Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Svítí -kontrola motoru: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Svítí -kontrola motoru

Poslední aktualizace před 8 let
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 8 let
Ahoj,snad někdo poradí co se svítící kontrolkou u Fiatu Dukato r.v.2012.Cca na týden zhasne a týden zase svìtí i když se mně zdá že se svícení prodlužuje.Dík za radu zajeď do servisu.Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ale přece,měl to někdo a jak řešil?Díky za radyPetr.
M
MichalsonČlen
Přidáno před 8 let
Mám podobný problém na subaru , je to sice benzín , ale způsobuje mi to lambda sonda díky nekvalitnímu benzínu , když natankuju SHELL tak check engine nesvítí . Neřeším to .
_P_H__P_H_Člen
Přidáno před 8 let

Citovat

zemanekpetr napsal:

Ahoj,snad někdo poradí co se svítící kontrolkou u Fiatu Dukato r.v.2012.Cca na týden zhasne a týden zase svìtí i když se mně zdá že se svícení prodlužuje.Dík za radu zajeď do servisu.Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ale přece,měl to někdo a jak řešil?Díky za radyPetr.


U mého jeepu se rozsvítila kontrolka motoru, když jsem řádil a prášil. Koupil jsem si tuto autodiagnostiku: http://autodiagnostiky.heureka.cz/aut...cifikace/# Je v češtině a rozpozná i VIN kód automobilu. Napíše chybné kódy a dají se vymazat. Pokud problém přetrvává tak se kontrolka rozsvítí znova, ale už vím kde je problém. Vyzkoušel jsem ji na Jeepu, Mercedesu R, Fordu mondeo, Subaru forester a funguje pro mé potřeby spolehlivě. Zkoušel jsem u Opla zafiry tam nešla. Doporučuji pořídit kompatibilní autodiagnostiku a budeš mít přehled o dění v motoru. Určitě to samo nevyřeší závadu, ale díky vypsání chyb se dá svépomocí lehčí závada vyřešit.
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
Jirka CanonJirka CanonČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

zemanekpetr napsal:
Dík za radu zajeď do servisu ... Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ...

Máš recht, ono se to nějak vyvrbí ...
K
kinusČlen
Přidáno před 8 let
Dík za radu zajeď do servisu.Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ale přece,měl to někdo a jak řešil?Díky za radyPetr.


Zdravím Tě Petře , no nemyslím , že je správné řešení nevšímat jsi kontrolky diagnostiky motoru , pokut svítí , vždy není něco v pořádku , píšeš , že máš 2012 , ale záleží na kdy auto bylo vyrobeno , dodělaná nástavba a prodáno , pokud je tvoje auto vybaveno filtrem pevných částic euro5 , tak jaká koliv porucha , odstaví regeneraci filtru a budeš jezdit až jse ucpe kat a filtr , zvedne jse tlak a odpor ve výfukovém potrubí turbo jse bude přehřívat a pak odejde , rohodně bych to nepotcenoval . Jseš moravák tak jse klidně ke mě stav udělám Ti diag. grátis a kafe k tomu , jinak u 2,3jtd věčný problém klapka v sání , ale chce to proměřit . mějse zdraví M.
CattaniCattaniČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

zemanekpetr napsal:

Ahoj,snad někdo poradí co se svítící kontrolkou u Fiatu Dukato r.v.2012.Cca na týden zhasne a týden zase svìtí i když se mně zdá že se svícení prodlužuje.Dík za radu zajeď do servisu.Někde jsem čet že si toho nemám všìmat ale přece,měl to někdo a jak řešil?Díky za radyPetr.



