Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Radosti STK v Košiciach: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Radosti STK v Košiciach

Poslední aktualizace před 7 let
ivanoivanoČlen
Přidáno před 7 let
Ale trochu tie posledné príspevky sú o inom. Aby autá spĺňali emisie, mali v poriadku brzdy, svetlá atď je úplne v poriadku. Ale buzerácia, ako som popisoval v mojom prípade je k čomu dobrá? Zrovna dnes som sa bavil so servisom pre offroaďákov, je to otrasné. Spústa ľudí kúpila auto, ktoré bez problémov zapísali a teraz zrazu majú problémy s navijakmi, ochrannými rámami, ťažnými zariadeniami a pod. Pred každou stk vymontovať a potom zase namontovať, preboha, to tu ešte niekto ide obhajovať? Toto je úloha stk?
Keď raz policajti vystavia TP, to by malo byť nemenné. A dať len povinnosť ísť raz za dva roky do značkového servisu, ktorý spĺňa požadované podmienky a hotovo. On by za to mal ručiť, že auto neodíde zo servisu s technickými nedostatkami. Ak áno, nech mu odoberú licenciu.
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 7 let
Nevím, jak v SK, ale v ČR pokud máš zapsané rámy v TP, tak je to bez problémů. Dokonce je to rozdělené tak, že do r. 2008 stačí atest, dále na mladší je nutné schválení (homologace). Navijáky se v ČR neřeší a nezapisují, samozřejmě žádné ostré hrany..Tažné zařízení se regulérně zapisuje a neřešitelné to taky není. Občas se zapomíná na to, že jsme byli v minulosti komunistický stát. Některé předpisy byly jiné. Bylo velmi dlouhé přechodné období. V ČR jsou technické předpisy od r. 2015 shodné s předpisy EU. Je tlak na to, abychom se jim přizpůsobili. Eu se nebude přizpůsobovat nám. Tak to prostě je. Tak že to asi bude úloha STK. Proč se to mění, když je jednou vystavený TP? No je to tkzv. technický pokrok. Jistě si pamatujeme na povinnost dovybavit staré Jawy pionýr aspoň jedním zrcátkem. Typ 550 neměl žádné. Pak se dovybavovaly mlhovky. Na některé kamiony zpětná zrcátka. Prostě technický pokrok je a ani si ho neuvědomujeme. Značkové servisy nemohou ručit za víc než funkční technický stav, je tu ještě legislativa a předpisy. Jenže v praxi se zjistí, že značkový servis nedohlédne ani na stav brzdových kotoučú, funkčnost veškerého vnějšího osvětlení. V podstatě to je taky často továrna na generování peněz. A odebrat licenci? To se nestane je tu mnoho ekonomických zájmů. Každý má nějakou zkušenost se značkovým servisem. Nejsou všechny úplně pozitivní. A zase jak, kde. Myslím, že nikdo na STK nechce po nikom nic, co by se nedalo splnit. A pokud něco chce, měl by říci na základě čeho to vyžaduje, aby nešlo opravdu jen o masáž ega. A to, co popsal MTS s emisemi se dá použít i na STK. Plný souhlas.
Standa2
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

ivano napsal:

Ale trochu tie posledné príspevky sú o inom. Aby autá spĺňali emisie, mali v poriadku brzdy, svetlá atď je úplne v poriadku. Ale buzerácia, ako som popisoval v mojom prípade je k čomu dobrá? Zrovna dnes som sa bavil so servisom pre offroaďákov, je to otrasné. Spústa ľudí kúpila auto, ktoré bez problémov zapísali a teraz zrazu majú problémy s navijakmi, ochrannými rámami, ťažnými zariadeniami a pod. Pred každou stk vymontovať a potom zase namontovať, preboha, to tu ešte niekto ide obhajovať? Toto je úloha stk?


Přesně tak. Zrušit stk a emise, jejich pravomoci předat servisům. V uk to funguje a jsou i jiné obory, kde už je to takto předepsáno a kupodivu to taky funguje. Serviska je vyplněná, nevím co by na stk a emisích měli kontrolovat - umělá výroba pracovního místa.

