která není do dotyčného vozu homologovaná - co se stane, kdyby nastal úraz nebo smrťák toho kdo na ní sedí?
Docela by mne to zajímalo ? Dříve jsem dával do obytňáků kde co, z jinejch aut, dnes ani náhodou, ale možná se mýlím.
Ahoj, asi před půl rokem jsem tyhle sedačky montoval do polointegrované Laiky z roku asi 2009. Důvod- panu majiteli po delší cestě trnuly nohy kvůli původní sedačce Fiat našroubované na vysoké točně, která svou kvalitou a rozměry zrovna neodpovídala vozu, do kterého ji italové namontovali. Nicméně jsem se nechal ukecat a do práce se pustil. Po rozbalení krabice jsem s hrůzou zjistil, že tyhle kapitánské sedačky absolutně nepasují na původní trubkové základny a po lehké úpravě (navaření pásovin s otvory pro uchycení nových sedaček) bude výška od podlahy ještě vyšší, než byl originál. Volal jsem majiteli, ať je vrátí prodejci Laiky v ČR (tam je koupil protože měly být nižší,než origo), ale prý to bohužel vrátit nejde. Musel jsem komplet posnižovat svařené trubkové zakladny ,ale to pouze do výše, do které to dovolily radiátory vodovod. topení umístěné pod sedačkami a dále do výše, do které to dovolila správná funkce páky parkovací brzdy u řidiče. Celkový rozměr sedáků od podlahy se sice snížil, ale to se dalo vyřešit zakoupením nižší točny třeba jen u řidiče.
Co se týká kvality kapit. sedaček dle mého subjektivního názoru - sklolaminátová skořepina s vlepenými maticemi ve spodní části na uchycení , ne moc pohodlné, vysoká cena-nízký výkon.
Upravil Laciga dne 08.10.2017 15:19,
před 7 letdaluksČlen Přidáno
před 7 letAhoj,
Mám ty stejné, jsou pohodlné, ale nemají prakticky žádné boční vedení takže se v zatáčkách musím pevně držet volantu.
Otočná konzole dodaná se sedačkami nepasovala na otvory v podlaze (i když měla), takže se to muselo převrtávat.
Kvalita po pár letech provozu nic moc, začínají vylézat dráty z potahu.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 7 letJitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)