Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Booster: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Booster

Poslední aktualizace před 6 let
HHHHČlen
Přidáno před 6 let
Převodník který jsi navrhoval umí jen DC DC převod na větší napětí takže je ti na nic

hledej " DC to DC Down Up "

"stejnosměrný převodník nahoru a dolu" a u ampér nešetři je to čína aspoň x2

Honza

https://www.aliex...32834.html
MarloMarloČlen
Přidáno před 6 let
Díky za tip na Convertor.
Ještě ale počkám jestli máněkdo zkušenost s tímto typem ledniček a jejich provozem i při 15 voltech.

Automatické sloučení 06.01.2018 20:35:
Ted jsem si ještě ale uvědomil, že ta lednice se da zapojit i na 24 V - do náklaďáku.
Jak se to tam automaticky přepíná ?
A nebo ne máto spíš už nějaký měnič v sobě zabudovaný ?
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
Upravil Marlo dne 06.01.2018 21:35, před 6 let
J
Jakub SatekČlen
Přidáno před 6 let
Nic se neprepina, 12/24 si to řeší samo, těch 15V to zvládne v pohodě, je určena pro provoz v aute.
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
MirekJPMirekJPČlen
Přidáno před 6 let
Mam IndelB 85l kompresorovku a s Ctekem D250 funguje uz rok v pohode
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

MirekJP napsal:

Mam IndelB 85l kompresorovku a s Ctekem D250 funguje uz rok v pohode


Na doporučení MirekJP mám Indel 100 + Ctek 250. A také roční test proběhl v pořádku. :^
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
MarloMarloČlen
Přidáno před 6 let
Díky za odpovědi, hlavně za sdělení praktických zkušeností z provozu.

A když už jsme v tématu o Boosteru, máte a nebo uvažujete k tomu Cteku D250S i ten Smartpass ?
Dokázalo by to v reálu do rok staré trakční 140 Ah baterky nacpat za pulhodinovy přejezd 30 až 40 Ah ? do baterie která bude na 50 % ?
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
J
Jakub SatekČlen
Přidáno před 6 let
Se smartpassem by to těch 30Ah za pulhodky dalo, pokud bude na 50%.
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
A
AlumanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Marlo napsal:

Díky za odpovědi, hlavně za sdělení praktických zkušeností z provozu.

A když už jsme v tématu o Boosteru, máte a nebo uvažujete k tomu Cteku D250S i ten Smartpass ?
Dokázalo by to v reálu do rok staré trakční 140 Ah baterky nacpat za pulhodinovy přejezd 30 až 40 Ah ? do baterie která bude na 50 % ?


Nepíšeš jaký přesně máš typ baterie, ale podle mého zapomeň na to, že do jakékoliv 140Ah olověné baterky dokážež nacpat za hodinu 60-80Ah, to je cca 0,4 -0,6C, pokud by se ti to i přes ohmuv zákon podařilo, tak to tu baterku nebude moc cllouho bavit a odstěhuje se jinam :D
MirekJPMirekJPČlen
Přidáno před 6 let
Smartpass jsem taky zvazoval, ale nekoupio jsem ho a ani ho porizovat nebudu. Prubeh nabijeni tu moc pekne popsal Karel Prokop na prvni strance tohoto vlakna. Vic nez 20Ah by tam pres Smartpass slo jen chvilku u skorovybite baterie a to za 5 tisic nestoji. Zkus to taky bez nej, dokoupit ho muzes vzdycky.
MarloMarloČlen
Přidáno před 6 let
Bez nej to už provozuji rok - nicméně všem Děkuji za připomínky a Smartpass tedy pořizovat nebudu.
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
lordKOKMANlordKOKMANČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, je tu krásná diskuse zajímavé nápady, ale nevím, jestli to projde:

2x 140W, 12V, polykrystalický panel Victron Energy
Baterie 205 Ah Trojan
https://www.batte...h-12v.html

Přemýšlel jsem o nabíječce CTEK D250s DUAL, 12V, 20A, ale vejdu se do 22V?

Případně co mi bude chybět kromě nabíječky 230V?
K nabíječce pořídili byste tuhle Nabíječka CTEK M300, 12V, 25A nebo stačí M200 ?

