Mediální partner

Partner Caravan24

Náhodné foto

Kalendář

<< Prosinec 2017 >>
Po Út St Čt Pa So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
TOPlist

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
www.karavanypro.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 17

· Členové on-line: 2
Joza, vsazavsky

· Registrovaní členové: 10,752
· Nejnovější člen: nepreg1

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

Zdenek a Irena Lbc
10.12.2017 18:28
Zdeňkovi přejeme všecičko nejlepší k dnešním narozeninám! Hlavně zdraví, také štěstí a pohodičku do roků příštích! Narozky stesti sun kiki mavam mavam

Horymir 1234
06.12.2017 00:13
Ahoj,prosim ma nekdo skusenost s vyhrivanim vody pomoci naftoveho vodniho topeni Hlavne me zajima jestli jde nejak regulovat teplotu ohrevu diky☺

petr a jarka
30.11.2017 11:24
Floridan přejeme vše nejlepší k Narozkynarozeninám, zdraví stesti a spokojenost kiki

RudyH
19.11.2017 15:58
Ahoj, vlastní zkušenost s nezpalováním plynu pro lednici jsem poslal na SZ

maxonel
19.11.2017 15:51
Dobrý den,mám dotaz,je možno dát plachtu na karavan tak ,že jí rozbalím na střeše karavanu,unese mě to?

Stenly6
13.11.2017 15:17
Díky moc Standa

campi-shop.cz

Číst diskuzi

 Vytisknout diskuzi
nešťastná koupě nového obytného vozu
Karel Prokop napsal:

Tedy pánové,
jestli někdo točí subminiaturní motůrek se 4t na zádech 1300ot do kopce - tak bejt tím motorem, tak mu ojnicí dám takovou přes hubu, že vystoupí za jízdy.
Tady je fakt potřeba jít na diagnostiku, ale ne s motorem,....
Autoškoly poskytujou tzv. kondiční jízdy. Vřele doporučuju.

Kebule: nevím jestli taky jezdíte takhle "na spotřebu", ale pokud jo, tak tohle může být jedna z příčin.
Internetem zdebilnělej kravaťák kterej v životě nebyl v motorárně (v kooperaci se zelenejma) vymyslí downsizing.
Nechápu lidi co si takovoudle píčovinu (subminiaturní motorek s prasečíma tlakama) koupí.
A poslední rána do mý šedivý palice je, že někdo v honbě za spotřebou mučí toho chcípáka 1300ot. do kopce. Časování vačky, komprese a úhly lopatek turba = veškerý děje jsou na tento druh používání vyloženě nastavený. Vysokozdvihovej stabilák s nízkou kompresí? Fakt mám dost.

Vo autě a jeho konstrukci lautr nic nevíte, sraček je plnej trh a vy si tady trháte vlasy?

Jak si někdo může koupit na 4 tunovou boudu dvoulitrovýho chcípáka, točit ho 1300 ot. do kopce a krmit ho řepkou do vysokotlakýho commonrailu? Bez aditiv?
Abyste alespoň trošičku upravili cetanový číslo při těch prasečích tlakách a debilním hoření?

Lidi proberte se !!!
Svět se v prdel obrací,....

Proč se před koupí takovýdle šílenosti nepoptáte někoho, kdo vo tom něco ví?
Proč rovnou jdete a vysolíte 1,5míle za věc, kerá je z principu časovaná bomba?
Dodávka která většinu času jezdí prázdná a má 2 tuny-jasný, proč ne, ale 4t obytka která má 3,5t permanentně?
Zešíleli jste ? Výroba evidentně jo. V touze po snížení ceny.
trend:
Zn. jediný kritérium výběrka je cena,.....

soráč, ale muselo to ze mě ven.
Páč jednou sem vlezu Shock a hned mám dost.


