JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 8 letAhoj, ma nekdo zkusenost s drzakem na kola na TZ na dodavku L2H2 ? Nebo je lepsi zvolit klasicky drzak na dvere ? Drzak na TZ by se mi libil vic vzhledem k manipulaci s koly, protoze mame 2 elkola po 20 kg hmotnosti. Ale predpokladam, ze velkou nevyhodou bude nemoznost otevrit dvere pri nalozenych kolech. :x
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
ahoj, nemáme to sice na L2H2, ale na L1H1, princip je patrně stejný. Dal jsem kouli co nejníže, abych otevřel dveře při zapojeném přívěsu. Když sklopím nosič kol, dveře otevřu jen částečně. Roh dveří neprojde. Dá se vlézt do kufru, nacvičil jsem si postup. Dokonce tam nasoukám dětské kolo ( 20).
Citovat
JiPe Highlanders napsal:
Ahoj, ma nekdo zkusenost s drzakem na kola na TZ na dodavku L2H2 ? Nebo je lepsi zvolit klasicky drzak na dvere ? Drzak na TZ by se mi libil vic vzhledem k manipulaci s koly, protoze mame 2 elkola po 20 kg hmotnosti. Ale predpokladam, ze velkou nevyhodou bude nemoznost otevrit dvere pri nalozenych kolech. :x
Zkušenosti s nosičem na TZ u dodávky mám (Transit i Ducato ), bohužel tím že tam potřebuješ dát elektrokola, se to komplikuje. Jediný nosič ( o kterém vím ), který umožňuje plné otevírání dveří L2H2, není vhodný pro elektrokola. Pokud to budeš chtít řešit nosičem na TZ, písni SZ, bylo by to dlouhé psaní.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letAhoj, vracím se k mému původnímu dotazu, protože ještě nemám vyřešeno.
Možná se na trhu objevilo něco nového......
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letJe to L4H2, ale to není podstatné. Jedná se mi o nosič kol s nosností
kolem 60 kg na TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ , kde po sklopení půjdou plně otevřít
zadní dveře. .)
Automatické sloučení 29.12.2017 16:16:
Citovat
JiPe Highlanders napsal:
Je to L4H2, ale to není podstatné. Jedná se mi o nosič kol s nosností
kolem 60 kg na TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ , kde po sklopení půjdou plně otevřít
zadní dveře. .)
Tento někdo nemá nebo nezkoušel ?
https://www.omnip...vo-2-.html
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 29.12.2017 16:16,
před 6 letZdravím. Tu Ateru jsem měl na dodávce VW T4. Byla to verze pro 3+1 kolo. Díky výsuvnému systému na kolejnicích vzniká větší prostor pro otevření dveří, než u konkurenčních výrobků. Kolega od kterého jsem to měl půjčené má T5 otevírání dveří nahoru a vychází mu to v pohodě. Já mám dveře dělené, otvírání do boku a to vycházelo tak, že spodní roh dveří procházel částečně přes výplet kola, mezerou mezi dráty. Předpokládám, že tvoje dveře budou širší než ty moje. Takže to asi nepůjde. Možná by to vyšlo, kdyby se kolo upevnilo až do druhé kolejnice. To ale znamená mínus jedno kolo.
Ahoj,
tento jsem měl na Boxeru. Za dva roky jsem s ním neměl žádný problém. Jen musíš zvedat kola poměrně vysoko.
Míra a Zuzka
MB W251 Adria Adora 482 LU
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letHosi dekuji, ale musi to byt nosic na TZ.
Chci ho vyuzit i na osobak. :_
Automatické sloučení 06.01.2018 19:42:
Tak jsem provedl prvni zkousku nosice kol na TZ.
Vyrobce Ueber . Zajimalo mne zda otevru dvere po sklopeni nalozeneho nosice.
Bohuzel jsem narazil na dalsi problem. Dvere nejdou temer vubec otevrit, protoze vadi pripnuta "zehlicka" nosice.
Tak budu zkouset dalsi znacky...
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 06.01.2018 19:42,
před 6 lettrápím se s tím už hodně dlouho. Koule je hrozně nízko, při sklopení se mi opřou světla o zem. Křídlo dveří je široké, takže i když jsem dal kouli na spodní šrouby a "žehličku" minu, zarazím se o ten oblouk, na kterém jsou tyčky/držáky kol. Navíc jsem tak nízko, že občas škrtnu držákem o zem. Abys to minul, musel by být držák kolmo k zemi, tzn. koule vysoko tak, jak je široký držák. V mém případě pro 4 kola cca metr. Nebo mít možnost to šínách vysunout cca 90cm od auta. V ten okamžik to ale bude taková páka na kouli, že si to nedovedu představit.
