Citovat
Standa1 napsal:
V malém TP je ale pouze: Vozidlo vzláštního určení. Proto mám obavy jak to potom budu vysvětlovat v Rakousku. Mám kopii velkého TP ale záleží na policistovy jak to vezme.
Nic vysvětlovat netřeba, u tovární vestavby to mám v OTP úplně stejně. Určitě do Rakouska nevozím TP, ani jeho kopii a rakouský policista to bude muset vzít, jak to je.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Zdravím Vás tady všechny co přestavujete a bojujete s šimlem ůředním.
Mám dotaz neb nechápu smysl.( Nejde mi o vestavbu ale jen o počet sedadel)
Saty 17.08.2016 12:17 píše, že se mu podařilo přestavět Tranzita 2006- dle foto i textu 6 místného. Ten má v TP od výrobce a potvrzené maristrátem napsané 2-6 míst. Tedy v něm mohu mít legálně i při STK 2, nebo 3, nebo 4, nebo 5, nebo 6 sedadel. Proč tedy bojovat o snížení jejich počtu?
ilemNováček Přidáno
před 6 letČerstvé poznatky z STK.
Vestavbu mám nelegální už 6 let a vždy to nějak prošlo. Až dnes jsem neprošel ( a to byla STK přes známého, protože jsem tušil, že po zpřísnění předpisů může být problém). Nevadily jim pouze sedadla, ale téměř všechno. Dokonce si vymysleli, že mám tónovaná skla bez homologace. Skla jsou přitom originál, téměř čirá. Ale jak jim to má člověk vyvrátit, když nemá měřák propustnosti. Vymysleli si nečitelný vin, přestože byl bez problémů čitelný,...
Podle vyjádření vedoucího STK za to prý může Dekra. Oni jsou jen prý jen jejich prodloužené ruce a Dekra všechno sleduje na kamerách. A když technik v Dekře usoudí, že mám tónovaná skla, nikdo mu to nevymluví.
Čekají nás těžké časy:|
Mimochodem, může mi někdo vysvětlit tu hysterii kolem vestaveb? Copak sedadlo, dřez, skříňka, nebo postel nemůže být náklad? Nebo snad tento náklad není řádně připevněn, jak vyžaduje předpis? Nebo snad vadí to, že je ten náklad připevněn tak, že se dá používat? ( Vařič mám přenosný, záchod taky) Proč není taková hysterie kolem pojízdných dílen, kde jsou úplně stejně napevno police s nářadím? Nechápu.
Mercedes Sprinter 208D s obytnou vestavbou. Momentálně 4 místa k sezení a 3(4) místa ke spaní. Pravděpodobně ještě přibude minicamper postavený z Citroenu Berlingo. Na cesty ve dvou na jih je Sprinter zbytečně veliký a neohrabaný.
Citovat
ilem napsal:
Podle vyjádření vedoucího STK za to prý může Dekra. Oni jsou jen prý jen jejich prodloužené ruce a Dekra všechno sleduje na kamerách. A když technik v Dekře usoudí, že mám tónovaná skla, nikdo mu to nevymluví.
Dekra cz je ta nejhorsi organizace co znam ( muj osobni nazor je, ze je to zlocinecka organizace ). Ti kdyz si umanou tak ti znemozni registrovat i zanovni ojetinu. Zkousel jsem si na ne stezovat na MDCR ... jeste ted se me dela zle, kdyz si na to vzpomenu ( chces si pripomenou stare bolsevicke casy ? Zajdi na Dekru ! ) Dalsim problemem je, ze dost lidi na Dekre ma extremni Ego a maji potrebu vam udilet rady do zivota.
Na druhou stranu, pokud jsme ovce ( a to jsme, nevim proc je nutne smirovat lidi na stk ) a nechame si to libit, dobre nam tak.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
ilemNováček Přidáno
před 6 letCitovat
Vajglon Hnuson napsal:
Na druhou stranu, pokud jsme ovce ( a to jsme, nevim proc je nutne smirovat lidi na stk ) a nechame si to libit, dobre nam tak.
A máš nějaký nápad, jak si to nenechat líbit? šmírujou nás naprosto všude. Už se vydávají OP s čipem. Brzy budeme mít kamery i na záchodě. Nenapadá mě, jak z toho ven (kromě emigrace do nějaké zaostalé země). Revolta je už téměř nemožná, všechno se sleduje a vždy se najde loajální práskač.