Fajn, děkuji Prokope za Váš názor, ale já tady hovořím hlavně o přístupu prodejce, který z nás a podobných nebudutoslovoopakovat žijí a ještě je jim zatěžko Vám za provizi z prodeje poskytnout spolehlivé služby. Vás možná podobné diskuze iritují, nám naopak pomáhají se zorientovat. Není také nutné podceňovat účastníky diskuze.
Nedá se nic dělat, EU nám nedává možnost výběru, měli jsme také obytku se silnějším motorem...
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit 2
Jen si myslím že to není problem nastavby karavanu ale fordu ten prodejce je vtom nevině je třeba zjistit jestli není u Fordu aktualizace softweru jelikož ty Šasi dodávany fabrikou stoji u vyrobce nastavby a softwer může být zastaraly a problemy co uz byly vyreseny na jiných kusek na tabe zatím čeká a proto bych na prodejce moc neplul může v tom být nevině až budeš vědet co tomu je pak křič že někdo za něco může ješte nikdo zde neví co tomu vlastně máš?Bohužel jsou kusy co jsou problémove a ty jsi ho možná zrovna trefil bohužel ono se na darmo neříká Fordem tam vlakem zpět
Tímto nechci někoho hájit ale dělám take s autama a lide jak jse jim něco stale na autě prví křičí na nepravem místě a přitom si to způsobili sami "třeba"
Bürstner Aviano 739 I
 
Upravit
thomash1 napsal:

Jen si myslím že to není problem nastavby karavanu ale fordu ten prodejce je vtom nevině je třeba zjistit jestli není u Fordu aktualizace softweru jelikož ty Šasi dodávany fabrikou stoji u vyrobce nastavby a softwer může být zastaraly a problemy co uz byly vyreseny na jiných kusek na tabe zatím čeká a proto bych na prodejce moc neplul může v tom být nevině až budeš vědet co tomu je pak křič že někdo za něco může ješte nikdo zde neví co tomu vlastně máš?Bohužel jsou kusy co jsou problémove a ty jsi ho možná zrovna trefil bohužel ono se na darmo neříká Fordem tam vlakem zpět
Tímto nechci někoho hájit ale dělám take s autama a lide jak jse jim něco stale na autě prví křičí na nepravem místě a přitom si to způsobili sami "třeba"


Díky za myšlenku, také mne napadlo, že motor mohl déle stát ve výrobě, na COC jsme ale nenašli datum výroby motoru. Zatím prodejci nenadáváme (stejně s námi nekomunikuje), spíše nás udivilo, že o možné chybě věděl, ale nezkontroloval před předáním ani neřekl před podpisem předávacího protokolu, ale až při našem odchodu. Prostě předal vůz, který nevěděl, jestli pojede nebo nepojede.
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit
kebule napsal:

thomash1 napsal:

Jen si myslím že to není problem nastavby karavanu ale fordu ten prodejce je vtom nevině je třeba zjistit jestli není u Fordu aktualizace softweru jelikož ty Šasi dodávany fabrikou stoji u vyrobce nastavby a softwer může být zastaraly a problemy co uz byly vyreseny na jiných kusek na tabe zatím čeká a proto bych na prodejce moc neplul může v tom být nevině až budeš vědet co tomu je pak křič že někdo za něco může ješte nikdo zde neví co tomu vlastně máš?Bohužel jsou kusy co jsou problémove a ty jsi ho možná zrovna trefil bohužel ono se na darmo neříká Fordem tam vlakem zpět
Tímto nechci někoho hájit ale dělám take s autama a lide jak jse jim něco stale na autě prví křičí na nepravem místě a přitom si to způsobili sami "třeba"


Díky za myšlenku, také mne napadlo, že motor mohl déle stát ve výrobě, na COC jsme ale nenašli datum výroby motoru. Zatím prodejci nenadáváme (stejně s námi nekomunikuje), spíše nás udivilo, že o možné chybě věděl, ale nezkontroloval před předáním ani neřekl před podpisem předávacího protokolu, ale až při našem odchodu. Prostě předal vůz, který nevěděl, jestli pojede nebo nepojede.

Asi takove problemy měli proto te informoval určitě netušil že se to stane přece jsi psal že to fungovalo tak to bylo momentalne ok ted je na tobě co jsi udělal musiš vědět ty jestli jsi tankoval nebo něco jiného
Bürstner Aviano 739 I
 
Upravit
Ahoj Všem

Koupil jsem náš vysněný obytňáček také od pana Harmáčka a musím říci, že jsem zatím s přístupem a komunikací vcelku spokojený a doufám že nebudu v budoucnu při pravidelných prohlídkách muset měnit názor. Možná jsem málo náročný .-)

Obytňáček jsem si vybral na veletrhu v Praze, složil zálohu a cca. 5 dní po veletrhu jsem volal panu Harmáčkovi a dohodli se na dalším postupu který byl naplněn z obou stran (Mé a doufám i pana Harmáčka) k oboustranné spokojenosti. Samo sebou někdo může namítnout, že při koupi takto drahých věcí by měl být přístup prodejce více, jak to správně vyjádřit, pro zákaznický :-), já si na to nepotrpím.

