Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Zkušenosti s novým motorem Ford 2.0: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Zkušenosti s novým motorem Ford 2.0

Poslední aktualizace před 5 let
L
lusyČlen
Přidáno před 7 let
Bezi tady diskuse o downsizingu motoru a posledni dobou (2017) je hodne obytnaku na podvozku Ford (Fiat nestiha) s motorem 2.0l a vykonu az 170 koni. Tedy ponekud nadoraz. Kdyz pripomenu problemy se vstriky u 2,2 a nasledne prasklymi pisty u modelu 2006-2010, tak mne jima opet obava. Zvlaste kdyz jsem precetl clanek o tom, ze u techto 2,0 reznou vstriky pri vyrobe, resp. na ceste z vyroby do prodeje.
Mam tedy dotaz jake mate s 2,0 2017 zkusenosti?
Upravil Fun dne 29.06.2017 14:44, před 7 let
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 7 let
Přidávejte pouze své vlastní (ne z doslechu) zkušenosti s nejnovějšími motory Ford 2.0
Fun
Smile
L
lusyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

fun napsal:

Přidávejte pouze své vlastní (ne z doslechu) zkušenosti s nejnovějšími motory Ford 2.0


Bohuzel s 2.2 mam vlastni velmi spatnou zkusenost. Proto se ptam na 2,0.
misusmisusČlen
Přidáno před 7 let
Vstriky a praskly pist je stejny problém !
vstřiky Denso se moc nepovedly a když se k tomu pridal ridic který ignoroval klepani a neobvykle zvuky (při pridani se vždy ozve)
kapajici vstrik propalil pist, popřípadě praskl neumernym a nepravidelnym zahrivanim.Ten pruser sou vstřiky ne ten motor jako takovej.

Zabyval sem se tim docela dlouho pac to mam v jumperu ve 180 000 sem vstřiky menil,kontroloval tlaky a systém vstrikovani vse v poradku po montazi novych se chod motoru o dost zlepsil.

zkusim se zeptat kamose ve fordu jak je na tom 2.0
sipadansipadanČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

misus napsal:

zkusim se zeptat kamose ve fordu jak je na tom 2.0


To nejde, to je z doslechu !!! :he
4.114683,118.628756
tomokingtomokingČlen
Přidáno před 7 let
podobne tema tady uz nekde je ...odpovidal jsem na tema 2.0 170HP euro 6 v jinem vlakne .

Mam najeto 5 500 km, auto jede opravdu dobre , je tissi nez motor v Ducatu.
Spotreba dle stylu jizdy 8,4-12,3 litru
Mam auto bez alkovny a neni problem jet konstantni rychlosti 130km/h dle GPS kopec nekopec,
maximalku zde psat radeji nebudu ;-)

Jedinou vyhradu mam ke spotrebe AdBlue ..... 20 litru na 5 500 km je hrozne moc a zrejme budu muset s autem do servisu ( 2 litr od VW mi bere 1,2 litru na 1000 km v osobaku )

Na ucho neslysim z motoru zadny nezdravy zvuk ....
Chausson 630 (Ford 170Hp) Welcome 2017
rodinny_typrodinny_typČlen
Přidáno před 7 let
Spotřeba AdBlue na úrovni 3procenta ze spotřeby nafty je u euro6 podle mě v pořádku, např. u kamionových motorů je to třeba i kolem 5procent. To spíš ty 2procenta u VW se mi zdají poměrně málo. V určitých situacích, jako je málo zahřátý katalyzátor, se vstřikování AdBlue vypíná, aby se nezanášel. Technicky je to bezpečné, ale pouští to ven oxidy dusíku. VW si jak známo kvůli oxidům přehnaně žíly nerve :)
L + Z + (D+A+H 2004-2009);
TEC 510TR Siena, Citroen C4GP 1,6HDi
-----------------------------------
Ze země nic nespadne.
PetrDubiPetrDubiČlen
Přidáno před 7 let
Kdo má zájem, tak si o AD Blue může přečíst něco tady:
http://www.auto.cz/adblue-dobra-vec-n...dice-88599
Podle informací v článku by měla být spotřeba AD Blue kolem 0,8-1,5l na 1000 Km (u osobáků - u dodávek a obytňáků bude asi větší).

Některá auta ale s dávkováním v běžném provozu prý podvádějí a dávkují méně, viz například tento článek:
https://www.novinky.cz/auto/383408-dr...ardne.html
Upravil PetrDubi dne 30.06.2017 10:17, před 7 let
K
kyklopČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

tomoking napsal:

podobne tema tady uz nekde je ...odpovidal jsem na tema 2.0 170HP euro 6 v jinem vlakne .

