Mediální partner

Partner Caravan24

Náhodné foto

Kalendář

<< Prosinec 2017 >>
Po Út St Čt Pa So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
TOPlist

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
hvcaravans.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 7

· Členové on-line: 0

· Registrovaní členové: 10,754
· Nejnovější člen: NUTREP

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

Zdenek a Irena Lbc
15.12.2017 05:10
Frantovi do Loštic posíláme přání všeho nejlepšího k dnešním narozeninám. Narozky stesti kiki Jedu mavam mavam

Zdenek a Irena Lbc
10.12.2017 18:28
Zdeňkovi přejeme všecičko nejlepší k dnešním narozeninám! Hlavně zdraví, také štěstí a pohodičku do roků příštích! Narozky stesti sun kiki mavam mavam

Horymir 1234
06.12.2017 00:13
Ahoj,prosim ma nekdo skusenost s vyhrivanim vody pomoci naftoveho vodniho topeni Hlavne me zajima jestli jde nejak regulovat teplotu ohrevu diky☺

petr a jarka
30.11.2017 11:24
Floridan přejeme vše nejlepší k Narozkynarozeninám, zdraví stesti a spokojenost kiki

RudyH
19.11.2017 15:58
Ahoj, vlastní zkušenost s nezpalováním plynu pro lednici jsem poslal na SZ

maxonel
19.11.2017 15:51
Dobrý den,mám dotaz,je možno dát plachtu na karavan tak ,že jí rozbalím na střeše karavanu,unese mě to?

www.karavanypro.cz

Číst diskuzi

 Vytisknout diskuzi
nešťastná koupě nového obytného vozu
Zdravím.
Ráda bych se s vámi podělila o naši velmi čerstvou a velmi nešťastnou zkušenost s koupí nového obytného vozu v ceně 1,38 mil. Kč a zajímal by mne váš názor, jestli jde o mou přecitlivělost anebo skutečně amatérský přístup prodejce.
Zvažovali jsme, zda vůz zakoupit přímo u výrobce v ES, nebyl by pro mne problém vše domluvit, ale nemáme zkušenosti s pořízením vozů z EU, a už vůbec ne pokud jde o dokladování a jeho registraci v ČR. Vybrali jsme tedy zkušeného prodejce, který mimo jiné inzeruje na těchto stránkách.
Vůz byl do ČR přivezen 12.5.2017, byli jsme vyzváni k jeho prohlídce a příp. objednávce příslušenství s montáží. Prohlídka proběhla hned následující víkend v místě prodejce s tím, že jsme pána informovali, že chceme 18.6.2017 odjet s novým vozem na dovolenou. Prodejce odmítl pomoci s přihlášením vozu, to si prý máme zajistit sami.
Během oněch několika týdnů nepřišla žádná zpráva, až po naší urgenci 10.6.2017, kdy můžeme převzít vůz, který si (s ohledem k jeho neochotě pomoci s registrací vozu) musíme stihnout během pár dnů vyřídit zaregistrovat. Do této doby jsem ani neobdržela fakturu na doplatek vozu, v pondělí 12.6.2017 prodejce zavolal, že má volný termín k předání pouze pátek 16.6.2017 a že ještě dnes mám uhradit doplatek faktury kterou posílá a on obratem zašle COC list.
V úterý ráno jsem hned úhradu s expresním příplatek zaplatila, prodejce poslal COC list, se kterým jsme šli žádat registr vozidel o vydání technických průkazu.
K našemu zděšení nás nebyla jediná pobočka registrace vozidel v širokém okolí ochotna obsloužit ještě tentýž den, prý na to mají 30 dní a že nám mohl náš prodejce zajistit alespoň zapsání COC listu u technika registru.
Po několikahodinové honičce a hodně telefonátech se nám nakonec podařilo ve čtvrtek odpoledne v 15.30 hodin získat velký a malý TP. Mysleli jsme, že nejhorší máme za sebou, nebyla to ale pravda.

