zemanekpetrČlen Přidáno
před 8 letAhoj,snad někdo poradí co se svítící kontrolkou u Fiatu Dukato r.v.2012.Cca na týden zhasne a týden zase svìtí i když se mně zdá že se svícení prodlužuje.Dík za radu zajeď do servisu.Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ale přece,měl to někdo a jak řešil?Díky za radyPetr.
Mám podobný problém na subaru , je to sice benzín , ale způsobuje mi to lambda sonda díky nekvalitnímu benzínu , když natankuju SHELL tak check engine nesvítí . Neřeším to .
_P_H_Člen Přidáno
před 8 letCitovat
zemanekpetr napsal:
Ahoj,snad někdo poradí co se svítící kontrolkou u Fiatu Dukato r.v.2012.Cca na týden zhasne a týden zase svìtí i když se mně zdá že se svícení prodlužuje.Dík za radu zajeď do servisu.Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ale přece,měl to někdo a jak řešil?Díky za radyPetr.
U mého jeepu se rozsvítila kontrolka motoru, když jsem řádil a prášil. Koupil jsem si tuto autodiagnostiku:
http://autodiagnostiky.heureka.cz/aut...cifikace/# Je v češtině a rozpozná i VIN kód automobilu. Napíše chybné kódy a dají se vymazat. Pokud problém přetrvává tak se kontrolka rozsvítí znova, ale už vím kde je problém. Vyzkoušel jsem ji na Jeepu, Mercedesu R, Fordu mondeo, Subaru forester a funguje pro mé potřeby spolehlivě. Zkoušel jsem u Opla zafiry tam nešla. Doporučuji pořídit kompatibilní autodiagnostiku a budeš mít přehled o dění v motoru. Určitě to samo nevyřeší závadu, ale díky vypsání chyb se dá svépomocí lehčí závada vyřešit.
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
Dík za radu zajeď do servisu.Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ale přece,měl to někdo a jak řešil?Díky za radyPetr.
Zdravím Tě Petře , no nemyslím , že je správné řešení nevšímat jsi kontrolky diagnostiky motoru , pokut svítí , vždy není něco v pořádku , píšeš , že máš 2012 , ale záleží na kdy auto bylo vyrobeno , dodělaná nástavba a prodáno , pokud je tvoje auto vybaveno filtrem pevných částic euro5 , tak jaká koliv porucha , odstaví regeneraci filtru a budeš jezdit až jse ucpe kat a filtr , zvedne jse tlak a odpor ve výfukovém potrubí turbo jse bude přehřívat a pak odejde , rohodně bych to nepotcenoval . Jseš moravák tak jse klidně ke mě stav udělám Ti diag. grátis a kafe k tomu , jinak u 2,3jtd věčný problém klapka v sání , ale chce to proměřit . mějse zdraví M.
CattaniČlen Přidáno
před 8 letCitovat
zemanekpetr napsal:
Ahoj,snad někdo poradí co se svítící kontrolkou u Fiatu Dukato r.v.2012.Cca na týden zhasne a týden zase svìtí i když se mně zdá že se svícení prodlužuje.Dík za radu zajeď do servisu.Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ale přece,měl to někdo a jak řešil?Díky za radyPetr.
Nedávno se mi stalo to samé, Fiat Ducato 2,3 JTD, kontrolka chvíli svítila, po několika startech zhasla, pak zase asi třikrát dokola. Diagnostika zjistila chybové hlášení P0638 - porucha ovládání vent. skrtící klapky. Může se údajně stát, že to samo přestane, nebo se intervaly začnou zkracovat až do případného nenastartování motoru. Výměna i s materiálem stojí cca kolem 10 tis. Chce to ale připojit, zjistit chybu a případně vymazat. Mě se to po vymazání zatím neopakovalo. Hodně štěstí
Míra, Dana, Shelia II a Hobby Van Exclusive :_
zemanekpetrČlen Přidáno
před 8 letDík za rychlé rady,nabídku Kinuse musím využít,to se neodmítá hlavně také proto že mám k Bílovci kladný vztah,měl jsem tam zahradu se švestkama.Ano mám filtr pevných částí.
Mam ten isty motor a bol som v servise na zvolavacke kvoli skrtiacej klapke, skus si zistit ci sa to teba tiez netyka.
pnoeČlen Přidáno
před 8 letŘešil jsem podobný problém tady na fóru, šel jsem ke známému co má obyčejnou diagnostiku ta zobrazila vadné čidlo palivového filtru, čidlo je součástí palivového filtru a musí se obj. v celku. Jel jsem do Fiatu na diagnostiku (500kč) ta to potvrdila cena u nich 7500kč- já koupil na netu orig.díl za 3000kč a nechal vyměnit za 400kč ve Fiatu.
Než spekulovat zajet na diagnostiku a máš jasno. Určitě nenechávat tak.
