Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 STK nejhorší zážitky: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

STK nejhorší zážitky

Poslední aktualizace před 6 let
MTSMTSČlen
Přidáno před 8 let
Sice to sem nepatří, ale na emise i STK můžeš jet kamkoli, kde můžou tvé auto zkontrolovat. To znamená, pokud mají certifikované pracoviště na daný typ vozidla ( M1, M2, N1, N2, ...) a u emisí ještě "Značky" pro řízené systémy. Když to přeženu, na emise do Aše a na STK do Uherského Hradiště

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
S
STENLI-VWNováček
Přidáno před 8 let
Tak od letoška už je všechno jinak
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 8 let
Taky dělám emise a STK odděleně
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
dalibordaliborČlen
Přidáno před 8 let
Cestou na STK před mnoha lety - ještě s obytnou Avií - mě silný vítr "odfoukl" stěrač.
Zastavil jsem při krajnici a ve vichřici snaživě hledal odpadlý díl.
Našel - a s pocitem úspěšného lovce jej hrdě uložil do tašky a pokračoval...
Během technické kontroly bylo vše OK až do chvíle než technik pronesl: " Vy nemáte stěrač!!!"
Já s poklidem odvětil: "Mám! Tady je v tašce..." :)
Upravil dalibor dne 11.02.2016 22:15, před 8 let
I
Ivan a HankaČlen
Přidáno před 6 let
Přidám mojí včerejší zkušenost ...

Jel jsem na emise (Pha Bohdalec), kde mne odmítli. Důvod byl prostý: ve velkém TP mám uvedeno Výrobce vozu" Autocaravans....". Jelikož toto nemají v OnLine databázi zavedeno, nemohou údajně provést měření emisí, protože prostě auto nelze do systému zadat. A to přesto, že je evidentně na podvozku Forda Transita ... zřejmě úřední šiml, který prý paltí od 1.1.2018.
Odkázali mě na Dekru, která toto může provést a zadat do kolonky "jiný výrobce" .... Zajel jsem na Dekru na Chodovci (Praha) a skutečně tam to šlo bez problémů .. Když už jsem tam byl, tak jsem si řekl, že tam udělám i STK... a to nebylo dobré rozhodnutí.
Pán, který kontrolu prováděl, byl opravdu puntičkář. Nevynechal vůbec nic, zkoušel i funkčnost pasů na sedadlech v nástavbě, zkoušel ostřikovače, stěrače, lékárnu ...bla bla. A pak kontroloval i ráfky (ET označení), pneumatiky... a tam mám rozpor mezi TP a skutečností ... V TP je rychlostní index R (160 km/h), na Michelin Agilis CP, což jsou pláště speciálně pro obytná auta, je index jen Q(150 km/h). Problém byl na světe. Pozval kolegu a řešili to. Naštěstí byl kolega normálnější a usměrnil ho s tím, že pneu jsou M+S a tam může být limit o stupeň nižší (nevím, je-li tomu tak). Problémista ale argumentoval, že M+S nejsou dle směrnic EU "zimní" protože nemají symbol vločky... No nakonec jsem prošel, protože vše ostatní bylo OK, ale už jsem byl dóóóst ... rozčílenej.
Tak bacha na to:), nejhorší je (radio)aktivní .... člověk
Ivan, Hanka a psice
ZdendaZemdaZdendaZemdaČlen
Přidáno před 6 let
Tak můj nejhorší zážitek z STK byl když mi, kromě běžně a všude kontrolovaných věcí, kontrolovali i žárovky, lékárničku, rezervu, hever. Lékárničku rozbalil kontroloval obsah. Nakonec vítězoslavně zvedl obočí a s úsměvem povídá - máte ji propadlou a musíte si tu koupit novou. Tak jsem si koupil novou a pak mě nechal :-).
Vono je blbý, že co STK uplně jinej přístup. Mělo by se všem měřit stejným metrem, ale je to prostě o lidech, ty předpisy maj všichni stejný že :-).
Mě třeba teď pustili z STK se závadou B - závažná závada a STK s platností na 30dní. Dal mi to normálně na 2roky a řekl - spravte si to. Nestívili mi přední obrysovky na karavanu - nevěděl jsem, že mají svítit. Na brzdy kouknul tím způsobem, že se zeptal jestli to brzdí :-D.
Na minulé STK s karavanem - jinde - tam to bylo jiná liga. Najetí na válce test brzdného účinku kol. I přesto, že zjistil, že rozdíl brzdného účinku je 40% tak mě pustil. To už je podle mě vážná závada typu C. Rozhodně bych na silnici neměl co dělat si tak myslím, taky jsem to cestou domů pěkně pociťoval, protože napršelo, brzdy jsem samozřejmě opravil. Nikdy jsem nikoho neukecával, oni mi to prostě dali. Naopak se tam ptám přesně co opravit.
Je to prostě jenom o lidech.
HoralHoralČlen
Přidáno před 6 let
Byl jsem v Jilemnici s dodavkou do 3,5 t...vzhledem k tomu, ze STK nestihala, vzal si technik klice od auta, ktere jsem zaparkoval na dvoře a sdělil mi, že až bude STK+Emise hotove, zavola...
Za dva dny volala pani z STK, ze auto o cca 1m presahuje delku garaze na emise a tudiz si ho mam odvezt...pritom technik to auto videl...asi je predpis ne mereni emisi,ale v dobe tech veder, meli stejne stale otevrene vrata predmetne garaze...tak nevím ???!!!
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Ivan a Hanka napsal:

Přidám mojí včerejší zkušenost ...

Jel jsem na emise (Pha Bohdalec), kde mne odmítli. Důvod byl prostý: ve velkém TP mám uvedeno Výrobce vozu" Autocaravans....". Jelikož toto nemají v OnLine databázi zavedeno, nemohou údajně provést měření emisí, protože prostě auto nelze do systému zadat. A to přesto, že je evidentně na podvozku Forda Transita ... zřejmě úřední šiml, který prý paltí od 1.1.2018.


V TP je uveden vyrobce motoru, co je to tam za pitomce, kdyz nevi ze se obytna auta vyrabeji v dvoustupnove a vyrobce v druhem stupni vydava coc list se svoji obchodni znackou ? Kazdy skrinovy auto ci mrazak ma v tp vyrobce druheho stupne. Stanice emisi uz meli davno zrusit, je to pouze vytahovani penez z lidi a umela tvorba pracovnich mist - pak se divime, ze chybi pracovni sila.... Chtelo by to konecne nejakou revoltu.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
I
Ivan a HankaČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

V TP je uveden vyrobce motoru, co je to tam za pitomce, kdyz nevi ze se obytna auta vyrabeji v dvoustupnove a vyrobce v druhem stupni vydava coc list se svoji obchodni znackou ? Kazdy skrinovy auto ci mrazak ma v tp vyrobce druheho stupne.

Tak to vypadá, že ten, kdo vymyslel tenhle supersystém, to tak nějak nedomyslel. Opravdu jim to na emisich v nabídce nenabídlo možnost, jak to zadat.
Někde udělali zase soudruzi z NDR chybu:o
Ivan, Hanka a psice
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Nový systém STK je skutečně jen důsledkem neschopnosti státního aparátu zabránit korupci a podvodům běžnou kontrolní činností.
V tomto případě se ale jedná o chybu technika, který měl do systému zadat výrobce vozidla v prvním stupni a ne ve druhém.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Ivan a Hanka napsal:

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

V TP je uveden vyrobce motoru, co je to tam za pitomce, kdyz nevi ze se obytna auta vyrabeji v dvoustupnove a vyrobce v druhem stupni vydava coc list se svoji obchodni znackou ? Kazdy skrinovy auto ci mrazak ma v tp vyrobce druheho stupne.

Tak to vypadá, že ten, kdo vymyslel tenhle supersystém, to tak nějak nedomyslel. Opravdu jim to na emisich v nabídce nenabídlo možnost, jak to zadat.
Někde udělali zase soudruzi z NDR chybu:o


Promiň, ale to je jako kdyby popelář nevysypal popelnici, že mu tam nejde nasadit. I já jako laik ( vyškolený buzerací statního aparátu Ministerstva dopravy ) vím, podle čeho se dělají emise. Tak měl vzít telefon a zavolat svému štědrému chlebodárci ( MDČR ) a dostal by odpověď jako já před dvěma lety. Navíc je to živí, tak by měli případné problémy konzultovat s MDČR aby již k problémům nedocházelo.

Jak napsal Rudy, chyba jednoznačně na straně technika .... Zapisovat v tomto případě cokoli do tp je z podstaty věci nesystémové - až totiž pojedeš za dva roky na emise jinam, kde třeba budou vědět, tak budou koukat jako vejři, proč tam máš napsáno " jiný " když máš normálního Forda. A pořád dokola ....