Musím bohužel souhlasit s Karlem, že motor 2,0 a ještě k tomu nový, pořádně praxí neozkoušený, bych asi v takto těžkém autu nebral ani kdyby bylo za milion :-)

Zvolil jsem osvědčenou klasiku, podvozek ducato 2,3 L, 150 PS, a jsem s tímto tahounem bez močoviny naprosto spokojený.

Někdo zde psal že pan Harmáček je "levák", mohl by jste se prosím poděllit více o Vaše zkušenosti? Myslím si, že je velice důležité se dozvědět co nejvíce pozitivních i negativních informací o konkrétním prodejci, aby další případní zájemci o koupi mohli mít tyto informace dopředu a zvolit ty seriozní.

Dále bych požádal administrátora (FUNa) Zda li by se podělil o jeho zkušenosti s panem Harmáčkem.

Zakladateli tohoto přízpěvku držím palce ať vám ve Fordu co nejdříve pomohou a můžete se již bezstarostně začít radovat z Vašeho nového obytňáčku :-)
 
Upravit
thomash1 napsal:

kebule napsal:

thomash1 napsal:

Jen si myslím že to není problem nastavby karavanu ale fordu ten prodejce je vtom nevině je třeba zjistit jestli není u Fordu aktualizace softweru jelikož ty Šasi dodávany fabrikou stoji u vyrobce nastavby a softwer může být zastaraly a problemy co uz byly vyreseny na jiných kusek na tabe zatím čeká a proto bych na prodejce moc neplul může v tom být nevině až budeš vědet co tomu je pak křič že někdo za něco může ješte nikdo zde neví co tomu vlastně máš?Bohužel jsou kusy co jsou problémove a ty jsi ho možná zrovna trefil bohužel ono se na darmo neříká Fordem tam vlakem zpět
Tímto nechci někoho hájit ale dělám take s autama a lide jak jse jim něco stale na autě prví křičí na nepravem místě a přitom si to způsobili sami "třeba"


Díky za myšlenku, také mne napadlo, že motor mohl déle stát ve výrobě, na COC jsme ale nenašli datum výroby motoru. Zatím prodejci nenadáváme (stejně s námi nekomunikuje), spíše nás udivilo, že o možné chybě věděl, ale nezkontroloval před předáním ani neřekl před podpisem předávacího protokolu, ale až při našem odchodu. Prostě předal vůz, který nevěděl, jestli pojede nebo nepojede.

Asi takove problemy měli proto te informoval určitě netušil že se to stane přece jsi psal že to fungovalo tak to bylo momentalne ok ted je na tobě co jsi udělal musiš vědět ty jestli jsi tankoval nebo něco jiného


Asi si moc nerozumíme, kdybych to měla přirovnat ke koupi např. lednice, tak bych být prodejcem po jejím zaplacení a převzetí řekla klientovi, že jinému zákazníkovi lednice chladí pouze občas, tak kdyby se mu to náhodou stalo, ať s ní zajde do servisu, že to dají dohromady.... To je úplně totéž, co se stalo nám. Neobjednali jsme si jenom nástavbu, ale komplet nový obytný vůz přeci.
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit
Nad ničím neváhej a okamžitě se osobně domluv s prodejcem.

Nebo si najmi někoho kdo reklamaci za tebe vyřeší někdy je lepší oželet 50 tis na začátku než se trápit deset let.
To myslím naprosto vážně.

Nikdo za tebe nic nevyřeší a nikdo se tě nezastane . Stát nefunguje vše je jen divadlo které platíme.
Konkrétně stavebnictví je ve stavu kdy si můžeš dělat co chceš lhát a podvádět. Soused si postavil na našem pozemku opěrnou zeď a řešíme to sedum let. A to dodal statiku kde je napsáno že zeď je nestabilní a je nutno ji vyztužit. Momentálně je zeď povolena protože prý nepotřebuje povolení.
Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!
 