Moc díky za tipy. Jen prosím nekamenovat. :)
Jirka a Hani v Andílkovi (Peugeot Boxer)
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 6 let
22V je O.K. = vejdeš se pokud to budou standartní 36článkový panely (zapojený paralelně)
nabíječku bych dal MXS 25
lordKOKMANlordKOKMANČlen
Přidáno před 6 let
Karle Moc děkuji, nabíječku si znamenám.
Ano panely
Fotovoltaický polykrystalický solární panel SPP140-12 Victron Energy špičkového provedení a parametrů. 12V 140W 36 článků v serii.
Parametry
Výkon: 140W
Jmenovité napětí: 12V
Maximální napětí Vmpp: 18V
Maximální proud Impp: 7,78A
Napětí otevřeného okruhu Voc: 21,6V
Zkratový proud Isc: 8,85A
Rozměry: 1480 / 673 / 35 mm
Hmotnost: 12kg
Připojovací konektory: MC4

Chybí mi tedy něco?
Jirka a Hani v Andílkovi (Peugeot Boxer)
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 6 let
280W je na 20A regulátor taktak na hranici.
Já dávám na 20A regulátor max 260W.
Napěťově je to O.K.
lordKOKMANlordKOKMANČlen
Přidáno před 6 let
Ještě se dovolím spojit další dotaz snad už poslední :)

Přemýšlím právě o nabíječi Dual D250S ale chtěl jsem se vyhnout displaji a nahradit to celkovým panelem https://www.karav...-400ah.htm
Je to spojitelné?
Jirka a Hani v Andílkovi (Peugeot Boxer)
mychalmychalNováček
Přidáno před 6 let
Ahojte, mám takový technický dotaz, pročetl jsem toto vlákno a jelikož se tu řeší Ctek s FV panely dám to sem, pořídil jsem ctek d250s jako booster, dále mám na střeše dva panely 170w 44v, a teď řeším jak to celé zapojit, jestli použít vstup na solár na Cteku a před něj dát MPPT nebo MPPT připojit přímo na baterku a dokoupit teplotní čidlo. Samozřejmě bych radši volil zapojení přes Ctek jen mi dělá starosti jeho vstup do 22v a to jak se tváří pro MPPT regulátor který si, pokud mám správné info, sám určuje jestli je připojen na 12v nebo 24v, prostě aby nebyl MPPT "zmaten" z Cteku a nevyhodnotil že má dobíjet 24v baterku a Cteka neodpálil. Taky chci dobíjet co největšími proudy což si myslím bude zapojení přes Ctek chytřejší.
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 6 let
@mychal:
1) jestliže máš výstup na panelech 44V a Ctek je na 22V tak je asi něco špatně ?
předpokládám že se jedná o dva panely 22V ale do série to fakt nepude,....
2) myslíš si že dáš dva MPPT regulátory do série? Svůj a pak ten Ctekovskej? Jako za sebe?
tak to tedy taky fakt nepude,....

pokud chceš bezpečně a spolehlivě dobíjet co největšími proudy a neshořet, tak přestaň směřovat svoje úvahy tímto směrem.
Páč jinak bude výsledek tohoto "řešení" poměrně snadno předvídatelnej,...
Celá takto nadimenzovaná výzbroj v lepším případě nebude chodit a v horším "velikými proudy" ....zahoří.....

Michale, neber to, jako že Tě chci shazovat, nedejbože demotivovat, ale ten příspěvek je typickej pro člověka co by rád něco tvořil, ale chybí mu velká část informací o dějích v tom zařízení.
A těch Vás je hodně. A bohužel na internetu ty informace nejsou, nebo málo, nebo zkreslený. Pokud se to chceš naučit tak se zkus přihlásit na seminář na www.i4wifi.cz na 7.2.18
Budeme tam přednášet o solárech pro lidi, co je to zajímá. Probereme si to, když budeš mít zájem. Pro ostatní uživatele a stavitele - pokud mají zájem - samozřejmě ta možnost je taky. Je to jedna z možností jak se zorientovat v elektrovýzbroji vestaveb a speciálních samo-domo řešení a nejít zbytečně bolestnou schizofrenní cestou pokus-vomyl.

Tož tak.
Muselo to :) ze mně ven,....
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 6 let
Od jednoho prodejce obytnych vozu jsem obdrzel sdeleni,ze u vozu s motorizaci zarazenou do euro 6 musi byt pouzit booster z duvodu, ze tyto motory neumozni uplne nabiti akumulatoru za jizdy. Muzete tuto informaci nekdo potvrdit ? Dik Tom
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let
Tak nějak hodně zjednodušeně a nemusí to tak být ve všech případech ...
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 22.01.2018 23:29, před 6 let
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 6 let
Já nevím, ale měřil jsem nový Euro 6 na několika novejch Hymerech a přišlo mi, že to dobíjí normálně.

Ale je potřeba říct, že jsem do nástavby dal LFP, což je tvrdej zdroj a i bez boosteru dozadu teklo okolo 30A,....
Je ovšem možný, že u olova to bude chodit jinak, ale pokud je to olovo "hladový" tak by tam napěťovej spád měl pustit normální dobíjecí proudy,...A o tenhle stav by se měla postarat lednice se svým 10-15A odběrem. Teda myslím si to, nemám oměřeno fyzicky.

a dobíjení startovačky za jízdy mě nezajímá, to si řeší výrobce,.... my (karavanisti) se zabejváme v podstatě jen nástavbou.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,048,412 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.31343 sekund | Průměrně za: 0.31343 (0) sekund | Dotazy: 141 | Použitá paměť: 2.29MB/2MB