podělme se o nejhorší zážitky s prudiči na STK. K tomuto vláknu mě vedlo počteníčko v jiném vlákně o praktikách v Senci. Já osobně jsem zažil před léty na STK ve Slaném, když mě technik kontroloval vlákna v náhradních žárovkách, jestli nejsou prasklá. Už tam prý nepracuje. Od té doby jezdím do Rakovníka.
Automatické sloučení 10.02.2016 18:33:
Omlouvám se Senci je to v Malackách.
Upravil Miroslav6 dne 10.02.2016 19:33,
před 8 let_P_H_Člen Přidáno
před 8 letVčera jsem byl na STK a nejhorší zážitek je, že tam musím za dva roky zas :@
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
MTSČlen Přidáno
před 8 letNo, soucasti povinne vybavy jsou nahradni zarovky od vnejsiho osvetleni vozidla, samozrejme funkcni, vcem se te technik stk tak dotknul ?
:x
Jaroslav134Člen Přidáno
před 8 letZdravím, spíš bych vyzval techniky STK, jestli tedy jsou mezi členy, aby se podělily o zážitky s největšími prudiči z řad motoristů.:)
BrevlaČlen Přidáno
před 8 letKdyž jsme ještě měli Octávku a byl jsem čerstvě po garančce tak jsem bláhově jel sám na STK s tím, že musím projít bez problémů.
Správně si to myslíte - neprošel jsem.
Zápis zněl: přední pravý blinkr nesvítí oranžově jak by měl svítit oranžově.
To znamená, že mi blinkry nesvítily stejně oranžově.
Od této doby už si auto dávám do servisu aby mi nechali udělat technickou.
.
Vlastik, Ivana, miničivavák Calvin
Auto Jeep Cherokee - grafit
Karavan Hobby 495 UL Excellent
MTS podle mého by měla být pvinnost mit náhradni žárovky dávno v propadlišti dějin.Dovoluji si tvrdit,že u mnoha dnešnich aut na silnici žárovku vymění málokdo.
Asi nás mají naši vyvoleni za velice zručný národ,když to nezrušili a stále takovou pitomost vyžaduji-asi jediní v Evropě.
Ahoj Jarda
MTSČlen Přidáno
před 8 letNo nesouhlasím, u mě tak 90% lidí, kterým nabídnu výměnu prasklé žárovky v rámci emisí, odmítnou, že si ji vymění sami. Ale podle tvé teorie by měli zrušit lékárničky, protože kdo z nás umí poskytnout odbornou pomoc ?
:_
RobertČlen Přidáno
před 8 letOdkláníme se od tématu, ale když jsem absolvoval dovozovou STK, technik mě upozornil, že nemám všechny (na autě použité) žárovky v rezervě. On osobně by ale náhradu na xenon taky neměl, protože stejně do toho nemám co hrabat a tato světla auto přežijí. Pro jistotu, že narazím na méně chápavého policistu, vozím klasickou sadu žárovek, abych měl co ukazovat. :)
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
Já bych nemíchal hrušky s jablkami v případě žárovek a lékarniček. Policajti vědí, že někteří v mnoha autech neumí vyměnit žárovku a proto toto nepokutují jen upozorňují. Nedovedou si představit, že by za vadnou žárovku bych po nuceném policejním odstavení musel nechat auto odtáhnout. Myslím, že výměna žárovky není u žádné pojišťovny v základním pojištění hrazena. :_
Zakladateli vlákna omluva za odbočení.