LMC Breezer 714G Black Edition
zemanekpetrČlen Přidáno
před 8 letCody,v pondělì budu jako první volat Fiat a pak diagnostika.
Pnoe,já nedávno jsem si měnil palivový filtr ale koupil jsem s mechanickým odkalovačem a myslel že ho vymontuju a našroubuju čidlo.Závit OK ale čidlo tam nešlo zasunout.Tak jsem ho nechal na el.svorce a přichytil bokem.Nasadil nový filtr s mech.odkalovačem a dobrý.Škoda ho vyhodit(700kč) ale kontrolka -kontrola motoro -už mě svítila dávno před tím tak myslím že to nemá souvislost protože to čidlo má svou kontrolku když se tam dostane voda. Uvidím.Zajímavost ,filtr byl původní a kromně velkých nápisů fiat a lancia dole malým skromně made china.
Mám Ducato 2,3 Multijet 130 HP. Ve 35 tis. km se mi kontrolka rozsvítila, jel jsem hned na diagnostiku, závadu to nehlásilo, vynulovali. Po dalším nastartování se zase rozsvítila, znova servis, dignostika, hlásilo to jen přítomnost diferenciálního snímače tlaků na filtru pevných částic. Na základě změření vstupního a výstupního tlaku a porovnání hodnot z manuálu bylo jasné, že asi snímač nefunguje. Ve Fiatu za něj chtěli 6000 Kč, do 2. dne 7000 Kč, sehnal jsem ten samý v prodeji náhradních dílů za necelé 3000 Kč. Filtr byl taky ucpaný asi na 60-70%, nešla předtím udělat ani řízená regenerace filtru přes diagnostiku. Po výměně snímače tlaků to teď funguje, najel jsem asi 7000 km, OK. Nepodceňoval bych tu kontrolku, je dobré to zdiagnostikovat.
_P_H_Člen Přidáno
před 8 letDnes jsem cestou do Brna natankoval 70l nafty na čerpací st. Ono u Hořic. Po cca 5km při předjíždění se rozsvítil check engine, auto šlo do nouzového režimu. Napojil jsem malou diagnostiku a hlásila chybu P0087, tlak v systému rozvodu paliva . Příliš nízký. Chybu jsem vymazal a auto jelo v pohodě dál. Jenže při větší akceleraci to přišlo znovu. Opět jsem vynuloval a zajel na Benzinu, a natankoval jinou naftu. Chybu už to nehlásí a mohl jsem v klidu dokončit cestu. Příští týden musím na emise a stk, tak jsem zvědav jak kvalita nafty ovlivní emise. Emise chtějí zpřísnit, ale ať taky k tomu prodávají kvalitní palivo.
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
Ono prodává tu nejhorší naftu na trhu, použitelná možná do Zetoru a jen v létě. Do svého motoru výhradně kvalitní palivo, protože těch pár ušetřených fufniku ihned prodelas ve spotřebě a následně a násobně v opravách. Pravdu ma ten, kdo říká, ze onu oranžovou kontrolku není radno přehlížet
zemanekpetrČlen Přidáno
před 8 letSnímač tlaku na filtru pevných částic tak to prozatím vypadá u mne po diagnostice. O výsledku budu informovat .Toto zařízení ,filtr pevných částì,bylo pro mne nové a neznámé .První informace jsem hledal zde .První krok je udělat diagnostiku jestli amatérsky (svépomocí) nebo v servise je i pro mně otázka do budoucna a jestli se mohu vyjádřit plevelení zde neprobíhá a každý související problém mně zajímá a snad i ostatní samozřejmně se svobodnou volbou napsat veřejně nebo na SZ.Petr
Upravil zemanekpetr dne 11.01.2016 07:21,
před 8 lettomkopČlen Přidáno
před 8 letPřesně stejné příznaky jsem u stejného auta absolvoval - snímač rozdílového tlaku filtru pevných částic - číslo 55210304 - cena cca 5000.
Výměna pomohla.
Ty samé příznaky jsem měl i já na motoru 2.3 jtd r.2012 najeto 45 tis. Pouze s tím, že se mi kontrolka rozsvítila pouze, když byla zima kolem 0 st.C . Po pátém,, nastartování a vypnutí motoru svítit přestala a po krátkém čase opět to samé. Minulý týden oprava - výměna hadice s nějakým ohřevem olejových par ????? Cena 3 tis.
Zatím klid !y Jsem zvědav jak dlouho. Zlatý motor 2.5 TD :x
zemanekpetrČlen Přidáno
před 8 letOK Vladas aspoň budu vědět co ta potvora po mně chce když začne mrkat v zimně.
Tomkop číslo ND u mně sedí a budu mněnit dikec.
Upravil zemanekpetr dne 11.01.2016 12:43,
před 8 let