Trochu mě to naříkání na složité předpisy připomíná fňukající účetní, jak je to všecho složité a komplikované a neustále se to mění... ale v zásadě jsou všechny účetní spokojené, protože jsou důležité ( jako myší ho..no v krupkách ) a cítí se nepostradatelné... no a já marně hledám hodnoty, které vytvářejí.

Automatické sloučení 31.05.2017 22:44:

Citovat

Standa2 napsal:

Značkové servisy nemohou ručit za víc než funkční technický stav, je tu ještě legislativa a předpisy.


No, ještě že tu legislativu máme... jinak by dvě třetiny národa neměly co dělat. Sorry Stando, funkční a technický stav, je to, co je důležité. Legislativa je tak akorát na buzeraci a těch co se tou legislativou ohánějí, začíná být v této zemi více, než těch co nějaké hodnoty vytvářejí.

STK, emise, finanční správa, hygyenická správa, potravinářská inpekce, inspektorát bezpečnosti práce, EZU, TIČR, SUKL, ČOI ... mám pokračovat ?? Je vás už zkrátka moc....
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 31.05.2017 22:47, před 7 let
T
Tomik KraluČlen
Přidáno před 7 let
To co tady někteří z vás popisují je fakt buzerace, ale na druhou stranu se podívejte co jezdí po ulicích za "vytuněný" monstra kdy pan majitel nemá sebemenší ponětí o fungování auta a nakoupí si nějaké díly např. podvozkové a rázem je ovladatelnost auta ta tam.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let
Vrátím se k otázce, která zde padla, je to systémová chyba ?

Stk má primárně sloužit, aby se nám po silnicích nepohybovaly vraky popřípadě auta nesplňují podmínky bezpečného provozu ( že je auto schopno bezpečného provozu deklaruje výrobce shodou při uvedení na trh ) .

Přesto vraky po silnicích jezdily a tak bylo možno vyvodit pouze jediný závěr a to, že stk systémově nefungují. Neschopný státní aparát místo aby provedl kontrolu jednotlivých stk, nařídil stk pořizovat fotografie, čimž pouze těm, co neplní své státem zadané úkoly dal záminku, aby své špatně prováděné služby ještě zdražili. Nevím jaký jiný závěr můžu z výše uvedených skutečností vyvodit, než se se jedná o systémovou chybu ( a taky nevím kde jinde by vám za špatně odvedenou práci dali peníze navíc ).

Pokud systém tedy funguje tímto způsobem, nemohu se divit, že pokud se na stk najde někdo s porouchaným egem, výsledkem musí být zákonitě buzerace za naprosté nesmysly, obhajované demagogicky legislativním rámcem.

Znám pár prima lidí z stk, řešil jsem s nimi svoje dovozové problém a musím říci, že mají přehled, vždy dokázali poradit a pomoci. Bohužel systémově to však nefunguje, protože pokud jsem začal řešit dovozy jako řadový občan z ulice a na místech, kde by měli být ti nejfundovanější, vždy jsem narazil na člověka s porouchaným egem .

A poslední důkaz vadného systému, dovezl jsem obytku z DE a šel ofiko na MÚ provést registraci. Jako člověk z ulice - do 30 ti dnů. Měl jsem už absťák a tak jsem zašel do firmy spezializující se na registrace dovozů a papíry byly za dva dny na stole ( dokonce s podpisem úředníka, který mě sdělil do 30ti dnů !!! ) . Co mám k tomu dodat ?

No nic, tady s tím těžko něco uděláme, v každém případě se mě ulevilo, že tou buzerací neprocházím sám ( a tím pádem nemusím hledat chybu na své straně přijímače ). :_
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
ivanoivanoČlen
Přidáno před 7 let
A ešte taká pikoška. Neviem, či je to aj v Čechách, ale u nás ak človek nestihne stk, dostáva automaticky pokutu a nie malú tuším 330 EUR. A to aj v prípade, že s autom nejazdil a teda zákon de facto neporušil. No to už sa mi zdá úplne absurdné. Napríklad ľudia dlhodobejšie v cudzine, ale aj ja, keď štvorkolkou nejazdím a pod. To už ozaj chýba zdravý rozum?