To, že ti tam Dekra napíše k výrobci jiný ( vždyť na autě musí být štítek z prvovýroby !!!!!! tj. od Forda !!!! ) a pak ti tam dělá pakarnu s rychlostním indexem je nejlepším dúkazem o erudovanosti a účelu existence této instituce v naší zemi. Už jsem to tady zmínil, zločinecká organizace....
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 26.08.2018 08:54, před 6 let
Z
zdehaČlen
Přidáno před 6 let
Je to, vážení kolegové tak, jak píše Ivan a Hanka.. výše. Na to nemají pánové na emisích - „noty“- jak mne v posledním případě další takový borec proškolil. Je to stejné dnes, jak před deseti léty. Obehraná písnička. Pozn.: U mne OA výrobce Knaus na podvozku Fiat Ducato! STK by kontrolu udělali, ale emise – to NE. Nikoho nezajímá, kam s tím. Sto a jeden příběh, mohu knihovat.
Jeden z nich /z takových příběhů…/ proběhl tak, že jsem si dojednal na jednom pracovišti kteréhosi významného autobusového dopravce, kde kontrolu emisí nabízí - její provedení. Samozřejmě s velkým předstihem, osobně, v ruce s VTP. Vše OK, není problém.
V příslušný den a na čas OA přistavím a proto, že mám ve zvyku slíbené ještě telefonicky ověřovat, tak i v dílně nebylo dlouhého čekání. Měření proběhlo, slzel jsem, když jsem musel poslouchat co motor snese – o způsobu měření viz kterési jiné vlákno. Průběžně se zastavovali jiní řidiči autobusů jak chodili kolem na pokec, kouknout, s takovým autem se tam asi moc často nejezdí. To mně ovšem mohlo varovat, ale po skončení jsem rád odstavil OA bokem, vyčkal až v kanceláři to zpracují, zaplatil za výkon – v té době cca tři sta???Kč, převzal doklady o provedení a zaplacení. Odjíždím. Ale za závoru, ven z areálu už ne! U závory mne vyzvali, ať se vrátím s papíry do kanceláře, že něco není v pořádku.
A nebylo. Papíry, jako ty doklady o provedení a zaplacení mi sebrali, peníze horko těžko vybrali z pokladny a vrátili. Tedy sama pani pokladní, protože tam nebyl nikdo, kdo by mi to vysvětlil. Snad se hanbí ještě dnes, ale nikdo neměl trochu odvahy a slušnosti, aby se omluvil, že udělali něco, co neměli či nemohli…
Tak a podobně to probíhá dodnes. Pravda, naposledy jsem takto narazil před dvěma roky, když jsem řešil, že bych třeba už nemusel na vzdálenější Dekru. No a musel! Proto jsem už naposledy ani nic jiného nevymýšlel.
Zdenek
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

zdeha napsal:

Je to, vážení kolegové tak, jak píše Ivan a Hanka.. výše. Na to nemají pánové na emisích - „noty“- jak mne v posledním případě další takový borec proškolil. Je to stejné dnes, jak před deseti léty. Obehraná písnička. Pozn.: U mne OA výrobce Knaus na podvozku Fiat Ducato! STK by kontrolu udělali, ale emise – to NE. Nikoho nezajímá, kam s tím. Sto a jeden příběh, mohu knihovat.


Zdendo, je to velmi jednoduché... Pokud vozidlo by schváleno k provozu v zemích EU, tj. má odpovídající homologaci ( což je uvedeno v tp ) nesmí žádný členský stát bránit uvedení takového vozidla na trh ( a to žádným způsobem ) . Uvedením na trh se rozumí registrace a používaní vozidla za účelem uvedeným výrobcem, za podmínky, že jsou dodrženy parametry dané výrobcem a v průběhu užívaní nedošlo k jejich změně - ale to určitě každý technik ví, to platí pro veškeré zboži v EU obecně :D

Tudíž bych se obratil na správní orgán, do jehož působnosti výše uvedené spadá ( MDČR ) poprosil bych jej o laskavé dodržování litery zákona ... tj. adresu emisní stanice kam mám vozidlo přistavit. Pokud taková stanice neexistuje, požádal bych je o písemné potvrzení ( žádost lze doručit do podatelny MDČR, kde na ní budou muset reagovat ).

Jdu na emise za rok a už se začínám docela těšit, zejména když výrobce mé obytky je TOTH ES FIAI - dalo dost práce jim vysvětlit, že to není Fiat a tak na poprvé napsali do tp Fiat, potom to přepsali na Peugeot, ale na potřetí už to dali . No, až tam přijedu s Citroenem .... :D
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Lišák má pravdu. Emise se měří podle parametrů motoru výrobce v prvním stupni. To, že je jako druhostupňový výrobce vozidla uveden Klaus, Hobby, Hymer ..... je zcela irelevantní. Výrobce v prvním stupni je Fiat, Ford, Citroen.... a tyto motory v systému najdou. Měl jsem v ruce pokyn MDČR pro STK, který právě řešil provádění emisí u dvoustupňově vyráběných vozidel. Bohužel, nemůžu ten dokument najít. Asi jsem jej nechal v dokumentaci k starému autu, u něhož jsem měl stejný problém (auto Ford, v TP výrobce Hobby). U nového mám zase nesmyslně napsáno Fiat Ducato, ačkoli se jedná o Hymer. Je to jak v Kocourkově. A znovu má pravdu Lišák, jediná cesta je podat stížnost na MDČR a případně žalobu na STK v případě že lze prokázat škodu ( například propadnutí zálohy v kempu).
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 6 let
No koukam ze mam ultra stesti kdyz my OA je Weinsberg Cosmos a v papirech mam Fiat Ducato :-D Aspon nemusim resit pitomce bez vlastniho mysleni na emisich...
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let
Já tomu pořád nerozumím .... to máte špatně vyplněné techničáky ?

