Ahoj všem.Ač mám namontovaný duocontrol,tak nám zhasíná plyn.topení za jízdy.Vývod mám z boku.Otázka zní... je nějaký kryt,který tomu dokáže zabránit? Děkuji za rady. Láďa
Milan HamplČlen Přidáno
před 7 letMusí být plíšek kolem hořáku, také mi to dělalo a tak jsem u jednoho kolegy koupil plechovej nástavec do podlahy a funguje nám to i za jízdy.
STMaxČlen Přidáno
před 7 letNechápu co tady řešíte na slepo. Uplne první odpověd měla znít:Doplnte informace. Jaký model topení máš? A je to přívěs nebo obytka? případně na doplnění. Jaké láhve plynu? Teprve pak se dá vůbec něco poradit.
Nejlepší pro topení za jízdy je samostatný výměník zapojený do chladícího okruhu motoru. Některá OA jsou takto vybavena už z výroby ( na př. Pilote, Laika), ale není problém to provést dodatečně. Nejlepší je sehnat radiátor topení ze staré Lady, je měděný s tichým motorkem a fantasticky výkonný. Umístění nejlépe pod nějaký sedák. Moc místa to nezabere. ještě jsem si vzpomněl, že řešení je taky přídavné naftové topení, ale to je dosti nákladné, ovšem pracuje to i za klidu.
petr a jarkaČlen Přidáno
před 7 letMy máme dodělané teplovodní toprni v zadní části jak ve starém tak i současném autě..a nemá to chybu.tepla je více jež dost.V tom současném je pouřito origo topeni co je v ducatu-busu jako přídavne dozadu.origo je montované v řade 280-290 pod sedadlem řidiče.V obou vozech jsem měl s systemu i oběhové čerpadlo-po zastavení motoru se dalo topit ješte cca.30-40minut. Pro ohřev motoru mám včleněny i dvě spirály(zbyly mi z oprav pračky)po 1700W. Tak se dá i ohřát motor,nebo nouzově přes vodu topit.
Dnes bych asi už nedělal přizpusobení z něčeho..pěkne výměníky i s ventilatory a ovladači ma v nabidce např.
dalix.cz.Možná u nových aut bude problém s dostarečným množstvím trpla z motoru-jsou hodně usporné.Na své 2.8 to pri jizde mimo dálnici poznat trochu bylo.pomohl termostat 98 stupnů a kryt pod motor.
Ono by se dalo v kompinaci webastem či špechrem v systému dalo timto hezky řešit vyhřívání nádrží a jiných krytických míst-za předpokladu oddělení motoru od nástavby. Ale to už je na jinou debatu...
Hezký nový rok a teplo v aute přejí Petr a Jakra.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
coupiciČlen Přidáno
před 7 letProblem s tvým topením Ti asi nepomůžu vyřešit,ale napíšu svoji zkušenost.Když jsme koupili naši obytku,tak jsem zkoušel za jízdy topit plynem,ale nějak mě to nesedělo.Pod sedadlo spolujezdce jsme namontovali zde zminované ruské topení planar a je to super.Cestujícím fouká teplý vzduch na nohy a já si v kabině nemusím moc topit,nemám to při řízení rád,horko.Za mě je to super řešení.:_
obytka s alkovnou, jirka42 gábina37,david8 kuba 5 roků
Ahoj.Děkuji za rady a názory...a půjdu asi do rusa recenze vcelku dobré,akorát musím zjistit kdo to tady u nás na jihu montuje...:x
maregreeČlen Přidáno
před 6 letPekny den chcel by som sa opytat nakolko tu na C24 je viacero diskusi o topení za jizdy ale este ani v jednej som nenašiel skúsenosť co by ma utvrdila moja otázka obytný príves s Trumou s3004 plus Duocontrol cs a kominova nadstavba Truma T3 žiadne prekážky na streche mozem kúriť pocas jazdy bez strachu ze sa nieco pokazí prosim len fundovaných co maju namontované a odskúšané a funkčné nakolko vela ľudí pise ze z nemeckého návodu vyčítalo ze Truma S nieje možné používať pocas jazdy no a v nemeckom návode je napísané ze Všetky Truma S sa smú používať pocas jazdy volal som aj dneska do Truma Nemecko kde mi povedali ze nieje problem v tejto zostave ale hľadám niekoho kto to ma aj reálne odskúšané dakujem za odpovede a nepýtajte sa ma prosim preco chcem kúriť za jazdy prázdny príves lebo chcem dakujem
Optimista je člověk, který nechá běžet motor svého auta, zatímco jeho žena nakupuje v obchodním domě