Upravit
Jak jsem psal jen podání reklamace tě vrací do hry. Čím spíše, tím lépe. Nejdůležitější je obsah reklamace.
Budeš mít dvě šance.
1. v reklamačním řízení provedou opravu
2. podaří se ti prokázat a naplnit počty reklamací na stejnou závadu jako neopravitelnou a tudíž možnost odstoupení od smlouvy

Myslím si dále, že je tady ještě jedna možnost: jednat přímo se zahraničním dodavatelem. V situaci co popisuješ, bych asi šel touto cestou, minimálně bych se pokusil telefonicky nebo emailem spojit s výrobce a zjistit možné kroky.

Jinak další kroky je jen vlastní kapsa a opravit na své náklady.
 
http://www.lmfoto.cz Upravit
Odpovědnost za garanci nese prodejce obytného vozu jako celku.
Garanční prohlídky a uplatnění záručních oprav na nástavbu i na podvozek /tady Ford/ u prodejce.
nebo
-na nástavbu u prodejce nebo v jakémkoliv smluvním servisu nástavbáře v Evropě.
-na podvozek u prodejce /který to ve Fordu zajistí /nebo v jakémkoliv smluvním servisu Ford
Osobně bych v tomto stavu řešil servis Ford aby se určilo zda příčina závady jde od Forda, či od nástavbáře.
/pokud to lze jednoznačně určit/ Pokud ne tak ML ......

Jinak si nemyslím, že by při jízdě pod otáčky měl motor standardně padat do nouzáku..............
Jitka a Pepa, vestavba MLB 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
 
Upravit
Takže máme to písemně - je nutné vyměnit vstřikovače, auto je v nepojízdném stavu po 300 km.
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit
Nedá se nic dělat, EU nám nedává možnost výběru, měli jsme také obytku se silnějším motorem...

Tomu nerozumim mam dojem ze pokud nechci jet s obytkou do stredu mest tak me nic neomezuje. Proc bych se mel zbavovat auta bez kurvitek? Vzdyt ne vsichni nemci nemaji nova auta a drzi si sve letite Hymery.

Navic to vypada ze se Fordu neco nepovedlo. Tento problem maji i mensi nove dodavky s timto motorem. Neni to poprve co vypustili zmetek.
Miloš
 
Upravit
Garda napsal:

Nedá se nic dělat, EU nám nedává možnost výběru, měli jsme také obytku se silnějším motorem...

Tomu nerozumim mam dojem ze pokud nechci jet s obytkou do stredu mest tak me nic neomezuje. Proc bych se mel zbavovat auta bez kurvitek? Vzdyt ne vsichni nemci nemaji nova auta a drzi si sve letite Hymery.

Navic to vypada ze se Fordu neco nepovedlo. Tento problem maji i mensi nove dodavky s timto motorem. Neni to poprve co vypustili zmetek.


Neuvedla jsem důvod - závada nevznikla při výrobě motoru, ale při manipulaci s nástavbou. Pokud se montuje nástavba/příslušenství, tak je prý třeba odpojit snímač, s minimálním obsahem nafty v motoru a při popojíždění se pak můžou vstřiky poškodit a následně když dlouho vůz stojí, na špičkách vstřiků zkondenzuje voda a ty zreznou (u Harmáčka stál vůz 5 týdnů).
Snad jsem reprodukovala správně, ať mne prosím nikdo nechytá za neodborné slovíčko.
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit
kebule napsal:

Garda napsal:

Nedá se nic dělat, EU nám nedává možnost výběru, měli jsme také obytku se silnějším motorem...

Tomu nerozumim mam dojem ze pokud nechci jet s obytkou do stredu mest tak me nic neomezuje. Proc bych se mel zbavovat auta bez kurvitek? Vzdyt ne vsichni nemci nemaji nova auta a drzi si sve letite Hymery.

Navic to vypada ze se Fordu neco nepovedlo. Tento problem maji i mensi nove dodavky s timto motorem. Neni to poprve co vypustili zmetek.


