[quote]
sipadan napsal:
@ Aluman
Booster i solar připraveny na LiFePo4 jsou, s tím problém není.
Nabíjecí křivka pro GEL a LiFEPo4 shodná není, i když nabíjecí napětí 14,4 V je teoreticky správné (pro LiFePo se doporučuje 13,9 - 14.6 V podle výrobce) .... ovšem v tom jak dlouho má těch 14,4 V nabíjet se liší v řádu hodin.
Všechno co píšeš vím a není to právě moc v souladu s tím co píše Hroch, předpokládám, že není "baterkovrach" a ví co dělá, určitě tam proběhla nějaká konzultace s dodavatelem-výrobcem baterky, přeci jenom to není investice za 5Kč.
Na některých forech (mypower) jsou uživatelé, kteří mají dlouhodobé zkušenosti s LFP a jednoznačně doporučují max napětí na LFP článek 3,45V, to by odpovídalo tomu nastavení na Gel jak píše Hroch (13.8/4), otázke je, jak hodně je rozdílná nabíjecí křivka pro gel a LFP především ve fázi float.
Zítra zkusím zavolat do LTW, jak už jsem psal ve vlákně o boosteru, řeším navýšení kapacity nástavbové baterie a LFP jsou hodně lákavé (hmotnost x kapacita), ale ne za cenu kompletního předělání elektrovýzbroje u nového auta, do toho se mi nechce.