Nedávno se mi stalo to samé, Fiat Ducato 2,3 JTD, kontrolka chvíli svítila, po několika startech zhasla, pak zase asi třikrát dokola. Diagnostika zjistila chybové hlášení P0638 - porucha ovládání vent. skrtící klapky. Může se údajně stát, že to samo přestane, nebo se intervaly začnou zkracovat až do případného nenastartování motoru. Výměna i s materiálem stojí cca kolem 10 tis. Chce to ale připojit, zjistit chybu a případně vymazat. Mě se to po vymazání zatím neopakovalo. Hodně štěstí
Míra, Dana, Shelia II a Hobby Van Exclusive :_
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 8 let
Dík za rychlé rady,nabídku Kinuse musím využít,to se neodmítá hlavně také proto že mám k Bílovci kladný vztah,měl jsem tam zahradu se švestkama.Ano mám filtr pevných částí.
C
codyČlen
Přidáno před 8 let
Mam ten isty motor a bol som v servise na zvolavacke kvoli skrtiacej klapke, skus si zistit ci sa to teba tiez netyka.
pnoepnoeČlen
Přidáno před 8 let
Řešil jsem podobný problém tady na fóru, šel jsem ke známému co má obyčejnou diagnostiku ta zobrazila vadné čidlo palivového filtru, čidlo je součástí palivového filtru a musí se obj. v celku. Jel jsem do Fiatu na diagnostiku (500kč) ta to potvrdila cena u nich 7500kč- já koupil na netu orig.díl za 3000kč a nechal vyměnit za 400kč ve Fiatu.
Než spekulovat zajet na diagnostiku a máš jasno. Určitě nenechávat tak.
LMC Breezer 714G Black Edition
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 8 let
Cody,v pondělì budu jako první volat Fiat a pak diagnostika.
Pnoe,já nedávno jsem si měnil palivový filtr ale koupil jsem s mechanickým odkalovačem a myslel že ho vymontuju a našroubuju čidlo.Závit OK ale čidlo tam nešlo zasunout.Tak jsem ho nechal na el.svorce a přichytil bokem.Nasadil nový filtr s mech.odkalovačem a dobrý.Škoda ho vyhodit(700kč) ale kontrolka -kontrola motoro -už mě svítila dávno před tím tak myslím že to nemá souvislost protože to čidlo má svou kontrolku když se tam dostane voda. Uvidím.Zajímavost ,filtr byl původní a kromně velkých nápisů fiat a lancia dole malým skromně made china.
C
codyČlen
Přidáno před 8 let
Ja som sa o zvolavacke dozvedel na tejto stranke

https://owner.mop...per/log-in

kde som si zaregistroval svoje auto cez VINko, potom mi automaticky chodia spravy do mailu keby opat nieco bolo, nastastie musim poklopat, vsetko je super.
K
kutil1Člen
Přidáno před 8 let

Citovat

_P_H_ napsal:

Koupil jsem si tuto autodiagnostiku: http://autodiagnostiky.heureka.cz/aut...cifikace/# Je v češtině a rozpozná i VIN kód automobilu. Napíše chybné kódy a dají se vymazat. Pokud problém přetrvává tak se kontrolka rozsvítí znova, ale už vím kde je problém. Vyzkoušel jsem ji na Jeepu, Mercedesu R, Fordu mondeo, Subaru forester a funguje pro mé potřeby spolehlivě.


Ahoj, ta autodiagnostika: Píší na webu, že
Podpora všech vozidel r.v. 1996 a výše z USA,

ale zde je jen rok, není napsáno to slovo "výše"
Podpora všech vozidel r.v. 2000 (benzín) a 2003 (nafta) z Evropy.

zde už zas ano
Podpora všech vozidel r.v. 2000 a výše z Asie.

Zajímá mne to (mám jinou, ale musí k tomu být notebook), můžeš k té dia napsat něco více, třeba do SZ, pokud by to plevelilo vlákno?

Pak, když se klikne na recenze, tak se objeví kromě pochval i tato negativní (zkopíroval jsem):