V TP jsou kolonky "vozidlo" (řádek D1 - tovární značka) a "karoserie - výrobce" (řádek 6).
Ve vozidle má být automobilka, v karoserii nástavbář.

To máš Vlasto jako tovární značku maďarskýho Clever dodavatele "TOTH ES FIAI" ?
Co máš potom v karoserii ?

Jinak nejlepší je jet s obytkou na nákladní linku resp. přidružené emise kam je vjezd povolen pro větší rozměry obytného vozu.
Každé nákladní auto má dvoufázovou výrobu a nikoho tak nepřekvapí podobný problém - pokud tedy ten techničák má správná data ...

Byl by někdo s tímto problémem ochoten mi ukázat jeho TP ?
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 26.08.2018 23:40, před 6 let
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Asi ano. U strého auta bylo zapsáno:
Řádek D1: Hobby
Řádek 6: Hobby Wohnwagenwerk SRN
Byl to dovoz, ale kupoval jsem jej v ČR s již vystaveným TP.
P. S. A teď jsem kliknul do TP nového a ejhle:
Řádek D1: Hymer
Řádek 6: Hymer AG
Řádek 3 Fiat Auto S. P. A.
Řádek 4 Iveco S. P. A.
Auto koupené jako nové v ČR.
S tím Ducatem jsem to spletl. To zase pojišťovna napsala do smlouvy Fiat Ducato, protože WIN je z Ducato a v systému to nešlo změnit.
Upravil Rudy dne 27.08.2018 06:46, před 6 let
BartBartČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, řešil jsem to také letos na jaře 2018. Jeden kolega mi poslal následující text, tak posílám dál.... Bohužel všude jsou jen lidi, a nejhorší je srážka s blbcem....


INSTRUKCE PRO SME č. 7/2015: Měření emisí u vozidel vyrobených ve více stupních
výroby (MD)
Na základě množících se dotazů ze stran stanic měření emisí a majitelů vozidel, která prošla více stupni
výroby, jakým způsobem posoudit značku vozidla pro měření emisí, Ministerstvo dopravy vydává tuto
instrukci.
Mechanik měření emisí při ztotožňování vozidla s doklady zjistí skutečnost, že vozidlo je vyrobené
v několika stupních výroby. Pro svou potřebu, kdy musí znát značku vozidla, aby mohl posoudit, že může
takovou značku vozidla měřit, je pro mechanika měření emisí rozhodující první stupeň výroby,
tzn. podvozek a motor, pokud v dalších stupních výroby nebylo zasahováno do emisního systému. Pak bude
výrobce podvozku a motoru určovat značku vozidla pro měření emisí.
V protokolu o měření emisí se v kolonkách týkající se samotného vozidla uvedou údaje z technického
průkazu. Do poznámky se uvede: „V prvním stupni výroby se jedná o vozidlo značky …………………, typ
……………. Emise měřeny na tuto značku.“
Tato instrukce přichází v platnost dnem zveřejnění ve Věstníku dopravy.
V Praze dne 26. června 2015
Ing. Bc. Ivan Novák, v. r.
ředitel odboru provozu silničních vozidel
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Ano, to je přesně ta směrnice, kterou jsem zmiňoval výše.

Automatické sloučení 27.08.2018 10:29:
A když člověk požádá o pomoc strýčka google, lze ten pokyn dohledat. Dovoluji si jej přiložit.

Automatické sloučení 27.08.2018 10:36:
Tak nepřiložím, asi je příliš velký. Kdo chce, může si jej stáhnout odsud: http://www.stkinfo.cz/sendfile.php?sa...3_vd07.pdf
Upravil Rudy dne 27.08.2018 09:36, před 6 let
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let
Dobrá práce, Rudy !
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,023,692 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.18961 sekund | Průměrně za: 0.18961 (0) sekund | Dotazy: 137 | Použitá paměť: 2.29MB/2MB