V pátek odpoledne proběhlo předání vozu, jsem chtěla uskutečnit (opačně než prodejce navrhl) nejdříve fyzické převzetí vozu, pak teprve podepsat všechny doklady, to nebyl problém, takže jsme vítězně před 17.00 hodinou pátek odpoledne ukončili i předání a podpis všech dokumentů.

Při odchodu nás prodejce jen tak mimochodem upozornil na to, že mu již volali dva klienti, že měli problém s hláškou palubní jednotky, že "servis nutný", ať si s tím neděláme hlavu, že půjde o opravu vstřikovačů. Ford prý má tyto chyby v databázi a jsou povinni je ihned v záruce opravit. Před podpisem předávacího protokolu se o tomto nezmínil.

Po několika kilometrech od prodejního místa se skutečně hláška dostavila, motor přestával táhnout a přepínal se do nouzového stavu. Ihned jsme začali kontaktovat všechny servisy Ford v blízkém okolí, jestli závadu těchto nových motorů mají v databázi a mohou opravit, od každého jsme ale dostali odpověď, že o tomto slyší poprvé a že budeme muset na diagnostiku motoru, ale nemají čas se nám věnovat.

Od dnešního brzkého rána neděláme nic jiného, než že se snažíme někde hlášku nechat opravit, máme však smůlu, všude mají plno.
Takže na dovolenou se nepojede.

Prodejci jsme psali dotaz, jestli by nám nemohl dát kontakt na některého z jím uvedených klientů, kteří měli podobný problém, abychom alespoň měli představu o časové náročnosti opravy. Prodejce ale již včera po našem odjezdu nezvedá telefon a ani neodpovídá na náš e-mailový dotaz.

Co byste radili - jak se v tomto případě zachovat? A další dotaz - jeden ze servisů nám sdělil, že nový motor se závadnými vstřiky by ihned vrátil prodejci zpět, jelikož závada i po její opravě může postupně ničit další části motoru.

Děkuji za všechny reakce, jsme technicky poněkud podprůměrní, a to byl také důvod, proč jsme se rádi obrátili na českého prostředníka s dlouholetou praxí, který jsme doufali, že nás za jistě nemalou provizi těchto problémů ušetří.

kebule
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit
Nějak nerozumím pojmu,COC list v Čechách ´´?Prodejce neměl český techničák ?
Takže to nebyl prodejce ale dovozce z venku.....
Jinak si to neumím vysvětlit.....Protože každý prodejce v čechách má TP od výrobce ne ?
a co to je za značku ?
Díky
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
 
Upravit
kebule napsal:

Zdravím.
Ráda bych se s vámi podělila o naši velmi čerstvou a velmi nešťastnou zkušenost s koupí nového obytného vozu v ceně 1,38 mil. Kč a zajímal by mne váš názor, jestli jde o mou přecitlivělost anebo skutečně amatérský přístup prodejce.
Zvažovali jsme, zda vůz zakoupit přímo u výrobce v ES, nebyl by pro mne problém vše domluvit, ale nemáme zkušenosti s pořízením vozů z EU, a už vůbec ne pokud jde o dokladování a jeho registraci v ČR. Vybrali jsme tedy zkušeného prodejce, který mimo jiné inzeruje na těchto stránkách.
Vůz byl do ČR přivezen 12.5.2017, byli jsme vyzváni k jeho prohlídce a příp. objednávce příslušenství s montáží. Prohlídka proběhla hned následující víkend v místě prodejce s tím, že jsme pána informovali, že chceme 18.6.2017 odjet s novým vozem na dovolenou. Prodejce odmítl pomoci s přihlášením vozu, to si prý máme zajistit sami.
Během oněch několika týdnů nepřišla žádná zpráva, až po naší urgenci 10.6.2017, kdy můžeme převzít vůz, který si (s ohledem k jeho neochotě pomoci s registrací vozu) musíme stihnout během pár dnů vyřídit zaregistrovat. Do této doby jsem ani neobdržela fakturu na doplatek vozu, v pondělí 12.6.2017 prodejce zavolal, že má volný termín k předání pouze pátek 16.6.2017 a že ještě dnes mám uhradit doplatek faktury kterou posílá a on obratem zašle COC list.
V úterý ráno jsem hned úhradu s expresním příplatek zaplatila, prodejce poslal COC list, se kterým jsme šli žádat registr vozidel o vydání technických průkazu.
K našemu zděšení nás nebyla jediná pobočka registrace vozidel v širokém okolí ochotna obsloužit ještě tentýž den, prý na to mají 30 dní a že nám mohl náš prodejce zajistit alespoň zapsání COC listu u technika registru.
Po několikahodinové honičce a hodně telefonátech se nám nakonec podařilo ve čtvrtek odpoledne v 15.30 hodin získat velký a malý TP. Mysleli jsme, že nejhorší máme za sebou, nebyla to ale pravda.

V pátek odpoledne proběhlo předání vozu, jsem chtěla uskutečnit (opačně než prodejce navrhl) nejdříve fyzické převzetí vozu, pak teprve podepsat všechny doklady, to nebyl problém, takže jsme vítězně před 17.00 hodinou pátek odpoledne ukončili i předání a podpis všech dokumentů.

Při odchodu nás prodejce jen tak mimochodem upozornil na to, že mu již volali dva klienti, že měli problém s hláškou palubní jednotky, že "servis nutný", ať si s tím neděláme hlavu, že půjde o opravu vstřikovačů. Ford prý má tyto chyby v databázi a jsou povinni je ihned v záruce opravit. Před podpisem předávacího protokolu se o tomto nezmínil.

Po několika kilometrech od prodejního místa se skutečně hláška dostavila, motor přestával táhnout a přepínal se do nouzového stavu. Ihned jsme začali kontaktovat všechny servisy Ford v blízkém okolí, jestli závadu těchto nových motorů mají v databázi a mohou opravit, od každého jsme ale dostali odpověď, že o tomto slyší poprvé a že budeme muset na diagnostiku motoru, ale nemají čas se nám věnovat.

Od dnešního brzkého rána neděláme nic jiného, než že se snažíme někde hlášku nechat opravit, máme však smůlu, všude mají plno.
Takže na dovolenou se nepojede.

Prodejci jsme psali dotaz, jestli by nám nemohl dát kontakt na některého z jím uvedených klientů, kteří měli podobný problém, abychom alespoň měli představu o časové náročnosti opravy. Prodejce ale již včera po našem odjezdu nezvedá telefon a ani neodpovídá na náš e-mailový dotaz.

Co byste radili - jak se v tomto případě zachovat? A další dotaz - jeden ze servisů nám sdělil, že nový motor se závadnými vstřiky by ihned vrátil prodejci zpět, jelikož závada i po její opravě může postupně ničit další části motoru.

Děkuji za všechny reakce, jsme technicky poněkud podprůměrní, a to byl také důvod, proč jsme se rádi obrátili na českého prostředníka s dlouholetou praxí, který jsme doufali, že nás za jistě nemalou provizi těchto problémů ušetří.

kebule




Jako je to zoufalý s prodejci. Když chceš koupit, slibují modré z nebe. Koupíš, podepíšeš a čus. A když potřebuješ drobný servisní úkon, ohání se pořadníkem.Viz u mého problému CaravanMetropol. To nemůžou mít při stále rostoucím zájmu o auta víc servisáků, jednoho na akutní případy či pohotovost?
Někteří mají starší auta v bazaru, tak ať vám zajistí servis u autorizáku a vám seženou jiné vozidlo....závada je myslím dost záasadní. Bylo by dobré napsat, co je to za značku a kdo je prodejce. I negativní reklama je taky důležitá.
 