Mam najeto 5 500 km, auto jede opravdu dobre , je tissi nez motor v Ducatu.
Spotreba dle stylu jizdy 8,4-12,3 litru
Mam auto bez alkovny a neni problem jet konstantni rychlosti 130km/h dle GPS kopec nekopec,
maximalku zde psat radeji nebudu ;-)

Jedinou vyhradu mam ke spotrebe AdBlue ..... 20 litru na 5 500 km je hrozne moc a zrejme budu muset s autem do servisu ( 2 litr od VW mi bere 1,2 litru na 1000 km v osobaku )

Na ucho neslysim z motoru zadny nezdravy zvuk ....



Spotreba močoviny je plus mínus poplatná spotrebe nafty a produkcii NOx, ktoré močovinou likviduješ, Keďže máš pravdepodobne 2 a viacnásobnú spotrebu ako u osobáku, tak aj spotreba močoviny tomu zodpovedá :_
Je to stále lepšie riešenie ako LNT, kde NOx likviduješ dodatočnými dávkami nafty čím sa zvyšuje jej spotreba a zároveň tento systém funguje max pri meraní emisií a spotreby v laboratóriu. Ale to už je na inú tému
copycopyČlen
Přidáno před 7 let
nemontuje sa ten dvojliter aj do Peugeota?
L
lusyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

copy napsal:

nemontuje sa ten dvojliter aj do Peugeota?


Myslim ze ne.

Automatické sloučení 24.07.2017 19:19:
up
Upravil lusy dne 24.07.2017 19:19, před 7 let
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

lusy napsal:

Citovat

copy napsal:

nemontuje sa ten dvojliter aj do Peugeota?


Myslim ze ne.

Automatické sloučení 24.07.2017 19:19:
up

http://profession...ovy-boxer/

Co vím a četl jsem je tam 2.0 .....ale zda je to ten stajný jako u Forda ?Kdo ví.Nejspíše ano.Jediný 2,3 bez močky je Fia Ducato
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
L
lusyČlen
Přidáno před 7 let
Je skoro po sezone, tak ty 2,0 maji uz neco malo za sebou. Ma nekdo nove poznatky?

Automatické sloučení 15.09.2017 16:42:
Je skoro po sezone, tak ty 2,0 maji uz neco malo za sebou. Ma nekdo nove poznatky?