Automatické sloučení 01.06.2017 11:21:

Citovat

Standa2 napsal:

Nevím, jak v SK, ale v ČR pokud máš zapsané rámy v TP, tak je to bez problémů. Dokonce je to rozdělené tak, že do r. 2008 stačí atest, dále na mladší je nutné schválení (homologace). Navijáky se v ČR neřeší a nezapisují, samozřejmě žádné ostré hrany..Tažné zařízení se regulérně zapisuje a neřešitelné to taky není. Občas se zapomíná na to, že jsme byli v minulosti komunistický stát. Některé předpisy byly jiné. Bylo velmi dlouhé přechodné období. V ČR jsou technické předpisy od r. 2015 shodné s předpisy EU. Je tlak na to, abychom se jim přizpůsobili. Eu se nebude přizpůsobovat nám. Tak to prostě je. Tak že to asi bude úloha STK. Proč se to mění, když je jednou vystavený TP? No je to tkzv. technický pokrok. Jistě si pamatujeme na povinnost dovybavit staré Jawy pionýr aspoň jedním zrcátkem. Typ 550 neměl žádné. Pak se dovybavovaly mlhovky. Na některé kamiony zpětná zrcátka. Prostě technický pokrok je a ani si ho neuvědomujeme. Značkové servisy nemohou ručit za víc než funkční technický stav, je tu ještě legislativa a předpisy. Jenže v praxi se zjistí, že značkový servis nedohlédne ani na stav brzdových kotoučú, funkčnost veškerého vnějšího osvětlení. V podstatě to je taky často továrna na generování peněz. A odebrat licenci? To se nestane je tu mnoho ekonomických zájmů. Každý má nějakou zkušenost se značkovým servisem. Nejsou všechny úplně pozitivní. A zase jak, kde. Myslím, že nikdo na STK nechce po nikom nic, co by se nedalo splnit. A pokud něco chce, měl by říci na základě čeho to vyžaduje, aby nešlo opravdu jen o masáž ega. A to, co popsal MTS s emisemi se dá použít i na STK. Plný souhlas.


No a teraz si predstav, že sa u vás prijme predpis, že navijaky musia byť zapísané. Jedného dňa pôjdeš na stk a neprejdeš. A povedia ti, že musíš mať homologáciu a tá v Čechách neexistuje. Budeš to ešte zastávať?

A o akom technickom pokroku vravíš? Ja som nemusel nič na auto dodatočne pridávať, ale to čo tam mám právoplatne prihlásené, už mať nemôžem. To je zvláštny technický pokrok :-)

A že stk nechce nič, čo by sa nedalo splniť? Môj prípad je ten, že sa nedá, a nie som sám. Aj tie rámy, kedysi sa nemuseli zapisovať, teraz musia.

Aj MAN, vzadu mám nosič na quada. Keď mi auto prihlasovali, policajti ho nezapísali. Že je odmontovateľný, že netreba. Na ďalšej stk to už bolo inak, musel sa zapísať. Žeby nejaká retroaktivita?

A ešte, chodím do servisu, kde je v tom istom areáli aj stk. Auto mi v servise spravia, všetko odskúšajú a po tom sa presunie na stk, kde odkontrolujú prácu toho servisu. Má to zmysel?

Nástavbári na náklaďáky by tiež mohli rozprávať, kedysi stačila licencia, akési povolenie, že môžu robiť nástavby, samozrejme ručili za to, že je to podľa predpisov. Tak mám v TP aj moju nástavbu. Teraz sa musí s každou jednou ísť na stk, kde všetko individuálne schvália. A samozrejme v konečnom účte to zaplatí zákazník.
Upravil ivano dne 01.06.2017 11:21, před 7 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 7 let
Nechci se v žádném případě hádat a prosazovat svůj názor. Nabízím pouze svůj pohled.
Začnu tím, že v ČR za propadlou STK nikomu nepříjde pokuta. Vozidlo je bez platné STK nezpůsobilé. Pokud je provozováno na veřejných komunikacích, je za to postih. Pokud je s takovým vozidlem způsobena nehoda jsou z toho vyvozeny samozřejmě důsledky.
Navijáky do TP nám nemohou jen tak nařídit, podleháme Evropským předpisům. V dnešní době častěji nařízením s okamžitou platností.
A nástavby od r. 2015 musí mít schválení. Pořád se ale pohybujeme v rámci Evropských technických předpisů.
Standa2
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Standa2 napsal:

Nechci se v žádném případě hádat a prosazovat svůj názor. Nabízím pouze svůj pohled.
Začnu tím, že v ČR za propadlou STK nikomu nepříjde pokuta. Vozidlo je bez platné STK nezpůsobilé. Pokud je provozováno na veřejných komunikacích, je za to postih. Pokud je s takovým vozidlem způsobena nehoda jsou z toho vyvozeny samozřejmě důsledky.
Navijáky do TP nám nemohou jen tak nařídit, podleháme Evropským předpisům. V dnešní době častěji nařízením s okamžitou platností.
A nástavby od r. 2015 musí mít schválení. Pořád se ale pohybujeme v rámci Evropských technických předpisů.


Muže mně někdo vysvětlit proč přední rám od Německé firmy který má evropskou homologaci mně nechtějí zapsat do TP s tím, že ten homologační list stačí předložit na STK ?
Co je teda správně mít to v VTP nebo stačí že je to jenom vyfocené
na STK ?
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 7 let
Určitě je vhodnější trvat na zápisu do TP. Člověk nemusí vozit s sebou žádné papíry. Je to záležitost pro magistrát dopravy.
Standa2
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Standa2 napsal:

Určitě je vhodnější trvat na zápisu do TP. Člověk nemusí vozit s sebou žádné papíry. Je to záležitost pro magistrát dopravy.


Problém je že dopravák tvrdí, že se to nezapisuje a STK že jo.
Momentálně to mám po STK is rámem vyfocené tak jsem zvědav jak to bude příště.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 7 let
Od 1. června je možné tyto věci řešit na kterémkoliv úřadě, kde to zapíší. A nedělají zbytečné problémy.
Standa2
Vlasta1Vlasta1Člen
Přidáno před 7 let
Muže mně někdo vysvětlit proč přední rám od Německé firmy který má evropskou homologaci mně nechtějí zapsat do TP s tím, že ten homologační list stačí předložit na STK ?
Co je teda správně mít to v VTP nebo stačí že je to jenom vyfocené
na STK ?[/quote]


Asi jak kde, mě onehdy nechtěli zapsat rám do VTP, tak jsem jejich vyjádření požadoval písemně, a ejhle šlo to.
ivanoivanoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Standa2 napsal:

Nechci se v žádném případě hádat a prosazovat svůj názor. Nabízím pouze svůj pohled.
Začnu tím, že v ČR za propadlou STK nikomu nepříjde pokuta. Vozidlo je bez platné STK nezpůsobilé. Pokud je provozováno na veřejných komunikacích, je za to postih. Pokud je s takovým vozidlem způsobena nehoda jsou z toho vyvozeny samozřejmě důsledky.
Navijáky do TP nám nemohou jen tak nařídit, podleháme Evropským předpisům. V dnešní době častěji nařízením s okamžitou platností.
A nástavby od r. 2015 musí mít schválení. Pořád se ale pohybujeme v rámci Evropských technických předpisů.


Zrejme to máte trochu múdrejšie ako my vidláci v SR. My si veľakrát robíme aj nadprácu a polonezmyselné normy a predpisy z EU ešte pritvrdíme /navijaky, pokuta za prepadnutú stk a pod./
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

ivano napsal:

Citovat

Standa2 napsal:

Nechci se v žádném případě hádat a prosazovat svůj názor. Nabízím pouze svůj pohled.
Začnu tím, že v ČR za propadlou STK nikomu nepříjde pokuta. Vozidlo je bez platné STK nezpůsobilé. Pokud je provozováno na veřejných komunikacích, je za to postih. Pokud je s takovým vozidlem způsobena nehoda jsou z toho vyvozeny samozřejmě důsledky.
Navijáky do TP nám nemohou jen tak nařídit, podleháme Evropským předpisům. V dnešní době častěji nařízením s okamžitou platností.
A nástavby od r. 2015 musí mít schválení. Pořád se ale pohybujeme v rámci Evropských technických předpisů.