Neuvedla jsem důvod - závada nevznikla při výrobě motoru, ale při manipulaci s nástavbou. Pokud se montuje nástavba/příslušenství, tak je prý třeba odpojit snímač, s minimálním obsahem nafty v motoru a při popojíždění se pak můžou vstřiky poškodit a následně když dlouho vůz stojí, na špičkách vstřiků zkondenzuje voda a ty zreznou (u Harmáčka stál vůz 5 týdnů).
Snad jsem reprodukovala správně, ať mne prosím nikdo nechytá za neodborné slovíčko.


To je úplně jedno co se mělo dít a co ne. Nakonec to již dnes nikdo neví a ten co to sdělovat rozvíjí teorie... . Trochu mi to zavání řešením detailů jako"mikro chirurgie". Neumím si představit, že diesel po 5 týdnech stání... To by značná část obytkářů a tranzitů stála nejen na jaře v servisech...

Pokud tyto detaily chceš uvádět do reklamačního protokolu , tak jsi ztracen již na začátku.
Pokud přesně popisně a technicky dokážeš do reklamačního protokolu napsat reklamovanou závadu, tak čiň. Do detailů, teoretických úvah a myslet si nechoď ani myšlenkou. Až dostaneš oficiální písemné vyjádření, potom je prostor a diskuse ke konkrétní věci.

Automatické sloučení 19.06.2017 13:06:
Ještě z jiného soudku.
Píšeš, že jde o nové auto (předváděčka). Máš nějakou asistenční kartu na Ford ? To, že byl dovezen ze zahraničí nemá vliv na asistenci.
Bylo by to velmi zvláštní, že by Ford po dobu záruky nedával asistenční (garanční) kartu) k vozidlu.
Upravil/a Nemilany dne 19.06.2017 13:06
 
http://www.lmfoto.cz Upravit
po piatich týždňoch že by zhrdzaveli vstreky? To sa mi nejak nezdá.
 
Upravit
Karel Prokop napsal:

Tedy pánové,
jestli někdo točí subminiaturní motůrek se 4t na zádech 1300ot do kopce - tak bejt tím motorem, tak mu ojnicí dám takovou přes hubu, že vystoupí za jízdy.
Tady je fakt potřeba jít na diagnostiku, ale ne s motorem,....
Autoškoly poskytujou tzv. kondiční jízdy. Vřele doporučuju.

Kebule: nevím jestli taky jezdíte takhle "na spotřebu", ale pokud jo, tak tohle může být jedna z příčin.
Internetem zdebilnělej kravaťák kterej v životě nebyl v motorárně (v kooperaci se zelenejma) vymyslí downsizing.
Nechápu lidi co si takovoudle píčovinu (subminiaturní motorek s prasečíma tlakama) koupí.
A poslední rána do mý šedivý palice je, že někdo v honbě za spotřebou mučí toho chcípáka 1300ot. do kopce. Časování vačky, komprese a úhly lopatek turba = veškerý děje jsou na tento druh používání vyloženě nastavený. Vysokozdvihovej stabilák s nízkou kompresí? Fakt mám dost.

Vo autě a jeho konstrukci lautr nic nevíte, sraček je plnej trh a vy si tady trháte vlasy?

Jak si někdo může koupit na 4 tunovou boudu dvoulitrovýho chcípáka, točit ho 1300 ot. do kopce a krmit ho řepkou do vysokotlakýho commonrailu? Bez aditiv?
Abyste alespoň trošičku upravili cetanový číslo při těch prasečích tlakách a debilním hoření?

Lidi proberte se !!!
Svět se v prdel obrací,....

Proč se před koupí takovýdle šílenosti nepoptáte někoho, kdo vo tom něco ví?
Proč rovnou jdete a vysolíte 1,5míle za věc, kerá je z principu časovaná bomba?
Dodávka která většinu času jezdí prázdná a má 2 tuny-jasný, proč ne, ale 4t obytka která má 3,5t permanentně?
Zešíleli jste ? Výroba evidentně jo. V touze po snížení ceny.
trend:
Zn. jediný kritérium výběrka je cena,.....

soráč, ale muselo to ze mě ven.
Páč jednou sem vlezu Shock a hned mám dost.