Automatické sloučení 26.09.2017 10:02:
Vcera jsem mel pujceny obytnak se 170k motorem a ten vykon a NM je znat. Na 4 a 5ku jsem ve stoupani suverene predjizdel i osobaky. Na 6 potom motor prestane tahnout. Je to spise odlehcovacka na dalnici nad 110km/h. Nejake dalsi zkusenosti? Vstriky ok? Filtr pevnych castic hlasi obcas problem u dodavek pri castem popojizdeni po meste (alespon podle servisaka Ford), ale to obytnakum prilis nehrozi...
Upravil lusy dne 26.09.2017 10:02, před 7 let
tomkeitomkeiNováček
Přidáno před 7 let
Ahoj, jste si jistý že do nových Jumperů a Boxerů se dává motor Ford? Googloval jsem a nikde to nemohu najít. V Citroenu kde kupujeme auta do firmy mi prodavač řekl že to neví....? Mám Jumpyho 2.0 HDI 94kw rok 2014 a v TP mám uvedeno výrobce motoru Citroen. Nemůže tam být taky tento motor jen s jinou watáží a močovinou? Mám už druhýho Jumpyho, kolegové Berlinga a jsme s nimi spokojeni. Měl jsem možnost koupit Jumpera, ale kuli špatné pověsti jsem si to rozmyslel koukám po 2.3 ducato.
HONZAV1HONZAV1Člen
Přidáno před 7 let
Jestli byl původně vývoj motorů HDI ve spolupráci PSA a Fordu nevím (tuším, že ale ne, ty motory jsou u PSA od 1998), každopádně Ford základy těchto motorů do svých aut používal později a to hlavně ve verzích 1,4, 1,6 . Teď si myslím mají motory svoje. PSA má motory svoje. Motor 2,0HDI a 2,2HDI jsou odlišné a ač jsem na ně slyšel nářek, bratranec, který je měl a má, v podstatě jen jezdí se standardním servisem. Naopak 2,3JTD si kolem 50tis. "skočil" a před tím odešel vstřik a žhavicí svíčky. Honza
Honza+Jitka+Iwik+Luky+HOBBYK
L
lusyČlen
Přidáno před 6 let
Tak odstaveni na celou zimu motor prezil bez uhony. Byla tam nafta Verva, plna nadrz a zimni aditivum. Pred odstavenim najeto asi 40km, aby se to promichalo.
Ted mam najeto prvnich asi 1000km. Motor jede docela ok. Na 6 trochu zvadne, ale do 5 dost zivy. Je to 130k.
Spotreba tesne pod 10. Leju tam zatim pouze Vervu a aditivum. Pozdeji asi uz normalni, ale dobra znacka.
Nerekl bych, ze je mene hlucny nez Ducato, ale to by chtelo presednout bez casoveho odstupu, aby to bylo porovnatelne.
V
vladkamarekČlen
Přidáno před 6 let
Nějaké nové zkušenosti s motorem Ford 2.0...?
L
lusyČlen
Přidáno před 5 let
Mam najeto na 2.0 130ps 12000 km a zatim dobry. Krome problemu s nadrzi na Adblue, ale to jsem psal v jinem vlakne.
F
Franta105Nováček
Přidáno před 5 let
Mám Benimar Tessoro,motor Ford 2.0 170 hp.Hned po koupi mi měnili všechny vtřiky a asi po 3000 km komplet rozvody.motor na volnoběh slabě klepal,nedal jsem se ve Fordu odbýt tak byla oprava provedena.Příčinou bylo 1 volné rozvodové kolo na hřídeli,dle vyjádření fordu chyba při výrobě.Nyní mám najeto cca 9000 km,motor jede jako z praku,je tichý se spotřebou kolem 9 litrů.Nyní jsem s motorem nadmíru spokojen,jenom věřím,že mi to vydrží i do budoucna.Zdraví Franta 105,602773668
H
hroznejpetaČlen
Přidáno před 5 let
Já mám Benimar Tessoro, Ford 2.0 - 130 k. Vyšší výkon by nebyl na škodu, ale tento je pro běžnou jízdu dostačují.
Příklady výkonu v kopcích
Wurzenpass Straße; 18%; cesta pouze jedním směrem, z Rakouzska do Slovinska, na 2, bez problémů (s rezervou), hrbolatý, záplatovaný, mokrý asfalt, při drncání bylo cítit, že přední kola mají tendenci začínat prokluzovat, plavat. Začíná se negativně projevovat přední náhon - krátký rozvor (3,3m) – větší zadní převis (2,05m).
Katschberg Straße; 18%; jeli jsme to oběma směry; cesta nahoru, na 2. bez problémů (s rezervou); při klesání z Katschbergu z 1650m/nm do St. Michaelu na 1050m/nm; délka 5km; i při brzdění motorem začínali být dole cítit brzdy, asi to chtělo intenzivnější brzdění motorem.
6 je vhodná při vyšší rychlosti na dálnici, po rovině, mírném stoupání. Ve větších kopcích nutno podřadit na 5. Při 5 a rychlosti 100km/hod běží motor na 2.000ot, takže v pohodě.
Je potřeba hlídat, aby při jízdě, když začne dálnice pomalu stoupat, nespadly moc otáčky. Z počátku se mi stalo, že při jízdě po dálnici na tempomat, na 6., nastaveno 110km, dálnice začala pomalu stoupat, auto zpomalovalo a já to nezaznamenal. Najednou auto přestalo táhnout, začalo pípat a vyskočila láška „servis nutný“. Ve mě zatrnulo, co se děje, co odešlo. Pak si uvědomím, že jedu do kopce a otáčky klesly na cca 1 600. To se samozřejmě motoru nelíbí. Takže podřadit a po několika kilometrech se vše srovnalo. Nutno prostě hlídat otáčky.
V 5500km se objevila hláška „nutná výměna oleje“. V servisu olej vyměnili zdarma. Údajně se jednalo o jakousi špatnou nekompatibilitu použitého oleje s řídící jednotkou.
Po dálnici jezdím od výletních 111 po 120 když chci být rychlejší. Při 120 motor běží příjemně. Ale aerodynamický hluk už je dost výrazný. Při těchto rychlostech mi to ukazuje spotřebu 9,5l/100km.
V tuto chvíli mám najeto cca 33 000km.

Zatím nemám problém s motorem, ale s sněhovými řetězy. Počítal jsem s celoročními pneumatikami se šířkou 235 (originální pneu). Ty ale mají mezi pneu a tlumičem cca 13mm mezeru. A tam řetězy nevejdou. Jediné, co jsem vymyslel je použít rozšiřovací podložky pod kola. Nemá s tím někdo zkušenosti? Nebo radu, jak řešil řetězy?

Petr
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,358,481 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.27379 sekund | Průměrně za: 0.27379 (0) sekund | Dotazy: 148 | Použitá paměť: 2.36MB/2MB