Zrejme to máte trochu múdrejšie ako my vidláci v SR. My si veľakrát robíme aj nadprácu a polonezmyselné normy a predpisy z EU ešte pritvrdíme /navijaky, pokuta za prepadnutú stk a pod./


Ivano, ono je pěkné, jak se Standa ohání dnes unií - věř mě, česká realita je trochu dost jinde. Ale chápu ho, stát mu zajistil práci, stálý přísun zákazníků a navíc mu dal nějakou pofidérní moc rozhodovat - tak prosté hájí svého chlebodárce, to je celé. Nalejme si čistého vína, mě by se také líbilo, kdyby mě kšefty dohazoval stát, zákazníci by mě klepali na dveře aniž bych musel vyvinout jakoukoli aktivitu , no už jen ta myšlenka mě přivádí do tranzu :D

My jsme stejnej vidlákov jako vy, né li horší. Chceš důkaz ? Vzpomeň si, popřípadě si tady najdi diskuze týkající se řidičáků - blbě přeložená směrnice a trvalo několik let, než se to dalo do pořádku. Argumentovat, že evropský harmonizační předpis hovoří zcela jinak jsme mohli akorát tak na Hlavním nádraží .... spousta lidí šla radši do autoškoly a dodělala si BE, radši, aby se nemusela dohadovat.

To jen abych tu Standovu realitu s evropskými předpisy a jejich uplatňování u nás uvedl na pravou míru.

PS. Už jsem do diskuze nechtěl vstupovat, ale když zde Standa tvrdí jak u nás všechny ty evropské směrnice funguji, tak jsem musel. Hlavně proto, že Standa sám nejlépe ví, že to tak není, ale to by bylo mimo téma.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 01.06.2017 23:30, před 7 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 7 let
To se Ti musím Vlastíku omluvit. Já jsem nemyslel jak všechny Eu směrnice u nás fungují. Já jsem psal a taky myslel technické předpisy podle kterých se řídíme na STK. Konečně najdeš si to i paragrafu 1 zákona 56 v posledním znění. Kdo se tím neřídí, tak nejspíš něco porušuje a domáhat se svého práva zatím ještě smíme.
Standa2
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Standa2 napsal:

To se Ti musím Vlastíku omluvit. Já jsem nemyslel jak všechny Eu směrnice u nás fungují. Já jsem psal a taky myslel technické předpisy podle kterých se řídíme na STK. Konečně najdeš si to i paragrafu 1 zákona 56 v posledním znění. Kdo se tím neřídí, tak nejspíš něco porušuje a domáhat se svého práva zatím ještě smíme.


Prosím neomlovej se, nemáš za co. Je to jen diskuze, výměna názorů - určitě si tady kvůli tomu nebudeme rvát žíly :_

Přeji všem ať se peripetie na stk všem vyhnou.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Petr ZPetr ZČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Standa2 napsal:

Určitě je vhodnější trvat na zápisu do TP. Člověk nemusí vozit s sebou žádné papíry. Je to záležitost pro magistrát dopravy.


Určitě si to nech zapsat.Mám taky rám a nášlapy . Měl by to tam napsat do TP ten, kdo to montoval- musí mít oprávnění schválené MD. Pak s TP na DI a tam to zaregistrují a vydají OTP s jinou délkou atd. Vše ostatní je jen : já si myslel , že to stačí:-) Ahoj Petr
jarous350jarous350Člen
Přidáno před 7 let
Dneska jsem dorazil na svoji první STK s karavanem:
- nálepka omezení rychlosti není dostatečně velká
- osvětlení RZ neosvětluje pravou část značky, protože sdružené světlo je pouze nad levou polovinou RZ
- mlhovka nemůže být zapojena ve sdruženém světle, protože na to to světlo není homologované a původně to bylo myšleno na zdvojené brzdové světlo

Už jsem myslel, že pojedu s nepořízenou domů, ale technik povídal... "Jestli budou v pořádku brzdy, tak to nějak uděláme." Věci dám samozřejmě do pořádku, už jsem si v autodílech hned dneska koupil díly, ale technikovi jsem vděčnej, že tam nemusím znova.

Podle mě by to takhle mělo vypadat. Nedostatky, který na karavanu byly, nejsou nebezpečné, a dostal jsem solidní vysvětlení co, jak a proč, takže nemám důvod to neopravit (investice dohromady za 224Kč)
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,257,999 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.26244 sekund | Průměrně za: 0.26244 (0) sekund | Dotazy: 137 | Použitá paměť: 2.31MB/4MB