Omlouvám se za plevelení vlákna, ktré má být o vestavbách:|
Mercedes Sprinter 208D s obytnou vestavbou. Momentálně 4 místa k sezení a 3(4) místa ke spaní. Pravděpodobně ještě přibude minicamper postavený z Citroenu Berlingo. Na cesty ve dvou na jih je Sprinter zbytečně veliký a neohrabaný.
Citovat
ilem napsal:
Citovat
Vajglon Hnuson napsal:
Na druhou stranu, pokud jsme ovce ( a to jsme, nevim proc je nutne smirovat lidi na stk ) a nechame si to libit, dobre nam tak.
A máš nějaký nápad, jak si to nenechat líbit? šmírujou nás naprosto všude. Už se vydávají OP s čipem. Brzy budeme mít kamery i na záchodě. Nenapadá mě, jak z toho ven (kromě emigrace do nějaké zaostalé země). Revolta je už téměř nemožná, všechno se sleduje a vždy se najde loajální práskač.
Omlouvám se za plevelení vlákna, ktré má být o vestavbách:|
Je to o vestavbach, pokud si privezu z DE an ne rocni vestavbu ( original Westfalie ) a technik Dekry me zacne tvrdit, ze je to cerna - nehomologovana stavba, ze to neschvali, ze jsem nezodpovedny kdyz v tom chci vozit deti atd. ( ti co me znaji uz ten pribeh slyseli mnohokrat, tak se nechci opakovat ) ....
Jak z toho ven ? Konecne zvednout hlavu ! MDCR zmasti novelu o rp a my jdeme do autoskol, MDCR zmasti predpis na mereni emisi ( obytek dle vyrobce ) a uz hledame znameho na emisich, Dekra prohlasi u individualniho dovozu zalezi jen na nich a opet hledame znameho... A pritom staci zvednout telefon a provetrat trochu urednikum perka, venovat tomu tu energii, nevzdat to pri prvnim pokusu.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
TomTPČlen Přidáno
před 6 letNo to se nediv, když se v minulosti dělali STK právě přes známé, přecházeli se různé šméčka, podivný technický stavy nebo kdejakej tuning, nebo že léta se technická dělala kdesi v hospodě a to auto ani na linku STK fyzicky nedorazilo, že ti tam dneska někdo online čumí. S čipem na OP to nemá nic společnýho.
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
Citovat
TomTP napsal:
No to se nediv, když se v minulosti dělali STK právě přes známé, přecházeli se různé šméčka, podivný technický stavy nebo kdejakej tuning, nebo že léta se technická dělala kdesi v hospodě a to auto ani na linku STK fyzicky nedorazilo, že ti tam dneska někdo online čumí. S čipem na OP to nemá nic společnýho.
Tady s tebou Tome nesouhlasim, MDCR ma moznost kontroly, jenze jsou lini jako vsi, kdyz jim das podnet na spatne jednani Dekry nezvednou zadek ze zidle!!! Jedine co ti lemplove umi, je trestat vsechny kolektivne. Ale to je takovy nas narodni rys ...
Ani s tim cipem nemas pravdu, o tom bych mohl napsat eseje ( kdyby te to zajimalo, rad ti o tom povim, kdyz prijedes na vestavby ) ale tady by to bylo mimo tema vestavby.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
ilemNováček Přidáno
před 6 letCitovat
TomTP napsal:
No to se nediv, když se v minulosti dělali STK právě přes známé, přecházeli se různé šméčka, podivný technický stavy nebo kdejakej tuning,společnýho.
Tak to Tě musím opravit. V minulosti se STK nedělaly vůbec. Začalo se s tím až v roce 1995. A proč? aby se z lidí vytahaly peníze. Proč v USA povinné STK nemají? je to snad nějaká zaostalá země? Tam si můžeš na auto namontovat třeba dřevěný srub a nikdo nic neřekne (osobně viděno a někde mám i fotku). A když s tím uděláš nějaký problém, tak ti to sakra omastí. Tak je v každého zájmu, aby mu auto svítilo brzdilo, ani jinak nebylo nebezpečné. Žádné STK nejsou potřeba. Pokud si tam STK dobrovolně uděláš, přeneseš část zodpovědnosti na technika, který to dělal. Ale ani tak nikoho nezajímá, jestli máte v autě vařič, postel a záchod. Proč to tak nejde u nás?
Mercedes Sprinter 208D s obytnou vestavbou. Momentálně 4 místa k sezení a 3(4) místa ke spaní. Pravděpodobně ještě přibude minicamper postavený z Citroenu Berlingo. Na cesty ve dvou na jih je Sprinter zbytečně veliký a neohrabaný.