Karle, ty volee..Smile séř na to, prdne ti žilka a už se nesvezem..Grin Probereme zdejší dikobraz u vohně s flákotou a zapijem to vychlazenou plzní Pivo
Sorry , musel jsem , když tě tady vidím se takhle rozčilovat. Nezapomeň, že: ZKUŠENOST JE NEPŘENOSITELNÁ"..Grin
T.
Tomino
 
Upravit
No jo Karle, dodávkový obsah motoru 2.3 u Ducata a Mastera je dnes už chlapácká záležitost pro milovníky velkých hrnců :-D.
A co třeba nový Crafter v sedmimetrové verzi, s tažným na 3 tuny a motůrkem jediného obsahu 2.0 tédéíííí ? Jasně to je něco jinýho, to je přece Fauvéčko :-D
Jitka a Pepa, vestavba MLB 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
 
Upravit
Mám nového transita, dodávku, rok a půl, najeto 80 000 km, zatím úplně bez problému, vozim cca 1 tunu, je pravda, že pod 1500 otáček nejede. A ještě jsem vysledoval, že filtr se vypaluje cca po 400 km a je úplně jedno jak jedu.
 
Upravit
Chtěl jsem koupit nový přívěs Hobby zde v ČR, volal jsem prodejci a jelikož to mám do Prostějova 160km chtěl jsem po telefonu zjistit jaké jsou možnosti, setkal jsem se s neochotou o čemkoliv mluvit po telefonu, ať prý přijedu osobně.

Tak jsem se sebrat zajel do Schaffer Mobil v Drážďanech a rovnou si jeden luxusní kousek odvezl. Osobně se mnou dokonce zajeli vyřídit zelenou kartou a převozní SPZ.
V ČR jsem zajel jednom pro novou pojistku, evidenčku a registr vozidel (max 2hod času).
 
Upravit
Ahoj
Zrezle vstriky se mi taky nezdaji,auto ma odlucovac vody a filtr. 5 tydnu stani je nic,spousta aut stoji i dele.
Probehla diagnostika ? Test v behu ? Test na stolici ?

Pokud je jiste ze sou na vymenu vem pravnika sepis reklamaci a dones nebo posli prodejci,ten bud musi resit sam,nebo odkazat na ford servis.
U fiata mam zkusenosti ze jedes rovnou k fiatu,je to zavada na podvozku a tu resi servisni sit fiatu.
Nic se neplati vse v ramci zaruky.
Takhle by to melo fungovat i u fordu.
 
Upravit
Při naší druhé návštěvě servisu prý udělali detailní diagnostiku, ukazovali nám výstup z programu, trvali jsme na tom z důvodu možného odstoupení od smlouvy. Netvrdili, že se závada stala během 5 týdnů, ale my na to během těch 5 týdnů, co auto stálo v M.L. a čekalo jen na montáž doplňků, mohli přijít sami, když už se prodejci nechtělo a hlavně informaci o možné závadě MĚL, na rozdíl od nás.
(Zbytečně jsem v zahraničí zaplatila zálohu v kempu i cestovní připojištění.)

Byla chyba se spoléhat, že prodejce se vším pomůže a připraví tak, abychom během pár dní mohli odjet na dovolenou. Naopak - žádná zmínka o tom, že by bylo lepší si vůz třeba na týden odvézt a pak zase na montáž doplňků vrátit, vůbec nepadla, natož nějaká rada. Z mého pohledu naprosto amatérský a flegmatický přístup na způsob zajímá nás KVANTITA a ne KVALITA. Anebo když už ani 22 let praxe nepomůže.....
Pokud si vůz rozhodneme nevrátit, tak budeme požadovat náhradu vzniklé škody a také výdajů, které nám s převzetím závadného vozu vznikly, ale to bude třeba dát dohromady s právníkem.

A možná, že kdyby pan Harmáček nechal vůz prověřit hned po údajné obdržené informaci a rovnou servisovat v M.L. (třeba Autospektrum), nebyly by vstřiky v tak špatném stavu jako po naší cestě domů a pak 2x do servisu v Praze.
A možná také, že s naším vozem kvůli hlášce ve Fordu byl, proto věděl přesně, co bude motor hlásit - ale přesto vůz předal. Dnes bych tomu už i věřila, jelikož majitelé vozu se stejným motorem s ním žádný problém nemají, reklamují cosi na nástavbě, tak nevím, kteří další dva majitelé Benimaru mu mohli volat.
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit 1
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.50 sekund
152,388,074 návštěv