Pokud něco objevíš, pochlub se.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letTak tady mu to jde. Je to Atera DL3. Otázkou je zda mu to půjde taky když tam budou kola.
Další věc je, že ne každé TZ má kouli stejně vysoko. Tam kde je možný jí na platli dát
na spodní nebo vrchní díry je to lepší. Já mám tu zacvakávací a tam je poloha jen jedna.
https://www.youtu...6rsEMOI6ts
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
půjde to asi i s kolama, ale to vyložení je hovadský.
Výškový posun v rámci kotevní plotny bude pár cm, řek bych max. 5 . To nic zásadního neřeší
Citovat
JiPe Highlanders napsal:
Tak tady mu to jde. Je to Atera DL3. Otázkou je zda mu to půjde taky když tam budou kola.
Další věc je, že ne každé TZ má kouli stejně vysoko. Tam kde je možný jí na platli dát
na spodní nebo vrchní díry je to lepší. Já mám tu zacvakávací a tam je poloha jen jedna.
https://www.youtu...6rsEMOI6ts
.
Pokud bude kolo v první "schiene" ( od nárazníku ) tak to nepujde, dveře se zarazí o výplet kola - je to vidět i na tom videu, sleduj roh dveří a černý držák na konci lyžiny TAM JE KOLO ( přední nebo zadní ). Pokud bude první kolo v druhé "schiene" jdou dveře otevřít o 180'- alespoň mě ano - DL3 mám už od roku 2012. Tvým problémem budou elektrokola a jejich váha, pokud je dáš pouze do posledních dvou lyžin, bude nosič dost trpět ( nerozložíš váhu na celý nosič, ale jen na konec, kde je největší páka), navíc DL3 není schálená pro elektrokola. . Vozil jsem na DL3 i čtyři kola, celková hmotnost asi 60kg, docela to tam při nerovnostech tancovalo. Výrobce nezaručuje bezpečnost, pokud při 4 kolech " nepřikurtuješ " nosič k dveřím ( součást příslušeství lyžiny pro 4.kolo ), já už vozím jen 2 nebo 3 kola a stejně nosič ze zvyku kurtuju, tím pádem musím stejně nejdřív okurtovat a potom mohu sjet dolů nosičem a pokud na něm mám pouze 2 kola, tak otevřu i dveře. Pokud mám 3 kola, tak dveře neotevřu o 90' resp. 180' ale ale jen o cca 30'.
Další podmínkou pro otevření dveří je, aby měl nosič kam " sjet ". Jinými slovy, pokud budete stát u chodníku a nosič bude nad chodníkem, nemá kam sjet. Chodník je extrémní případ pro ilustraci, na rovině je mezi sjetým nosičem a vozovkou 1-2cm, dost často se mě opře nosič o zem ( vliv na to má i naložení auta ).
Toliko ze mě k DL3....
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letVH, se sklopením na max, aniž by se to dotklo země, bych možná problém neměl, protože mám
záď celkem vysoko. Ev. můžu ještě dofoukat.
Naše 2 kola se sundanýma baterkama váží po 20 kg, což je pořád o 30% míň než je max nosnost nosiče.
Tak myslíš, že i u tříšínový verze, s tím,že nechám první volnou, to bude špatně ?
Atera E bike, která je pro el. kola se stejnou nosností zase má jen sklopení bez pojezdu dozadu, a tím
zřejmě i menší oddálení od vozu ......
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Citovat
JiPe Highlanders napsal:
Naše 2 kola se sundanýma baterkama váží po 20 kg, což je pořád o 30% míň než je max nosnost nosiče.
Tak myslíš, že i u tříšínový verze, s tím,že nechám první volnou, to bude špatně ?
Nevím, nejsem výrobce, na to fakt neumím odpovědět :x Bude to tvoje rozhodnutí. :he
Na štítku je 3 kola=45kg, 4 kola 63kg
ALE 4 KOLA se musí dle návodu kurtovat. Já kurtuju i dvě, samozřejmě jen na jízdu. Párkrát jsem už někaký hrb přejel, na ten nosič to musí být šílená páka. Obrázky jsou nic moc, ale na ilustraci to stačí.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 09.01.2018 20:30,
před 6 let
Vajglon Hnuson Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen