Ahoj, určitě už mnoho z vás řešilo situaci, že děti odrostly, a vy jste přemýšleli, jestli se v 7m alkovně ve dvou neztrácíte. My jsme byli letos ještě v plné sestavě na Sardinii (syn má 19 a dcera 16; cestopis už Fun vkládá) a v zimě asi zase pojedeme na lyže, ale je čím dál tím víc akcí, kam jedeme sami.
To nás přivedlo k přemýšlení, jestli nezměnit auto. Musím předeslat, že máme LMC alkovnu na Mercedes Sprinter 312 (r.v. 2000, najeto 150 000 km). V roce 2009 jsme si do Duselldorfu pro auto dojeli, otočili klíčkem a od té doby bez poruch jezdíme (jediný karambol byl "výbuch pneumatiky ve 100 km/hod rychlosti a následná díra do podlahy). Za ta léta, kdy všichni kolem nás vyměňují převodovky apod., jsme pochopili, že máme spolehlivé auto (ťukám to do stolu).
Chtěla bych slyšet váš názor na naše 4 varianty dalšího vývoje:
1) auto si necháme, budeme v něm jezdit ve dvou i se všemi nevýhodami 7m alkovny, které jsou akceptovatelné, když člověk jezdí ve čtyřech a chce mít pohodlí
2) koupíme ojetý Sprinter (můj muž už asi nic jiného chtít nebude) a necháme do něj udělat zástavbu
3) koupíme ojetou dodávku s hotovou zástavbou
a nakonec jedna nestandartní varianta:
4) necháme alkovnu uříznout a uděláme z auta polointegrál - zde by motivací bylo alespoň snížit spotřebu, zbyly by stále 4 místa na spaní.
Poslední variantu jsme byli včera konzultovat s panem truhlářem z
http://rekonstruk...ravanu.cz/ (koukněte na jejich fotogalerii, je to neuvěřielné, co dovedou - snad to nebude bráno jako nedovolená reklama) a pán se slovy "tak ukažte, co na tom krasavci chcete zničit" nám v podstatě řekl, co jsme tušili.
Je jasné, že se ty varianty můžou silně lišit v penězích. Já bych spíš chtěla slyšet názor na varianty řešení.
Už tak nějak podvědomě tušíme, že si auto asi necháme, ale rádi uslyšíme další názory.
Všem přejeme šťastnou cestu.
Katka