Upravit
Nějak nerozumím pojmu,COC list v Čechách ´´?Prodejce neměl český techničák ?
Takže to nebyl prodejce ale dovozce z venku.....
Jinak si to neumím vysvětlit.....Protože každý prodejce v čechách má TP od výrobce ne ?
a co to je za značku ?
Díky[/quote]

Česká firma, dlouholetá praxe, zprostředkovala koupi obytného vozu Benimar ze Španělska, motor je Ford 2,0, vůz jsme si vybrali na výstavě v Praze. Dostali jsme od nich výrobní list od Benimaru, s tím nás poslal na registr vozidel.

Nejvíce mne na tom mrzí, že vůz u něj stál více než měsíc a za tuto dobu mohl být v klidu zaregistrovaný a kontrola resp. oprava motoru hotová i s časovou rezervou, a bez stresu. A nemyslete si, že se mi prodejce omluvil, že toto "nedomyslel".
Upravil/a kebule dne 17.06.2017 17:56
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit 1
Ahoj,po mnohaletých zkutečnostech,jsem 3 auto vybíral i s ohledem na servis.U druhého, než bych z moravy jel do 400km vzdáleného servisu,raději jsem to opravil nějak sám.Poslední auto jsem koupil v Prontu F.M. LAIKU 710R,šest roků najeto 110000km,naprosto bez problému,prodej,servis naprosto v pohodě a bez starostí,to není reklama to je holá skutečnost.mavam
http://www.becva.cz/
 
http://www.becva.cz/ Upravit
Se vstřiky není legrace si zahrávat, já teď řeším opravu zadřeného motoru s propáleným pístem. (vstřik ukapával) Řídící jednotka musí být nastavena podle vstřiků, jinak hrozí nebezpečí poškození motoru. Lepší varianta je nepřiměřená spotřeba nebo špatný výkon motoru. Auto je nové, tak řešit v záruce co nejdříve.
Fido&Fidorka
 
Upravit
Ahoj, take by me zajímal, který prodejce ma takový pristup k zákazníkům. Pokud to sem nechcete napsat, tak porism o sz. Az budu někdy kupovat nové auto (pokud ho vůbec budu kupovat) mel stejně problémy, nebo abych věděl jaky servis brát velikou oklikou.
 
Upravit
Bohužel to byl pan Harmáček, HVCaravans z Mariánských lázní, který zde inzeruje svoji 22letou zkušenost a má zde poměrně hodně pozitivních ohlasů, i když většinou již z delší minulosti.
Kupovali jsme nejspíš nejlevnější vůz z jeho prodávaných obytných, chtěli jsme délku do 6m, takže jsme mu nejspíš nestáli za více námahy.

O možném problému motoru se vstřiky nás informoval až po podpisu všech dokladů, při odchodu. Díky přečteným dobrým zkušenostem s ním jsme nepovažovali za nutnou zkušební jízdu, i když byla nabízena při předávání a podepsali jsme, že se uskutečnila. Ve snu by nás nenapadlo, že si pan Harmáček nechá zaplatit a předá nám vůz, o kterém ví, že nemusí mít motor v pořádku. Neměla bych žaludek na to, abych prodala věc, o které mám funkční pochybnost, aniž bych si toto ověřila u místního servisu Ford.

Každopádně pokud si tento příspěvek přečtou majitelé Ford-Benimaru, kteří měli mít tento měsíc s motorem obdobný problém, budu velmi ráda za jejich zprávu, jak vše nakonec dopadlo.
Upravil/a kebule dne 17.06.2017 20:02
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit
Kamarád si v HV Caravan pořídil 2 roky zpět nové auto na Fiatu....předprodejní ochota vzorná....poprodejní řešení problémů tragické.
1970 + 1977 + 2002
Fiat Ducato LMC Breezer - black edition
kukadla my photos:http://karlosvw.r....idnes.cz/
AHCL.CZ vše pro car hifi & car styling & car camping
 
http://www.ahcl.cz Upravit
kebule napsal:

Nějak nerozumím pojmu,COC list v Čechách ´´?Prodejce neměl český techničák ?
Takže to nebyl prodejce ale dovozce z venku.....
Jinak si to neumím vysvětlit.....Protože každý prodejce v čechách má TP od výrobce ne ?
a co to je za značku ?
Díky


Česká firma, dlouholetá praxe, zprostředkovala koupi obytného vozu Benimar ze Španělska, motor je Ford 2,0, vůz jsme si vybrali na výstavě v Praze. Dostali jsme od nich výrobní list od Benimaru, s tím nás poslal na registr vozidel.

Nejvíce mne na tom mrzí, že vůz u něj stál více než měsíc a za tuto dobu mohl být v klidu zaregistrovaný a kontrola resp. oprava motoru hotová i s časovou rezervou, a bez stresu. A nemyslete si, že se mi prodejce omluvil, že toto "nedomyslel".[/quote] Ahoj,jediné rozumné řešení,je právník,odstoupení od smlouvy,zavez mu to na dvůr a ať se stará..Jinak se problému nezbavíte,už máte po dovolené a další servisní problémy vás čekají.Jinak jak jsem psal druhé auto jsem u p. Harmáčka kupoval také-dobrá zkušenost-už nikdy více!!!!Ani kdyby to bylo za polovic!!!ohmavam
http://www.becva.cz/
 
http://www.becva.cz/ Upravit
kebule napsal:

Bohužel to byl pan Harmáček, HVCaravans z Mariánských lázní, který zde inzeruje svoji 22letou zkušenost a má zde poměrně hodně pozitivních ohlasů, i když většinou již z delší minulosti.
Kupovali jsme nejspíš nejlevnější vůz z jeho prodávaných obytných, chtěli jsme délku do 6m, takže jsme mu nejspíš nestáli za více námahy.

O možném problému motoru se vstřiky nás informoval až po podpisu všech dokladů, při odchodu. Díky přečteným dobrým zkušenostem s ním jsme nepovažovali za nutnou zkušební jízdu, i když byla nabízena při předávání a podepsali jsme, že se uskutečnila. Ve snu by nás nenapadlo, že si pan Harmáček nechá zaplatit a předá nám vůz, o kterém ví, že nemusí mít motor v pořádku. Neměla bych žaludek na to, abych prodala věc, o které mám funkční pochybnost, aniž bych si toto ověřila u místního servisu Ford.

Každopádně pokud si tento příspěvek přečtou majitelé Ford-Benimaru, kteří měli mít tento měsíc s motorem obdobný problém, budu velmi ráda za jejich zprávu, jak vše nakonec dopadlo.
Co vím tak stejně to prodává i ve Chvojenci akorát úplně jiný přístup.ale cena by mohla být podobná.ale prodat to se závadou by bylo na otlučenií o hlavu.....ale je to Ford.Za to on neručí...a pokud to už odjelo tak už vůbec ne.....Záruka na fordu....Bohužel....Vyjebal s Vámi...
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
 
Upravit
Zakupil si nefunkcny tovar, do 14 dni mas pravo odstupit od kupnej zmluvy s vratenim celej sumy. Ak by si kupil podvozok a dal niekomu dorobit nadstavbu, tak ten niekto by daval zaruku na nadstavbu a na podvozok vyrobca podvozku, ale ty si kupil autokaravan a za jeho kompletnu funkcnost prebera zodpovednost a dava zaruku vyrobca a predajca karavanov. Odporucam vratit a nebat sa pohrozit sudom...ked sa v karavane v zaruke pokazi ladnicka , tak kde pojdes reklamovat? K vyrobcovi ladnicky, ci predajcovi karavanu...?
Pali,Renka,Peťo,Challenger Genesis 43
 