TomTPČlen Přidáno
před 8 letPovinnosti nestanovuje ani technik, ani zákazník, ale daná a závazná právní norma. I když by to musel být masochista..čistě teoreticky a pro zajímavost z opačného pohledu...kdyby někdo naprášil technika, že mu při STK nezkontroloval žárovky, měl by být technik potrestán za nesplnění si pracovní povinnosti ? Zní to docela úsměvně :)
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
surficiČlen Přidáno
před 8 letOno ještě k těm žárovkám,ono někdy na výměnu je potřeba specielní hvězdičky klíče a podobné nesmysly tak za mě bych do té poviné výbavy doporučil i půlku autodílny.:he
MTSČlen Přidáno
před 8 letJak vidím, tak to s tou buzerací na STK není tak hrozný !M, čekal jsem víc nářků :x
Ale počkejte až přijedete ke mě na emise !t
:_
badČlen Přidáno
před 8 letrád přijedu k tobě na emise a věř že najdu tolik toho, že to můžeš ukončit. Jen jak budeš počítat množství pro odsávaní výfukových plynů a o diagnostice nemluvě. A těm žárovkám u BMW E60 musíš sundat přední nárazník jak to udělat na cestě nevím, u Jaguáru S type taktéž nárazník dolů , Octavie to má vymakané to je pravda. Každý náme své a hlavně je to o toleranci . Příjemný den
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric
libriČlen Přidáno
před 8 letJá jezdil vždy na svou nejbližší STK. Pokaždé jsem se bavil přístupem techniku k mému přívěsu. Buď jsme měli problém projet přes čidla, že nás celé osazenstvo muselo tlačit zboku (rezerva 1 cm z každé strany) nebo, když technik nepochopil, že, když nacouvám na válce. okamžitě nájezdová brzda začne brzdit. To zkoušel tak dlouho až se spustil alarm pro koncentraci výfukových plynů, Nicméně loni mi poslali pozvánku, že se mám dostavil na pravidelnou kontrolu. Po práci jsem zapojil přívěs a jel jsem. Po příjezdu a přihlášení mi oznámili, že přívěsy už nedělají. Na můj dotaz proč mi tedy posílají pozvánku na kontrolu, kterou nadělají mi vedoucí tvrdil, že oni z evidence nepoznají o jaké vozidlo se jedna. Pomyslel jsem si něco o pr..li a odjel jsem, že už tam s ničím ani nepáchnu. Telefonicky jsem se objednal na linku, kde dělaji STK na nakladní auta a to bylo jiné kafe. Prošli karavan i zespodu zkontroloval a doporučil výměnu brzdových destiček, že z praxe už dlouho nevydrží a ještě nějaké doporučení na úpravu drobnějších chyb od výroby. Technickou mám na dva roky s vědomím v jakém je přívěs stavu. Je poznat, splnil předpisy a dal praktická doporučení podle praxe nikoli podle nějakých tabulek. Kdybych nevyměnil ty destičky, za 2 roky už by nebyly, to se potvrdilo, když jsem brzdy rozdělal. Prostě věděl kam a jak se podívat. Od té doby tvrdím , že není STK jako STK.
ivan613Člen Přidáno
před 8 letSTK je občas horor.Občas pohoda.Hodne záleží na akého technika človek narazí.Mám dva katastrofálne zážitky.Mám rád autoveteránov takže sa to týka ich.Kedysi pred cca 20 rokami som mal carevnu Volgu 21.Celá technická a emisie úplne bez problémov v podstate už bolo po technik vyviezol auto von z haly vystúpil s tým že ide pre známku a papiere.Keď v tom si všimol že na dvierkach od nádrže je prasknutá pružinka a oni poriadne nepriliehali.Možte si tipnúť ako to dopadlo.Vyhodil ma že mám nebezpečnú závadu.Ďaľší zážitok mám s Tatrou 613 a emisiami.Kým som išiel na STK auto šliapalo ako hodinky.Prišiel som na emisie a začal horor.Frajer ináč sa to nedá nazvať rozhodol že musí ten motor poštelovať.Márne boli moje prosby nech to nechá tak.Po 15 minútach to vzdal aby som sa už viac nerozčuloval tak známku vylepil.No cesta domov katastrofa.Motor totálne rozštelovaný.Bol som rád keď som doslova a do písmena doskákal domov.
floridan79Člen Přidáno
před 8 letAhoj, to jsem taky nepochopil proc by Jirka MTS mel celit kontrole od zakaznika :-)
Jinak mam na Tebe Jirko otazku , protoze jsi jediny koho znam z okoli STK... Je mozne udelat emise dejme tomu u Tebe (jestli se ti na vysku vejde 3m) a pak jet delat STK ke me do Chomutova? Tam maji halu na STK vysokou dostatecne ale na emise se zajizdi ze starny do mensi haly a tam se nevejdu. Vzdy me poslali na spratelenou STK pro kamiony delat emise s tim abych se pak vratil k nim. Jde mi o to jestli s tema emisema muzu prijet odkudkoliv. Dik za odpoved Dan
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
krakenČlen Přidáno
před 8 letNa emise můžete kamkoliv.