Upravil ilem dne 23.08.2018 17:46,
před 6 letDiscoverfunČlen Přidáno
před 6 letNazdar, Ja jsem pomohl jednomu clenu tohoto fora, ktery si privezl polointegrovany vuz z nemecka, ma deti, a v technicaku bylo zaneseno 6 osob,
ale pri prihlaseni mu rekli, ze vuz (20let) musi mit pro zbyle osoby v obytne Kabine kurty jinak mu zapisou jen 2. osoby,tudiz nemuze s vozem
vyjet, protoze by nesmel deti vzit do vozu, ta blbost je v Tom ze ma vsechny sedacky v ob. prostoru podelne k ridici, takze pro osoby s kurty by
to v pripade nehody vypadalo na obeseni- takovy jsou u vas kreteni u policajtu nebo u technicke kontroly. Ja abych mu pomohl jsem napsal jeho
jmenem na vyrobce vozu, kde pisemne potvrdili, ze vuz byl koncipovan pro 6 osob, to jsem prelozil do detailu, a on si to Doma nechal jeste potvrdit
notarsky, jeste nevim vysledek, ale ja jsem do cech a na moravu sprostredkoval jiz nekolik ob. vozu pro pratele, a vzdycky jsem kompletne prelozil
Technicak se vsemi zapisy, potom sel dotycny doma k notari, nechal si potvrdit platnost prekladu a teprve potom sel k prehlaseni vozu a zatim to
vzdycky proslo bez problemu, dva vozy meli dokonce vzadu perovani z mechy (sedacky) liazky a i to proslo bez problemu a ja jsem prelozil spravne
typ vozu ze taky dostali Technickou na dva roky (vsechny vozy byli do 3,5T celkove vahy), tento postup bych doporucoval kazdemu,kdo si priveze
vuz z nemecka, a mimo jine neni Problem u nas napsat vyrobci, kdyz je treba predem potvrzeni o poctu sedadel, nebo zapisu typu na 2 roky tech.
kontroly.
Honza
TomTPČlen Přidáno
před 6 letCitovat
Vajglon Hnuson napsal:
Tady s tebou Tome nesouhlasim, MDCR ma moznost kontroly, jenze jsou lini jako vsi, kdyz jim das podnet na spatne jednani Dekry nezvednou zadek ze zidle!!! Jedine co ti lemplove umi, je trestat vsechny kolektivne. Ale to je takovy nas narodni rys ...
Ani s tim cipem nemas pravdu, o tom bych mohl napsat eseje ( kdyby te to zajimalo, rad ti o tom povim, kdyz prijedes na vestavby ) ale tady by to bylo mimo tema vestavby.
Vím kam míříš, chápu a dávám za pravdu. Ale v tomto případě teď a konkrétně neřeším "systém", jen jeden... takovej maličkej stát s lidmi, kteří se snaží cokoliv nějak očůrat a pak křičí, že se všechno zpřísňuje. Tu STK jsem k tomu ve svý podstatě jen využil, ono to platí tak nějak obecně. Na vestavbách klidně pokecáme, ale o něčem příjemnějším, třeba o vestavbách. Už se těším, miluju zlatý český ručičky :-)
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
ilemNováček Přidáno
před 6 letJeště by mě zajímalo, jak je to s výsuvnýma vestavbama. Například
http://www.visu.c... . Podle stejné logiky, kterou mi předvedli na STK, by každý, kdo si do dodávky zasune vestavbu, měl oběhnout úřady a přetypovat na M1. Pak když skončí dovolenou a vestavbu uloží do stodoly by měl znovu oběhnout úřady a přetypovat na N1.
Protože já dodávku během roku také používám, jako pracovní auto. Jenomže na STK jsem jel před dovolenou, kdy už jsem tam měl namontována sedadla a postele.
Opravdu tenhle Kocourkov nechápu.
Navíc, aby mi dokázali, že oni jsou páni, napsali mi jako závadu, že dodatečná úprava skel nemá homologaci. Nepodařilo se mi jim vysvětlit, že když žádná dodatečná úprava skel není, nemůže mít homologaci. Mám naprosto čirá skla, originál od Mercedesu. Ale já měřák propustnosti nemám a oni svůj nepoužijí.:|
Mercedes Sprinter 208D s obytnou vestavbou. Momentálně 4 místa k sezení a 3(4) místa ke spaní. Pravděpodobně ještě přibude minicamper postavený z Citroenu Berlingo. Na cesty ve dvou na jih je Sprinter zbytečně veliký a neohrabaný.
sipadanČlen Přidáno
před 6 let@ ilem
Ahoj,
můžeš poslat foto, aby bylo zřejmé o čem se tu má diskutovat (tu nelegální vestavbu)?