Upravit
Smutne, vyhrat nad temito podnikateli bude beh na dlouhou vzdalenost. Myslim si ze mantinely jsou urcene. Reklamacni rizeni. Klic k uspechu bude v tom co budes reklamovat- formulace.
 
http://www.lmfoto.cz Upravit
Mě české zastoupení Hymeru odradilo už před samotnou koupí. V podstatě komunikace byla kupte si, co máme skladem a nic si nevymýšlejte. Takže jsem popojel do Drážďan, k prodejci http://www.schaff... a ten rozdíl byl neuvěřitelný - chtěl jsem si jen prohlídnou dva karavany, nakonec se mi věnovali půl dne, ukázali asi 20 modelů, něco jako jazykovou bariéru vůbec neřešili, vždy jsme se nějak domluvili. Otevřeno i v sobotu, na místě asi 3 prodejci, prostě úplně jiný svět.
 
http://www.strechuvzhuru.cz/ Upravit
Ahoj. Je evidentni, ze tvoje auto potrebuje servis Ford.
Pres tveho prodejce bych to ted neresil. Na zarucni opravu ma mesic, stejne to on bude resit pres Forda a ty potrebujes co nejdriv zacit jezdit. Zkus zavolat na zakaznickou linku ford.cz a tam se domluvit. Pokud se nechytnes, tak napis SZ a zkusime vyjednat nejaky rychlejsi termin tady u nas.
Jitka a Pepa, vestavba MLB 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
 
Upravit
Ahoj, asi bych to radši řešil přes prodejce, přijde mi tato závada dost zásadní, hlavně pokud se objevila takhle rychle - zkryta vada. Pokud bych koupil nové auto tak očekávám ze min 100 tis km budu jezdit jen na pravidelně výměny oleje a běžnou kontrolu.
 
Upravit 1
kebule napsal:

Po několika kilometrech od prodejního místa se skutečně hláška dostavila, motor přestával táhnout a přepínal se do nouzového stavu. Ihned jsme začali kontaktovat všechny servisy Ford v blízkém okolí, jestli závadu těchto nových motorů mají v databázi a mohou opravit, od každého jsme ale dostali odpověď, že o tomto slyší poprvé a že budeme muset na diagnostiku motoru, ale nemají čas se nám věnovat.

kebule


Ahoj,
já na vstřiky nevěřím, tipoval bych spíše špatnou dodávku paliva.
Ta může vzniknout z mnoha důvodů při přestavbě na obytný vůz.
Domnívám se tedy, že chyba je na straně přestavbáře a ne Fordu.
Mohu se samozřejmě mýlit, ale Transita jsem v zimě měl v nouzovém režimu také, právě díky špatné dodávce palliva (více-méně svoji vinou).
Situace je velmi tragická ve vašem případě, ale jsem přesvědčen, že autu "de-facto" nic není.
Můžeš poslat VIN ?
Držím palce ať se vše urovná co nejdříve.
mavam
4.114683,118.628756
 
Upravit
V dubnu letošního roku jsem u stejného prodejce kupoval stejné auto. S COC listem jsme neměli problém, jenom vystavení velkého TP trvalo na DI týden. Trochu měl technik problém s tím, že neměl v databázi značku Benimar ale dali jsme mu telefon na Harmáčka a vyřešili si to mezi sebou.
S tou závadou co popisujete mám také zkušenost. Protože jsem z Moravy tak mne čekala dlouhá první cesta po dálnici. Nastavil jsem tempomat na 110km a jel jsem. V táhlém stoupání najednou se rozsvítil žlutý trojůhelník s vykřičníkem a rozsvítil se nápis servis nutný a vypl se tempomat. Hodně mě to překvapilo ale všiml jsem si, že jsem se dostal na otáčky okolo 1300. Stačilo podřadit a zvýšit otáčky nad 1500 a během 10s zpráva zmizela. Mám najeto asi 2500Km a stalo se mi to již cca 3x. Během posledních výjezdů se mi to již nestalo, protože si dávám pozor abych držel otáčky nad 1500. Konzultoval jsem tento problém ze servisem FORD a jsem objednaný koncem měsíce na diagnostiku. Pak dám vědět, co našli. Bohužel máme v autě úplně nový typ motoru od Fordu, který se vyrábí cca rok. Na druhou stranu, motor velice pěkně jede a spotřeba i při hodně svižné jízdě se pohybuje okolo 10l. Tonda
 
