Bezi tady diskuse o downsizingu motoru a posledni dobou (2017) je hodne obytnaku na podvozku Ford (Fiat nestiha) s motorem 2.0l a vykonu az 170 koni. Tedy ponekud nadoraz. Kdyz pripomenu problemy se vstriky u 2,2 a nasledne prasklymi pisty u modelu 2006-2010, tak mne jima opet obava. Zvlaste kdyz jsem precetl clanek o tom, ze u techto 2,0 reznou vstriky pri vyrobe, resp. na ceste z vyroby do prodeje.
Mam tedy dotaz jake mate s 2,0 2017 zkusenosti?
Upravil Fun dne 29.06.2017 14:44,
před 7 letFunHlavní administrátor Přidáno
před 7 letPřidávejte pouze své vlastní (ne z doslechu) zkušenosti s nejnovějšími motory Ford 2.0
Fun
misusČlen Přidáno
před 7 letVstriky a praskly pist je stejny problém !
vstřiky Denso se moc nepovedly a když se k tomu pridal ridic který ignoroval klepani a neobvykle zvuky (při pridani se vždy ozve)
kapajici vstrik propalil pist, popřípadě praskl neumernym a nepravidelnym zahrivanim.Ten pruser sou vstřiky ne ten motor jako takovej.
Zabyval sem se tim docela dlouho pac to mam v jumperu ve 180 000 sem vstřiky menil,kontroloval tlaky a systém vstrikovani vse v poradku po montazi novych se chod motoru o dost zlepsil.
zkusim se zeptat kamose ve fordu jak je na tom 2.0
tomokingČlen Přidáno
před 7 letpodobne tema tady uz nekde je ...odpovidal jsem na tema 2.0 170HP euro 6 v jinem vlakne .
Mam najeto 5 500 km, auto jede opravdu dobre , je tissi nez motor v Ducatu.
Spotreba dle stylu jizdy 8,4-12,3 litru
Mam auto bez alkovny a neni problem jet konstantni rychlosti 130km/h dle GPS kopec nekopec,
maximalku zde psat radeji nebudu ;-)
Jedinou vyhradu mam ke spotrebe AdBlue ..... 20 litru na 5 500 km je hrozne moc a zrejme budu muset s autem do servisu ( 2 litr od VW mi bere 1,2 litru na 1000 km v osobaku )
Na ucho neslysim z motoru zadny nezdravy zvuk ....
Chausson 630 (Ford 170Hp) Welcome 2017
rodinny_typČlen Přidáno
před 7 letSpotřeba AdBlue na úrovni 3procenta ze spotřeby nafty je u euro6 podle mě v pořádku, např. u kamionových motorů je to třeba i kolem 5procent. To spíš ty 2procenta u VW se mi zdají poměrně málo. V určitých situacích, jako je málo zahřátý katalyzátor, se vstřikování AdBlue vypíná, aby se nezanášel. Technicky je to bezpečné, ale pouští to ven oxidy dusíku. VW si jak známo kvůli oxidům přehnaně žíly nerve :)
L + Z + (D+A+H 2004-2009);
TEC 510TR Siena, Citroen C4GP 1,6HDi
-----------------------------------
Ze země nic nespadne.
copyČlen Přidáno
před 7 letnemontuje sa ten dvojliter aj do Peugeota?
Citovat
lusy napsal:
Citovat
copy napsal:
nemontuje sa ten dvojliter aj do Peugeota?
Myslim ze ne.
Automatické sloučení 24.07.2017 19:19:
up
http://profession...ovy-boxer/
Co vím a četl jsem je tam 2.0 .....ale zda je to ten stajný jako u Forda ?Kdo ví.Nejspíše ano.Jediný 2,3 bez močky je Fia Ducato
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
Je skoro po sezone, tak ty 2,0 maji uz neco malo za sebou. Ma nekdo nove poznatky?
Automatické sloučení 15.09.2017 16:42:
Je skoro po sezone, tak ty 2,0 maji uz neco malo za sebou. Ma nekdo nove poznatky?
Automatické sloučení 26.09.2017 10:02:
Vcera jsem mel pujceny obytnak se 170k motorem a ten vykon a NM je znat. Na 4 a 5ku jsem ve stoupani suverene predjizdel i osobaky. Na 6 potom motor prestane tahnout. Je to spise odlehcovacka na dalnici nad 110km/h. Nejake dalsi zkusenosti? Vstriky ok? Filtr pevnych castic hlasi obcas problem u dodavek pri castem popojizdeni po meste (alespon podle servisaka Ford), ale to obytnakum prilis nehrozi...
Upravil lusy dne 26.09.2017 10:02,
před 7 lettomkeiNováček Přidáno
před 7 letAhoj, jste si jistý že do nových Jumperů a Boxerů se dává motor Ford? Googloval jsem a nikde to nemohu najít. V Citroenu kde kupujeme auta do firmy mi prodavač řekl že to neví....? Mám Jumpyho 2.0 HDI 94kw rok 2014 a v TP mám uvedeno výrobce motoru Citroen. Nemůže tam být taky tento motor jen s jinou watáží a močovinou? Mám už druhýho Jumpyho, kolegové Berlinga a jsme s nimi spokojeni. Měl jsem možnost koupit Jumpera, ale kuli špatné pověsti jsem si to rozmyslel koukám po 2.3 ducato.