Franta REZACČlen Přidáno
před 6 letCitovat
ilem napsal:
Ještě by mě zajímalo, jak je to s výsuvnýma vestavbama. Například http://www.visu.c... . Podle stejné logiky, kterou mi předvedli na STK, by každý, kdo si do dodávky zasune vestavbu, měl oběhnout úřady a přetypovat na M1. Pak když skončí dovolenou a vestavbu uloží do stodoly by měl znovu oběhnout úřady a přetypovat na N1.
Protože já dodávku během roku také používám, jako pracovní auto. Jenomže na STK jsem jel před dovolenou, kdy už jsem tam měl namontována sedadla a postele.
Opravdu tenhle Kocourkov nechápu.
Navíc, aby mi dokázali, že oni jsou páni, napsali mi jako závadu, že dodatečná úprava skel nemá homologaci. Nepodařilo se mi jim vysvětlit, že když žádná dodatečná úprava skel není, nemůže mít homologaci. Mám naprosto čirá skla, originál od Mercedesu. Ale já měřák propustnosti nemám a oni svůj nepoužijí.:|
K STK má byt vozidlo přistaveno bez nákladu..............
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Citovat
SignBoss napsal:
Citovat
ilem napsal:
Ještě by mě zajímalo, jak je to s výsuvnýma vestavbama. Například http://www.visu.c... . Podle stejné logiky, kterou mi předvedli na STK, by každý, kdo si do dodávky zasune vestavbu, měl oběhnout úřady a přetypovat na M1. Pak když skončí dovolenou a vestavbu uloží do stodoly by měl znovu oběhnout úřady a přetypovat na N1.
Protože já dodávku během roku také používám, jako pracovní auto. Jenomže na STK jsem jel před dovolenou, kdy už jsem tam měl namontována sedadla a postele.
Opravdu tenhle Kocourkov nechápu.
Navíc, aby mi dokázali, že oni jsou páni, napsali mi jako závadu, že dodatečná úprava skel nemá homologaci. Nepodařilo se mi jim vysvětlit, že když žádná dodatečná úprava skel není, nemůže mít homologaci. Mám naprosto čirá skla, originál od Mercedesu. Ale já měřák propustnosti nemám a oni svůj nepoužijí.:|
K STK má byt vozidlo přistaveno bez nákladu..............
Má pravdu předsedo .... ale nebojte, ta doba že vás vyhodí z emisí či stk protože jste si v kufru zapomněli z nákupu petky s vodou už klepe na dveře .... už to slyším: " Jak by to vypadalo, kdyby nám sem jezdily míchačky i s betonem ! "
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letMala otazecka. Koupim napr. noveho Sprintera furgona, prihlasim u nas.
Dovezu k prestavbarovi do zahranici. Treba Turcan Slovensko. Jak bude probihat zapis vestavby do TP ?
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
ilemNováček Přidáno
před 6 letZkusím to, ještě jsem sem fotky nevkládal
Je to udělané co nejjednodušeji, aby se to dalo snadno demontovat a dodávku použít například ke stěhování nábytku. Postele drží na pěti šroubech, skříň na čtyřech. Zůstává sprchová vanička a poličky. Sprchová vanička je zakrytá pod umyvadlem. Zvedne se kryt vaničky, umyvadlo se vyklopí nahoru, na strop se pověsí plachta a pod kohoutkem se dá v sedě sprchovat. Místo skříněk slouží proutěné košíky. Šuplíky i košíky jsou proti vysunutí zajištěny gumycukem. Je to jednoduché řešení, bez poruchových zámků. Navíc se gumycuky využívají k sušení plavek a ručníků, takže jsem zjistil, že to ani vylepšovat nebudu. V noci se stůl zasadí mezi postele a je z toho jedno velké letiště. 3 lidi se vyspí pohodlně. Ještě chybí dřevěné obložení dveří a pár dalších detailů. Zadní sedadla jsou otočná a při jízdě jsou otočena dopředu. Je ještě dost práce, ale už teď slouží k plné spokojenosti.
Mercedes Sprinter 208D s obytnou vestavbou. Momentálně 4 místa k sezení a 3(4) místa ke spaní. Pravděpodobně ještě přibude minicamper postavený z Citroenu Berlingo. Na cesty ve dvou na jih je Sprinter zbytečně veliký a neohrabaný.
ilem Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
Franta REZACČlen Přidáno
před 6 letFranta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".