Upravit
Díky moc za nabídku, v sobotu nás nakonec na diagnostiku vzali, bylo tam 5 různých hlášek, dle technika velmi různorodé a nesmyslné, spíše je tipoval na neodborné zacházení při montáži elektrických dílů na nástavbě než na chybu motoru. Večer nám ještě udělal diagnostiku znovu místní autoopravář, má ale zastaralou verzi softwaru, hlásily se mu 2 chyby: P0126A-11 a P0126D-11, což jsme vygooglili jako P0126 - Insufficient Coolant Temperature for Stable Operation.
Dnes jsme byli opět vůz projet, hlídali otáčky, stejně se hláška objevila na 100 km celkem 5x.

Ozval se nám s.z. pár, který stejný vůz kupoval také v M.L., mají jiný problém ale nic s motorem, ale zatím nevím, jestli si nechali v M.L. instalovat elektrické příslušenství jako my.
Upravil/a kebule dne 18.06.2017 16:37
Ota a Jarka 65 a 55
 
Upravit
Tedy pánové,
jestli někdo točí subminiaturní motůrek se 4t na zádech 1300ot do kopce - tak bejt tím motorem, tak mu ojnicí dám takovou přes hubu, že vystoupí za jízdy.
Tady je fakt potřeba jít na diagnostiku, ale ne s motorem,....
Autoškoly poskytujou tzv. kondiční jízdy. Vřele doporučuju.

Kebule: nevím jestli taky jezdíte takhle "na spotřebu", ale pokud jo, tak tohle může být jedna z příčin.
Internetem zdebilnělej kravaťák kterej v životě nebyl v motorárně (v kooperaci se zelenejma) vymyslí downsizing.
Nechápu lidi co si takovoudle píčovinu (subminiaturní motorek s prasečíma tlakama) koupí.
A poslední rána do mý šedivý palice je, že někdo v honbě za spotřebou mučí toho chcípáka 1300ot. do kopce. Časování vačky, komprese a úhly lopatek turba = veškerý děje jsou na tento druh používání vyloženě nastavený. Vysokozdvihovej stabilák s nízkou kompresí? Fakt mám dost.

Vo autě a jeho konstrukci lautr nic nevíte, sraček je plnej trh a vy si tady trháte vlasy?

Jak si někdo může koupit na 4 tunovou boudu dvoulitrovýho chcípáka, točit ho 1300 ot. do kopce a krmit ho řepkou do vysokotlakýho commonrailu? Bez aditiv?
Abyste alespoň trošičku upravili cetanový číslo při těch prasečích tlakách a debilním hoření?

Lidi proberte se !!!
Svět se v prdel obrací,....

Proč se před koupí takovýdle šílenosti nepoptáte někoho, kdo vo tom něco ví?
Proč rovnou jdete a vysolíte 1,5míle za věc, kerá je z principu časovaná bomba?
Dodávka která většinu času jezdí prázdná a má 2 tuny-jasný, proč ne, ale 4t obytka která má 3,5t permanentně?
Zešíleli jste ? Výroba evidentně jo. V touze po snížení ceny.
trend:
Zn. jediný kritérium výběrka je cena,.....

soráč, ale muselo to ze mě ven.
Páč jednou sem vlezu Shock a hned mám dost.
 
http://www.serviskaravanu.cz/ Upravit 9
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.47 sekund
152,538,868 návštěv