HONZAV1Člen Přidáno
před 7 letJestli byl původně vývoj motorů HDI ve spolupráci PSA a Fordu nevím (tuším, že ale ne, ty motory jsou u PSA od 1998), každopádně Ford základy těchto motorů do svých aut používal později a to hlavně ve verzích 1,4, 1,6 . Teď si myslím mají motory svoje. PSA má motory svoje. Motor 2,0HDI a 2,2HDI jsou odlišné a ač jsem na ně slyšel nářek, bratranec, který je měl a má, v podstatě jen jezdí se standardním servisem. Naopak 2,3JTD si kolem 50tis. "skočil" a před tím odešel vstřik a žhavicí svíčky. Honza
Honza+Jitka+Iwik+Luky+HOBBYK
Tak odstaveni na celou zimu motor prezil bez uhony. Byla tam nafta Verva, plna nadrz a zimni aditivum. Pred odstavenim najeto asi 40km, aby se to promichalo.
Ted mam najeto prvnich asi 1000km. Motor jede docela ok. Na 6 trochu zvadne, ale do 5 dost zivy. Je to 130k.
Spotreba tesne pod 10. Leju tam zatim pouze Vervu a aditivum. Pozdeji asi uz normalni, ale dobra znacka.
Nerekl bych, ze je mene hlucny nez Ducato, ale to by chtelo presednout bez casoveho odstupu, aby to bylo porovnatelne.
Nějaké nové zkušenosti s motorem Ford 2.0...?
Mam najeto na 2.0 130ps 12000 km a zatim dobry. Krome problemu s nadrzi na Adblue, ale to jsem psal v jinem vlakne.
Mám Benimar Tessoro,motor Ford 2.0 170 hp.Hned po koupi mi měnili všechny vtřiky a asi po 3000 km komplet rozvody.motor na volnoběh slabě klepal,nedal jsem se ve Fordu odbýt tak byla oprava provedena.Příčinou bylo 1 volné rozvodové kolo na hřídeli,dle vyjádření fordu chyba při výrobě.Nyní mám najeto cca 9000 km,motor jede jako z praku,je tichý se spotřebou kolem 9 litrů.Nyní jsem s motorem nadmíru spokojen,jenom věřím,že mi to vydrží i do budoucna.Zdraví Franta 105,602773668
Já mám Benimar Tessoro, Ford 2.0 - 130 k. Vyšší výkon by nebyl na škodu, ale tento je pro běžnou jízdu dostačují.
Příklady výkonu v kopcích
Wurzenpass Straße; 18%; cesta pouze jedním směrem, z Rakouzska do Slovinska, na 2, bez problémů (s rezervou), hrbolatý, záplatovaný, mokrý asfalt, při drncání bylo cítit, že přední kola mají tendenci začínat prokluzovat, plavat. Začíná se negativně projevovat přední náhon - krátký rozvor (3,3m) – větší zadní převis (2,05m).
Katschberg Straße; 18%; jeli jsme to oběma směry; cesta nahoru, na 2. bez problémů (s rezervou); při klesání z Katschbergu z 1650m/nm do St. Michaelu na 1050m/nm; délka 5km; i při brzdění motorem začínali být dole cítit brzdy, asi to chtělo intenzivnější brzdění motorem.
6 je vhodná při vyšší rychlosti na dálnici, po rovině, mírném stoupání. Ve větších kopcích nutno podřadit na 5. Při 5 a rychlosti 100km/hod běží motor na 2.000ot, takže v pohodě.
Je potřeba hlídat, aby při jízdě, když začne dálnice pomalu stoupat, nespadly moc otáčky. Z počátku se mi stalo, že při jízdě po dálnici na tempomat, na 6., nastaveno 110km, dálnice začala pomalu stoupat, auto zpomalovalo a já to nezaznamenal. Najednou auto přestalo táhnout, začalo pípat a vyskočila láška „servis nutný“. Ve mě zatrnulo, co se děje, co odešlo. Pak si uvědomím, že jedu do kopce a otáčky klesly na cca 1 600. To se samozřejmě motoru nelíbí. Takže podřadit a po několika kilometrech se vše srovnalo. Nutno prostě hlídat otáčky.
V 5500km se objevila hláška „nutná výměna oleje“. V servisu olej vyměnili zdarma. Údajně se jednalo o jakousi špatnou nekompatibilitu použitého oleje s řídící jednotkou.
Po dálnici jezdím od výletních 111 po 120 když chci být rychlejší. Při 120 motor běží příjemně. Ale aerodynamický hluk už je dost výrazný. Při těchto rychlostech mi to ukazuje spotřebu 9,5l/100km.
V tuto chvíli mám najeto cca 33 000km.
Zatím nemám problém s motorem, ale s sněhovými řetězy. Počítal jsem s celoročními pneumatikami se šířkou 235 (originální pneu). Ty ale mají mezi pneu a tlumičem cca 13mm mezeru. A tam řetězy nevejdou. Jediné, co jsem vymyslel je použít rozšiřovací podložky pod kola. Nemá s tím někdo zkušenosti? Nebo radu, jak řešil řetězy?
Petr