tato diagnostika je naprosto k necemu skoda penez,prodejci zde uvadeji jak to funguje ,ze je mozno vymazat chybne hlaseni odpojit check hloupost vubec nikam vas to nepusti pristroj jsme testovali na skoda octavia opel sintra ford escort citroen berlingo vse bez vysledku budu to u prodejce reklamovat
Upravil kutil1 dne 23.11.2015 16:53, před 8 let
M
magnum30Člen
Přidáno před 8 let
Mám Ducato 2,3 Multijet 130 HP. Ve 35 tis. km se mi kontrolka rozsvítila, jel jsem hned na diagnostiku, závadu to nehlásilo, vynulovali. Po dalším nastartování se zase rozsvítila, znova servis, dignostika, hlásilo to jen přítomnost diferenciálního snímače tlaků na filtru pevných částic. Na základě změření vstupního a výstupního tlaku a porovnání hodnot z manuálu bylo jasné, že asi snímač nefunguje. Ve Fiatu za něj chtěli 6000 Kč, do 2. dne 7000 Kč, sehnal jsem ten samý v prodeji náhradních dílů za necelé 3000 Kč. Filtr byl taky ucpaný asi na 60-70%, nešla předtím udělat ani řízená regenerace filtru přes diagnostiku. Po výměně snímače tlaků to teď funguje, najel jsem asi 7000 km, OK. Nepodceňoval bych tu kontrolku, je dobré to zdiagnostikovat.
_P_H__P_H_Člen
Přidáno před 8 let
Dnes jsem cestou do Brna natankoval 70l nafty na čerpací st. Ono u Hořic. Po cca 5km při předjíždění se rozsvítil check engine, auto šlo do nouzového režimu. Napojil jsem malou diagnostiku a hlásila chybu P0087, tlak v systému rozvodu paliva . Příliš nízký. Chybu jsem vymazal a auto jelo v pohodě dál. Jenže při větší akceleraci to přišlo znovu. Opět jsem vynuloval a zajel na Benzinu, a natankoval jinou naftu. Chybu už to nehlásí a mohl jsem v klidu dokončit cestu. Příští týden musím na emise a stk, tak jsem zvědav jak kvalita nafty ovlivní emise. Emise chtějí zpřísnit, ale ať taky k tomu prodávají kvalitní palivo.
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
L
ludanekČlen
Přidáno před 8 let
Ono prodává tu nejhorší naftu na trhu, použitelná možná do Zetoru a jen v létě. Do svého motoru výhradně kvalitní palivo, protože těch pár ušetřených fufniku ihned prodelas ve spotřebě a následně a násobně v opravách. Pravdu ma ten, kdo říká, ze onu oranžovou kontrolku není radno přehlížet
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 8 let
Snímač tlaku na filtru pevných částic tak to prozatím vypadá u mne po diagnostice. O výsledku budu informovat .Toto zařízení ,filtr pevných částì,bylo pro mne nové a neznámé .První informace jsem hledal zde .První krok je udělat diagnostiku jestli amatérsky (svépomocí) nebo v servise je i pro mně otázka do budoucna a jestli se mohu vyjádřit plevelení zde neprobíhá a každý související problém mně zajímá a snad i ostatní samozřejmně se svobodnou volbou napsat veřejně nebo na SZ.Petr
Upravil zemanekpetr dne 11.01.2016 07:21, před 8 let
tomkoptomkopČlen
Přidáno před 8 let
Přesně stejné příznaky jsem u stejného auta absolvoval - snímač rozdílového tlaku filtru pevných částic - číslo 55210304 - cena cca 5000.
Výměna pomohla.
V
Vladas60Člen
Přidáno před 8 let
Ty samé příznaky jsem měl i já na motoru 2.3 jtd r.2012 najeto 45 tis. Pouze s tím, že se mi kontrolka rozsvítila pouze, když byla zima kolem 0 st.C . Po pátém,, nastartování a vypnutí motoru svítit přestala a po krátkém čase opět to samé. Minulý týden oprava - výměna hadice s nějakým ohřevem olejových par ????? Cena 3 tis.
Zatím klid !y Jsem zvědav jak dlouho. Zlatý motor 2.5 TD :x
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 8 let
OK Vladas aspoň budu vědět co ta potvora po mně chce když začne mrkat v zimně.
Tomkop číslo ND u mně sedí a budu mněnit dikec.
Upravil zemanekpetr dne 11.01.2016 12:43, před 8 let
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

ludanek napsal:

Ono prodává tu nejhorší naftu na trhu, použitelná možná do Zetoru a jen v létě. Do svého motoru výhradně kvalitní palivo, protože těch pár ušetřených fufniku ihned prodelas ve spotřebě a následně a násobně v opravách. Pravdu ma ten, kdo říká, ze onu oranžovou kontrolku není radno přehlížet


Sice mimo téma a se starším datem, ale dávám to sem s odkazem na tento příspěvek. Výsledky testů jsou v tabulkách v další kapitole.

http://www.autore...-naft-2013
Zdraví
Luboš a Dáša
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,515,676 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21335 sekund | Průměrně za: 0.21335 (0) sekund | Dotazy: 146 | Použitá paměť: 2.34MB/2MB